PlayStation Uncharted 4: A Thief’s End

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
همونطور که خبر دارید تعداد زیادی نسخه فیزیکی به دست مردم رسیده و کم کم باید شاهد لیک شدن عکس ها و ویدئو ها از بازی بشیم.

صحبت در مورد داستان بازی، صحنه های حساس، گذاشتن عکس و در کل هرچیزی که باعث اسپویل و حساسیت بشه، فقط و فقط در تگ اسپویلر و با ذکر اینکه داخل اسپویلر چی هست.

**صحبت در مورد قیمت بازی و فروشندگان و کلا هربحثی در رابطه با خرید ممنوع**

با تشکر ویژه از احسان Kaine و آرمان g.o.w برای کمک در آماده سازی این پست

10 حقیقتی که درباره Uncharted نمی‌دانید



sxe4v56vi6c8i8c0xz64.png
آنچارتد 4 آخرین قسمت از این سری محبوب و معروف Action/Adventure (اکشن-ماجراجویی) است.
در سال 2013 بود که اعلام شد نویسنده قسمتهای قبلی بازی یعنی «ایمی هنینگ» در حال نوشتن داستان بازی است. همینطور تایید شد که «جاستین ریچموند» کارگردان بازی خواهد بود؛ اما در سال 2014 بود که هر دو استودیوی ND را ترک کردند.
بعد از مدتی مسئولین استودیو اعلام کردند که بازی توسط نیل دراکمن و بروس استیرلی در حال توسعه است.
اولین تریلر بازی نیز به صورت رسمی در پایان کنفرانس E3 2014 سونی نمایش داده شد.
آنچارتد 4 بعد از سه بار تاخیر خوردن در تاریخ انتشار، بلاخره Gold شد و قرار است در تاریخ May 10, 2016 (بیست و یکم اردیبهشت 1395) منتشر شود.

داستان
داستان سه سال پس از اتفاقات قسمت سوم ،به نظر می رسد نیتن دریک دنیای گنج یابی را رها کرده اما این موضوع مدت زیادی طول نمی کشد چون که سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و از او درخواست کمک میکند و پیشنهاد وسوسه ای انگیزی به او می دهد.
سم و ناتان برای پیدا کردن گنج گم شده ی Henry Avery ، تصمیم می گیرندLibertalia (شهر رویایی دزدان دریایی) که در عمق جنگلهای ماداگساکار است را پیدا کنند.
این شماره بازیبازان را برای پیدا کردن گنج Henry Avery به سفری دور دنیا و محیطهایی همچون،جزیره های جنگلی،مناطق شهری و قلّه های برفی می برد.

شخصیت ها

nathan.png
Nathan Drake
وقتی 5 سال داشت مادرش خودکشی کرد و پدرش حضانت او را به دولت داد. ناتان در پرورشگاه Saint Francis بزرگ شد و زبان لاتین را نیز آموخت. در همین دوران بود که با سفرهای Sir Francis آشنا شد.
در قسمت اول بازی در حالی که به دنبال پیدا کردن تابوت فرانسیس دریک بود، در تابوت او دفترچه خاطراتی پیدا می کند و بر طبق نوشته های آن دفترچه به دنبال پیدا کردن «ال دورادو» می رود.

در قسمت دوم بازی ناتان به دنبال پیدا کردن Shambala است اما در طی جریانات بازی و برخورد با شخصی به نام Zoran Lazarevic's تلاش می کند تا جلوی او را بگیرد تا دستش به Shambala نرسد.

پس از اتفاقات قسمت دوم ناتان به یمن می رود تا Atlantis of the Sands که زمانی فرانسیس دریک بدنبال آن بوده را پیدا کند.

اما حالا در قسمت چهارم بازی شخصیت اصلی و محبوب، که از دنیای گنج یابی خداحافظی کرده تصمیم می گیرد بار دیگر برای پیدا کردن گنج دزدان دریایی به سفری دور دنیا برود.
این بزرگترین ماجراجویی ناتان است و این سفر توانایی های فیزیکی ،حل معما و مهم تر از همه ی اینها بهایی که او حاضر است برای نجات دادن اطرافیانش بپردازد را می سنجد.

sam.png
Sam Drake
برادر ناتان و 5 سال از او بزرگتر است. به نظر می رسد دلیل اصلی ناتان برای پیدا کردن گنج، ناپدید شدن سم بوده است. اینطور که گفته شده، "سم از ناتان کله شق تر است و کمی به دست آوردهای برادرش حسادت می کند."

پانزده سال قبل از اتفاقات قسمت چهارم، در حادثه ای نامشخص، ناتان شاهد تیر خوردن سم و همچنین کشته شدن یک نگهبان بود. ناتان از صحنه گریخته و سم زنده دستگیر و زندانی می شود.
پس از این اتفاقات ناتان به جستجو می پردازد تا بفهمد سم جان سالم به در برده یا نه، اما به این باور می رسد که به علت اثابت گلوله کشته شده است. بعد از آزاد شدن از زندان سم دنبال برادرش می گردد و او را پیدا می کند. ناتان که هیجان زده شده او را برای شام به خانه ی خود دعوت می کند،اما سم به او می گوید که دچار مشکل شده و به کمک او نیاز دارد.

elena.png
Elena Fisher
روزنامه نگار ، شخصیت تلویزیونی و خبرنگار آمریکایی که در تمام قسمتهای بازی ناتان را همراهی می کند. النا علاقه ی زیادی به رمز و رازهای باستانی دارد و برنامه ی تلویزونی او در مورد باستان شناسی باعث می شود که مورد توجه ناتان دریک قرار بگیرد.
ناتان تصمیم می گیرد النا را فریب دهد تا بتواند از طریق برنامه ی تلویزیونی او هزینه ی سفرش را تامین کند. در پی جریانات این قسمت ناتان و النا به هم علاقه مند می شوند.

در قسمت دوم سری، النا در حالی که در تلاش است ثابت کند Zoran Lazarevic's زنده است در نپال ناتان را می بیند و در ادامه ی راه با او همراه می شود در پایان این قسمت رابطه ی عاشقانه ی ناتان و النا جدی تر شده و به هم نزدیک تر می شود.

قبل از اتفاقات قسمت سوم بازی ناتان و النا با هم ازدواج می کنند اما بنا به دلایلی از هم جدا می شوند. النا که حالا خبرنگار شده به یمن سفر می کند. ناتان و سالیوان که به دنبال پیدا کردن Atlantis of the Sands هستند تصمیم می گیرند برای سفر به یمن از النا کمک بگیرند. النا به آنها کمک میکند تا به یمن سفر کنند و پس از اتفاقات زیاد
در پایان این قسمت النا و ناتان دوباره با هم ازدواج می کنند.

در قسمت چهارم بازی ناتان و النا که حالا ازدواج کرده اند ، در آرامش با هم زندگی می کنند تا سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و ناتان برای کمک کردن به دروغ به النا می گوید که برای انجام کار باید به مالزی برود.

sullivan.png
Victor Sullivan
سالیوان یار همیشگی ناتان و از کرکترهای محبوب بازی است. به گفته ی خودش دوران بچگی و پدر خوبی نداشته، به همین دلیل تصمیم گرفته که تشکیل خانواده ندهد. در دوران نوجوانی در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت میکرد و پس از آن رو به دزدی آورد و در ازای دزدی برای دیگران از آنها پول می گرفت. سالیوان سپس تحت حمایت Katherine Marlowe قرار گرفت.

وقتی در تلاش برای دزدیدن حلقه ی Sir Francis دریک است به ناتان دریک نوجوان برخورد می کند. بعد از نجات دادن ناتان از دست افراد Marlowe به ناتان پیشنهاد داد که از او مراقبت کرده و به او آموزش دهد و این نقطه ی شروع دوستی چندین ساله ی ناتان و سالیوان بود.
ناتان و سالیوان درموقعیتهای خطرناک زیادی قرار گرفتند و حتی با هم به زندان رفتند. اما سالیوان در همه حال از ناتان حمایت کرده و او را مثل پسر خود بزرگ کرد. حالا سالیوان بار دیگر آماده است تا در ماجراجویی جدید ناتان به کمک کند.

nadin.png
Nadine Ross
او یک مزدور و رئیس گروه مزدورهای آفریقایی به نام Shoreline است. به نظر می رسد Nadine و دار و دسته اش در گذشته مشکلاتی با Victor سالیوان داشته اند. او و همکارش Rafe قصد دارند اجازه ندهند که دست ناتان و برادرش سم به گنج دزدان دریایی برسد.

raph.png
Rafe Adler
او Nadine و افرادش را استخدام کرده که به او کمک کنند تا برای بدست آوردن گنج افسانه ای دزدان دریایی با ناتان و برادرش رقابت کند.

znggg53kbi6f7qvs233x.png

قسمت چهارم بازی عناصر زیادی از گیم پلی نسخه های قبلی را در خود دارد، که همه ی آنها برای قسمت جدید بهبود داده شده اند. بالا رفتن از محیط همانند گذشته یکی از ویژگی های اصلی بازی است. از ویژگی های جدید که در تریلر ها به چشم میخورد، میخ کوهنوردی است که ناتان می تواند به کمک آن از صخره ها بالا برود. همچنین ناتان حالا یک قلاب و طناب هم دارد، که می تواند به وسیله ی آن تاب خورده و به مکانهای دورتر بپرد یا از دست دشمن فرار یا حتی به آنها حمله کند.

سیستم مبارزات تن به تن پویاتر شده است، حالا دشمنان می توانند به ناتان ضد حمله بزنند یا در حین درگیری از سلاح گرم استفاده کنند.
دشمنانی که قصد پرت کردن آنها از لبه ها را دارید حالا میتوانند شما را بگیرند، بازیبازان باید آنها را به زور به پایین پرتاب کرده یا خود هم همراه آنها سقوط کند.

سیستم مخفی کاری تغییرات زیادی داشته است. ناتان می تواند در بین علفها مخفی شود و اگر کسی او را ببیند می توان با دور شدن از محدوده ی دید او دوباره به حالت مخفی درآید.
همینطور سیستم جدیدی در بازی طراحی شده که در صورت شناسایی شدن توسط دشمن، به بازیباز اخطار می دهد و همچنین نشان میدهد که آن دشمن در کدام سمت است.
دشمنانی که از خود تولید صدا می کنند، مانند سوت زدن، هایلایت می شوند.

همانند گذشته نیتن می تواند در هر حالتی تیر اندازی کند، حتی وقتی از روی طناب آویزان است. اشیایی که درون محیط هستند به وسیله ی تیر اندازی قابل تخریبند. به عنوان مثال اگر پشت یک کیسه ی شنی کاور بگیرید، شن درون کیسه با تیر خوردن خالی شده و کاور شما بی استفاده می شود.

برخلاف گذشته در قسمت جدید می توان چراغ قوه ی ناتان را به دلخواه خاموش و روشن کرد. می توان از چراغ قوه برای روشن کردن نقاشی های روی دیوار و اجسام استفاده کرد. ناتان حالا می تواند سر نخهایی پیدا کرده و آنها را به دفترش اضافه کند، در صورتی که در نسخه های قبلی فقط وقتی با معمایی رو به رو می شدید این سرنخ ها به طور خودکار به دفترچه ی ناتان اضافه می شد.

بازی دارای وسایل نقلیه کاملا قابل کنترل است. ناتان حالا می تواند سوار جیپ النا شده و محیط های بازی که تا حدودی تخریب پذیر هستند طی را کند. همچنین او می تواند وسایل نقلیه دشمنان را تصرف کند، و همینطور به دشمنانی که قصد گرفتن وسیله ی نقلیه ی او را دارند حمله کند.

آخرین مورد مشاهده شده در زمینه ی گیم پلی اضافه شدن سیستم انتخاب دیالوگ است. بازیبازان میتوانند دیالوگهایی مانند اتفاقات گذشته ای که برای ناتان افتاده را انتخاب کنند،اما این دیالوگها تاثیری در روند داستان ندارند.

e7f7wls53zwtalchfynx.png
با توجه به نسخه ی Beta بخش چند نفره ی بازی دچار تغییراتی شده.
سیستم aiming بازی کمی سنگین تر شده و همچنین قلاب و طناب بخش تک نفره در این بخش نیز حضور دارد،که می توان توسط آن با یک ضربه دشمن را از پای در آورد.
سیستم down و revive که در نسخه های قبلی وجود نداشت به بازی اضافه شده است.
همینطور دو مورد کاملا جدید با نامهای Mystical و Sidekick به بازی اضافه شده.
Mystical ها قدرت های جادویی و فوق طبیعی هستند که اغلب در بخش داستانی قسمتهای قبلی بازی شاهد آنها بودیم.

