Vampyr

vbmu4tn81wju5ff7i8zz.png

Vampyre بازی ـه جدید Dontnod Entertainment سازنده ی Life Is Strange و Remember Me معرفی شده! :x


دنیای بازی
بازی در سال 1918 جریان داره. در حالی که انگلیس در حال بازسازیه بعد از جنگ جهانی ـه اول ـه، اپیدمی آنفولانزای اسپانیایی هم راه خودش رو به خیابون ها باز کرده!
خیابون ها مملو از جنایت و مرگه اما در همین حال به دنیال یه تولد دوباره و تغییر در جامعه و سیاست هم هست! با گسترش علم،خرافات هم در بین جامعه کمتر میشه...اما... همچنان زنده ـن... و ... واقعی!
توی این دنیا ، باید خودتون رو برای رویارویی با موجودات فراطبیعیه دیگه ای هم آماده کنید! >:)



شخصیت اصلی
Jonathan Raid شخصیت اصلیه بازی، در زمان جنگ دکتر بوده(دانشمند، متخصص خون! ) اما الان...اون خون آشام ـه! >:)
به عنوان یک متخصص، به دنبال شناخت شرایط جدیدش ـه(خون آشام بودنش) و به صورت یک وضعیت پزشکی بهش نگاه میکنه و به دنبال درمانش هست. اما با گذر زمان متوجه میشه که اوضاع خیلی پیچیده تر از این حرفاست!



گیم پلی
بازی در سبک Action RPG هست، اما مثل Life Is Strange انتخاب های شما در مسیر داستان تاثیر خواهد داشت!
Raid به عنوان یک جراح از سلاح هایی مثل اره استفاده میکنه،اما سلاح های گرم هم توی بازی وجود دارن! در کنار این ها قدرت های خون آشامایه Raid رو فراموش نکنید! >:)



تاثیر انتخاب ها
هرچیزی بهایی داره! بهای نامیرایی هم کشتن انسان های بیگناه ـست! هر کسی رو که توی بازی میبینید،میتونید هدف خودتون قرار بدید...اما چطور هدفتون رو انتخاب میکنید؟ Raid خون آشامی ـه که زمانی انسان بوده،انتخاب هدف به همین آسونیه؟ با استفاده از اطلاعاتی که به دست میارید،چیزایی که میبینید و روابطتون ، همه ی این ها هدف بعدی شما رو تعیین میکنه! اما در آخر نمیتونید از کشتن فرار کنید! شما خون آشامید و نیاز به تغذیه از انسان ها دارید!
و هر کسی که هدفتون باشه فقط از دنیا محو نمیشه! انتخابتون باعث تاثیر روی داستان به صورت آنی و یا بلند مدت خواهد بود!
 
آخرین ویرایش:

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,703
نام
Ebrahim
فعلا كه نمرات ٧٠ به پايينش كاملا سنگيني ميمنه به نمرات بالاترش بلاخره يكسري ايراد داره

هرکسی یه سلیقه ای داره:D برا من که عاشق فضای لندن قدیم و ویکتوریایی هستم این بازی جز واجباته:x
 
  • Like
Reactions: '!|SNAKE|!'

beh1382

کاربر سایت
Nov 27, 2006
795
نام
behrooz
یه چند تا ویدئو دیدم به نظرم بازی خوبه به جز فایتینگ که یه مقدار یکنواخت شاید بشه بعد از مدتی:-/ بقیه چیزها مثل داستان و اتمسفر و حال و هوای بازی خوب دراومده:-bd
تخفیف بخوره میرم سراغش
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
بازی الان تخفیف نسبتا خوبی روی PS4 خورده، اگه از فضای لندن خوشتون میاد یا مثل من دیووانه این فضاسازی‌ها هستین فرصت خوبیه واسه خریدش!:D
LIS2 vs Vampyre جفتشون 40دلار...مسئله این است! :(
احتمالا LIS رو انتخاب بکنم:-" فعلا چندتا بازی طولانی دارم، یه بازی ایپزودی برای تغییر حال و هوا خوبه!:D
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
LIS2 vs Vampyre جفتشون 40دلار...مسئله این است! :(
احتمالا LIS رو انتخاب بکنم:-" فعلا چندتا بازی طولانی دارم، یه بازی ایپزودی برای تغییر حال و هوا خوبه!:D
حرف گوش نمی‌کنید دیگه چیکار کنم!:D
لایف رو وقتی کامل شد باید لیمیتدش رو خرید و نه الان!:D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
حرف گوش نمی‌کنید دیگه چیکار کنم!:D
لایف رو وقتی کامل شد باید لیمیتدش رو خرید و نه الان!:D
میدونم بازی زود و زیاد تخفیف میخوره! و شاید عاشقش بشم و بخوام لیمیتدش رو بگیرم(آخرش LIS1 گیرم نیمد:| )
ولی با این حال فصلی زدن هم لذت خودش رو داره:D
الانم چندتا بازی OW و JRPG و RPG اینا پشت سر هم زدم(تو برنامه ست بزنم) واقعا یه RPGدیگه این وسط...
امیدوارم آخرسال وسط این همه بازی گولاخ یکم تحویلش بگیرن، تخفیف بخوره:))
 
  • Like
Reactions: Grey Warden

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
بالاخره بازی تموم شد، اول بگم واقعا تجربه خاص و البته نابی بود همونجور که انتظار داشتم، توصیه می‌کنم اگه حوصله بازی‌های داستان محور و البته با گیم‌پلی کند و با دیالوگ‌های فراوون رو دارین به هیچ وجه از دستش ندین!
غیر از همه این موارد یکی از ویژگی‌های اصلی بازی عدم توانایی ما تو حل مشکلات همه بود تقریبا چیزی که تو واقعیت و برخلاف خیلی از بازی‌های نقش‌آفرینی (بایوور؟؟؟) که نقش اول همه مشکلی رو حل می‌کنه، این‌جا میشد درد و رنج مردم رو دید اما ما چاره‌ای جز کشتنشون نداشتیم، می‌دیدیم یه جوونی با سواستفاده از پیرزن آلزایمری هر روز ازش پول میگیره اما کمکی جز کشتنش نمی‌تونستیم بکنیم، می‌دیدیم یه زن و مرد بی‌رحم از بیمارای بدبخت واسه تخت بهتر اخاذی می‌کنن اما بازم کاری نمیشد کرد و خیلی موارد دیگه مثل این!
اما در مورد داستان و پایانش!
به شخصه یه ذره ناامید شدم و توقع داشتم پایان بازی یه حق انتخاب در مورد الیزابت بهم می‌داد، کلا رومانس بازی عجله‌ای بود و پرداخت مناسبی نداشت، خودم به شخصه مرگ این عجوزه الیزابت رو ترجیح می‌دادم تا انتخابش به عنوان معشوقه اما متاسفانه بازی همچین انتخابی به ما نمی‌داد، ترجیح می‌دادم جاناتان بیخیال الیزابت بشه و برگرده به بیمارستان و اونجا مشغول بشه و البته حواسش هم به ادگار باشه، کلا داستان و Loreای که نوشته بودن شاهکار بود اما پایان نسبتا بدی داشت!
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
چند ساعتی بازی رو انجام دادم و بازی واقعا دیالوگ زیاد داره و این اقای جاناتان رید با همه اشخاص تو بازی سر صحبت رو باز میکنه و اونهم طولانی! ومپایرو اینهمه روده دراز :D البته جدا از شوخی دیالوگ ها و صحبت با npcها جدا از اینکه لذت بخش کار شده و اطلاعاتی که ردوبدل میشه شنیدنی اند، توی روند بازی هم تاثیر گذارند که بنظرم این اهمیته صحبت با ادمای بازی رو جذاب تر کرده. اما نکات بد بازی تا به اینجا برای من اول از همه لودینگ بسیار طولانی بوده که گاهی واقعا خسته کننده میشه. گیم پلی بازی هم کمی تاریخ مصرف گذشته است و از سازنده ای که remember me رو ساخته یکم انتطار بیشتری میرفت ( با اینکه RM هم انچنان تو این قضیه عالی نبود ولی یادمه گیم پلی اش خوب بود برای اون موقع ). فعلا البته اتمسفر، داستان و شخصیت پردازی های خوب و مهمتر از همه خلق یه دنیای خیلی جذابِ ومپایری تا به اینجا بازی رو لذت بخش کرده.
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
خب به اولین انتخاب مهم بازی برخوردم و بدترین اتفاق ممکن افتاد!
بعد از قضیه ی اخاذی ( بلک میل ) و دست داشتن پرستار کرین و اینکه متوجه شدم داره به مهاجرها کمک میکنه بین اون سه تا انتخابی که بازی بهت میده که چه بلایی سر کرین بیاری تا اخازی نکنه، زدم حافظه ی بیچاره رو پاک کردم به این امید که کل این قضایا رو فراموش کنه بشینه بهمون مهاجر ها کمک کنه ، غافل از این انتخاب باعث میشه پرستار کرین به اسکال ( ومپیار وحشی ) تبدیل بشه و کل هدف کمک به مهاجرها هم نابود شد. اون بهداری کوچیکه هم که مهاجرهای مریض بودند همه به اسکال تبدیل شدند! بدترین انتخاب بود، احساس میکنم کل منطقه و اینده ی مهاجرها رو به فنا دادم، همه شون خواهند مرد احتمالا. امکان برگشتن به لود قبل هم نیست. لعنت بهش
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
حیف این بازی نیست اینقدر تاپیکش متروکه است؟! یه چند وقتی از بازی دور بودم اما تا به اینجای کار بنظرم کل انتخاب هام اشتباه بودن! البته بنظر که چه عرض کنم عواقب انتخاب هام علارغم تلاش های فراوان همه شون خانمان سوز بوده
خب اولین انتخابم همینطور که گفتم پرستار کرین رو اومدیم ذهنش رو خالی کنیم داستانش به خوبی و خوشی تموم شه فارغ از اینکه بعد از این انتخابم به اسکال تبدیل شد و اینده ی تمام مهاجرها نابود شد. انتخاب بعدیم sad saint بود که بعد از تبدیل شدنش به اسکال تصمیم گرفتم نکشمش چون واقعا بنظر نمیرسید کنترل خودشو از دست داده و ادم بسیار مهربونی بود از طرفی به اندازه ی کافی اطلاعات جمع نکردم گزینه ی دوم برام باز بشه فلذا از کشتن ایشون گذشتیم و سپس متوجه شدیم که زده یه فرقه تشکیل داده کنترل خودشو از دست داده و نصف منطقه رو به اسکال تبدیل کرده! با تمام این احوال روحیه ام رو از دست ندادم و با تلاش فراوان بیمارها رو مداوا میکردم تا اینکه مجبور شدم به اسکلان کلاب بپیوندم! بعد از مراسم و فلان و اثبات خود به محفل بهم گفتن خون ات قوی یه و اینا برو پولدارترین مرد لندن رو به ومپایر تبدیل کن! ماهم تحقیق کردیم متوجه شدیم طرف ادم خبیثیه! البته تحقیقات باز اونقدر کامل نبود که تو تصمیم نهایی تمام گزینه برام باز بشه. بهرحال رفتیم به سرش و بهش گفتیم تو باید بمیری،لایق نیستی و کشتمش! برگشتم دیدم redgrave رییس محفل اسکلان دم در مثل برج زهرمار وایساده! پرسید چی شد؟ ( با اینکه لیدی اشبری بهم گفت سعی کن اعتماد این گروه رو بدست بیاری ولو اینکه بهشون دروغ بگی ) ولی من مثل مرد بجای اینکه بگم در طی ومپایر شدن مُرد، گفتم لیاقت زنده بودن نداشت و کشتمش! هیچی دیگه ردگریو بهم کلی تاخت و انگ خیانتکار بهم زد و گفت پدرتو در میارم بیمارستانتم نابود میکنم، منم گفتم هر غلطی میخوای بکن. اومدم دم در دیدم خبر رسید به بیمارستان حمله کردن! دوان دوان خودمو رسوندم بیمارستان دیدم همه حالشون خوبه ولی دکتر سوانسا نیست! سریع ردش رو با خون بگیر رسیدیم به اتاق زیر شیروونی بیمارستان که بله مک کالن از اعضای محافظان پریون اونجا منتظره گروهی که رد ومپایرها رو میگیرن و نابودشون میکنن! بهرحال باهاش جنگیدیمو شکستش دادیم و توی انتخاب میخواستم بزنم بکشمش که چون اصلا ابم با این شخصیت توی یک جوی نمیرفت ولی نبود گزینه ای و زدم ومپایرش کردم! که حالا نمیدونم چه اتفاقی میفته! بعدش فهمیدم دکتر سوانسا رو اسیر کردن رفتم که نجاتش بدم فهمیدم دکتره بخاطر غرور یا نمیدونم حماقتش یکی از منابع اصلی یه ویروس شهر رو ایشون از طریق ازمایشاتش روی یکی از بیمارها(بازیگره و مادرش) به بقیه شهر انتقال داده! هیچی دیگه بین گزینه ها انتخاب کردم "ولت میکنم تا بمیری" و سپس شبیه فیلم بتمن بگینز اونجا که بروس وین به راس الغول میگه نه نجاتت میدم و نه میکشمت، اومدم صحنه رو ترک کنم ولی دکتر سوانسا شروع کرد به گفتن اینکه من نجاتت دادم و تو چقدر نمک نشناسی و واقعا هم راست میگفت اصلا یادم رفته بود اول بازی توی اون وضعیت بد همین سوانسا بود که سرپناه ام داد ، دفتر کار بهم داد و کلی بهم رسید تا سرپا شم! با اینکه ومپایر بودم منو قبول کرد و الخ، بعدش فهمیدم چه اشتباه بزرگی کردم گذاشتم بمیره! هیچی دیگه خیلی ناراحت شدم و کنسولو خاموش کردم! فعلا تا همینجا جلوتر نرفتم و بنظرم انتخاب هام همش افتضاح بودن! یجوری انگیزمو هم از دست دادم. اینقدر تلاش کن که با کمترین تلفات بازی رو پیش ببری بعد اخرش اینجوری! مخصوصا مرگ دکتر سوانسا و دروغ نگفتن به ردگریو بنظرم خیلی انتخاب های اشتباهی بودن و واقعا نمیدونم چرا همچون انتخاب هایی کردم!
چقدر هم نوشتم! ولی خب بازی vampyr دیگه!!.
یک نکته دیگه اینکه فضای بازی جوریه که ادم فکر میکنه تو برزخه!
 
