Vampyr

vbmu4tn81wju5ff7i8zz.png

Vampyre بازی ـه جدید Dontnod Entertainment سازنده ی Life Is Strange و Remember Me معرفی شده! :x


دنیای بازی
بازی در سال 1918 جریان داره. در حالی که انگلیس در حال بازسازیه بعد از جنگ جهانی ـه اول ـه، اپیدمی آنفولانزای اسپانیایی هم راه خودش رو به خیابون ها باز کرده!
خیابون ها مملو از جنایت و مرگه اما در همین حال به دنیال یه تولد دوباره و تغییر در جامعه و سیاست هم هست! با گسترش علم،خرافات هم در بین جامعه کمتر میشه...اما... همچنان زنده ـن... و ... واقعی!
توی این دنیا ، باید خودتون رو برای رویارویی با موجودات فراطبیعیه دیگه ای هم آماده کنید! >:)



شخصیت اصلی
Jonathan Raid شخصیت اصلیه بازی، در زمان جنگ دکتر بوده(دانشمند، متخصص خون! ) اما الان...اون خون آشام ـه! >:)
به عنوان یک متخصص، به دنبال شناخت شرایط جدیدش ـه(خون آشام بودنش) و به صورت یک وضعیت پزشکی بهش نگاه میکنه و به دنبال درمانش هست. اما با گذر زمان متوجه میشه که اوضاع خیلی پیچیده تر از این حرفاست!



گیم پلی
بازی در سبک Action RPG هست، اما مثل Life Is Strange انتخاب های شما در مسیر داستان تاثیر خواهد داشت!
Raid به عنوان یک جراح از سلاح هایی مثل اره استفاده میکنه،اما سلاح های گرم هم توی بازی وجود دارن! در کنار این ها قدرت های خون آشامایه Raid رو فراموش نکنید! >:)



تاثیر انتخاب ها
هرچیزی بهایی داره! بهای نامیرایی هم کشتن انسان های بیگناه ـست! هر کسی رو که توی بازی میبینید،میتونید هدف خودتون قرار بدید...اما چطور هدفتون رو انتخاب میکنید؟ Raid خون آشامی ـه که زمانی انسان بوده،انتخاب هدف به همین آسونیه؟ با استفاده از اطلاعاتی که به دست میارید،چیزایی که میبینید و روابطتون ، همه ی این ها هدف بعدی شما رو تعیین میکنه! اما در آخر نمیتونید از کشتن فرار کنید! شما خون آشامید و نیاز به تغذیه از انسان ها دارید!
و هر کسی که هدفتون باشه فقط از دنیا محو نمیشه! انتخابتون باعث تاثیر روی داستان به صورت آنی و یا بلند مدت خواهد بود!
 
آخرین ویرایش:

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,703
نام
Ebrahim

لانچ تریلر بازی رو از رو صفحه اصلی کش رفتم :D

مثل همیشه تریلراش عالی بود.\m/ فقط امیدوارم چه تو فروش و چه از نظر منتقدان، تبدیل به یه عنوان موفقی بشه:x
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,075
نام
مــاکــان
لعنتی ها یک تریلر ندادن که کرک و پر ریزون نباشه.
چقدر صدای شخصیت اصلی خوبه، دوست دارم وقتی تبدیل میشه هم صداش رو بشنوم.
بس بازی آنلاین و بی محتوا بازی کردم خسته شدم،دوست دارم این بازی برام زنگ تفریحی باشه بعد چند سال.
امیدوارم همونجور که نشون میده داستان خفن و خیلی تاریکی داشته باشه.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
مثل همیشه تریلراش عالی بود.\m/ فقط امیدوارم چه تو فروش و چه از نظر منتقدان، تبدیل به یه عنوان موفقی بشه:x
به نظرم اگر اون چیزایی که قولش رو دادن، مخصوصا قضیه ی NPCها و تاثیر تو داستان چیزی که انتظار داریم انجام بشه، منتقدها حسابی تحویلش بگیرن و انقلابی چیزی بدوننش:D

به امید ترکوندنش:x و پیشرفت هرچه بیشتر Dontnod :x
 
  • Like
Reactions: Jill-Valentine

RED_BEARD39

Ghost of Sparta
کاربر سایت
May 16, 2009
6,360
نام
Ǝـــحـــســـان
فکر کنم بازیو یه 4-5 ساعتی بازی کردم و تا اینجا بر خلاف انتظارم، حسابی با بازی حال کردم. :D
اول از هر چیز درباره NPCها بگم. واقعا الان بازیای زیادی یادم نمیاد که اینقدر تو این زمینه خوب کار کرده باشن! دقیقا تک تک افرادی که تو محیط بازی می‌بینید (البته به غیر از دشمنا) داستان خودشون رو دارن و میتونن اطلاعات خیلی خوبی درباره داستان و کلا شرایط کلی اون منطقه بهتون بدن. بعضی‌هاشونم حتی یکسری مراحل فرعی در اختیارتون میذارن که اونا هم خیلی خوب در اومده. :D معمولا هر وقت با یک NPC صحبت می‌کنید، یه اطلاعات مهمی درباره شخصیت‌های اصلی و یا بقیه افراد بهتون میده که تو بازی با اسم Hint شناخته میشه؛ برای هر کارکتر هم یه تعداد مشخصی Hint در نظر گرفتن که جمع کردن همشون یسری مزایا خاص برای خودش داره. :D
جدا از همه اینا، یه قابلیتی هم هست که میتونید بعضی NPCها رو بکشید. خود بازی هم همون اول کار بهتون میگه این شکل کشتن آدم‌ها XP زیادی بهتون میده ولی تاثیر خودش رو توی دنیای بازی میذاره. (واقعا هم همینطوره و کشتن هر کس عواقبی داره) مثلا من همون اول کار به عنوان تست خون یکیو مکیدم (:D) بعد تو صحبت‌ها فهمیدم طرف فلان موقعیت مهم رو داشته و حالا که کشتمش، ممکنه اتفاقات مهمی در ادامه داستان بیوفته.
در کل از نظر من تو این بازی (و تا اینجایی که من بازی کردم) NPCها فرق زیادی با کاراکترهای اصلی داستان ندارن! :D تنها ایرادی که میتونم به این قسمت بگیرم اینه که اینقدر این بخش رو خوب پیاده‌سازی کردن که اصلا به یه جور اعتیاد تبدیل میشه و همش دلتون میخواد برید با افراد صحبت کنید. موضوع وقتی سخت‌تر میشه که بفهمید توی بعضی جاها (مثل بیمارستان) تعداد آدم‌ها واقعا زیاده و باید زمان زیادی رو برای این کار بذارین! :D فکر کنم فقط یکی دو ساعت داشتم با اینو اون حرف میزدیم و کلا داستان اصلی فراموشم شد! :-"
درباره گیم‌پلی هم زیاد نمیگم تا خودتون تجربه کنید و هم یه چیزی برای نقدش بمونه :D ولی همینو بدونید که سیستم مبارزات مشابه سری سولزبورن هست و درجه‌سختی هم با توجه به عملکردتون تغییر میکنه. در کنار سلاح‌های سرد و گرم، یکسری قابلیت ومپایری هم دارید که تو مبارزات شدیدا کمک میکنه و با توجه به Skill Tree بازی شدیدا هم متنوع هستن! در کنار این، میتونید همه سلاح‌ها و قابلیت‌ها هم آپگرید کنید. سیستم آپگرید سلاح‌ها هم یکجورایی شبیه تلو و اویل ویتین هست! :D یعنی باید یکسری خرت و پرت از محیط جمع کنید (یا بخرید) و بعد برید سر یک میز و آپگریدشون کنید. (ویژگی‌های مخصوص ومپایریتون هم میتونید با XP بخرید)
در کل تا اینجا از بازی لذت بردم و فکر نمیکردم اینقدر خوب باشه. باید دید در ادامه بازی هم میتونه این تنوع رو حفظ کنه یا نه.
 

Ehsan95_76

Let The Dawn Of Love Survive
کاربر سایت
Jun 3, 2010
2,239
نام
احسان
این عزیز دلم قشمگ روندی که رزیدنت اویل 7 داشت رو برام امسال بازی کرد. معرفیش و تا همین چند ماه پیش اصلا نمیخواستم برم سمتش ولی کم کم و با این دو سه تا تریلر آخری حسابی منتظرشم. در این حد که قیافه ها و انیمشین ها که معمولی به نظر میان اصلا برام مهم نیست دیگه، فقط بیا=P~:D
 
  • Like
Reactions: The Listener

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,703
نام
Ebrahim
June 4Th at 11PM GMT
در واقع میشه ساعت 3:30 صبح سه شنبه :D

خب، خدا رو شکر اون زمان خونه ایم:D یعنی تو اون زمان مهم، تاریخی و کمرشکن:D سرکار نیستم\m/:-bd

@KiLL3R/4/Ev3r

تاپیک نمرات دیگه با خودت:D
 
  • Like
Reactions: K I 1 1 E R

zam465

کاربر سایت
Jul 27, 2016
14
نام
برهان
تو ردیت که واکنش ها بهش خیلی میکسه. گفتن مبارزاتش همونطور که از تریلر معلوم بود خشکه و مشکل داره. یه پچ ۶ گیگ هم داره که اگه نریزی ممکنه مشکلات گرافیکی و افت فریم داشته باشه. یه سری هم شاکی ان که بازی با استاندارد AA داره به قیمت AAA فروش میره.
امیدوارم خوب باشه ولی تو Preview که منتقدا مینالیدن و به نظر اون مشکلا رفع نشده. فکر کنم متای بازی زرد بشه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر