Warcraft:Defence Of The Ancients->online

باسلام،
من دیدم توی این فروم در باره ی همه بازی همه چیز هست به جز بهترین بازی آنلاین دنیا(!)یعنی دوتا!!پس من تصمیم گرفتم نحوه ی بازی کردن و آموزش هایی رو در این رابطه قرار بدم و دوستان رو با این بازی آشنا کنم:

1.شما میتونید برای بازی کردن Dota (مخفف Defence Of The Ancients) از دانلود کردن برنامه ی Garena شروع کنید.
Garena یک برنامه ی بسیار پر کاربرد هستش که برای دوتا بازی کردن بسیار مناسبه،از کازبرد های این برنامه میتونم:Voice call,File transfer,Group chat,screnn Shotو... رو نام ببرم.
غیر از این امکانات که در واقع متعلق به Garena Messenger هستن ، یکی از مهمترین امکانات Garena آنلاین بازی کردن بازی هایی همانند:Counter Strike,Warcraft,CoD,... هست.
کار با این برنامه بسیار ساده هست و شما میتونید با کمی سعی و تلاش(!)به راحتی کا باهاش رو یاد بگیرید.این هم وبسایت رسمی Garena که برای دانلود نرم افزار هم باید به همین سایت مراجعه کنید:Garena - The Official Site
البته باید برای بازی کردن یک ID هم برای خودتون بسازید که اون هم کار بسیار ساده ایی هست ولی هر کس مشکلی داشت من در خدمتشم.
2.شما باید اصل بازی رو یعنی Warcraft III:The Frozen Throne رو روی کامپیوترتون نصب کنید.
3.اگر میخواهید DotA بازی کنید میتونید آخرین ورژن این مپ رو که حجم بسیار کمی هم داره از سایت Official DotA Downloads که سایت رسمی ICE FROG سازنده ی DotA هستش دانلود کنید.
اگر هم میخواید map ها یا نقشه های دیگری رو از بازی وارکرفت بازی کنید سایت Warcraft 3 Maps - Epic War.com گزینه ی بسیار مناسبی هست.
4.شما باید بازی وارکرفت رو به Garena بشناسونید!:
الف)وارد Garena Messenger میشید.
ب)روی گزینه ی LAN که گوشه ی سمت چپ Garena Messenger هست کلیک میکنید.(این قسمت قسمتیه که همه ی بازی های از اینجا انجام میگیره.!
پ)بعد از اینکه از لیست بازی ها بازی Warcraft RPG رو انتخاب کردید وارد Lobby میشید.
ت)از قسمت Room ها International رو انتخاب کرده و به دنبال Room های ایران بگردید.(مثال:Iran Dota Room 1)
ث)وقتی وارد رو شدید روی گزینه ی Start در پایین صفحه کلیک کنید و آدرس بازی رو در صفحه ی جدید باز شده وارد کنید.
5.حالا شما باید از طریق روم وارد بازی شده و توی بازی روی گزینه ی Local Area Network کلیک کنید.
6.شما میتونید وارد یکی از Host ها بشید و از بازی لذت ببرید.


خوب!تا الان شما یاد گرفتید که چطوری وارد بازی بشید.ولی از اونجایی که میدونید و شایدم ندونید!Dota بازی بسیار پیچیده ایی هست و کسی نمیتونه ظرف دو هفته بهش مسلط بشه و تقریبا همه به کمک و آموزش نیاز دارن.و از اونجایی که الان دیگه حتما میدونید که Dota بازی پیچیده اییه!من نمیتونم به تنهایی براتون آموزش رو قرار بدم چون این بازی نزدیک به 110 قهرمان با اسکیل ها و مهارت های مختلف داره + کلی Item که برای من کاملا نا ممکنه که همه ی این چیزا رو بتونم از طریق یه فروم یاد بدم!!!
پس شما میتونید این آموزش هارو از سایت http://forum.playdota.ir و یا اگه خیلی انگیلیسی قوی ای دارید از سایت http://playdota.com/ (البته فندوق شکن لازم داره!!!) دریافت کنید.البته سایت های دیگه ایی نظیر انجمن بازیهای رایانه ای ارور ،http://crashgame2.com/ ،گیمخور بزرگترین مرجع بازی های رایانه ای در ایران و . . . نیز برای این منظور مناسب اند ولی من خودم اولی رو ترجیح میدم.

چند تا نکته!:
Garena.1 خودش یک شرکت بازی سازی هست که شما میتونید بازی هایی که خودش داره رو از طریق سایتش دانلود و بازی کنید مثل:BlackShot که بازیی در سبک کانتر هست با گرافیک بالاتر و Perfect World که بازی در سبک World of Warcraft هست.
البته بازی هایی مانند Heroes Of Newerth و League of Legends رو هم میتونید از طریق گارنا بازی کنید که پیشنهاد میکنم این بازی ها رو از طریق سرور های اصلیش بازی کنید.(این دو بازی برگرفته از DotA هستند)
2.بازی DotA2 هم به تازگی توسط شرکت Valve ساخته شده که شما میتونید از طریق Steam بازی کنید،برای کسانی که تازه میخوان Dota رو شروع کنن Dota2 گزینه ی بهتریه چون هم گرافیک بالاتری داره و هم خودش آموزش های ارزشمندی رو درون بازی قرار داده ولی من خودم چون به افکت هاش عادت ندارم بازی نمیکنم!اگر لازم شد و وقتش رو پیدا کردم آموزش بازی کردن دوتا 2 رو هم براتون قرار میدم.

تقریبا تموم شد،اگر کسی سوالی داشت میتونه از من بپرسه،امیدوارم مفید بوده باشه و خوشتون اومده باشه!!!

موفق باشید!
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر