United Front Games: جدایی از اکتیویژن باعث شد انتظارات از Sleeping Dogs کمتر شوند

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
تهیه ی کننده ی بازی Sleeping Dogs، آقای Dan Sochan از استودیو ی United Front Games (استودیو ی سازنده ی بازی)، در مصاحبه ای با VG247 اذعان داشت که جدایی از اکتیویژن باعث شد سطح انتظارات از Sleeping Dogs پایین بیاید.

20121015_sleeping_dogs1.jpg


آقای Sochan در این مصاحبه از احساس استودیو ی United Front Games وقتی که اکتیویژن بازی را (که در آن زمان True Crime: Hong Kong نامیده می شد) رها کرد، می گوید:

"بیشتر اعضای استدیو در آن زمان هیجان زده بودند، این اتفاق به ما این قابلیت را می داد تا از اول بر روی بازی کار کنیم، کار را از صفر شروع کنیم و بدون توجه به نظرات خوب یا بدی که مردم از نسخه های پیشین سری True Crime داشتند، بازی را به مردم عرضه کنیم. در واقع ما در اکتیویژن ابتدا به عنوان یک IP جدید روی این بازی کار کردیم، اما بعدا برچسب سری True Crime روی بازی خورد، اما در نهایت بازی دوباره تبدیل به یک IP جدید شد که بسیار هیجان انگیز بود."

Sochan درباره ی کار بر روی یک IP جدید در صنعتی که توسط IP های قدیمی و دنباله دار کنترل می شود گفت:

"من هم چنین نظراتی را شنیده ام، اما واقعا عرضه ی یک IP جدید در پایان عمر کنسول های یک نسل، کار اشتباهی است؟ مردم در مورد تابستان هم همین نظر را دارند، من فکر می کنم زمان عرضه ی بازی Sleeping Dogs در ماه آگوست فوق العاده بود. این موضوع به ما اجازه داد که تا قبل از عرضه شدن عناوین بزرگ، کمی فضای باز در مورد فروش داشته باشیم. ما توانستیم از تشنگی افراد نسبت به بازی جدید (که در تابستان بازی نداشتند) نیز استفاده کنیم."

"من فکر می کنم همه چیز به پشتیبانی ناشر بستگی دارد، اگر آنها واقعا به بازی شما اعتماد داشته باشند و بخواهند که آن را به یک بازی موفق تبدیل کنند و شما هم روی بازی کار کنید و به آن افتخار کنید، بازی شما می تواند در زمان پایان عمر کنسول ها منتشر شود، و هنوز هم فوق العاده باشد."

منبع
 
آخرین ویرایش:

ravi

کاربر سایت
Nov 20, 2008
2,794
کلا با Activision اصلا حال نمیکنم و اگه این COD رو نداشت نمیدونم میخواست چی کار کنه....

همون بهتر از اکتی جدا شد.....:|
 

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,304
نام
Matthew
دمش گرم بابا رک رکه می گند این خارجی ها اینطوریندااااا :d

یعنی اکتیویژن بره بمیره بهتره تا این خبر رو نخونه :d
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
بازی شما می تواند در زمان پایان عمر کنسول ها منتشر شود، و هنوز هم فوق العاده باشد.

16139191379506475488.png


اصلا این جمله رو که خوندم احساس Epicness ـی منو فرا گرفت! :D حماسی بود جمله ـش! :D
 

DON MICHAEL

کاربر سایت
Jun 4, 2012
390
نام
علیرضا
در مصاحبه ای با VG247 اذعان داشت که جدایی از اکتیویژن باعث شد سطح انتظارات از Sleeping Dogs پایین بیاید.

اتفاقا بزرگترین مشکلی این بازی باهاش مواجه بود ، هایپ افراطی و انتظارات فضایی بود که در مورد این بازی توی اینترنت پخش شده بود و یه مدت خود سازنده ها رو هم داشت جو گیر میکرد!!!

در ضمن اکتیویژن همچین تحفه ای نیست که جدایی این استودیو ،بخواد چالش برانگیز بشه و روند ساخت این بازی رو دچار مشکل کنه و سطح انتظارات مخاطب خودشو پایین بیاره !!!!
 

arash9

کاربر سایت
Sep 17, 2011
372
روزی 100 باز شکر میکنم که این IP از دست Activision رفت . واسه این COD لعنتی همه IP هاشو نابود کرد
ولی در عوض Square Enix بشدت استقبال کرد و تا جایی پیشرفت که تو تابستون کل شماره 1 چارتای UK , US رو به خودش اختصاص داده بود .
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
همون بهتر که اکتیویژن این ip رو داد به Square. وگرنه SD مثل الان نبود و میشد یه آشغال مثل 007 Legends. چرا؟ فقط به خاطر Call of Duty!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر