Warhammer 40,000: Dawn of War 3

dawn_of_war_3-600x314.jpg


بازی دقایق پیش توسط سگا و رلیک رونمایی شد.. هنوز اطلاعات خاصی منتشر نشده اما باید منتظر عرضه بازی در سال 2017 بود و رلیک قول نبردهایی بزرگ با ارتش هایی عظیم داده..
فعلا سه ارتش اورک، اسپیس مارین و الدار دیده شدن در تریلر..
دانلود تریلر با کیفیت HD - 1080P



----------------------------------------
از نسخه ابتدایی بازی فعلا تصاویر زیر موجوده:







برای دانلود تصاویر در سایز بسیار بزرگ اصلی کلیک کنید:








----------------------------------------
سایت PC Gamer در
مقاله ای که دیروز زده نوشته که در شماره آینده مجله اطلاعات اولیه و معرفی بازی رو مفصلا در طی 8 صفحه به طور کامل ارائه خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات زیر رو از دمویی که ادیتورشون در محل استودیوی Relic دیده ذکر کردند:



1. عنوان شده که Dawn of War 3 بزرگترین بازی Real Time Strategy ساخته شده توسط رلیک تا به حال خواهد بود!

2. در Campaign بازی شما در قالب هر سه گروه تفنگداران فضایی، الدارها و ارک ها بازی می کنید و مرحله ها بین این سه گروه تغییر می کنند تا به این ترتیب داستان تلاش این سه گروه برای به دست آوردن یک ابراسلحه سری در یک سیاره روایت بشه. به مرور زمان با پیشرفت داستان نیروهای قوی تر هر گروه برای شما باز میشن. فرماندهی نیروهای Space Marines به عهده Gabriel Angelos خواهد بود.

3. گفته شده مبارزات گسترده و بزرگی (هم طراز بزرگترین نبردهای بازی Dawn of War 1) در بازی وجود دارند. رلیک سعی کرده از اصل بازی های Warhammer 40,000 که بازی های رومیزی بودند الهام بیشتری بگیره و به همین دلیل رنگ های بیشتری رو برای نیروها به کار گرفته و این باعث شده فضا از حالت تیره و سیاه معمول کمی فاصله بگیره، ادیتور PC Gamer نوشته بازی در حال حرکت و اجرا فوق العاده و عالی به نظر می رسه.

4. بازی مثل Dawn of War 1 دارای Base Building هستش و شما برای تولید و به کار گیری بهتر نیروهاتون باید پایگاه تون رو به خوبی مدیریت کنید.

5. نیروهای شما به دو دسته نیروهای Line (نیروهای معمولی تر که به طور مداوم در نبرد شرکت دارند) و نیروهای ویژه و نخبه (Elite) که نیروهای خاص با قابلیت ویژه هستند تقسیم میشن. قبل از شروع هر نبرد سه جایگاه برای انتخاب نیروهای ویژه به شما داده میشه که باید خیلی با دقت تصمیم بگیرید که کدوم نیروی ویژه رو انتخاب کنید. به طور مثال برای Space Marine ها اگر یکی از این سه جایگاه رو به Gabriel Angelos اختصاص بدین از همون ابتدای بازی از توانایی بالای گبریل در نبردهای تن به تن بهره مند میشین، در حالی که اگر یکی از سه اسلات شما به Imperial Knight اختصاص پیدا کنه در انتهای نبرد و وقتی قابلیت های شما به مراحل نهایی پیشرفت رسید می تونید این هیولای وحشتناک رو بسازید و با اسلحه های مخوفش دشمنان تون رو نابود کنید.

6. در حالت چند نفره بازی، رلیک مثل حالت انتخاب Hero در بازی Dota 2 از عناصر Pick و Counter-Pick استفاده کرده، ولی ظاهرا هنوز توضیح و اطلاعات زیادی در این مورد ارائه نشده.

7. بازی دارای Super Unit هایی هستش که از کلیه نیروهای بازی های قبلی Dawn of War بزرگتر هستند. به طور مثال Imperial Knight (همون غول بیابونی آبی رنگ که در تصاویر بالا می بینید! : دی) که Super Unit راه رونده تفنگداران فضاییه بزرگترین Unit هستش که رلیک تا به حال در یک بازی کامپیوتری ساخته و دارای اسلحه های بسیار قدرتمند برای نابود کردن دشمن از راه دوره و قابلیت های ویژه اش شانس زیادی برای مقاومت به دشمن نمیده.

8. یکی از قابلیت های ویژه تفنگداران فضایی که ادیتور PC Gamer دیده و گزارش کرده لیزر مخوفی بوده که از اتمسفر سیاره شلیک می شده و وقتی به محل نبرد می رسیده با کلیک راست ماوس می شده مسیرش رو تغییر داد و هر چقدر دشمنان بیشتری رو از میان برمی داشته قوی تر و مرگبارتر می شده و دشمنان رو یکی بعد از دیگری از روی زمین بالا می برده و به خاکستر تبدیل می کرده.

9. سیستم کاور بازی ساده تر از نسخه های قبلی بوده.



با تشکر از Mahi58 :D
 
آخرین ویرایش:

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
من هم یک ساعتی بازی کردم و راضی هستم و خوشم اومده. فقط تو استیم اوضاع خوب نیست و نصف ریویو ها منفیه. من نمیدونم طرف نیم ساعت فقط بازی کرده به چه حقی میاد ریویو میده کلا چه برسه به اینکه منفی هم باشه؟ به نظرم استیم باید یه حداقل پلی تایمی در نظر بگیره برای ارسال ریویو تا شاهد چنین صحنه هایی تو استیم نباشیم.
شما نباید رویو‌های استیم رو جدی بگیری دیگه. :D شده مثل متا، بازی دو فریم افت می‌کنه میاد میگه مشکلات فنی بزرگ.
البته به نظرم Dawn of War خوبی نیست، اما بازی خیلی‌ خوبی هست. :D
 

Helghast

کاربر سایت
May 6, 2014
560
نام
S O |-| E I L
کافیه یک ساعت به چرت و پرتایی که تو استیم نوشتن کامل توجه کنید، متوجه میشید اینا علاوه بر اینکه اصلا DOW بازی نکردن، نمیدونن کلا RTS چی هست!
وقتی یه بچه 10 ساله میتونه بازی بخره از استیم، پلی تایمش کلا 20 دقیقس و نمیدونه DOW چیه و چیزایی که از شماره اول تو بازی بوده رو ایراد تلقی میکنه، شما اینو میگید فن؟
مثلا کسی که از دوربین میاد ایراد میگیره، یا هوش مصنوعی رو مسخره خطاب میکنه باید بهش کاپ داد... به عنوان مثال، دوربین بازی از شماره اول همین مدلی بوده، بعد یکی نوشته : دوربین بازی بیش از حد نزدیک به زمینه و من به عنوان طرفدار سرسخت این بازی از این روند راضی نیستم LOL مجبوری ریویو بدی؟
بماند حالا هربازیی مشکلاتی داره، اینم کم و بیش مشکلات داره! اما مثلا پررنگ شدن عنصر MOBA تو بازی اصلا بد نیست... حالا ربط دادنش به سایر عناوین دیگه چه دخلی داره من متوجه نمیشم.

درکل بازی، بازی خوبیه اما یوزر اسکورها از قدیمم ثابت کردن چه پتانسیل بالایی در نوشتن عراجیف دارن.
 
  • Like
Reactions: mahi58

rezamottaghi

کاربر سایت
Apr 5, 2017
2
سلام به نظر میرسه این تایپیک تازه تر از تایپیک اصلی wh40k باشه فن های گرامی وارهمر کسی یه تایپیک فعال یا سایتی نمیشناسه برای فن های ایرانی؟واقعا وضع grim and darkness ایه :Crying1:
میخوام آنلاین space marine یا eternal crusade بازی کنم کسی راهی نداره که مجانی بشه بازی کرد
کسی از محصولات در حال اومدن
Lord inquisitor
Inquisitor martyr
Mechanicus
Battlefleet gothic 2
خبری نداره؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر