Valve در صدد 3 معرفی در روز دوشنبه است. Half-Life 3 ؟

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد


valve-hints-at-half-life-3-gordon-half-life-3-logo.jpg





درود.

هفته پیش آقای Gabe Newell در خبری اذعان کرده بود که به زودی دستگاه Steambox شرکت Valve را معرفی خواهد کرد. امروز نیز دقیقه شماری در این لینک به وجود آمده است که روز دوشنبه را نشان می‌دهد. بعد از این لینک طی به روز رسانی این شرکت بیان کرد که سه معرفی دیگر را مد نظر دارد که یکی از این‌ها همان Steambox است که بر پایه سیستم عامل لینوکس ساخته شده؛ حال دو معرفی دیگر چیست(؟) در این لینک سه گزینه خالی وجود دارد که بی‌شک یکی از آن‌ها مربوط به و استیم باکس در مورد دو گزینه دیگر نیز بسیاری از خبرگذاری‌ها بر این باورند Valve در رزو دوشنبه بلاخره Half-Life 3 را به همراه موتور به روز شده خود یعنی Source Engine 2 معرفی خواهد کرد. و برخی دیگر نیز Left 4 Dead 3 را گزینه معقول‌تر می‌دانند، هر چه هست باید تا روز دوشنبه صبر نمود و دید آیا بلاخره این طلسم نشان داده نشدن Half-Life 3 شکسته خواهد شد یا خیر.

gamingeverything
 
آخرین ویرایش:

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,101
نام
محمد علی
یه مقدار اینا سادیس دارن. از سر کار گذاشتن و زجر دادن ملت لذت می برن. هر چیزی که می خوان انجام بدن یه عدد 3 می چسبونن تنگش، که ملت رو شکنجه کنن.

دوشنبه هم میشه 23 سمپتامبر...

3...2...

3...

Half life 3:>
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
m.a.t :

آره همه چیز روی 3 هستش، حتی الانم 3 تا آنونس دارن:d. ولی نوع تبلیغشون و اون دایره ها خیلی جالبه، اون علامتای توش هم عجیب و غریبه، فقط مختص خود Valve هست اینکارا:x. HL3 که بعید میدونم باشه ولی هر عنوان گیمی از valve برای من بهترینه.
 

ヽ(。_°)ノ

Death may be my only freedom
کاربر سایت
Feb 4, 2013
3,406
نام
EsmaiL
Valve کبیر کلا با عدد 3 مشکل داره، نمیشه بهشون یه تخفیفی بدیم به جای 3 توی هاف لایف 3 عدد 4 رو بزارن؟ از دو بپرن به چهار ؟ :(
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
HL 3 تاریخ معرفیش 3333/3/3 هست تاریخ انتشارش هم 33333/3/3 :d
الکی‌ گول این Valve خبیث رو نخورین , Gabe حوصلش سر میره فن‌های مظلوم رو آزار میده برا سرگرمی خودش.:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر