PlayStation Uncharted 4: A Thief’s End

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
همونطور که خبر دارید تعداد زیادی نسخه فیزیکی به دست مردم رسیده و کم کم باید شاهد لیک شدن عکس ها و ویدئو ها از بازی بشیم.

صحبت در مورد داستان بازی، صحنه های حساس، گذاشتن عکس و در کل هرچیزی که باعث اسپویل و حساسیت بشه، فقط و فقط در تگ اسپویلر و با ذکر اینکه داخل اسپویلر چی هست.

**صحبت در مورد قیمت بازی و فروشندگان و کلا هربحثی در رابطه با خرید ممنوع**

با تشکر ویژه از احسان Kaine و آرمان g.o.w برای کمک در آماده سازی این پست

10 حقیقتی که درباره Uncharted نمی‌دانید



sxe4v56vi6c8i8c0xz64.png
آنچارتد 4 آخرین قسمت از این سری محبوب و معروف Action/Adventure (اکشن-ماجراجویی) است.
در سال 2013 بود که اعلام شد نویسنده قسمتهای قبلی بازی یعنی «ایمی هنینگ» در حال نوشتن داستان بازی است. همینطور تایید شد که «جاستین ریچموند» کارگردان بازی خواهد بود؛ اما در سال 2014 بود که هر دو استودیوی ND را ترک کردند.
بعد از مدتی مسئولین استودیو اعلام کردند که بازی توسط نیل دراکمن و بروس استیرلی در حال توسعه است.
اولین تریلر بازی نیز به صورت رسمی در پایان کنفرانس E3 2014 سونی نمایش داده شد.
آنچارتد 4 بعد از سه بار تاخیر خوردن در تاریخ انتشار، بلاخره Gold شد و قرار است در تاریخ May 10, 2016 (بیست و یکم اردیبهشت 1395) منتشر شود.

داستان
داستان سه سال پس از اتفاقات قسمت سوم ،به نظر می رسد نیتن دریک دنیای گنج یابی را رها کرده اما این موضوع مدت زیادی طول نمی کشد چون که سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و از او درخواست کمک میکند و پیشنهاد وسوسه ای انگیزی به او می دهد.
سم و ناتان برای پیدا کردن گنج گم شده ی Henry Avery ، تصمیم می گیرندLibertalia (شهر رویایی دزدان دریایی) که در عمق جنگلهای ماداگساکار است را پیدا کنند.
این شماره بازیبازان را برای پیدا کردن گنج Henry Avery به سفری دور دنیا و محیطهایی همچون،جزیره های جنگلی،مناطق شهری و قلّه های برفی می برد.

شخصیت ها

nathan.png
Nathan Drake
وقتی 5 سال داشت مادرش خودکشی کرد و پدرش حضانت او را به دولت داد. ناتان در پرورشگاه Saint Francis بزرگ شد و زبان لاتین را نیز آموخت. در همین دوران بود که با سفرهای Sir Francis آشنا شد.
در قسمت اول بازی در حالی که به دنبال پیدا کردن تابوت فرانسیس دریک بود، در تابوت او دفترچه خاطراتی پیدا می کند و بر طبق نوشته های آن دفترچه به دنبال پیدا کردن «ال دورادو» می رود.

در قسمت دوم بازی ناتان به دنبال پیدا کردن Shambala است اما در طی جریانات بازی و برخورد با شخصی به نام Zoran Lazarevic's تلاش می کند تا جلوی او را بگیرد تا دستش به Shambala نرسد.

پس از اتفاقات قسمت دوم ناتان به یمن می رود تا Atlantis of the Sands که زمانی فرانسیس دریک بدنبال آن بوده را پیدا کند.

اما حالا در قسمت چهارم بازی شخصیت اصلی و محبوب، که از دنیای گنج یابی خداحافظی کرده تصمیم می گیرد بار دیگر برای پیدا کردن گنج دزدان دریایی به سفری دور دنیا برود.
این بزرگترین ماجراجویی ناتان است و این سفر توانایی های فیزیکی ،حل معما و مهم تر از همه ی اینها بهایی که او حاضر است برای نجات دادن اطرافیانش بپردازد را می سنجد.

sam.png
Sam Drake
برادر ناتان و 5 سال از او بزرگتر است. به نظر می رسد دلیل اصلی ناتان برای پیدا کردن گنج، ناپدید شدن سم بوده است. اینطور که گفته شده، "سم از ناتان کله شق تر است و کمی به دست آوردهای برادرش حسادت می کند."

پانزده سال قبل از اتفاقات قسمت چهارم، در حادثه ای نامشخص، ناتان شاهد تیر خوردن سم و همچنین کشته شدن یک نگهبان بود. ناتان از صحنه گریخته و سم زنده دستگیر و زندانی می شود.
پس از این اتفاقات ناتان به جستجو می پردازد تا بفهمد سم جان سالم به در برده یا نه، اما به این باور می رسد که به علت اثابت گلوله کشته شده است. بعد از آزاد شدن از زندان سم دنبال برادرش می گردد و او را پیدا می کند. ناتان که هیجان زده شده او را برای شام به خانه ی خود دعوت می کند،اما سم به او می گوید که دچار مشکل شده و به کمک او نیاز دارد.

elena.png
Elena Fisher
روزنامه نگار ، شخصیت تلویزیونی و خبرنگار آمریکایی که در تمام قسمتهای بازی ناتان را همراهی می کند. النا علاقه ی زیادی به رمز و رازهای باستانی دارد و برنامه ی تلویزونی او در مورد باستان شناسی باعث می شود که مورد توجه ناتان دریک قرار بگیرد.
ناتان تصمیم می گیرد النا را فریب دهد تا بتواند از طریق برنامه ی تلویزیونی او هزینه ی سفرش را تامین کند. در پی جریانات این قسمت ناتان و النا به هم علاقه مند می شوند.

در قسمت دوم سری، النا در حالی که در تلاش است ثابت کند Zoran Lazarevic's زنده است در نپال ناتان را می بیند و در ادامه ی راه با او همراه می شود در پایان این قسمت رابطه ی عاشقانه ی ناتان و النا جدی تر شده و به هم نزدیک تر می شود.

قبل از اتفاقات قسمت سوم بازی ناتان و النا با هم ازدواج می کنند اما بنا به دلایلی از هم جدا می شوند. النا که حالا خبرنگار شده به یمن سفر می کند. ناتان و سالیوان که به دنبال پیدا کردن Atlantis of the Sands هستند تصمیم می گیرند برای سفر به یمن از النا کمک بگیرند. النا به آنها کمک میکند تا به یمن سفر کنند و پس از اتفاقات زیاد
در پایان این قسمت النا و ناتان دوباره با هم ازدواج می کنند.

در قسمت چهارم بازی ناتان و النا که حالا ازدواج کرده اند ، در آرامش با هم زندگی می کنند تا سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و ناتان برای کمک کردن به دروغ به النا می گوید که برای انجام کار باید به مالزی برود.

sullivan.png
Victor Sullivan
سالیوان یار همیشگی ناتان و از کرکترهای محبوب بازی است. به گفته ی خودش دوران بچگی و پدر خوبی نداشته، به همین دلیل تصمیم گرفته که تشکیل خانواده ندهد. در دوران نوجوانی در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت میکرد و پس از آن رو به دزدی آورد و در ازای دزدی برای دیگران از آنها پول می گرفت. سالیوان سپس تحت حمایت Katherine Marlowe قرار گرفت.

وقتی در تلاش برای دزدیدن حلقه ی Sir Francis دریک است به ناتان دریک نوجوان برخورد می کند. بعد از نجات دادن ناتان از دست افراد Marlowe به ناتان پیشنهاد داد که از او مراقبت کرده و به او آموزش دهد و این نقطه ی شروع دوستی چندین ساله ی ناتان و سالیوان بود.
ناتان و سالیوان درموقعیتهای خطرناک زیادی قرار گرفتند و حتی با هم به زندان رفتند. اما سالیوان در همه حال از ناتان حمایت کرده و او را مثل پسر خود بزرگ کرد. حالا سالیوان بار دیگر آماده است تا در ماجراجویی جدید ناتان به کمک کند.

nadin.png
Nadine Ross
او یک مزدور و رئیس گروه مزدورهای آفریقایی به نام Shoreline است. به نظر می رسد Nadine و دار و دسته اش در گذشته مشکلاتی با Victor سالیوان داشته اند. او و همکارش Rafe قصد دارند اجازه ندهند که دست ناتان و برادرش سم به گنج دزدان دریایی برسد.

raph.png
Rafe Adler
او Nadine و افرادش را استخدام کرده که به او کمک کنند تا برای بدست آوردن گنج افسانه ای دزدان دریایی با ناتان و برادرش رقابت کند.

znggg53kbi6f7qvs233x.png

قسمت چهارم بازی عناصر زیادی از گیم پلی نسخه های قبلی را در خود دارد، که همه ی آنها برای قسمت جدید بهبود داده شده اند. بالا رفتن از محیط همانند گذشته یکی از ویژگی های اصلی بازی است. از ویژگی های جدید که در تریلر ها به چشم میخورد، میخ کوهنوردی است که ناتان می تواند به کمک آن از صخره ها بالا برود. همچنین ناتان حالا یک قلاب و طناب هم دارد، که می تواند به وسیله ی آن تاب خورده و به مکانهای دورتر بپرد یا از دست دشمن فرار یا حتی به آنها حمله کند.

سیستم مبارزات تن به تن پویاتر شده است، حالا دشمنان می توانند به ناتان ضد حمله بزنند یا در حین درگیری از سلاح گرم استفاده کنند.
دشمنانی که قصد پرت کردن آنها از لبه ها را دارید حالا میتوانند شما را بگیرند، بازیبازان باید آنها را به زور به پایین پرتاب کرده یا خود هم همراه آنها سقوط کند.

سیستم مخفی کاری تغییرات زیادی داشته است. ناتان می تواند در بین علفها مخفی شود و اگر کسی او را ببیند می توان با دور شدن از محدوده ی دید او دوباره به حالت مخفی درآید.
همینطور سیستم جدیدی در بازی طراحی شده که در صورت شناسایی شدن توسط دشمن، به بازیباز اخطار می دهد و همچنین نشان میدهد که آن دشمن در کدام سمت است.
دشمنانی که از خود تولید صدا می کنند، مانند سوت زدن، هایلایت می شوند.

همانند گذشته نیتن می تواند در هر حالتی تیر اندازی کند، حتی وقتی از روی طناب آویزان است. اشیایی که درون محیط هستند به وسیله ی تیر اندازی قابل تخریبند. به عنوان مثال اگر پشت یک کیسه ی شنی کاور بگیرید، شن درون کیسه با تیر خوردن خالی شده و کاور شما بی استفاده می شود.

برخلاف گذشته در قسمت جدید می توان چراغ قوه ی ناتان را به دلخواه خاموش و روشن کرد. می توان از چراغ قوه برای روشن کردن نقاشی های روی دیوار و اجسام استفاده کرد. ناتان حالا می تواند سر نخهایی پیدا کرده و آنها را به دفترش اضافه کند، در صورتی که در نسخه های قبلی فقط وقتی با معمایی رو به رو می شدید این سرنخ ها به طور خودکار به دفترچه ی ناتان اضافه می شد.

بازی دارای وسایل نقلیه کاملا قابل کنترل است. ناتان حالا می تواند سوار جیپ النا شده و محیط های بازی که تا حدودی تخریب پذیر هستند طی را کند. همچنین او می تواند وسایل نقلیه دشمنان را تصرف کند، و همینطور به دشمنانی که قصد گرفتن وسیله ی نقلیه ی او را دارند حمله کند.

آخرین مورد مشاهده شده در زمینه ی گیم پلی اضافه شدن سیستم انتخاب دیالوگ است. بازیبازان میتوانند دیالوگهایی مانند اتفاقات گذشته ای که برای ناتان افتاده را انتخاب کنند،اما این دیالوگها تاثیری در روند داستان ندارند.

e7f7wls53zwtalchfynx.png
با توجه به نسخه ی Beta بخش چند نفره ی بازی دچار تغییراتی شده.
سیستم aiming بازی کمی سنگین تر شده و همچنین قلاب و طناب بخش تک نفره در این بخش نیز حضور دارد،که می توان توسط آن با یک ضربه دشمن را از پای در آورد.
سیستم down و revive که در نسخه های قبلی وجود نداشت به بازی اضافه شده است.
همینطور دو مورد کاملا جدید با نامهای Mystical و Sidekick به بازی اضافه شده.
Mystical ها قدرت های جادویی و فوق طبیعی هستند که اغلب در بخش داستانی قسمتهای قبلی بازی شاهد آنها بودیم.

Mystical های معرفی شده در بتا:

staff.png
Staff of Ayar Manco

این Mystical با ارسال امواجی بازیکنان تیم حریف را بر روی نقشه علامتگذاری می کند.


Wrath of El Dorado
یک توتم که باعث احضار El dorado می شود و با پخش کردن ارواح ،به دشمنانی که در نزدیکی توتم هستند آسیب می زند.


Cintamani Stone
با استفاده از این Mystical میتوان هم تیمی های خود را در یک چشم به هم زدن Revive کرد.


Indra's Eternity
پرتاب کردن این Mystical باعث بوجود آمدن محیطی می شود که سرعت بازیکنان هنگام ورود به آن بسیار کم می شود.


Spirit of the Djinn
این Mystical به شما قدرت ماوریی می دهد و باعث می شود با سرعت بسیار زیادی حرکت کنید و ضربات مهلکی را به دشمن وارد کنید.

Sidekick یا همان دستیار ،افرادی هستند که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل م شوند و در طول بازی می توان برای برنده شدن از آنها استفاده کرد.
Sidekick های معرفی شده در بتا:


Sniper
تک تیر اندازی که میتوان آن را در نقطه ی دلخواه قرار داد تا به دشمنانی که در محوطه ی دیدش هستند شلیک کند.


Savior
دستیاری دیگر که شما و هم تیمی هایتان را Revive می کند و همینطور به تیم شما مهمات می رساند.


Hunter
با سرعت زیاد دنبال دشمنان دویده و دستهای آنها را میگیرد تا بتوان به راحتی بر آنها غلبه کرد.


Brute
این دستیار قدرت تیر اندازی زیادی دارد و با Machine gun ای که در اختیار دارد به دشمنان شما حمله می کند.


Gear
مهمات(Gear) بازی شامل پنج مورد ،Grenade،Revivepak،Mine،C4و Smoke bomb است که هرکدام از آنها را می توان در حین بازی چند بار آپگرید کرد.

شخصیتهای قابل بازی در بخش Multiplayer:
Nathan Drake
Elena Fisher
Sam Drake
Victor Sullivan
Charlie Cutter
Chloe Frazer
Zoran Lazarević
Harry Flynn
Katherine Marlow
Knot
Orca

اسلحه ها

اسلحه های بزرگ(Long Guns)
AK-47
FAL
M14 Custom
XCR-160
MP34a
Mettler M-30
HS39Copperhead SR7
Mazur LDR
Spezzotti 12 guage

Pistols
Aegis 9mm
Para .45
Raffica
Fossa R-81
Revolver
Pistole

اسلحه های سنگین
RPG
Barok .44
Condor
ARX-160
China Lake GL
Stoner 63




 
Last edited by a moderator:
دوستان از نظر گرافیکی چه طوره فک بر انداز هست یا نه ؟ البته میدونم تو کمپینش گرافیک باید قویتر باشه . امید هست گرافیک فوق العاده ای ببینیم؟ تریلرهاش که گرافیکش عالی بود یکی از بهترین ها بود ولی تک نبود به نظر من. به شخصه از ناتی داگ توقع جلوه های بصری خیلی خفن دارم
 
دوستان از نظر گرافیکی چه طوره فک بر انداز هست یا نه ؟ البته میدونم تو کمپینش گرافیک باید قویتر باشه . امید هست گرافیک فوق العاده ای ببینیم؟ تریلرهاش که گرافیکش عالی بود یکی از بهترین ها بود ولی تک نبود به نظر من. به شخصه از ناتی داگ توقع جلوه های بصری خیلی خفن دارم
تک نبود واقعا ؟! گرافیک بازی عالیه یه چیزیم اون ور تر:d
به شخصه چیز بهتری رو ندیدم تا امروز
 
تک نبود واقعا ؟! گرافیک بازی عالیه یه چیزیم اون ور تر:d
به شخصه چیز بهتری رو ندیدم تا امروز
داداش بر منکرش لعنت. ولی وقتی دمو e3 2014 میبینم بعد با دموهای جدیدترش مقایسه میکنم میبینم انصافا در اون اندازه نبوده. واسه همین میگم با توجه به حول وحوش سه ماه مونده به انتشارش امید هست به همون کیفیت دست پیدا کنه یا نه. در اینکه همین الانش هم گرافیک عالی و زیبایی داره شکی نیست. دوستان لطف کنن چندتا عکس قشنگ و با کیفیت بذارن.
 
مصاحبـه کوتاکو با رابرت کاگبرن !

Why uncharted 4 is naughty dogs last uncharted

This will be our fourth Uncharted game
These games are hard to make
Particularly with a character like Nathan Drake in a world that’s fairly grounded
it’s a challenge to consider how much more we can expand the universe
... while adhering to those sorts of rules

If The Last of Us had done terribly

sure , things might’ve been reconsidered
-----
It’s gonna be fun for us to really embark on new ideas and start fleshing those ideas out in a new series

 
خدایی بیان این KO و DOWN مسخره رو بردارن!
از همین میترسیدیم که سیستم مسخره مولتی TLOU رو وارد UC بکنن که کردن :|
خوشگل طرف رو در رو میکشی یکی میاد شوتش میکنه :| بعد مثلا کسی رو از بالای جایی پرت میکنی یه ضرب KO میده و DOWN نمیده، باو اصلا نمیخوره به UC این مسخره بازیا خدایی
بازی به این خوبی ساختن این سیستمو ور نمیدارن چش بود مگه UC2 به اون خوبی یه ضرب میکشتی طرفو :| میری کسی که داون کردی بکشی میکشنت
بازم میگم واقعا بازی عالیه اما بدون ساید کیک و این سیستم
من از دوستایی که ۲۴ ساعته پای مولتی آنچارتدا بودن پرسیدم اونا هم همه ناراضین و دلسرد شدن رفتن یه بازی دیگه سراغ بتا نمیان دیگه
 
خدایی بیان این KO و DOWN مسخره رو بردارن!
از همین میترسیدیم که سیستم مسخره مولتی TLOU رو وارد UC بکنن که کردن :|
خوشگل طرف رو در رو میکشی یکی میاد شوتش میکنه :| بعد مثلا کسی رو از بالای جایی پرت میکنی یه ضرب KO میده و DOWN نمیده، باو اصلا نمیخوره به UC این مسخره بازیا خدایی
بازی به این خوبی ساختن این سیستمو ور نمیدارن چش بود مگه UC2 به اون خوبی یه ضرب میکشتی طرفو :| میری کسی که داون کردی بکشی میکشنت
بازم میگم واقعا بازی عالیه اما بدون ساید کیک و این سیستم
من از دوستایی که ۲۴ ساعته پای مولتی آنچارتدا بودن پرسیدم اونا هم همه ناراضین و دلسرد شدن رفتن یه بازی دیگه سراغ بتا نمیان دیگه
موضوع اینه که وقتی همه خوششون اومده اون یه عده اصلا مهم نیستن ، بازی از هر نظر عالیه ، نمی فهمم مشکلت چیه...
 
مصاحبه با نیل دراکمن:
“For me, I thought I was done with Uncharted, I thought, we did The Last o Us, and we’re gonna move to something else
And then we were asked to step in as directors for the project
and it was a shift
It was OK, we have to enter this world.
there’s so many amazing people that it was just a perfect combination for this thing to come together
and I gotta give props to Amy Hennig as well
She helped starting something amazing, and we are really trying to honor that
 
آخرین ویرایش:
خدایی بیان این KO و DOWN مسخره رو بردارن!
از همین میترسیدیم که سیستم مسخره مولتی TLOU رو وارد UC بکنن که کردن :|
خوشگل طرف رو در رو میکشی یکی میاد شوتش میکنه :| بعد مثلا کسی رو از بالای جایی پرت میکنی یه ضرب KO میده و DOWN نمیده، باو اصلا نمیخوره به UC این مسخره بازیا خدایی
بازی به این خوبی ساختن این سیستمو ور نمیدارن چش بود مگه UC2 به اون خوبی یه ضرب میکشتی طرفو :| میری کسی که داون کردی بکشی میکشنت
بازم میگم واقعا بازی عالیه اما بدون ساید کیک و این سیستم
من از دوستایی که ۲۴ ساعته پای مولتی آنچارتدا بودن پرسیدم اونا هم همه ناراضین و دلسرد شدن رفتن یه بازی دیگه سراغ بتا نمیان دیگه

اتفاقا این سیستم خیلی بازی زیباتر کرده هم استرس زیاد خیلی هم زیباست من کلی با مولتی UC و TLOU زندگی کردم هم اینکه الان مولتی UC4 خیلی میپسندم به خاطر اینکه اینجوری یکی که لگ داره یا اینکه NOOB تشریف داره یا دسته ول میکنه میره وسط بازی هم موجب نمیشه که تیم یک تنه شکست بخوره با کشته شدنش یا با احمق بازی هاش .

اینجا با یک سیستم بازی نا متعارف میتونی تیم کلا پیروز بیرون بیاری برای مثال چند دست شد داشتم بازی میکردم تو چندتا دست یک چندتا احمق به تورمون خوردن که دسته ول کرده بودن رفته بودن منم از این احمق جان ها به عنوان طعمه استفاده میکردم ملت که میومدن این بهش تیر میزدن Down میشد میرفتن که بکشنش میزدم چندتا چندتا Down میکردم بعد میرفتم همشون میکشتم یا اینکه بچه های تیم مکشتن بازی گروهی فقط به این نیست که شما ملت بکشی بعضی وقت ها در خدمت تیم بودن خیلی مهمتر از اینکه آمارت اول باشه اما تیم ببازه .

یا اینکه یکی بود تو تیم همش Down میشد میرفت اولین نفر Down میشد من چیکار میکردم پشت این راه میرفتم ملت که این میزدن منم از پشت اونها رو میزدم بعدش هم اون بلند میکردم ادامه ماجرا مشخصا یکی که انقدر noob باشه در این سطح جلو بره اما نتونه یک نفر رو هم down کنه همون بهتر که امار کشته به تیم حریف اضافه نکنه .
 
موضوع اینه که وقتی همه خوششون اومده اون یه عده اصلا مهم نیستن ، بازی از هر نظر عالیه ، نمی فهمم مشکلت چیه...

میخوندم نظرات مردمو تو فروم ها الان دقیقا دو دستگی شده نه اینکه یه سری قلیل فقط ناراضی باشن،

در کل که بتا بنظرم واسه اینه که از بازی انتقاد بشه نه اینکه فقط تعریف و تمجید کنن ازش، بهترین راه هم واسه این حالت به وجود اومده یه مود کلاسیک هست بدون سایدکیک و داون و KO که اونایی که بنظرشون این چیزا از همه نظر عالیه مود های معمولی بازیو بازی کنن اونایی که مولتی های قبلی UC رو بیشتر دوس دارن کلاسیک،

البته در کل بیخیالش سر TLOU هم اولاش حرص خوردم بعد 24 ساعته پاش بودم :d ( البته اون فرق داشت ip جدید با مولتی و سبک جدید خودش بود ) این الان ادامه ی مولتی سریای قبل و بنظرم بهتر بود که ترکیب نمیشد با TLOU اما دیگه اگه واقعا "همه" خوششون اومده کاریش نمیشه کرد :)

- - -ویرایش - - -

اتفاقا د لست تو مولتی پلیر بهترین رده بندی رو برای مشخص کردن اینکه کی بهتر عمل کرده داشت شاید یکی لود اوتی برداره که مخصوص ساپورت کردن هم تیمی ها باشه و heal دادن و gift دادن خوب اونم مفید بوده و شما هر کار با ارزش و مفیدی تو بازی کنی پارت میگیری و چه داون باشه چه ریوایو یا حتی مارک کردن دشمن ! که اگر دشمنی که شما مارک کردی یه هم تیمی دیگه متوجهش بشه و بزنتش شما هم یه مقدار اضافه پارت میگیرید و در کل پارتا نشون میدادن شما تو مچ چقدر کار مفید کردی ...
البته درمورد انچارتد زیاد نظری ندارم چون توفیق بتای انلاینشو نداشتم :d مهلتش تموم شد ؟

باشه معیار پارت دیگه،
شما همین الان برو Leaderboard واسه TLOU رو ببین ، مثلا طرف یه دست بازی کرده تو همون دست پارت خوبی گرفته میره بالاتر از خیلیای دیگه که بعد n دست به یه میانگین پارت رسیدن، حالا جدا از اون که بیشتر از هزارتای اول هم که پارتشون قاطی کرده یا کلا یه دس رفتن و ... در کل بنظرم اگه UC4 بخواد Cash رو معیار بکنه دوباره مثل TLOU بی استفاده میشه leaderboard ، مثلا میگم من شده بخوام فقط پول بگیرم تو بازی کلا ۲،۳ داون میکنم اما با Treasure hunter و بوستر های پول و ... راحت بالای 5000-6000 هزار تا کش میارم و از اون ور تیم رو داغون کردم چون هیچ کمکی نکردم بهش! اما تو رنکینگ با این معیار خیلی هم تو رتبه ی خوبی قرار میگیرم
 
Uncharted 4 Multiplayer Pro Tips
اینا رو کوئنتین کاب نوشته مولتیپلیـر دیزاینـر Uncharted 4 و The Last Of Us :d

. Upgrade your gear as soon as you can , It's a permanent upgrade that will help you through the entire match
. Stick with your Sidekicks , They provide great support but can be killed easily if left alone
. You can give commands to your Sidekicks after they are spawned with the touchpad
. You can hold your charge melee while jumping , vaulting and climbing
You can dodge any melee by rolling

.You can rope melee any Sidekick including the Brute

Tip شماره شش رو کوئنتین کاب امروز گذاشت !

. Revive Packs can heal friendly Sidekicks , including your teammates
 
باشه معیار پارت دیگه،
شما همین الان برو Leaderboard واسه TLOU رو ببین ، مثلا طرف یه دست بازی کرده تو همون دست پارت خوبی گرفته میره بالاتر از خیلیای دیگه که بعد n دست به یه میانگین پارت رسیدن، حالا جدا از اون که بیشتر از هزارتای اول هم که پارتشون قاطی کرده یا کلا یه دس رفتن و ... در کل بنظرم اگه UC4 بخواد Cash رو معیار بکنه دوباره مثل TLOU بی استفاده میشه leaderboard ، مثلا میگم من شده بخوام فقط پول بگیرم تو بازی کلا ۲،۳ داون میکنم اما با Treasure hunter و بوستر های پول و ... راحت بالای 5000-6000 هزار تا کش میارم و از اون ور تیم رو داغون کردم چون هیچ کمکی نکردم بهش! اما تو رنکینگ با این معیار خیلی هم تو رتبه ی خوبی قرار میگیرم

نه من از لحاظ leaderboard نگفتم :d البته حرف شما درسته تو انچارتد انلاینش با د لست فرق داره ولی توی د لست اگر باگ و گلیچ و این چیزا نبود پارت معیار خوبی بود حتی برای leaderboard . اگر معیار رو داون های گرفته شده میذاشتن بازم حق بعضیا مثل کسایی که Reviver هستن یا اونایی که مثلا با هانتینگ رایفل میزنن و هدشات میگیرن یکم خورده میشد. اید یه چیزی میبود که کلا بی نقص باشه که کر نکنم همچین چیزی باشه پس کلا بیخیال :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or