Valve خبر از حضوری پررنگ در GDC می‌دهد

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
_lTYqq0NwBF5.878x0.Z-Z96KYq.jpg



Valve تصمیم گرفته است که امسال کنفرانس Dev Days خود را که در دو روز به منظور مباحثه درباره‌ی Steam، برگزار می‌کرد کنسل کند.

این تغییر برنامه به این خاطر صورت گرفته که Valve تمرکز خود را بر روی کنفرانس GDC بگزارد و حضوری پررنگ‌تر را به نمایش درآورد. Gamasutra توضیحاتی کامل‌تر از سخنگوی این شرکت دریافت کرده است:
Steam Dev Days یک کنفرانس عالی برای برقراری ارتباط با سازندگان بازی و رابطه‌شان با استیم بود اما امسال به منظور حضور کمی پررنگ‌تر از معمول در GDC تصمیم گرفته‌ایم که این همایش را به سال بعد موکول کنیم."
Steam Dev Days از پارسال بود که با معرفی Steam Machines و Steam VR وارد فاز جدی‌تری شد هر چند که تنها برای افراد درون صنعت قابل ورود بود، اما پس از مدتی ویدیو‌ها و عکس‌هایی در فضای منتشر می‌شد.

منبع
 
قبل از همه اینا از Source 2 رونمایی می‌کنن. Half-Life 3 و Portal 3 وقتی تایید می‌شن که انجین جدید رونمایی بشه. اصلاً به خاطر همینه که هنوز از بازی رونمایی نکردن چون مشغول Source 2 بودن.

با این حال من بیشتر از همه منتظر TF3 هستم. :d
 
SteamVR هم در GDC تایید شده و SteamVR hardware هم قراره دموش برای سازندگان و توسعه دهندگان درخواست کننده در دسترس قرار بگیره
https://twitter.com/SteamVR/

اولین بازی ای هم که همزمان با عرضه ی SteamVR عرضه میشه و به طور کامل از اون پشتیبانی می کنیه Half Life 3 هستش دیگه؟ :دی
 
Halflife قضیش پیچیده شده
خیلی از بازیهای بزرگ هستن که محتوای فوق العاده باکیفیتی دارن ولی محتوای نوآورانه ندارن(یا کم دارن)...تقریبا 90 درصد بازیها هم همینطورن
ولی بازی مثه Halflife علاوه بر محتوای باکیفیت تو زمان خودش(چه شماره 1 و چه 2)فوق العاده نوآورانه بوده

حالا مشکل اینجاس که این سبک به چه نوآوری جدیدی نیاز داره وقتی بازار هم به سمت بازیهای آنلاین میره؟؟:d
نوآوری برای آنلاین یا نوآوری برای ساخت فیلم تعاملی جدید؟؟؟مسلما طرفدارای Halflife هیچکدوم اینا رو نمیخوان یه Halflife اصیل و البته جدید با حفظ همون روایت بی نظیر میخوان

حالا مساله اینه بازار اینو میخواد؟؟؟و آیا میشه باز انجامش داد؟؟؟تاملی باید کرد:d

.
 
هاف لایف 3 ، احساس میکنم هیچ وقت قرار نیست ساخته بشه.من دیوونه ی این بازی هستم و جایگاهش واسم قبل از هیلو هست ولی ... الان تو این دوره و زمونه وقتی بازی ها به انلاین یا openworld شدن تمایل دارن و گیمرها با تجربه ی عناوینی مثل بایوشاک و ... همه چیزهای دیگه به نظرشون کلیشه میاد ، ایا لان هاف لایف میتونه در جایگاهش مثل گزشته قرار بگیره.
البته مگه اینکه سبکش عوض شه.اونوقت هم که دیگه فقط اسم هاف لایف رو یدک میکشه.
انتظار اون هاف لایف دهه 90 رو نداشته باشید ، والو هیچ وقت نمیاد بازیش رو عروسک خیمه شب بازی کنه.
 
Half life G:

باهات موافقم راجب جایگاهی که HL توی صنعت گیم داره ولی خلاقیت تنها چشمه ایه که هیچ وقت خشک نمیشه، همین Portal 2 رو نگاه بکن، کسی حتی به مغزش هم خطور نمیکرد که valve بتونه در قالب یه بازی اول شخص مکانیزیمی غیر از شوتر ارائه بده ، ولی valve اینکارو کرد، اول شخصی ساخت که اگرچه شوتر توش دیده میشه ولی فرسنگ ها با اون چیزی که ما توی خیالمون بود فاصله داشت و با دنیای از پازل های فوق العاده جذاب گیمرو درگیر میکرد، حالا بماند که اینکارو تنها با دوتا پورتال آبی و نارنجی و ژل و لیزر انجام داد که خودش واقعا عجیب و تحسین بر انگیزه .
یا اصلا چرا راه دور بریم، خود HL 2 و Gravity Gun ، تمام انقلاب گیم پلی HL 2 مبتنی بر فیزیک واقعی و استفاده ی اون توی دنیای یه بازی کامپیوتری بود. پس میبینی که valve دریچه ی دیدش نسبت به نوآوری و خلاقیت از چه بعدیه، گاهی خلق و وارد کردن یه چیز کوچیک میتونه کلا گیم پلی رو توی عناوین ویدئو گیم دگرگون کنه، چیزایی که به ظاهر شاید از دید خیلیا مثل ماها دیده نشه ولی یه ذهن خلاق میتونه چنان اونو آگران دیسمان کنه توی یه عنوان بازی که همه ی مخاطبین دنیای گیم مسحورش بشن و ستایشش کنن.
valve دنبال اون نکته ریزس، دنبال اون خلاقیه، دنبال اون چیزیه که کسی هنوز پیداش نکرده، میخواد اونو پیدا کنه تا با یه جرقه دنیای گیم رو به آتیش بکشونه، مثل HL و Portal. باید منتظر باشیم، وقتی پیداش کنه مطمئن باشین HL 3 رو هم به بزرگی HL 2 و Hl 1 یا حتی عظیم تر از اونا میبینیم. نمیدونم تونستم منظورمو برسونم یا نه.
 
Half life G:
valve دنبال اون نکته ریزس، دنبال اون خلاقیه، دنبال اون چیزیه که کسی هنوز پیداش نکرده، میخواد اونو پیدا کنه تا با یه جرقه دنیای گیم رو به آتیش بکشونه، مثل HL و Portal. باید منتظر باشیم، وقتی پیداش کنه مطمئن باشین HL 3 رو هم به بزرگی HL 2 و Hl 1 یا حتی عظیم تر از اونا میبینیم. نمیدونم تونستم منظورمو برسونم یا نه.
با این یه قسمت مخالفم :d...همین چندوقت پیش تو فایلهای مربوط به بعد از آپدیت تو قسمت Source engine مثل اینکه اسم Hl3 دیده شده (البته من دوتاباز نیستم و به ریز جزئیات رو نمیدونم)ولی درکل باوجود اینکه خیلیها میگن Valve دیگه بازی نمیسازه یا خیلی Lame هست بنظرم منتظر فرصت مناسب برای معرفی بازی/پروژه های جدیدش هست.معرفی Source engine 2/Hl3/بازی جدید خیلی میتونه بهش کمک کنه!.تقریبا شک ندارم که موقع مناسب مثل 10 سال پیش با یه موتورگرافیکی و بازیهای پشم ریزان روبرو میشیم :d..اگرچه همون Portal 2 رو هم 10 سال دیگه با فقط یه ویژوال بهتر عرضه کنن میشه لقب شاهکار باز بهش داد. اسمش میخواد فن بازی باشه یا هر چیز دیگه اگر Valve هر بازی بخواد معرفی کنه و تو استور استیم یه برگه A4 اسکن کنن بذارن باز من بدون تردید پیش خریدش میکنم
 
Half life G:

باهات موافقم راجب جایگاهی که HL توی صنعت گیم داره ولی خلاقیت تنها چشمه ایه که هیچ وقت خشک نمیشه، همین Portal 2 رو نگاه بکن، کسی حتی به مغزش هم خطور نمیکرد که valve بتونه در قالب یه بازی اول شخص مکانیزیمی غیر از شوتر ارائه بده ، ولی valve اینکارو کرد، اول شخصی ساخت که اگرچه شوتر توش دیده میشه ولی فرسنگ ها با اون چیزی که ما توی خیالمون بود فاصله داشت و با دنیای از پازل های فوق العاده جذاب گیمرو درگیر میکرد، حالا بماند که اینکارو تنها با دوتا پورتال آبی و نارنجی و ژل و لیزر انجام داد که خودش واقعا عجیب و تحسین بر انگیزه .
یا اصلا چرا راه دور بریم، خود HL 2 و Gravity Gun ، تمام انقلاب گیم پلی HL 2 مبتنی بر فیزیک واقعی و استفاده ی اون توی دنیای یه بازی کامپیوتری بود. پس میبینی که valve دریچه ی دیدش نسبت به نوآوری و خلاقیت از چه بعدیه، گاهی خلق و وارد کردن یه چیز کوچیک میتونه کلا گیم پلی رو توی عناوین ویدئو گیم دگرگون کنه، چیزایی که به ظاهر شاید از دید خیلیا مثل ماها دیده نشه ولی یه ذهن خلاق میتونه چنان اونو آگران دیسمان کنه توی یه عنوان بازی که همه ی مخاطبین دنیای گیم مسحورش بشن و ستایشش کنن.
valve دنبال اون نکته ریزس، دنبال اون خلاقیه، دنبال اون چیزیه که کسی هنوز پیداش نکرده، میخواد اونو پیدا کنه تا با یه جرقه دنیای گیم رو به آتیش بکشونه، مثل HL و Portal. باید منتظر باشیم، وقتی پیداش کنه مطمئن باشین HL 3 رو هم به بزرگی HL 2 و Hl 1 یا حتی عظیم تر از اونا میبینیم. نمیدونم تونستم منظورمو برسونم یا نه.
به نظر من در حال حاضر تو گیمینگ،حداقل از نظر گیمپلیی ایجاد چیز‌های جدید اگه غیر ممکن نباشه هم خیلی‌ خیلی‌ سخت هست.مخصوصا با وجود Overflow گیم‌های مستقل و ایندی ایجاد اون جرقه خلاقیت بدون یه پرش بزرگ تو تکنولوژی امکان پذیر نیست حتا.به نظرم صنعت گیمینگ با فرمت کنونی‌ گیمینگ همه احتمالات ممکن رو تجربه کرده و Valve بیشتر باید به دنبال ایجاد عنوان بدون نقص باشه تا انقلاب تو گیمینگ.من شخصاً زیاد موافق ریسک کردن‌های الکی‌ به خاطر ایجاد اون بعد خلاقیت نیستم،مخصوصا الان که ایده‌هایی‌ که موفقیت تضمین شده دارن ( مثل همون فیزیک که خودت اشاره کردی) دیگه عملا وجود ندارن.حداقل تا وقتی‌ که videogaming کلا عوض شه بیشتر می‌خوام یه عنوان بدون نقص داشته باشم تا یه بازی با ایده‌های شکست خورده.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or