آخرین ویرایش:

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,251
دوستان کسی بازی رو پلات کرده ؟ من هیچ کدوم از NPC ها رو نکشتم ولی تروفی Not Even Once رو بهم نداد. البته 2 تاشون با انتخاب هایی که تو داستان کردم مردن ولی من نکشتمشون.بدبختی اینه بازی
NG+ هم نداره فقط واسه همین تروفی باید دوباره از اول برم :(
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
حالا جدا از این حرف ها عجب بازی بود :D شخصیت پردازی عالی مخصوصا جاناتان با اون صدای فوق العادش.اتمسفیر فوق العاده سنگین لندن.داستان عالی. تنها ایرادی که میتونم بگیرم مشکلات تکنیکی رو کنسول
هست مثل افت فریم و کرش کردن.
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
بالاخره شروعش کردم!

اول از همه این سه تا عکس رو بزارم:D ... اسپویل ندارن:D

PS_Messages_20200418_090016.jpg PS_Messages_20200419_063502.jpg PS_Messages_20200419_063504.jpg


حال میده این بازی رو این روزا بزنی:)) (اون a Plague Tale هم اگر تخفیف خفن میخورد حتما میزدم:| )

توی چند پست اخیر هم دوستان گفتن...فضای به شدت خفن...مُرده...خاکستری...خشنی داره:-" مخصوصا یه سری فضاهای داخلی و خونه های متروکه...

داستان زیاد جلو نرفتم هنوز... ولی دو منطقه رو تقریبا کامل با مردمش صحبت کردم(دیالوگ هایی که باز بوده)، واقعا اینکه چنین بازی OWی ساختن که همه NOCهاش یک فرد شاخص هستن کار جالب و خفنی بوده! امیدوارم بازی های بیشتری اینجوری ببینیم و البته انتظار ندارم همه بازی ها هم اینجوری بشن...کلا باید به ساختار بازی بیاد:D حداقل از خود Dnotnod بدم نمیاد بازی های اینجوری بیشتر ببینیم

سیستم مبارزات...آره ... مشکل داره:-" Dodge کردن که یه جورایی کشکه :D (حداقل یکبار بزنی کشکه، دوبار...شاید:D )

نحوه گرفتن ماموریت ها جالبه... بالا سر ملت علامتی نیست که بگه برو از این یارو ماموریت بگیر،قاطی صحبت هاشون به چیزی اشاره میکنند و کنجکاو میشی مثلا و خودت میری دنبالش:-" (اتفاقا سر یکی از این ماموریت ها گفت انتظار نداری که من erand boy بشم و برم وسایلت رو برات بخرم که؟ :)) )
باز یک نکته منفی...چرا انقدر فونت نوشته ها ریزه، متاسفانه هیچ کدوم از آیتم های جمع کردنی رو نمیتونم بخونم:|:( قشنگ باید برم تو تلوزیون تا ببینم چی به چیه:|

و بازی... رو نرمال هم سخته:)) نامردا شدید وسوسه میکنند آدم بکشی:)) نمیخوام...حداقل فعلا کسی رو ندیدم واقعا بخوام بکشم...همه خاکسترین...همه برای بیشعور بودنشون دلیل دارن...نمیشه گفت این کلا آدم سیاهیه و بزنی بکشیش! حداقل تا اینا...
ولی این همه مبارزه میکنی، کوفت هم بهت xp نمیده:))

و یک سوال اگر کسی هنوز میاد تاپیک... من یه سری دارو درست کردم، چجوری به خوردشون بدم؟ تو دیالوگ ها گزینه ای نمیبینم:-"

---

راستی چون این چندوقته داره همه گیر میشه ... گویا بازی روی PS Now هم موجود است! اگر مشترکید از دستش ندید!
 

iman136938

کاربر سایت
Aug 28, 2012
204
بالاخره شروعش کردم!

اول از همه این سه تا عکس رو بزارم:D ... اسپویل ندارن:D

View attachment 137810 View attachment 137811 View attachment 137812


حال میده این بازی رو این روزا بزنی:)) (اون a Plague Tale هم اگر تخفیف خفن میخورد حتما میزدم:| )

توی چند پست اخیر هم دوستان گفتن...فضای به شدت خفن...مُرده...خاکستری...خشنی داره:-" مخصوصا یه سری فضاهای داخلی و خونه های متروکه...