Mystical های معرفی شده در بتا:

staff.png
Staff of Ayar Manco

این Mystical با ارسال امواجی بازیکنان تیم حریف را بر روی نقشه علامتگذاری می کند.


Wrath of El Dorado
یک توتم که باعث احضار El dorado می شود و با پخش کردن ارواح ،به دشمنانی که در نزدیکی توتم هستند آسیب می زند.


Cintamani Stone
با استفاده از این Mystical میتوان هم تیمی های خود را در یک چشم به هم زدن Revive کرد.


Indra's Eternity
پرتاب کردن این Mystical باعث بوجود آمدن محیطی می شود که سرعت بازیکنان هنگام ورود به آن بسیار کم می شود.


Spirit of the Djinn
این Mystical به شما قدرت ماوریی می دهد و باعث می شود با سرعت بسیار زیادی حرکت کنید و ضربات مهلکی را به دشمن وارد کنید.

Sidekick یا همان دستیار ،افرادی هستند که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل م شوند و در طول بازی می توان برای برنده شدن از آنها استفاده کرد.
Sidekick های معرفی شده در بتا:


Sniper
تک تیر اندازی که میتوان آن را در نقطه ی دلخواه قرار داد تا به دشمنانی که در محوطه ی دیدش هستند شلیک کند.


Savior
دستیاری دیگر که شما و هم تیمی هایتان را Revive می کند و همینطور به تیم شما مهمات می رساند.


Hunter
با سرعت زیاد دنبال دشمنان دویده و دستهای آنها را میگیرد تا بتوان به راحتی بر آنها غلبه کرد.


Brute
این دستیار قدرت تیر اندازی زیادی دارد و با Machine gun ای که در اختیار دارد به دشمنان شما حمله می کند.


Gear
مهمات(Gear) بازی شامل پنج مورد ،Grenade،Revivepak،Mine،C4و Smoke bomb است که هرکدام از آنها را می توان در حین بازی چند بار آپگرید کرد.

شخصیتهای قابل بازی در بخش Multiplayer:
Nathan Drake
Elena Fisher
Sam Drake
Victor Sullivan
Charlie Cutter
Chloe Frazer
Zoran Lazarević
Harry Flynn
Katherine Marlow
Knot
Orca

اسلحه ها

اسلحه های بزرگ(Long Guns)
AK-47
FAL
M14 Custom
XCR-160
MP34a
Mettler M-30
HS39Copperhead SR7
Mazur LDR
Spezzotti 12 guage

Pistols
Aegis 9mm
Para .45
Raffica
Fossa R-81
Revolver
Pistole

اسلحه های سنگین
RPG
Barok .44
Condor
ARX-160
China Lake GL
Stoner 63




 
Last edited by a moderator:
این حرف رو زده ولی گفته در حال حاضر چیزی رو تایید نمی کنم و ما نمی خوایم بازار رو با بازی های قدیمی پر کنیم :)


خوبه. خدا رو شکر این خودش یه قدم بسیار بزرگ و مثبته! اگه بشه... فرض کن انچارتد 2 یا 3ش تو ps4... اوووووووووففففففففففففففففف
 
قبل از اومدن 4 باید این کالکشن رو بدن :d
فقط یه مشکلی که وجود داره اینه که کات سین‌های Uncharted همه به صورت ویدئوی از پیش رندر شده هستن و حجم زیاد می‌گیره و اگه بخوان 3 بازی رو روی یه دیسک عرضه کنن، باید مثل TLOU R اونا رو Real Time کنن که نمی‌دونم شدنی هست؟ از نظر وقت و هزینه ارزشش رو داره؟ یه استودی دیگه به جز ND می‌تونه این کارو بکنه که وقت ND گرفته نشه؟
 
قبل از اومدن 4 باید این کالکشن رو بدن :d
فقط یه مشکلی که وجود داره اینه که کات سین‌های Uncharted همه به صورت ویدئوی از پیش رندر شده هستن و حجم زیاد می‌گیره و اگه بخوان 3 بازی رو روی یه دیسک عرضه کنن، باید مثل TLOU R اونا رو Real Time کنن که نمی‌دونم شدنی هست؟ از نظر وقت و هزینه ارزشش رو داره؟ یه استودی دیگه به جز ND می‌تونه این کارو بکنه که وقت ND گرفته نشه؟

اره به نظر منم قائدتا باید قبل 4 این نسخه رو بزنه
احتمال اینکه nd بسازتش هم هست ولی خوب هر کی بسازتش خوبه
احتمالا هم تو دیسک های بلوری 300 یا 500 گیگی ارزش خواهند کرد

یه چیز خیلی جالب از تریلر پیدا کردم که قطعا همتون پیدا کرده بودینش
وقتی که نیتن داره پا میشه لباسش حالت افتاده داره و ار بدنش جدا میشه و جوری نیست که لباس و بدن در همه حالات به هم چسبیده باشن (نمیخام ایراد بگیرم ولی خوب مثلا تو شاهکارای نسل قبلش اگه اشتباه نکنم همه لباسا جزئی از کاراکتر بودن ولی مث اینکه اینبار نیست! اینجوری خیلی واقعی تره!)

ببخشید اگه اطلاعات درستی ندارم و نمی تونم خیلی علمی حرفمو بگم
 
Last edited by a moderator:
اتفاقا منم ديروز داشتم تريلر بازي رو مي ديدم و توش به يه موردي بر خوردم كه به شخصه براي من خيلي جالب بود. نميدونم تو كيفيت 1080 چطوره اما تو 720 كه دهن من آسفالت شد تا بتونم يه عكس نصفه و نيمه ازش بگيرم كه البته آخرشم نتونستم :|:d



نميدونم اون قسمت عكس كه دورش دايره كشيدم گوياي حرفم هست يا نه اما اگه تو خود تريلر ( ترجيحا 1080 ) وقتي كه ناتان از روي زمين بلند ميشه به همين نقطه دقت كنيد يه ستاره اي رو اون ته تصوير تو آسمون مي بينيد كه داره سوسو ميزنه. اين ستاره كه به تنهايي چيز خارق العاده اي نيست اما اين دقت به جزئيات NG و اينكه حتي به اون ستاره ي توي آسمونم دقت كرده و با وجود اينكه كمتر از 1 درصد ملت مي بيننش تو تريلر بازي گذاشتش خيلي جالبه از نظر من :d
 
یه چیز خیلی جالب از تریلر پیدا کردم که قطعا همتون پیدا کرده بودینش
وقتی که نیتن داره پا میشه لباسش حالت افتاده داره و ار بدنش جدا میشه و جوری نیست که لباس و بدن در همه حالات به هم چسبیده باشن (نمیخام ایراد بگیرم ولی خوب مثلا تو شاهکارای نسل قبلش اگه اشتباه نکنم همه لباسا جزئی از کاراکتر بودن ولی مث اینکه اینبار نیست! اینجوری خیلی واقعی تره!)

ببخشید اگه اطلاعات درستی ندارم و نمی تونم خیلی علمی حرفمو بگم

فکر کنم خودشون هم به این مورد اشاره کرده بودن. البته اگه یادت باشه چند روز پیش یه اگهی استخدام داده بودن که تو اون اگهی به شبیه سازی حرکات لباس هم اشاره کرده بودن
با سخت افزار نسل قبل که خب نمیشد همچین چیزی پیاده کرد.ولی این سیستم هم خیلی به درد لباسای نیتن نمیخوره به نظرم. :d حداقل اگه النا چادری چیزی سرش کنه کیفیت کارشون مشخص میشه :d
 
فکر کنم خودشون هم به این مورد اشاره کرده بودن. البته اگه یادت باشه چند روز پیش یه اگهی استخدام داده بودن که تو اون اگهی به شبیه سازی حرکات لباس هم اشاره کرده بودن
با سخت افزار نسل قبل که خب نمیشد همچین چیزی پیاده کرد.ولی این سیستم هم خیلی به درد لباسای نیتن نمیخوره به نظرم. :d حداقل اگه النا چادری چیزی سرش کنه کیفیت کارشون مشخص میشه :d

LoL
خخخخخخخخخ
 
فکر کنم خودشون هم به این مورد اشاره کرده بودن. البته اگه یادت باشه چند روز پیش یه اگهی استخدام داده بودن که تو اون اگهی به شبیه سازی حرکات لباس هم اشاره کرده بودن
با سخت افزار نسل قبل که خب نمیشد همچین چیزی پیاده کرد.ولی این سیستم هم خیلی به درد لباسای نیتن نمیخوره به نظرم. :d حداقل اگه النا چادری چیزی سرش کنه کیفیت کارشون مشخص میشه :d

Nope :دی توی همین تریلر دقت کنید لباس نیتن تا حالا با کیفیت ترین لباس ساخته شده در تاریخ بازیهاست به چند دلیل :

1- موقع خیس شدن نفوذ آب توی تک تک بافت های پارچه معلومه و بخش خیس و خشک (البته اینجا که خشک نداره ، همون کمتر خیس :دی) از لحاظ بافت (نه فقط از لحاظ رنگ) کاملاً با هم فرق دارن
2- وقتی داره تکون می خوره (یا بلند میشه) یقه ی لباسش (کلاً اون جلوی لباسش که بازه) متحرکه وقتی یقه ـش زیادی باز میشه (توی اینجا وقتی داره بلند میشه آویزون میشه از خیسی و سنگینی !) بخش هایی از بدنش معلوم میشه و این یعنی یه یقه ی خشک و ساده و چسبیده به بدنش نیست
3- اون جای اسلحه ـش که دور شونَـشه جدا از لباس طراحی شده و با حرکات دست و بدنش کاملاً جداگونه روی لباس به حرکت در میاد
چروک و باقی چیزاش هم بماند :دی

یه دور دیگه تریلر رو با توجه به چیزایی که گفتم ببینید همه چی دستتون میاد :دی

الباقی بازیا چهار تا پارچه اضافه از کرکتر آویزون می کنن و فقط همون بخش رو متحرک می ذارن ، فکر می کنید خیلی کار خفنی کردن در صورتی که اصل کار اینجاس :دی
 
اتفاقا منم ديروز داشتم تريلر بازي رو مي ديدم و توش به يه موردي بر خوردم كه به شخصه براي من خيلي جالب بود. نميدونم تو كيفيت 1080 چطوره اما تو 720 كه دهن من آسفالت شد تا بتونم يه عكس نصفه و نيمه ازش بگيرم كه البته آخرشم نتونستم :|:d



نميدونم اون قسمت عكس كه دورش دايره كشيدم گوياي حرفم هست يا نه اما اگه تو خود تريلر ( ترجيحا 1080 ) وقتي كه ناتان از روي زمين بلند ميشه به همين نقطه دقت كنيد يه ستاره اي رو اون ته تصوير تو آسمون مي بينيد كه داره سوسو ميزنه. اين ستاره كه به تنهايي چيز خارق العاده اي نيست اما اين دقت به جزئيات NG و اينكه حتي به اون ستاره ي توي آسمونم دقت كرده و با وجود اينكه كمتر از 1 درصد ملت مي بيننش تو تريلر بازي گذاشتش خيلي جالبه از نظر من :d
خیلی خوب دقت کرده بودی ، من خودم هم ندیده بودمش :d
البته
این احتمال هم میره که ممکنه یه چیز مثل فانوس دریایی یا یه وسیله ای برا خوده ساکنان اجتمالی اون حوالی برا علامت دادن باشه:-" ، چون نورش بیشتر از یه ستاره پخش میشه
 
Nope :دی توی همین تریلر دقت کنید لباس نیتن تا حالا با کیفیت ترین لباس ساخته شده در تاریخ بازیهاست به چند دلیل :

1- موقع خیس شدن نفوذ آب توی تک تک بافت های پارچه معلومه و بخش خیس و خشک (البته اینجا که خشک نداره ، همون کمتر خیس :دی) از لحاظ بافت (نه فقط از لحاظ رنگ) کاملاً با هم فرق دارن
2- وقتی داره تکون می خوره (یا بلند میشه) یقه ی لباسش (کلاً اون جلوی لباسش که بازه) متحرکه وقتی یقه ـش زیادی باز میشه (توی اینجا وقتی داره بلند میشه آویزون میشه از خیسی و سنگینی !) بخش هایی از بدنش معلوم میشه و این یعنی یه یقه ی خشک و ساده و چسبیده به بدنش نیست
3- اون جای اسلحه ـش که دور شونَـشه جدا از لباس طراحی شده و با حرکات دست و بدنش کاملاً جداگونه روی لباس به حرکت در میاد
چروک و باقی چیزاش هم بماند :دی

یه دور دیگه تریلر رو با توجه به چیزایی که گفتم ببینید همه چی دستتون میاد :دی

الباقی بازیا چهار تا پارچه اضافه از کرکتر آویزون می کنن و فقط همون بخش رو متحرک می ذارن ، فکر می کنید خیلی کار خفنی کردن در صورتی که اصل کار اینجاس :دی

اینایی که گفتی در مورد خیس شدن لباسه که خب من بحثی در موردش ندارم من حرفم سر حرکت لباسـه. نمیگم به درد نمیخوره ولی تو این لباس نیتن به چشم نمیاد مخصوصا وسط درگیری کی دقت میکنه که یقه لباسش تکون میخوره ؟:d یا وسط مراحل پلتفرمینگ کی زوم میکنه رو لباس نیتن که ببین چقدر چروک میشه یا نمیشه هر چند این چروک شدن تو شماره قبلی بود تا یه حدی :dاصلا این لباس پتانسیل حرکت انچنانی نداره مگر اینکه نیتن کتی بارونی چیزی بپوشه که دقت کارشون معلوم بشه
 
اینایی که گفتی در مورد خیس شدن لباسه که خب من بحثی در موردش ندارم من حرفم سر حرکت لباسـه. نمیگم به درد نمیخوره ولی تو این لباس نیتن به چشم نمیاد مخصوصا وسط درگیری کی دقت میکنه که یقه لباسش تکون میخوره ؟:d یا وسط مراحل پلتفرمینگ کی زوم میکنه رو لباس نیتن که ببین چقدر چروک میشه یا نمیشه هر چند این چروک شدن تو شماره قبلی بود تا یه حدی :dاصلا این لباس پتانسیل حرکت انچنانی نداره مگر اینکه نیتن کتی بارونی چیزی بپوشه که دقت کارشون معلوم بشه

فقط 1 در مورد خیس شدن بود :دی

لباس داینامیک و جدا طراحی شده ، این خیلی چیز کمیه ؟ الان یه لباس خفن و خوب منظورت کدوم بازیه ، بگو تا شونصد تا نقص توش بهت نشون بدم :دی (حالا با یه نمه اغراق برای جو دادن :دی)

در اینکه ناتی داگ در زمینه طراحی و فیزیک لباس بینظیره شکی نیست احسان
biggrin1.gif
(هنوز که هنوزه چیزی نزدیک به طراحی فیزیک چفیه نیت توی U3 مخصوصاً عکس العملش توی اون جو و طوفان مرحله صحراش ندیدم) اما The Order هم تا اینجا چیزی کم نداشته و اگر U4 رو فاکتور بگیریم با اختلاف بهترین طراحی لباس و فیزیک مربوطه رو داشته که تا الآن توی یک بازی ویدئویی دیده شده. به عنوان مثال عکس های زیر رو دریاب:

توی این شات کافیه به شال گردن بانو دقت کنی, بافت و نوع پارچه که هیچ عمق دوخت و تاروپودش هم میشه تشخیص داد
biggrin1.gif

03559021338189349706.png
یا این شات متریال و بافت هر بخش لباس بخصوص بخش های فلزی رو ببین ! هر قطعه قطعه ی لباس کاملاً جداگونه از هم طراحی شده و فیزیک مخصوص به خودشو داره:
68559656168844055156.png

حرفتو قبول دارم رضا :دی الان تمام بازیای نسل جدید اگر دقت کنی لباس ها رو تبدیل به پالتو یا یه چز بلند کردن که با وول خوردن پایینش بگن ما هم فیزیک لباس داریم :دی ولی هیچ کدومشون توی طراحی باقی قسمت های لباس اونطور که باید و شاید عمل نکردن :دی همین اوردر با وجود خارق العاده بودن کیفیت لباس هاش به جز اون قسمت دامن کرکتر ها هیچ بخش داینامیک و wow ـیی نداره (از لحاظ متحرک بودن میگم) :دی البته حرف من صرفاً روی داینامیک بودن لباسه ، و گرنه روی بافت و اینا بخواهیم متمرکز بشیم اوردر از خدایانه :دی

یه زمانی بود سال 2007 ، زمانی که لباس ها 4 تا تکسچر چسبیده به بدن کرکتر بودن و خیلی کم ارزش ولی توی اون سال بازیی اومد که بسته به سرعت دویدن کرکتر چروک های پشت لباس متغیر بود :دی
 
آخرین ویرایش:
لباس دایتامیک و جدا طراحی شده این خیلی چیز کمیه ؟ الان یه لباس خفن و خوب منظورت کدوم بازیه ، بگو تا شونصد تا نقص توش بهت نشون بدم :دی (حالا با یه نمه اغراق برای جو دادن :دی)
در اینکه ناتی داگ در زمینه طراحی و فیزیک لباس بینظیره شکی نیست احسان :دی (هنوز که هنوزه چیزی نزدیک به طراحی فیزیک چفیه نیت توی U3 مخصوصاً عکس العملش توی اون جو و طوفان مرحله صحراش ندیدم) اما The Order هم تا اینجا چیزی کم نداشته و اگر U4 رو فاکتور بگیریم با اختلاف بهترین طراحی لباس و فیزیک مربوطه رو داشته که تا الآن توی یک بازی ویدئویی دیده شده. به عنوان مثال عکس های زیر رو دریاب:

توی این شات کافیه به شال گردن بانو دقت کنی, بافت و نوع پارچه که هیچ عمق دوخت و تاروپودش هم میشه تشخیص داد:دی
03559021338189349706.png
یا این شات متریال و بافت هر بخش لباس بخصوص بخش های فلزی رو ببین ! هر قطعه قطعه ی لباس کاملاً جداگونه از هم طراحی شده و فیزیک مخصوص به خودشو داره:
68559656168844055156.png
 
فقط 1 در مورد خیس شدن بود :دی

لباس داینامیک و جدا طراحی شده ، این خیلی چیز کمیه ؟ الان یه لباس خفن و خوب منظورت کدوم بازیه ، بگو تا شونصد تا نقص توش بهت نشون بدم :دی (حالا با یه نمه اغراق برای جو دادن :دی)

من گفتم چیز کمیه ؟ :| گفتم به چشم نمیاد تو این لباس. مثل مثلا داینامیک بودن مردمک چشم الی در برابر شدت نور که نهایت دقت و ریزبینی سازنده رو نشون میده ولی انصافا چند صدم درصد از کسایی که بازی کردن همچین چیزی رو فهمیدن؟ خیلی بعدا تو همین سایت و مجلات فهمیدن همچین چیزی هم تو بازی هست.:d این تکنولوژی شون رو هم که نمیشه زیر سوال برد ولی با این لباس تنگ و بدن نمای نیتن :d کمتر از اون چیزی که فکرشو بکنی به چشم میاد. الان وسط کشت و کشتار کی دقت میکنه چین و چروک لباس نیتن رو تشخیص بده.

همین اوردر با وجود خارق العاده بودن کیفیت لباس هاش به جز اون قسمت دامن کرکتر ها هیچ بخش داینامیک و wow ـیی نداره (از لحاظ متحرک بودن میگم) :دی

یه بار دیگه تریلراشو با دقت ببین. اون پارچه سرشونه گالاهاد قشنگ تکون میخوره. تازه فقط این نیست. شال گردن اون خانم هم حرکت میکنه. تریلر رو ببین همه کاراکترا غیر از دامن بقیه لباسشون هم قسمت داینامیک داره :d
 
من گفتم چیز کمیه ؟ :| گفتم به چشم نمیاد تو این لباس. مثل مثلا داینامیک بودن مردمک چشم الی در برابر شدت نور که نهایت دقت و ریزبینی سازنده رو نشون میده ولی انصافا چند صدم درصد از کسایی که بازی کردن همچین چیزی رو فهمیدن؟ خیلی بعدا تو همین سایت و مجلات فهمیدن همچین چیزی هم تو بازی هست.:d این تکنولوژی شون رو هم که نمیشه زیر سوال برد ولی با این لباس تنگ و بدن نمای نیتن :d کمتر از اون چیزی که فکرشو بکنی به چشم میاد. الان وسط کشت و کشتار کی دقت میکنه چین و چروک لباس نیتن رو تشخیص بده.



یه بار دیگه تریلراشو با دقت ببین. اون پارچه سرشونه گالاهاد قشنگ تکون میخوره. تازه فقط این نیست. شال گردن اون خانم هم حرکت میکنه. تریلر رو ببین همه کاراکترا غیر از دامن بقیه لباسشون هم قسمت داینامیک داره :d

الان که برای نظر دادن زوده که بخواهیم بگیم به چشم میاد یا نه ولی تا الان عالی بوده :دی


می دونم ، منظور چیزایی غیر از اضافات لباس بود ، مثل همین شال گردن که میگی :دی در حال حاضرم آنچارتد 4 با اختلاف از بقیه جلوتره :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or