منم نظر همینه...
بنظرم چون گفتن ادامه ی مستقیم هست...
میباست (یا بگیم بهتره) که ریمستری یا ری-ریلیزی حداقل از نسخه ی قبلی بدن...
بنظر من هنوز بازی خیلی قابل بازی هست و گرافیک خیلی خوبی داره...
دیالوگ ها و انتخاب های شخصیت سازی- همگی محشرن...
از اون موقع که خبر رو شنیدم - دارم بازی میکنم بازم...
منم یه ماهیه یه صدایی تو سرم میگه بازی رو دوباره نصب کن (True Malkavian
) اما برنامهم خیلی شلوغ بود
این "دنباله مستقیم" در نتیجه خبررسانی اشتباه اینجا بوده چون تو هیچ کدوم از منابع واژه Direct Sequel رو نمیبینی حتی GI نوشته:
Rather than pick up where the original game left off 15 years ago, Hardsuit instead chose to tell a new tale set in a city never really explored by the World of Darkness fiction – Seattle.
هم شهر بازی از لسآنجلس به سیاتل منتقل شده، هم تو این 15 سال اخیر World of Darkness تغییرات زیادی داشته و هم اینکه ساختار VtMB جوری نبود که بشه واسش دنباله مستقیم ساخت ولی بعضی شخصیتهایی که جون سالم به در بردن اینجا هم هستن. به طور کلی لفظ دنباله مستقیم کاملاً اشتباهه بیشتر رابطه دو بازی مثل رابطه Oblivion و Skyrim هست. فکشنها و دعواها و ... هستن اما ارتباط داستانی وجود نداره.
و منطقی هم که نگاه کنیم هیچ سازندهای نمیاد برای بازی سال 2004 دنباله مستقیم بسازه.
حضور اولون، میتسودا و حتی الیسون خیال من یکی رو از بابت بخش روایت تا حد زیادی راحت کرده ولی متاسفانه
استودیویی که ساخت بازی رو بر عهده داره و
مدیرش آشغالساز هستن.
فرمول عالی و امتحان پس داده بازی که موجوده، احتمالاً هم قراره از UE4 استفاده بشه، اینا یعنی فقط کافیه حماقت نکنن. امیدوارم یه جوری نشه که سال دیگه این موقع بیام بگم
You had ONE Job Hardsuit Labs, ONE JOB!!!
فقط یه مقدار روی کامبت بازی کار کنن، از نظر گیمپلی نیاز به تغییرات گسترده سیستمی نسبت به شماره اول نیست. حتی ایدههای لول دیزاین رو هم میتونن کپی/پیست کنن.
تریلری که دادن سینماییه ولی نیم ساعت از گیمپلی رو نشون بعضی از رسانه ها دادن که توصیفات کاملاً یادآور فضای VtMB 1 بود، نقش کسی رو داریم که بدون اجازه تبدیل به خونآشام شده و محاکمهای در جریانه و بعد یه حمله اتفاق میفته و باید فرار کنیم و ... . ماموریتها هم در چند Hub مختلف پخش شدن.
در کنار سیستم clanها (که فعلاً تایید نشده که کدوما هستن ولی دیگه حداقل همون 7تای بازی قبلی باید باشه
)، امکان انتخاب پیشینه انسانی هم وجود داره و اینکه قبل از ومپایر شدن چه شغلی داشتین امتیازهای خاص خودش رو داره که اینا هم معلوم نیست چنتا هستن ولی پلیس، کالبدشکاف و باریستا فعلا تایید شدن. انتخاب Clan هم برخلاف شماره 1 همون اول کار نیست و بعد از پیشروی تو بازی امکانش فراهم میشه. به عبارتی اول بازی جوجه خونآشامی بیش نیستیم
اما قدرتهای خاص از همون اول قابل دسترسی هستن که ابتدای بازی از بین پرواز کردن، تلهکینسیس و عبور از اجسام جامد با تبدیل شدن به مه، میشه یکی رو انتخاب کرد.
داستان هم که چند شاخه میشه و بحث همکاری با فکشنهای مختلف هم شناورتره. در کنار سیستم masquerade، یه سیستم Resonance هم به بازی اضافه شده که افراد رو براساس احساسی که دارن تجربه میکنن میشه به رنگهای مختلفی دید و خوردن خون هر کسی که احساس مختلفی داره با توجه به شدت اون احساس، buffهای مختلفی رو به وجود میاره.
و در آخر، متاسفانه امکان سوئیچ به سوم شخص نداره
پس امیدوارم بشه همه بازی رو مخفیکاری رفت.