PlayStation Uncharted 4: A Thief’s End

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
همونطور که خبر دارید تعداد زیادی نسخه فیزیکی به دست مردم رسیده و کم کم باید شاهد لیک شدن عکس ها و ویدئو ها از بازی بشیم.

صحبت در مورد داستان بازی، صحنه های حساس، گذاشتن عکس و در کل هرچیزی که باعث اسپویل و حساسیت بشه، فقط و فقط در تگ اسپویلر و با ذکر اینکه داخل اسپویلر چی هست.

**صحبت در مورد قیمت بازی و فروشندگان و کلا هربحثی در رابطه با خرید ممنوع**

با تشکر ویژه از احسان Kaine و آرمان g.o.w برای کمک در آماده سازی این پست

10 حقیقتی که درباره Uncharted نمی‌دانید



sxe4v56vi6c8i8c0xz64.png
آنچارتد 4 آخرین قسمت از این سری محبوب و معروف Action/Adventure (اکشن-ماجراجویی) است.
در سال 2013 بود که اعلام شد نویسنده قسمتهای قبلی بازی یعنی «ایمی هنینگ» در حال نوشتن داستان بازی است. همینطور تایید شد که «جاستین ریچموند» کارگردان بازی خواهد بود؛ اما در سال 2014 بود که هر دو استودیوی ND را ترک کردند.
بعد از مدتی مسئولین استودیو اعلام کردند که بازی توسط نیل دراکمن و بروس استیرلی در حال توسعه است.
اولین تریلر بازی نیز به صورت رسمی در پایان کنفرانس E3 2014 سونی نمایش داده شد.
آنچارتد 4 بعد از سه بار تاخیر خوردن در تاریخ انتشار، بلاخره Gold شد و قرار است در تاریخ May 10, 2016 (بیست و یکم اردیبهشت 1395) منتشر شود.

داستان
داستان سه سال پس از اتفاقات قسمت سوم ،به نظر می رسد نیتن دریک دنیای گنج یابی را رها کرده اما این موضوع مدت زیادی طول نمی کشد چون که سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و از او درخواست کمک میکند و پیشنهاد وسوسه ای انگیزی به او می دهد.
سم و ناتان برای پیدا کردن گنج گم شده ی Henry Avery ، تصمیم می گیرندLibertalia (شهر رویایی دزدان دریایی) که در عمق جنگلهای ماداگساکار است را پیدا کنند.
این شماره بازیبازان را برای پیدا کردن گنج Henry Avery به سفری دور دنیا و محیطهایی همچون،جزیره های جنگلی،مناطق شهری و قلّه های برفی می برد.

شخصیت ها

nathan.png
Nathan Drake
وقتی 5 سال داشت مادرش خودکشی کرد و پدرش حضانت او را به دولت داد. ناتان در پرورشگاه Saint Francis بزرگ شد و زبان لاتین را نیز آموخت. در همین دوران بود که با سفرهای Sir Francis آشنا شد.
در قسمت اول بازی در حالی که به دنبال پیدا کردن تابوت فرانسیس دریک بود، در تابوت او دفترچه خاطراتی پیدا می کند و بر طبق نوشته های آن دفترچه به دنبال پیدا کردن «ال دورادو» می رود.

در قسمت دوم بازی ناتان به دنبال پیدا کردن Shambala است اما در طی جریانات بازی و برخورد با شخصی به نام Zoran Lazarevic's تلاش می کند تا جلوی او را بگیرد تا دستش به Shambala نرسد.

پس از اتفاقات قسمت دوم ناتان به یمن می رود تا Atlantis of the Sands که زمانی فرانسیس دریک بدنبال آن بوده را پیدا کند.

اما حالا در قسمت چهارم بازی شخصیت اصلی و محبوب، که از دنیای گنج یابی خداحافظی کرده تصمیم می گیرد بار دیگر برای پیدا کردن گنج دزدان دریایی به سفری دور دنیا برود.
این بزرگترین ماجراجویی ناتان است و این سفر توانایی های فیزیکی ،حل معما و مهم تر از همه ی اینها بهایی که او حاضر است برای نجات دادن اطرافیانش بپردازد را می سنجد.

sam.png
Sam Drake
برادر ناتان و 5 سال از او بزرگتر است. به نظر می رسد دلیل اصلی ناتان برای پیدا کردن گنج، ناپدید شدن سم بوده است. اینطور که گفته شده، "سم از ناتان کله شق تر است و کمی به دست آوردهای برادرش حسادت می کند."

پانزده سال قبل از اتفاقات قسمت چهارم، در حادثه ای نامشخص، ناتان شاهد تیر خوردن سم و همچنین کشته شدن یک نگهبان بود. ناتان از صحنه گریخته و سم زنده دستگیر و زندانی می شود.
پس از این اتفاقات ناتان به جستجو می پردازد تا بفهمد سم جان سالم به در برده یا نه، اما به این باور می رسد که به علت اثابت گلوله کشته شده است. بعد از آزاد شدن از زندان سم دنبال برادرش می گردد و او را پیدا می کند. ناتان که هیجان زده شده او را برای شام به خانه ی خود دعوت می کند،اما سم به او می گوید که دچار مشکل شده و به کمک او نیاز دارد.

elena.png
Elena Fisher
روزنامه نگار ، شخصیت تلویزیونی و خبرنگار آمریکایی که در تمام قسمتهای بازی ناتان را همراهی می کند. النا علاقه ی زیادی به رمز و رازهای باستانی دارد و برنامه ی تلویزونی او در مورد باستان شناسی باعث می شود که مورد توجه ناتان دریک قرار بگیرد.
ناتان تصمیم می گیرد النا را فریب دهد تا بتواند از طریق برنامه ی تلویزیونی او هزینه ی سفرش را تامین کند. در پی جریانات این قسمت ناتان و النا به هم علاقه مند می شوند.

در قسمت دوم سری، النا در حالی که در تلاش است ثابت کند Zoran Lazarevic's زنده است در نپال ناتان را می بیند و در ادامه ی راه با او همراه می شود در پایان این قسمت رابطه ی عاشقانه ی ناتان و النا جدی تر شده و به هم نزدیک تر می شود.

قبل از اتفاقات قسمت سوم بازی ناتان و النا با هم ازدواج می کنند اما بنا به دلایلی از هم جدا می شوند. النا که حالا خبرنگار شده به یمن سفر می کند. ناتان و سالیوان که به دنبال پیدا کردن Atlantis of the Sands هستند تصمیم می گیرند برای سفر به یمن از النا کمک بگیرند. النا به آنها کمک میکند تا به یمن سفر کنند و پس از اتفاقات زیاد
در پایان این قسمت النا و ناتان دوباره با هم ازدواج می کنند.

در قسمت چهارم بازی ناتان و النا که حالا ازدواج کرده اند ، در آرامش با هم زندگی می کنند تا سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و ناتان برای کمک کردن به دروغ به النا می گوید که برای انجام کار باید به مالزی برود.

sullivan.png
Victor Sullivan
سالیوان یار همیشگی ناتان و از کرکترهای محبوب بازی است. به گفته ی خودش دوران بچگی و پدر خوبی نداشته، به همین دلیل تصمیم گرفته که تشکیل خانواده ندهد. در دوران نوجوانی در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت میکرد و پس از آن رو به دزدی آورد و در ازای دزدی برای دیگران از آنها پول می گرفت. سالیوان سپس تحت حمایت Katherine Marlowe قرار گرفت.

وقتی در تلاش برای دزدیدن حلقه ی Sir Francis دریک است به ناتان دریک نوجوان برخورد می کند. بعد از نجات دادن ناتان از دست افراد Marlowe به ناتان پیشنهاد داد که از او مراقبت کرده و به او آموزش دهد و این نقطه ی شروع دوستی چندین ساله ی ناتان و سالیوان بود.
ناتان و سالیوان درموقعیتهای خطرناک زیادی قرار گرفتند و حتی با هم به زندان رفتند. اما سالیوان در همه حال از ناتان حمایت کرده و او را مثل پسر خود بزرگ کرد. حالا سالیوان بار دیگر آماده است تا در ماجراجویی جدید ناتان به کمک کند.

nadin.png
Nadine Ross
او یک مزدور و رئیس گروه مزدورهای آفریقایی به نام Shoreline است. به نظر می رسد Nadine و دار و دسته اش در گذشته مشکلاتی با Victor سالیوان داشته اند. او و همکارش Rafe قصد دارند اجازه ندهند که دست ناتان و برادرش سم به گنج دزدان دریایی برسد.

raph.png
Rafe Adler
او Nadine و افرادش را استخدام کرده که به او کمک کنند تا برای بدست آوردن گنج افسانه ای دزدان دریایی با ناتان و برادرش رقابت کند.

znggg53kbi6f7qvs233x.png

قسمت چهارم بازی عناصر زیادی از گیم پلی نسخه های قبلی را در خود دارد، که همه ی آنها برای قسمت جدید بهبود داده شده اند. بالا رفتن از محیط همانند گذشته یکی از ویژگی های اصلی بازی است. از ویژگی های جدید که در تریلر ها به چشم میخورد، میخ کوهنوردی است که ناتان می تواند به کمک آن از صخره ها بالا برود. همچنین ناتان حالا یک قلاب و طناب هم دارد، که می تواند به وسیله ی آن تاب خورده و به مکانهای دورتر بپرد یا از دست دشمن فرار یا حتی به آنها حمله کند.

سیستم مبارزات تن به تن پویاتر شده است، حالا دشمنان می توانند به ناتان ضد حمله بزنند یا در حین درگیری از سلاح گرم استفاده کنند.
دشمنانی که قصد پرت کردن آنها از لبه ها را دارید حالا میتوانند شما را بگیرند، بازیبازان باید آنها را به زور به پایین پرتاب کرده یا خود هم همراه آنها سقوط کند.

سیستم مخفی کاری تغییرات زیادی داشته است. ناتان می تواند در بین علفها مخفی شود و اگر کسی او را ببیند می توان با دور شدن از محدوده ی دید او دوباره به حالت مخفی درآید.
همینطور سیستم جدیدی در بازی طراحی شده که در صورت شناسایی شدن توسط دشمن، به بازیباز اخطار می دهد و همچنین نشان میدهد که آن دشمن در کدام سمت است.
دشمنانی که از خود تولید صدا می کنند، مانند سوت زدن، هایلایت می شوند.

همانند گذشته نیتن می تواند در هر حالتی تیر اندازی کند، حتی وقتی از روی طناب آویزان است. اشیایی که درون محیط هستند به وسیله ی تیر اندازی قابل تخریبند. به عنوان مثال اگر پشت یک کیسه ی شنی کاور بگیرید، شن درون کیسه با تیر خوردن خالی شده و کاور شما بی استفاده می شود.

برخلاف گذشته در قسمت جدید می توان چراغ قوه ی ناتان را به دلخواه خاموش و روشن کرد. می توان از چراغ قوه برای روشن کردن نقاشی های روی دیوار و اجسام استفاده کرد. ناتان حالا می تواند سر نخهایی پیدا کرده و آنها را به دفترش اضافه کند، در صورتی که در نسخه های قبلی فقط وقتی با معمایی رو به رو می شدید این سرنخ ها به طور خودکار به دفترچه ی ناتان اضافه می شد.

بازی دارای وسایل نقلیه کاملا قابل کنترل است. ناتان حالا می تواند سوار جیپ النا شده و محیط های بازی که تا حدودی تخریب پذیر هستند طی را کند. همچنین او می تواند وسایل نقلیه دشمنان را تصرف کند، و همینطور به دشمنانی که قصد گرفتن وسیله ی نقلیه ی او را دارند حمله کند.

آخرین مورد مشاهده شده در زمینه ی گیم پلی اضافه شدن سیستم انتخاب دیالوگ است. بازیبازان میتوانند دیالوگهایی مانند اتفاقات گذشته ای که برای ناتان افتاده را انتخاب کنند،اما این دیالوگها تاثیری در روند داستان ندارند.

e7f7wls53zwtalchfynx.png
با توجه به نسخه ی Beta بخش چند نفره ی بازی دچار تغییراتی شده.
سیستم aiming بازی کمی سنگین تر شده و همچنین قلاب و طناب بخش تک نفره در این بخش نیز حضور دارد،که می توان توسط آن با یک ضربه دشمن را از پای در آورد.
سیستم down و revive که در نسخه های قبلی وجود نداشت به بازی اضافه شده است.
همینطور دو مورد کاملا جدید با نامهای Mystical و Sidekick به بازی اضافه شده.
Mystical ها قدرت های جادویی و فوق طبیعی هستند که اغلب در بخش داستانی قسمتهای قبلی بازی شاهد آنها بودیم.

Mystical های معرفی شده در بتا:

staff.png
Staff of Ayar Manco

این Mystical با ارسال امواجی بازیکنان تیم حریف را بر روی نقشه علامتگذاری می کند.


Wrath of El Dorado
یک توتم که باعث احضار El dorado می شود و با پخش کردن ارواح ،به دشمنانی که در نزدیکی توتم هستند آسیب می زند.


Cintamani Stone
با استفاده از این Mystical میتوان هم تیمی های خود را در یک چشم به هم زدن Revive کرد.


Indra's Eternity
پرتاب کردن این Mystical باعث بوجود آمدن محیطی می شود که سرعت بازیکنان هنگام ورود به آن بسیار کم می شود.


Spirit of the Djinn
این Mystical به شما قدرت ماوریی می دهد و باعث می شود با سرعت بسیار زیادی حرکت کنید و ضربات مهلکی را به دشمن وارد کنید.

Sidekick یا همان دستیار ،افرادی هستند که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل م شوند و در طول بازی می توان برای برنده شدن از آنها استفاده کرد.
Sidekick های معرفی شده در بتا:


Sniper
تک تیر اندازی که میتوان آن را در نقطه ی دلخواه قرار داد تا به دشمنانی که در محوطه ی دیدش هستند شلیک کند.


Savior
دستیاری دیگر که شما و هم تیمی هایتان را Revive می کند و همینطور به تیم شما مهمات می رساند.


Hunter
با سرعت زیاد دنبال دشمنان دویده و دستهای آنها را میگیرد تا بتوان به راحتی بر آنها غلبه کرد.


Brute
این دستیار قدرت تیر اندازی زیادی دارد و با Machine gun ای که در اختیار دارد به دشمنان شما حمله می کند.


Gear
مهمات(Gear) بازی شامل پنج مورد ،Grenade،Revivepak،Mine،C4و Smoke bomb است که هرکدام از آنها را می توان در حین بازی چند بار آپگرید کرد.

شخصیتهای قابل بازی در بخش Multiplayer:
Nathan Drake
Elena Fisher
Sam Drake
Victor Sullivan
Charlie Cutter
Chloe Frazer
Zoran Lazarević
Harry Flynn
Katherine Marlow
Knot
Orca

اسلحه ها

اسلحه های بزرگ(Long Guns)
AK-47
FAL
M14 Custom
XCR-160
MP34a
Mettler M-30
HS39Copperhead SR7
Mazur LDR
Spezzotti 12 guage

Pistols
Aegis 9mm
Para .45
Raffica
Fossa R-81
Revolver
Pistole

اسلحه های سنگین
RPG
Barok .44
Condor
ARX-160
China Lake GL
Stoner 63




 
Last edited by a moderator:
این گیف وخامت اوضاع رو بهتر شرح می ده براتون! نور بیشتر شده و جزییات بهتر مشخصه.
unch.gif
شن های ابرو هاش رو:|! اینا چی دارن می سازن؟؟

این قضیه In-Engine هم جالبه! دوتا مثال بزنم:
این یک شات از اولین تیزر TLoU، که In-Engine بوده:

و این بیلد نهایی:

یک شات از اولین تریلر The Order 1886، که In-Engine بود:
و این از نمایش های اخیر:
TO1886_WCH_Square_03_2014_05_21.0_cinema_960.0.jpg
حتی بگیم برعکس کارهای قبلی ND، این Uncharted 4، نسبت به نمایش اولیه پیشرفت نداشته باشه، بازم باورش سخته همچین گرافیکی. اونم 1080p و 30fps یا 60fps! بخدا تصور همچین چیزی به صورت 1080p/30fps هم شبیه رویاست...
 
آخرین ویرایش:
اقا من وقتی داشتم تربلر رو میدیدم نزدیک بود سکته کنم...
ولی خوب خودمو نگه داشتم و چیزی که از گرافیک بازی برام جالب تر بود حرکات صورت نت بود به طبیعی ترین شکل ممکن تکون میخورد
جنگلش رو هم که نگو دیگه...
 
ترجمه تریلر Uncharted 4: A Thief's End


nathan : خب نظرت چیه؟

سالی: درکش خیلی سخته بچه، از کجا شروع کنم.

سالی: خیلی وقته خارج از بازی هستی. شاید بد نباشه بهت یاددآوری کنم که ما اینجا چجور با آدما کلنجار میریم.

nathan : سالی مشکلات رو می‌دونم ولی این واقعا یه نقشه تظمین شدست.

سالی: آره...

سالی: توی این سال‌ها اگه یه چیز یاد گرفته باشم اونم اینه که هیچ نقشه و برنامه تظمین شده‌ای وجود نداره.

nathan : گزینه‌ زیادی واسه انتخاب ندارم، خودتم می‌دونی. آره شاید راست بگی خیلی وقت‌ـه داخل گود نیستم، ولی بازم باید برگردم به بازی

nathan : می‌توم روت حساب کنم؟ برای آخرین بار؟

سالی: باشه بچه. بریم تمومش کنیم. واسه آخرین بار.
 
نمیدونم کسی گفته یا نه. اون تیکه آخر تریلر که اسکلت مظلوم رو نشون میده، روی قفس (!) اسکلت این عبارت نوشته شده:
For we receive the due reward of our deeds



سرچ کردم توی گوگل ببینم چی میاد، رسیدم به انجیل! :دی مثل اینکه این عبارت توی انجیل وجود داره:
And we indeed are suffering justly, for we are receiving what we deserve for our deeds; but this man has done nothing wrong

احتمالش زیاده که توی این نسخه Nathan و رفقا با یه تشکیلات سری طرف باشن که مثلاً طبق دستورات و نوشته های انجیل کارهایی رو انجام میدن.
 
این قضیه In-Engine هم جالبه! دوتا مثال بزنم:
این یک شات از اولین تیزر TLoU، که In-Engine بوده:

و این بیلد نهایی:

یک شات از اولین ترلیر The Order 1886، که In-Engine بود:
و این از نمایشات اخیر:
TO1886_WCH_Square_03_2014_05_21.0_cinema_960.0.jpg
حتی بگیم برعکس کارهای قبلی ND، این Uncharted 4، نسبت به نمایش اولیه پیشرفت نداشته باشه، بازم باورش سخته همچین گرافیکی. اونم 1080p و 30fps یا 60fps! بخدا تصور همچین چیزی به صورت 1080p/30fps هم شبیه رویاست...

نکته ی دیگه ای هم که توی این مورد پیش میاد اینه که قضیه ی in engine و in game ها توی نسل فعلی با نسل قبل یه مقدار فرق می کنه , نسل پیش به خاطر یه سری محدودیت ها شاید توی یه سری موارد (به خصوص AA) شاید تفاوتی احساس میشد ولی این نسل اگرم تفاوتی باشه خیلی ناچیزه :دی مثلاً تریلر اولی که از Infamous Second Son اومد و ملت سرش خیلی جو زده بودن و میگفتن بازی شاید به این خوبی نباشه و بعدش ساکر پانچ گفت این خود بازیه با زاویه ی دوربین متفاوت :دی بعدشم که شد این :

تریلر اول :



نسخه نهایی بازی :



وقتی اپن ورلدش روی PS4 میشه این ، یه انحصاری خطی ار بهترین استودیو طبیعیه بشه اونی که می بینیم :دی

اون the Order لعنتی رو هم که خودت مثال زدی :دی لامصب الان از تریلر in Engine اولش هم بهتره :دی
 
من نمیدونم چرا باور اینکه تصاویر واقعی بودن برای بعضیا مشکل داره. کار به جایی رسیده که دست به خود زنی زدن و از اینکه مایکرو از هیلو 5 چیزی جز CG نشون نداده اظهار خوشحالی میکنن:d


از این حرفا گذشته E3 پارسال نمایش QD روی PS4 کاملا ریل تایم بود

image_the_dark_sorcerer-22313-2753_0012.jpg



واقعا باور اینکه UNcharted گرافیکش بالاست این همه سخته؟


اینم گرافیکی که PS3 اجرا کرده

لابد میخوان ادعا کنن beyond هم کلا CG بوده:d
bmUploads_2013-03-19_1753_FIRST_INT01.jpg
 
خود سونی اخیرا یه مصاحبه با نیل و بروس داشته که متنو هم تو PS Blog منتشر کرده بروس گفته:

ما هر چیزی را که از Uncharted 2 فرا گرفته ایم خواهیم آورد، آن را با The Last of Us متوحل می کنیم
و محصول نهایی بازخواهد گشت در عین حال اصالت بازی باید حفظ شود و داستان تمامی شخصیت ها در لحظه رخ بدهد.


نیل:

از دید یک شخصیت بخواهیم نگاه کنیم، تکنولوژی جدید امکانات بسیاری را برای ما فراهم کرده است و بخشی از عملکرد آن را در تریلر E3 2014 بازی خود شاهد بودیم. چقدر ما می توانیم درد و عبوس بودن یک شخصیت را به تصویر بکشیم یا برای مثال زمانی که Drake ابروی خود را بالا می برد خون از حالت چهره کنار گذاشته می شود. تمامی این ریزه کاری ها باعث خواهد یک شخصیت واقع گرایانه، هر چه بیشتر توسط مردم باورپذیر باشد.
 
این گیف وخامت اوضاع رو بهتر شرح می ده براتون! نور بیشتر شده و جزییات بهتر مشخصه.
unch.gif
شن های ابرو هاش رو:|! اینا چی دارن می سازن؟؟

این قضیه In-Engine هم جالبه! دوتا مثال بزنم:
این یک شات از اولین تیزر TLoU، که In-Engine بوده:

و این بیلد نهایی:

یک شات از اولین تریلر The Order 1886، که In-Engine بود:
و این از نمایش های اخیر:
TO1886_WCH_Square_03_2014_05_21.0_cinema_960.0.jpg
حتی بگیم برعکس کارهای قبلی ND، این Uncharted 4، نسبت به نمایش اولیه پیشرفت نداشته باشه، بازم باورش سخته همچین گرافیکی. اونم 1080p و 30fps یا 60fps! بخدا تصور همچین چیزی به صورت 1080p/30fps هم شبیه رویاست...

dont do dis to meh

:cry:

من پول PS4 ندارم. :(
 
Uncharted 4

لئونید ملیکف از گیمینگ بولت تو E3 داشته میرفتـه اوردر 1886 رو برای اولین بار تجربه کنه :(( :d که این دو نفر رو میبینه
Naughty Dog’s Studio Coordinator Rodney Reece and Lead FX Artist Keith Guerrette
که این دو نکته رو هم در مورد تریلر آنچارتد گفتن

Uncharted 4 trailer was a part of an actual level in game -
the entire trailer was running in real time on the PlayStation 4 and it was all in-engine -
 
Uncharted 4

لئونید ملیکف از گیمینگ بولت تو E3 داشته میرفتـه اوردر 1886 رو برای اولین بار تجربه کنه :(( :d که این دو نفر رو میبینه
Naughty Dog’s Studio Coordinator Rodney Reece and Lead FX Artist Keith Guerrette
که این دو نکته رو هم در مورد تریلر آنچارتد گفتن

Uncharted 4 trailer was a part of an actual level in game -
the entire trailer was
running in real time on the PlayStation 4 and it was all in-engine -

syvqgnfiz7b5xrag9w9j.jpg


آخ آخ آخ آخخخخخخخخ گاد :دی

راستی این کلویی و النا اگه پیر نشده باشن چه ماه هایی بشن تو PS4 !

من فکر کنم این نسخه که نیتن پخته تر شده و به قول خود نیل بعد از بازنشتگی به گود میاد ، دیگه مثل قدیم فقط بخاطر پول و ماجراجویی نیست ، یه حسی میگه بهم یه گروهی اجیرش میکنن واسه این کار و اونم برای نجاتشون میره و ...

فکر کنم خیلی خیلی داستان خوبی رو در پیش داشته باشیم

از اونجا که ترغیب داره توسط سالی انجام میشه (:دی) احتمالاً سالی دوباره داره نیت رو میاره تو کار و احتمال خیلی زیادی هست که یه بلاهایی سر سالی بیاد :دی
 
آخرین ویرایش:
راستی این کلویی و النا اگه پیر نشده باشن چه ماه هایی بشن تو PS4 !

من فکر کنم این نسخه که نیتن پخته تر شده و به قول خود نیل بعد از بازنشتگی به گود میاد ، دیگه مثل قدیم فقط بخاطر پول و ماجراجویی نیست ، یه حسی میگه بهم یه گروهی اجیرش میکنن واسه این کار و اونم برای نجاتشون میره و ...

فکر کنم خیلی خیلی داستان خوبی رو در پیش داشته باشیم

۶۰ فریم هم که عالی میکنه گیم پلی رو !

گرافیک هم که ...

واسه یه متای بالای ۹۷ آماده باشین ! :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or