داستان زیاد جلو نرفتم هنوز... ولی دو منطقه رو تقریبا کامل با مردمش صحبت کردم(دیالوگ هایی که باز بوده)، واقعا اینکه چنین بازی OWی ساختن که همه NOCهاش یک فرد شاخص هستن کار جالب و خفنی بوده! امیدوارم بازی های بیشتری اینجوری ببینیم و البته انتظار ندارم همه بازی ها هم اینجوری بشن...کلا باید به ساختار بازی بیاد:D حداقل از خود Dnotnod بدم نمیاد بازی های اینجوری بیشتر ببینیم

سیستم مبارزات...آره ... مشکل داره:-" Dodge کردن که یه جورایی کشکه :D (حداقل یکبار بزنی کشکه، دوبار...شاید:D )

نحوه گرفتن ماموریت ها جالبه... بالا سر ملت علامتی نیست که بگه برو از این یارو ماموریت بگیر،قاطی صحبت هاشون به چیزی اشاره میکنند و کنجکاو میشی مثلا و خودت میری دنبالش:-" (اتفاقا سر یکی از این ماموریت ها گفت انتظار نداری که من erand boy بشم و برم وسایلت رو برات بخرم که؟ :)) )
باز یک نکته منفی...چرا انقدر فونت نوشته ها ریزه، متاسفانه هیچ کدوم از آیتم های جمع کردنی رو نمیتونم بخونم:|:( قشنگ باید برم تو تلوزیون تا ببینم چی به چیه:|

و بازی... رو نرمال هم سخته:)) نامردا شدید وسوسه میکنند آدم بکشی:)) نمیخوام...حداقل فعلا کسی رو ندیدم واقعا بخوام بکشم...همه خاکسترین...همه برای بیشعور بودنشون دلیل دارن...نمیشه گفت این کلا آدم سیاهیه و بزنی بکشیش! حداقل تا اینا...
ولی این همه مبارزه میکنی، کوفت هم بهت xp نمیده:))

و یک سوال اگر کسی هنوز میاد تاپیک... من یه سری دارو درست کردم، چجوری به خوردشون بدم؟ تو دیالوگ ها گزینه ای نمیبینم:-"

---

راستی چون این چندوقته داره همه گیر میشه ... گویا بازی روی PS Now هم موجود است! اگر مشترکید از دستش ندید!


a Plague Tale تخفیف خورده 20 دلاره
 

RohFa

کاربر سایت
Jun 11, 2017
261
بالاخره شروعش کردم!

اول از همه این سه تا عکس رو بزارم:D ... اسپویل ندارن:D

View attachment 137810 View attachment 137811 View attachment 137812


و یک سوال اگر کسی هنوز میاد تاپیک... من یه سری دارو درست کردم، چجوری به خوردشون بدم؟ تو دیالوگ ها گزینه ای نمیبینم:-"
من چند هفته پیش بازیو تموم کردم به شدت تو این وضعیت کرونایی چسبید
دارو هارو موقع صحبت با npc ها فک کنم r1 میزنی با توجه به بیماری طرف داروشو میدی
سلاح شبیه چماقه رو تا ته اپگرید کنی واسه دشمنا و باسا خیلی جوابه
 

mac man

کاربر سایت
Nov 2, 2010
3,505
دوستان کسی بازی رو پلات کرده ؟ من هیچ کدوم از NPC ها رو نکشتم ولی تروفی Not Even Once رو بهم نداد. البته 2 تاشون با انتخاب هایی که تو داستان کردم مردن ولی من نکشتمشون.بدبختی اینه بازی
NG+ هم نداره فقط واسه همین تروفی باید دوباره از اول برم :(
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
حالا جدا از این حرف ها عجب بازی بود :D شخصیت پردازی عالی مخصوصا جاناتان با اون صدای فوق العادش.اتمسفیر فوق العاده سنگین لندن.داستان عالی. تنها ایرادی که میتونم بگیرم مشکلات تکنیکی رو کنسول
هست مثل افت فریم و کرش کردن.

من پلاتش کردم...تروفی رو آخر بازی میده. البته یه جا خوندم همین تروفی گلیچ داره.
باید شروع هر چپتر یه بکاپ بگیری
 
  • Like
Reactions: Lions Gate

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر