walking dead فصل دوم تاریخ انتشار خورد

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,887
نام
محمد حسین
لحظاتی پس از گرفتن جایزه بفتا کانر در مصاحبه با euro gamer پاییز 2014 را به عنوان تاریخ عرضه فصل دوم اعلام کرد
0005-005_farmarrival_screen_22475.nphd.jpg

این یک انتظار طولانی مدت است اما نویسنده این عنوان اقای Gary Whitta قبلا در بیانیه ای گفته بود این سری قابلیت های زیادی دارد و می توان موارد و نسخه های بیشتری از ان را به انتشار رساند و بین فصل اول «مردگان متحرک» و فصل دوم یک چیز اضافه وجود خواهد داشت تا کمی انتظارات را بر اورده کند.
اقای Dan Connors رییس تلتل گیمز به شوخی گفت:
“او (Gary Whitta) اخراج شده است, ما او را به گودالی از زامبی انداختیم.”
سپس او خیلی جدی گفت:
“ما خیلی زود چیزی که قرار است انجام دهیم را رونمایی خواهیم کرد. ” این کمی با سایر کارها متفاوت خواهد بود.”
او اطلاعات خاصی در مورد فصل دوم بازی ارائه نکرد

“برای فصل دوم ما نگران این هستیم که سریال بازی این عنوان به سریال تلویزیونی بسیار شبیه شود چرا که این یک داستان جدا است و حالت خودش را دارد. ان بیشتر مربوط به مسائل خودمان خواهد بود تا سریال تلویزیونی اما در هر زمانی که بخواهیم ان را به سریال تلویزیونی شبیه می کنیم. ما ان را دوست داریم. هووم!”
«تلتل گیمز» در کنار بازی های سریالی مزیتی دارد که سایر استودیو های بازی سازی ندارند و ان این است که عناوین این شرکت بر روی تمامی فرمت ها و پلتفرم ها حاضر هستند. فصل دوم هم همانند فصل اول خواهد بود این بدان معنی است که فصل دوم این سری به علاوه کنسول های نسل بعد برای کنسول های نسل حاضر نیز عرضه خواهد شد.


از اقای Connors سوال شد”ایا فصل دوم را بر روی PS4 مشاهده می کنیم؟” او در جواب گفت:
“من دقیقا نمی دانم, اما فکر می کنم به احتمال زیاد خواهیم دید که بر روی این کنسول عرضه می شود اما همه این ها به زمان بستگی دارد یعنی همه چیز به زمان بستگی دارد اما ما اطلاعات بسیاری در مورد ان ها [SONY] نداریم که چیزی برای کنسول نسل بعد ان ها رونمایی کنیم.”
به صورت کلی Connors در مورد دستگاه جدید سونی(PS4) نظر مثبت داشت. او گفت:
“اوه من عاشقش هستم. من عاشق این هستم که ان ها از قابلیت های اتصال به اینترنت به صورت کامل استفاده می کنند. فکر می کنم که در ان جا جایگاه خوبی برای رشد ما وجود داشته باشد که پس از ان تجربه ها و توانایی های خود را به اشتراک بگذاریم.”
شب گذشته همکاران Connors در مراسم BAFTA به IGN گفتند:
“میان قسمت های فصل دوم بازی «مردگان متحرک» ارتباط اجتماعی بیشتری وجود خواهد داشت که قطعا استفاده از سیستم جدید بازده بهتری دارد.” همچنین اعضای تلتل گیمز در مورد انتقال سیو ها از PS3 به PS4 صحبت کردند.


اقای کانر اطمینان داد:
“ما به حمایت از هر چیزی ادامه خواهیم داد, ما به دنبال فرصتی هستیم تا به سمت کنسول های نسل بعد برویم و زمانی هم که به سمت ان ها برویم همچنان از کنسول های نسل حاضر و اسمارت فون ها پشتیبانی خواهیم کرد و این یک فرصت واقعی است. من همیشه در مقابل فرصت ها خوب هیجان انگیز هستم.”
همانطور که بازی سریالی «مردگان متحرک» همانند سریال این عنوان موفق شد شرکت ها و افراد دیگر می خواهند به موفقیت برسند همانند عنوان اول شخص «اکتیویژن» که با نام «مردگان متحرک: غریزه و بقا» به زودی عرضه می شود.
اقای «کانر» در مورد عنوان اول شخص «مردگان متحرک» گفت:
“من این را فقط در فیلم ها دیده ام.” بازی های شوتر زامبی افراد را برای ساخت بازی تحریک می کنند “چرا که مخاطبان زیادی از ان ها لذت می برند.”
“تنها چیزی که احساس می شود این است ان چیزی که ما انجام می دهیم با چیزی که ان ها انجام می دهند متفاوت است.”
در حال حاضر «تلتل گیمز» بر روی یک عنوان سریالی دیگر که با اقتباس از رمان Bill Willingham نوشته شده است کار می کند. اقای کانر در این مورد گفت که ان ها به شدت درگیر ساخت ان هستند و قسمت اول را در این چند ماه اخیر عرضه می کنند.

Walking Dead season two targeting fall 2014 - Video Game News, Videos and File Downloads for PC and Console Games at Shacknews.com
Season Two of Telltale's The Walking Dead "aiming for" autumn 2014 • News • Eurogamer.net
 
آخرین ویرایش:

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
پاییز 2014 ؟؟!!:(
من تا اون موقع از دوری کلمنتاین دق می کنم:(
امیدوارم حالا که تاریخش تقریبا واسه دو سال دیگه است، یه بازی خوب تحویلمون بدن! ( نه که ما هم پول می دیم به بازی! چه توقعاتی دارم!:d)
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
بهترین داستان تو این سبکو داشت.بعضی جاهاش واقعا میترسیدم.بعضی جاهاهم گریه...ته بازی بود!فقط کاش انتخابها تاثیر گذار میبودند.
امیدوارم اون حدسی که درمورد پایان بازی زدم درست باشه

Sent from my ST18i using Tapatalk 2
 

Mr.Ok

کاربر سایت
Nov 9, 2008
2,066
نام
معین
چه خوبه که شعورشون میرسه هرسال واجب نیست یه نسخه بدن.خیلی خوشحالم چون باعث کار بیشتر میشه روی بازی.
 

METRO_2034

کاربر سایت
Oct 29, 2010
2,826
شرکت ها و افراد دیگر می خواهند به موفقیت برسند همانند عنوان اول شخص «اکتیویژن» که با نام «مردگان متحرک: غریزه و بقا» به زودی عرضه می شود

به چنان موفقیتی میرسن اینا که رکورد الین رو هم میزنن امسال >:d
 

playliveon

کاربر سایت
Sep 24, 2011
307
ای جان من ای عسل
عجب خبر توپی
به شششششششششششششششدددددددددددددددددددددددددددددتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت در انتظار هستم
امیدوارم مثل فصل اول باحال باشه
برادر من الان حدود 35 یا 6یا 7 یا ....... سالش هست و چند سالی بود دیگه به جز فیفا هیچ بازی دیگه ای نمیکرد با نظر ایشون همه بازیها دیگه شبیه هم هستن (بکش برو)
البته ایشون از طرفدارهای بازیهای مثل رزیدنت اویل(شماره 1 و 2 همون زمان ها)و اون سبک بازیها بودند من به وسیله فصل اول همین بازی برشون گردوندم به دنیای گیم
البته چه برگشتنی که دیگه از خود من هم جلو زد
 

Hesam_1994

کاربر سایت
Jun 9, 2008
1,459
نام
حسام
یکی از کارمندان Telltale در بیانیه‌ای که به IGN داده زمان تقریبی انتشار فصل دوم TWD رو پاییز "امسال" (2013) اعلام کرده نه پاییز 2014 که قبلا توسط Dan Connors مدیر Telltale در مصاحبه با Eurogamer اعلام شده بود.
سخنگوی Telltale به خاطر این اشتباه عذرخواهی کرده.

The current estimated release window for Season Two of The Walking Dead is for Fall of ‘this’ year (2013), and not ‘next’ year (2014) as has been reported after a recent interview. We apologize for any confusion and thank you and all of our fans for your continued excitement for the series!”
 

SOL!D 5NAK3

کاربر سایت
Jul 26, 2008
2,674
نام
meyti
چه خوبه که شعورشون میرسه هرسال واجب نیست یه نسخه بدن.خیلی خوشحالم چون باعث کار بیشتر میشه روی بازی.​
--
The current estimated release window for Season Two of The Walking Dead is for Fall of ‘this’ year (2013), and not ‘next’ year (2014) as has been reported after a recent interview. We apologize for any confusion and thank you and all of our fans for your continued excitement for the series!”
:d
--
من خودمم تعجب كردم بازي در اون حد و اندازه ها نيست كه بخواد 2 سال و بيشتر صبر كنن براي ادامش.( نه اينكه بازي بدي باشه اما همه چيزش مشخصه)
 

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,217
نام
امید
شخصا مخاطب همیشگی بازیهاشون بودم خیلی قبل تر از انتشار و موفقیت The Walking Dead
انتظار یه عنوان دیگه از Sam & Max رو دارم برای نسل بعد ... همینظور دنباله Back to The Future :D
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
چقدر خوب بود این بازی ... :x شاید از بعد از Monkey Island ادونچر به این خوبی بازی نکرده بودم , روحمونو زنده کردن , کاش هیچوقت تموم نشه ... :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر