"از مهمترین عوامل دخیل در نحوه ی ساخت Wasteland 2 شروع و اجرای آن در پی درخواست های مکرر هواداران قدیمی ماست بنابراین هیچ نگرانی ای مبنی بر عدم پذیرش بازی از سوی گیمرهای تازه کار تر و کسانی که آثار ما را تجربه نکرده اند برای ما وجود ندارد. Wasteland 2 یک نقش آفرینی پسا آخرالزمانی حرفه ای خواهد بود، کسانی که سال ها از عمر خود را با آثار کلاسیک و پر ارزشی نظیر Fallout 1 , 2 و Wasteland سپری کرده اند از آن لذت خواهند برد."
این بازیساز با تجربه در ادامه افزود:
"یه هیچ وجه برای من مهم نیست که کنسول داران یا کسانی که آشنایی طولانی ای با این سبک ندارند چگونه با بازی من برخورد خواهند کرد هدف من برآورده کردن در خواست کامیونیتی ای خواهد بود که با حمایت هایش باعث شد تا بتوانیم پروژه را آغاز کنیم، البته این بدان معنا نیست که لزوما خبری از نسخه ی کنسولی نخواهد بود اما در ساخت Wasteland 2 گروه اصلی هدف را گیمرهای با تجربه و حرفه ای تر تشکیل می دهند، هدف ما ساخت یک نقش آفرینی old-school با تصمیم گیری های عمیق ، دیالوگ های غنی و تاثیر گذار و در نهایت وسیع برای ماجراجویی است."
در مدت کوتاهی که Fargo خبر ساخت Wasteland 2 ادامه ای بر یکی از جریان ساز ترین آثار تاریخ را منتشر کرده است بیش از 1.5 میلیون$ کمک از سوی هواداران برای پیش برد پروژه به وی پرداخت شده است.
Wasteland یک RPG کامپیوتری بود که در سال 1988 برای PC منتشر شد و آثارش در پروژه ی بعدی Fargo یعنی Fallout و سایر RPG های party based تا سال ها به چشم می خورد.