Vampyr

vbmu4tn81wju5ff7i8zz.png

Vampyre بازی ـه جدید Dontnod Entertainment سازنده ی Life Is Strange و Remember Me معرفی شده! :x


دنیای بازی
بازی در سال 1918 جریان داره. در حالی که انگلیس در حال بازسازیه بعد از جنگ جهانی ـه اول ـه، اپیدمی آنفولانزای اسپانیایی هم راه خودش رو به خیابون ها باز کرده!
خیابون ها مملو از جنایت و مرگه اما در همین حال به دنیال یه تولد دوباره و تغییر در جامعه و سیاست هم هست! با گسترش علم،خرافات هم در بین جامعه کمتر میشه...اما... همچنان زنده ـن... و ... واقعی!
توی این دنیا ، باید خودتون رو برای رویارویی با موجودات فراطبیعیه دیگه ای هم آماده کنید! >:)



شخصیت اصلی
Jonathan Raid شخصیت اصلیه بازی، در زمان جنگ دکتر بوده(دانشمند، متخصص خون! ) اما الان...اون خون آشام ـه! >:)
به عنوان یک متخصص، به دنبال شناخت شرایط جدیدش ـه(خون آشام بودنش) و به صورت یک وضعیت پزشکی بهش نگاه میکنه و به دنبال درمانش هست. اما با گذر زمان متوجه میشه که اوضاع خیلی پیچیده تر از این حرفاست!



گیم پلی
بازی در سبک Action RPG هست، اما مثل Life Is Strange انتخاب های شما در مسیر داستان تاثیر خواهد داشت!
Raid به عنوان یک جراح از سلاح هایی مثل اره استفاده میکنه،اما سلاح های گرم هم توی بازی وجود دارن! در کنار این ها قدرت های خون آشامایه Raid رو فراموش نکنید! >:)



تاثیر انتخاب ها
هرچیزی بهایی داره! بهای نامیرایی هم کشتن انسان های بیگناه ـست! هر کسی رو که توی بازی میبینید،میتونید هدف خودتون قرار بدید...اما چطور هدفتون رو انتخاب میکنید؟ Raid خون آشامی ـه که زمانی انسان بوده،انتخاب هدف به همین آسونیه؟ با استفاده از اطلاعاتی که به دست میارید،چیزایی که میبینید و روابطتون ، همه ی این ها هدف بعدی شما رو تعیین میکنه! اما در آخر نمیتونید از کشتن فرار کنید! شما خون آشامید و نیاز به تغذیه از انسان ها دارید!
و هر کسی که هدفتون باشه فقط از دنیا محو نمیشه! انتخابتون باعث تاثیر روی داستان به صورت آنی و یا بلند مدت خواهد بود!
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,074
نام
مــاکــان
wow عجب تریلیر فوق العاده ای.
چندسالی میشد که همچین بازی با این تم تاریک و داستانی گیرا نداشتیم.
امیدوارم استودیو کار همیشگی خودش کرده باشه و یک بازی زیبا ساخته باشه.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
من که ذره ای به بازی شک ندارم حتی اگه متاش 60 هم بشه بازم بازیش میکنم چون بهترین بازی Dontnod برا من Remember Me با متای زرد بود این یکی هم به احتمال زیاد متای بالایی نخواهد گرفت با این حال بی صبرانه منتظرم منتشر بشه بازی ....
 

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
تریلر عالی بود!!!
ولی من فقط تریلر گیم پلی میخواهم بدونم چند مرده حلاجه!!!خداکنه حالا که بازی زیاد پر زرق و برق نیست گیم پلی عمیق و مشتی داشته باشه آخه ومپایر بودن چیز کمی نیست واسه ایده پردازی!!!
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,074
نام
مــاکــان
تریلر گیم پلی هم خیلی خوب بود.
البته گیم پلی شاید بنظر متوسط میرسید، اما حس سنگینی بازی خوب میرسوند،با هر تریلر بیشتروبیشتر از داستان تاریکش خوشم میاد.
واقعا بازی یونیکی ساختن، سالها بود که جای همچین بازی خالی بود.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
این سیستم بلینک بازی که یهو از یکجا چند متر اونورتر تله میکنیم خیلی به نظر تو تنوع گیمپلی تاثیر بزاره مخصوصا تو کمبت بازی که با فینیشر های متنوع هم همراه بشه رسما میتونه نقطه قوت گیمپلی بازی تبدیل بشه اتمسفر بازی هم جدا خیلی دارکه تک نوازی ها و اون خس خس ویالون رسما یـ حس مریض گونه رو به بازی منتقل میکنه ....
 

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,703
نام
Ebrahim
تریلر جدید به به :

e6n1_maxresdefault.jpg


Vampyr - Becoming the Monster | Download


آقا، بالاخره تریلر رو دیدم. واقعا حال کردم باهاش. این حس خوبی بهم دست داد بعد از دیدن تریلر. یه حسی بهم میگه بازی موفق میشه (امیدوارم البته:D:x). هایپ سقف خونه بالای رو خراب کرد:D تریلر عجیب برام لذتبخش بود.\m/شاید به خاطر سیستم بلینک بازی بوده که شخصیت بازی تله پورت میشه شاید هم... نمی دونم والا واقعا باهاش حال کردم:D\m/محیط بازی هم تا به الان خفن و بسیار دارک بوده بسی حال کردم با محیط بازی =P~
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر