PlayStation Uncharted 4: A Thief’s End

همونطور که خبر دارید تعداد زیادی نسخه فیزیکی به دست مردم رسیده و کم کم باید شاهد لیک شدن عکس ها و ویدئو ها از بازی بشیم.

صحبت در مورد داستان بازی، صحنه های حساس، گذاشتن عکس و در کل هرچیزی که باعث اسپویل و حساسیت بشه، فقط و فقط در تگ اسپویلر و با ذکر اینکه داخل اسپویلر چی هست.

**صحبت در مورد قیمت بازی و فروشندگان و کلا هربحثی در رابطه با خرید ممنوع**

با تشکر ویژه از احسان Kaine و آرمان g.o.w برای کمک در آماده سازی این پست

10 حقیقتی که درباره Uncharted نمی‌دانید



sxe4v56vi6c8i8c0xz64.png
آنچارتد 4 آخرین قسمت از این سری محبوب و معروف Action/Adventure (اکشن-ماجراجویی) است.
در سال 2013 بود که اعلام شد نویسنده قسمتهای قبلی بازی یعنی «ایمی هنینگ» در حال نوشتن داستان بازی است. همینطور تایید شد که «جاستین ریچموند» کارگردان بازی خواهد بود؛ اما در سال 2014 بود که هر دو استودیوی ND را ترک کردند.
بعد از مدتی مسئولین استودیو اعلام کردند که بازی توسط نیل دراکمن و بروس استیرلی در حال توسعه است.
اولین تریلر بازی نیز به صورت رسمی در پایان کنفرانس E3 2014 سونی نمایش داده شد.
آنچارتد 4 بعد از سه بار تاخیر خوردن در تاریخ انتشار، بلاخره Gold شد و قرار است در تاریخ May 10, 2016 (بیست و یکم اردیبهشت 1395) منتشر شود.

داستان
داستان سه سال پس از اتفاقات قسمت سوم ،به نظر می رسد نیتن دریک دنیای گنج یابی را رها کرده اما این موضوع مدت زیادی طول نمی کشد چون که سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و از او درخواست کمک میکند و پیشنهاد وسوسه ای انگیزی به او می دهد.
سم و ناتان برای پیدا کردن گنج گم شده ی Henry Avery ، تصمیم می گیرندLibertalia (شهر رویایی دزدان دریایی) که در عمق جنگلهای ماداگساکار است را پیدا کنند.
این شماره بازیبازان را برای پیدا کردن گنج Henry Avery به سفری دور دنیا و محیطهایی همچون،جزیره های جنگلی،مناطق شهری و قلّه های برفی می برد.

شخصیت ها

nathan.png
Nathan Drake
وقتی 5 سال داشت مادرش خودکشی کرد و پدرش حضانت او را به دولت داد. ناتان در پرورشگاه Saint Francis بزرگ شد و زبان لاتین را نیز آموخت. در همین دوران بود که با سفرهای Sir Francis آشنا شد.
در قسمت اول بازی در حالی که به دنبال پیدا کردن تابوت فرانسیس دریک بود، در تابوت او دفترچه خاطراتی پیدا می کند و بر طبق نوشته های آن دفترچه به دنبال پیدا کردن «ال دورادو» می رود.

در قسمت دوم بازی ناتان به دنبال پیدا کردن Shambala است اما در طی جریانات بازی و برخورد با شخصی به نام Zoran Lazarevic's تلاش می کند تا جلوی او را بگیرد تا دستش به Shambala نرسد.

پس از اتفاقات قسمت دوم ناتان به یمن می رود تا Atlantis of the Sands که زمانی فرانسیس دریک بدنبال آن بوده را پیدا کند.

اما حالا در قسمت چهارم بازی شخصیت اصلی و محبوب، که از دنیای گنج یابی خداحافظی کرده تصمیم می گیرد بار دیگر برای پیدا کردن گنج دزدان دریایی به سفری دور دنیا برود.
این بزرگترین ماجراجویی ناتان است و این سفر توانایی های فیزیکی ،حل معما و مهم تر از همه ی اینها بهایی که او حاضر است برای نجات دادن اطرافیانش بپردازد را می سنجد.

sam.png
Sam Drake
برادر ناتان و 5 سال از او بزرگتر است. به نظر می رسد دلیل اصلی ناتان برای پیدا کردن گنج، ناپدید شدن سم بوده است. اینطور که گفته شده، "سم از ناتان کله شق تر است و کمی به دست آوردهای برادرش حسادت می کند."

پانزده سال قبل از اتفاقات قسمت چهارم، در حادثه ای نامشخص، ناتان شاهد تیر خوردن سم و همچنین کشته شدن یک نگهبان بود. ناتان از صحنه گریخته و سم زنده دستگیر و زندانی می شود.
پس از این اتفاقات ناتان به جستجو می پردازد تا بفهمد سم جان سالم به در برده یا نه، اما به این باور می رسد که به علت اثابت گلوله کشته شده است. بعد از آزاد شدن از زندان سم دنبال برادرش می گردد و او را پیدا می کند. ناتان که هیجان زده شده او را برای شام به خانه ی خود دعوت می کند،اما سم به او می گوید که دچار مشکل شده و به کمک او نیاز دارد.

elena.png
Elena Fisher
روزنامه نگار ، شخصیت تلویزیونی و خبرنگار آمریکایی که در تمام قسمتهای بازی ناتان را همراهی می کند. النا علاقه ی زیادی به رمز و رازهای باستانی دارد و برنامه ی تلویزونی او در مورد باستان شناسی باعث می شود که مورد توجه ناتان دریک قرار بگیرد.
ناتان تصمیم می گیرد النا را فریب دهد تا بتواند از طریق برنامه ی تلویزیونی او هزینه ی سفرش را تامین کند. در پی جریانات این قسمت ناتان و النا به هم علاقه مند می شوند.

در قسمت دوم سری، النا در حالی که در تلاش است ثابت کند Zoran Lazarevic's زنده است در نپال ناتان را می بیند و در ادامه ی راه با او همراه می شود در پایان این قسمت رابطه ی عاشقانه ی ناتان و النا جدی تر شده و به هم نزدیک تر می شود.

قبل از اتفاقات قسمت سوم بازی ناتان و النا با هم ازدواج می کنند اما بنا به دلایلی از هم جدا می شوند. النا که حالا خبرنگار شده به یمن سفر می کند. ناتان و سالیوان که به دنبال پیدا کردن Atlantis of the Sands هستند تصمیم می گیرند برای سفر به یمن از النا کمک بگیرند. النا به آنها کمک میکند تا به یمن سفر کنند و پس از اتفاقات زیاد
در پایان این قسمت النا و ناتان دوباره با هم ازدواج می کنند.

در قسمت چهارم بازی ناتان و النا که حالا ازدواج کرده اند ، در آرامش با هم زندگی می کنند تا سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و ناتان برای کمک کردن به دروغ به النا می گوید که برای انجام کار باید به مالزی برود.

sullivan.png
Victor Sullivan
سالیوان یار همیشگی ناتان و از کرکترهای محبوب بازی است. به گفته ی خودش دوران بچگی و پدر خوبی نداشته، به همین دلیل تصمیم گرفته که تشکیل خانواده ندهد. در دوران نوجوانی در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت میکرد و پس از آن رو به دزدی آورد و در ازای دزدی برای دیگران از آنها پول می گرفت. سالیوان سپس تحت حمایت Katherine Marlowe قرار گرفت.

وقتی در تلاش برای دزدیدن حلقه ی Sir Francis دریک است به ناتان دریک نوجوان برخورد می کند. بعد از نجات دادن ناتان از دست افراد Marlowe به ناتان پیشنهاد داد که از او مراقبت کرده و به او آموزش دهد و این نقطه ی شروع دوستی چندین ساله ی ناتان و سالیوان بود.
ناتان و سالیوان درموقعیتهای خطرناک زیادی قرار گرفتند و حتی با هم به زندان رفتند. اما سالیوان در همه حال از ناتان حمایت کرده و او را مثل پسر خود بزرگ کرد. حالا سالیوان بار دیگر آماده است تا در ماجراجویی جدید ناتان به کمک کند.

nadin.png
Nadine Ross
او یک مزدور و رئیس گروه مزدورهای آفریقایی به نام Shoreline است. به نظر می رسد Nadine و دار و دسته اش در گذشته مشکلاتی با Victor سالیوان داشته اند. او و همکارش Rafe قصد دارند اجازه ندهند که دست ناتان و برادرش سم به گنج دزدان دریایی برسد.

raph.png
Rafe Adler
او Nadine و افرادش را استخدام کرده که به او کمک کنند تا برای بدست آوردن گنج افسانه ای دزدان دریایی با ناتان و برادرش رقابت کند.

znggg53kbi6f7qvs233x.png

قسمت چهارم بازی عناصر زیادی از گیم پلی نسخه های قبلی را در خود دارد، که همه ی آنها برای قسمت جدید بهبود داده شده اند. بالا رفتن از محیط همانند گذشته یکی از ویژگی های اصلی بازی است. از ویژگی های جدید که در تریلر ها به چشم میخورد، میخ کوهنوردی است که ناتان می تواند به کمک آن از صخره ها بالا برود. همچنین ناتان حالا یک قلاب و طناب هم دارد، که می تواند به وسیله ی آن تاب خورده و به مکانهای دورتر بپرد یا از دست دشمن فرار یا حتی به آنها حمله کند.

سیستم مبارزات تن به تن پویاتر شده است، حالا دشمنان می توانند به ناتان ضد حمله بزنند یا در حین درگیری از سلاح گرم استفاده کنند.
دشمنانی که قصد پرت کردن آنها از لبه ها را دارید حالا میتوانند شما را بگیرند، بازیبازان باید آنها را به زور به پایین پرتاب کرده یا خود هم همراه آنها سقوط کند.

سیستم مخفی کاری تغییرات زیادی داشته است. ناتان می تواند در بین علفها مخفی شود و اگر کسی او را ببیند می توان با دور شدن از محدوده ی دید او دوباره به حالت مخفی درآید.
همینطور سیستم جدیدی در بازی طراحی شده که در صورت شناسایی شدن توسط دشمن، به بازیباز اخطار می دهد و همچنین نشان میدهد که آن دشمن در کدام سمت است.
دشمنانی که از خود تولید صدا می کنند، مانند سوت زدن، هایلایت می شوند.

همانند گذشته نیتن می تواند در هر حالتی تیر اندازی کند، حتی وقتی از روی طناب آویزان است. اشیایی که درون محیط هستند به وسیله ی تیر اندازی قابل تخریبند. به عنوان مثال اگر پشت یک کیسه ی شنی کاور بگیرید، شن درون کیسه با تیر خوردن خالی شده و کاور شما بی استفاده می شود.

برخلاف گذشته در قسمت جدید می توان چراغ قوه ی ناتان را به دلخواه خاموش و روشن کرد. می توان از چراغ قوه برای روشن کردن نقاشی های روی دیوار و اجسام استفاده کرد. ناتان حالا می تواند سر نخهایی پیدا کرده و آنها را به دفترش اضافه کند، در صورتی که در نسخه های قبلی فقط وقتی با معمایی رو به رو می شدید این سرنخ ها به طور خودکار به دفترچه ی ناتان اضافه می شد.

بازی دارای وسایل نقلیه کاملا قابل کنترل است. ناتان حالا می تواند سوار جیپ النا شده و محیط های بازی که تا حدودی تخریب پذیر هستند طی را کند. همچنین او می تواند وسایل نقلیه دشمنان را تصرف کند، و همینطور به دشمنانی که قصد گرفتن وسیله ی نقلیه ی او را دارند حمله کند.

آخرین مورد مشاهده شده در زمینه ی گیم پلی اضافه شدن سیستم انتخاب دیالوگ است. بازیبازان میتوانند دیالوگهایی مانند اتفاقات گذشته ای که برای ناتان افتاده را انتخاب کنند،اما این دیالوگها تاثیری در روند داستان ندارند.

e7f7wls53zwtalchfynx.png
با توجه به نسخه ی Beta بخش چند نفره ی بازی دچار تغییراتی شده.
سیستم aiming بازی کمی سنگین تر شده و همچنین قلاب و طناب بخش تک نفره در این بخش نیز حضور دارد،که می توان توسط آن با یک ضربه دشمن را از پای در آورد.
سیستم down و revive که در نسخه های قبلی وجود نداشت به بازی اضافه شده است.
همینطور دو مورد کاملا جدید با نامهای Mystical و Sidekick به بازی اضافه شده.
Mystical ها قدرت های جادویی و فوق طبیعی هستند که اغلب در بخش داستانی قسمتهای قبلی بازی شاهد آنها بودیم.

Mystical های معرفی شده در بتا:

staff.png
Staff of Ayar Manco

این Mystical با ارسال امواجی بازیکنان تیم حریف را بر روی نقشه علامتگذاری می کند.


Wrath of El Dorado
یک توتم که باعث احضار El dorado می شود و با پخش کردن ارواح ،به دشمنانی که در نزدیکی توتم هستند آسیب می زند.


Cintamani Stone
با استفاده از این Mystical میتوان هم تیمی های خود را در یک چشم به هم زدن Revive کرد.


Indra's Eternity
پرتاب کردن این Mystical باعث بوجود آمدن محیطی می شود که سرعت بازیکنان هنگام ورود به آن بسیار کم می شود.


Spirit of the Djinn
این Mystical به شما قدرت ماوریی می دهد و باعث می شود با سرعت بسیار زیادی حرکت کنید و ضربات مهلکی را به دشمن وارد کنید.

Sidekick یا همان دستیار ،افرادی هستند که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل م شوند و در طول بازی می توان برای برنده شدن از آنها استفاده کرد.
Sidekick های معرفی شده در بتا:


Sniper
تک تیر اندازی که میتوان آن را در نقطه ی دلخواه قرار داد تا به دشمنانی که در محوطه ی دیدش هستند شلیک کند.


Savior
دستیاری دیگر که شما و هم تیمی هایتان را Revive می کند و همینطور به تیم شما مهمات می رساند.


Hunter
با سرعت زیاد دنبال دشمنان دویده و دستهای آنها را میگیرد تا بتوان به راحتی بر آنها غلبه کرد.


Brute
این دستیار قدرت تیر اندازی زیادی دارد و با Machine gun ای که در اختیار دارد به دشمنان شما حمله می کند.


Gear
مهمات(Gear) بازی شامل پنج مورد ،Grenade،Revivepak،Mine،C4و Smoke bomb است که هرکدام از آنها را می توان در حین بازی چند بار آپگرید کرد.

شخصیتهای قابل بازی در بخش Multiplayer:
Nathan Drake
Elena Fisher
Sam Drake
Victor Sullivan
Charlie Cutter
Chloe Frazer
Zoran Lazarević
Harry Flynn
Katherine Marlow
Knot
Orca

اسلحه ها

اسلحه های بزرگ(Long Guns)
AK-47
FAL
M14 Custom
XCR-160
MP34a
Mettler M-30
HS39Copperhead SR7
Mazur LDR
Spezzotti 12 guage

Pistols
Aegis 9mm
Para .45
Raffica
Fossa R-81
Revolver
Pistole

اسلحه های سنگین
RPG
Barok .44
Condor
ARX-160
China Lake GL
Stoner 63




 
Last edited by a moderator:

hrm

کاربر سایت
Jan 31, 2016
116
سلام دوستان.آپدیت 1.17 رو هر وقت میزنم واسه دانلود..حدود ۶ گیگ هست....یه مقداری رو دانلود میکنم بعد پاوس میکنم کنسول روخاموش میکنم دفعه بعد دوباره میاد از اول میخواد دانلود بکنه....میشه راهنمایی کنید؟؟ممنون.
از اول نمیاره، حجم دانلود شده رو کم میکنه فقط درصد رو دوباره از اول نشون میده!
مثلاً از ۶ گیگ آپدیت، یک گیگش رو آپدیت کنید، دفعه بعد که دانلود رو ادامه بدید درصد از صفر شروع میشه ولی حجم آپدیت باقی مونده ۵ گیگ هست، یعنی یک گیگ رو نگه داشته

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Ehsanna

PRINCE.OF.IRAN

کاربر سایت
May 27, 2014
364
در اینکه u4 عالی بود شکی نیست فقط یه گلایه نه چندان جزئی وجود داره!!!
چرا اکشن ترین و خفن ترین صحنه ی بازی رو قبلا توی تریلر e3 و نسخه کاملترش که یکم بعد از e3 منتشر شد ؛ رو لو دادن؟؟؟؟؟!!!!!!
ما عملا دیوانه کننده ترین صحنه بازی رو قبلا دیده بودیم!!
آخه چرا؟؟؟؟



2_ دوستان توی ویدئوهای صحبت های اعضا ناتی داگ یه جایی دیدم بروس استارلی داشت درباره آخرین پرش بلند نیتن در کل فرانچیز ، صحبت میکرد که چقدر حماسی هست
کدوم پرش بازی منظورش بوده؟؟ کدوم قسمت از بازی دقیقا؟؟؟
 

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,669
ايني كه بچه ها مي گن اكشن بازي كم شده كاملاً قابل قبوله و در قياس با عنواني مثل U2 ميشه گفت اصلاً كشت و كشتاري نداشت

ولي بايد اين رو هم در نظر بگيريد اگر اون مدلي ميخواستن جلو برن باز با يه U2 ديگه رو به رو مي شديم همونطور كه U3 هم خيلي شباهت ها داشت
و البته كه بازي تحت تفكر و ايده‌ي TLoU قرار گرفته بود
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
اکشن بازی کم شده ، بعد در مقایسه با U2 مثلاً ؟ :D اونم U2 ـیی که کلاً 10-11 ساعت گیم پلی داشت در مقایسه با U4 ـیی که 15-17 ساعت گیم پلی داره ؟ بعد احیاناً توی محاسباتتون این مسئله جا نمیگیره که بزرگ شدن محیط ها + پرداخت بیشتر کرکترها در قالب صحبت هایی که داخل بازی بینشون رد و بدل میشه اون 5-6 ساعت اضافه رو ایجاد میکنه و حذفش برابر میشه با محیطهای کوچکتر و پرداخت کمتر ؟ :D نمیشه توقع داشت یه بازی حالت سندباکس به خودش بگیره و لوکیشن هاش بزرگ و پر از نقاط مختلف برای اکتشاف باشه ، بعد عین نسخه های تماماً خطی قبلی کرکتر بازی زیر 30 ثانیه به محل درگیری بعدی برسه ! این مقایسه ـتون عین این می مونه که بگین 4 ساعت کمپین COD اکشنش بیشتر از مثلاً 20 ساعت کمپین FC3 ـه (در حالی که ممکنه اینطور نباشه) اونم به خاطر اینکه اونجا چندتا چپتر تند تند پشت هم پلی شده و اینجا به خاطر بزرگی محیط اکشن پیوسته نبوده ! :D
طبیعیه اگه فلان ساعت اضافه ی U4 حذف بشه خب فاصله ی بین اکشن ها هم کمتر میشه :D
 

underal

کاربر سایت
Feb 4, 2011
490
نام
صادق
اکشن بازی کم شده ، بعد در مقایسه با U2 مثلاً ؟ :D اونم U2 ـیی که کلاً 10-11 ساعت گیم پلی داشت در مقایسه با U4 ـیی که 15-17 ساعت گیم پلی داره ؟ بعد احیاناً توی محاسباتتون این مسئله جا نمیگیره که بزرگ شدن محیط ها + پرداخت بیشتر کرکترها در قالب صحبت هایی که داخل بازی بینشون رد و بدل میشه اون 5-6 ساعت اضافه رو ایجاد میکنه و حذفش برابر میشه با محیطهای کوچکتر و پرداخت کمتر ؟ :D نمیشه توقع داشت یه بازی حالت سندباکس به خودش بگیره و لوکیشن هاش بزرگ و پر از نقاط مختلف برای اکتشاف باشه ، بعد عین نسخه های تماماً خطی قبلی کرکتر بازی زیر 30 ثانیه به محل درگیری بعدی برسه ! این مقایسه ـتون عین این می مونه که بگین 4 ساعت کمپین COD اکشنش بیشتر از مثلاً 20 ساعت کمپین FC3 ـه (در حالی که ممکنه اینطور نباشه) اونم به خاطر اینکه اونجا چندتا چپتر تند تند پشت هم پلی شده و اینجا به خاطر بزرگی محیط اکشن پیوسته نبوده ! :D
طبیعیه اگه فلان ساعت اضافه ی U4 حذف بشه خب فاصله ی بین اکشن ها هم کمتر میشه :D

اگه واقعا بهانشون این بوده من همون خطیرو ترجیح میدم تا سند باکس باکلی صحنهای اکشنی که تکه حتی تو هالیوود هم نیست چبرسه بازی خدایی هرچی فکر میکنم صحنهای اکشن انچارتد ۲ و۳ مثل هلیکپتر وهواپیما... مو به تن ادم سیخ میشه حتی بخاطر همین صحنهاشم که شده هوس میکنم باز کنم ولی انچارتد ۴ هر بار میخام استارتش کنم یه مروری میکنم چیزی نداره که بخای دوباره بری درکل خوب بود ولی نه به اندازه ۲ و۳ واینم بگم بازیای نایتی داگ باخودشون قابل قیاسه نه بقیه بازیا

امیدوارم دی ال سی داستانیش از اون صحنها داشته باشه:D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
اگه واقعا بهانشون این بوده من همون خطیرو ترجیح میدم تا سند باکس باکلی صحنهای اکشنی که تکه حتی تو هالیوود هم نیست چبرسه بازی خدایی هرچی فکر میکنم صحنهای اکشن انچارتد ۲ و۳ مثل هلیکپتر وهواپیما... مو به تن ادم سیخ میشه حتی بخاطر همین صحنهاشم که شده هوس میکنم باز کنم ولی انچارتد ۴ هر بار میخام استارتش کنم یه مروری میکنم چیزی نداره که بخای دوباره بری درکل خوب بود ولی نه به اندازه ۲ و۳ واینم بگم بازیای نایتی داگ باخودشون قابل قیاسه نه بقیه بازیا

امیدوارم دی ال سی داستانیش از اون صحنها داشته باشه:D

بهانه ؟ :D بهانه کجا بود ، با چند دقیقه فکر کردن و مقایسه خیلی راحت میشه به این نتیجه رسید :D در مورد صحنه های اکشن هم U2 و U3 به هیچ وجه مثل هم نیستن !!! U4 از لحاظ اکشن و روند صحنه های هیجانی دقیقاً مثل U2 عمل کرده تا U3 !
توی U3 امی هنینگ و ریچموند و دوستان رسماً به قدری زیر داستان و روایتش زاییدن که مجبور شدن خلاء داستانی رو با یه سری صحنه های هیجانی پر کنن ! این خلاء ها و گندهای داستانی به قدری زیاد و فاجعه بار بود که کرکترهایی مثل چارلی کاتر و کلوئی فریزر از یه جا به بعد کلاً محو شدن و اصن سرنوشتشون معلوم نشد (باز دم بچه های U4 گرم که گند کاری نصفه و نیمه ی U3 رو توی اتاق نیت یه جورایی جمع و جور کردن) یا یه سری اتفاقات عجیب و غریب با اینکه فلانی مامور ویژه ـس و فلان کارها رو میتونه بکنه ماس مالی شد :)) اما یه نسخه مثل U2 به شدت نسبت به U3 بی نقص تر بود و خب یه مشت از این صحنه ها هم زور چپون نکرده بودن :D اما U4 پا رو از اون هم فراتر میذاره و رسماً بهترین و احساسی ترین داستان توی سری رو روایت میکنه و نیازی نداره کمبودی رو با چندتا صحنه ای پر کنه، چون اینه که میشه تکرار نه روندی که U4 رفته :D
بعد هلیکوپتر U2 مو به تن آدم سیخ میکنه ولی اینکه توی U4 میزنن یه برج با وسعت و فیزیک 10 برابر اون ساختمونِ توی نپال رو میارن پایین بدرد نخوره ؟ :D شوخی نکنید دیگه :D تنها نسخه ای هم که هر چپترش فقط بند بود به ترکیدن یه مجموعه ی بزرگ همون U3 بود و گرنه U2 اصلاً مثل U3 نبود که هی میگید U2 و U3 فلان قدر صحنه ی ترکیدن داشتن ولی U4 نداره ! :D U2 و U4 دقیقاً سیستم داستان محوری رو پیش گرفتن ! که U4 توی این زمینه به مراتب بی نقص تر و بهتر بود ! :D مثال هم می تونم بزنم :D
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,596
نام
حسین
من کاری ندارم اما شت تو اون مراسمی که بیاد یه بازی انلاین محور که اصلا بخش داستانی نداره رو بازی سال معرفی کنه از وقتی که فهمیدم کلا هنگم همون زمانی که لست تو مراسم گیم اوارد بازی سال نشد ولی تعداد جوایزی که سایت ها بهش دادن بیشتر بود دیگه باید این مراسم رو نادیده میگرفتم دیگه این مراسم به گند کشیده شده
دیگه کم مونده بود تو بهترین داستان سرایی هم اورواچ برنده بشه:|
امیدوارم یه همچین مراسمای مسخره ای که دیگه به وضوح دارن نشون میدن که نه بخش داستانی براشون مهمه نه شخصیتا روی کارای ناتی تاگ و دیگر فرست پارتی های سونی تاثیر نذاره و ما بازم از سویه این شرکتا شاهد یک بخش داستانی ناب باشیم
 
آخرین ویرایش:

mostafaskip

کاربر سایت
May 28, 2015
502
نام
مصطفی
خیلی از مراسم tga امسال خوشم اومد. اورواچ با پنبه سر خیلی از فن های تعصبی رو بُرید. من خیلی خوشم میاد از انچارتد و نسخه آخریش رو بمدت یکسال پیش خرید کرده بودم اما بیاییم کورکورانه نگاه نکنیم آیا فقط بخاطر یه بخش داستانی و یک گرافیک عالی بازی باید گوتی بشه? آیا آنچارتد نباید یکم هوای بخش مولتیش رو هم میداشت و اینطوری به امون خدا رهاش نمیکرد? صرفا چون ما از نیتن و النا خوشمون میاد:D یا روی ناتی داگ تعصب داریم باید گوتی بشه? اورواچ بخش داستانی تو خود بازی نداشت اما هرچند وقت یکبار با انیمیشن هایی داستانش رو روایت میکنه که دیزنی و پیکسار هم تو کف کیفیت ساخت این انیمیشن ها موندن. بعدشم اینقدر روابط بین شخصیت ها تو بازی قوی هست که اصلا به پلیر القا میشه که بخش داستانی هم داره :D خلاصه که اورواچ خیلی پتانسیلش بیشتره تا سالها پلیرها مشغولش هستن, فقط و فقط لذت پلیر مهمه واسش, کم پیش میاد خسته کننده بشه, از استانداردهای نابی بهره میبره (گفته شده بود بلیزارد چندین روانشناس رو استخدام کرده بود تا به مدت یکسال روی طیف های رنگ بازی نظر بدن تا مبادا رنگ ها خسته کننده بشه یا چشم پلیر اذیت بشه).
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,596
نام
حسین
دیزنی و پیکسار هم تو کف کیفیت ساخت این انیمیشن ها موندن
من با کسی که همچین حرفی میزنه اصلا کاری ندارم انچارتدم مولتیش مسخرس اورواچ هم با پنبه سر فن های متعصب رو برید درسته دوست منطق فنم بیلزارد فقط با چندتا انیمیشن بخش داستانی اضاف کرد به بازی من موندم چرا تو بخش بهترین داستان سرایی برنده نشد:-?8->
اون تیکه روابط بین شخصیت ها تو بازی منو کشت
داداش خواهش میکنم میایی نظر میدی با دلیل بیا وسط باشه؟
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: mahdi-ps4

mostafaskip

کاربر سایت
May 28, 2015
502
نام
مصطفی
من با کسی که همچین حرفی میزنه اصلا کاری ندارم انچارتدم مولتیش مسخرس اورواچ هم با پنبه سر فن های متعصب رو برید درسته دوست منطق فنم بیلزارد فقط با چندتا انیمیشن بخش داستانی اضاف کرد به بازی من موندم چرا تو بخش بهترین داستان سرایی برنده نشد:-?8->
اون تیکه روابط بین شخصیت ها تو بازی منو کشت
داداش خواهش میکنم میایی نظر میدی با دلیل بیا وسط باشه؟
عزیز کاش میخوندی که چی نوشتم. ذکر کردم که تو خود بازی بخش داستانی نداشت و صرفا خلا بخش داستانی رو هم داره پر میکنه پس نیازی نبوده نامزد بخش داستان سرایی بشه;)
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,596
نام
حسین
عزیز کاش میخوندی که چی نوشتم. ذکر کردم که تو خود بازی بخش داستانی نداشت و صرفا خلا بخش داستانی رو هم داره پر میکنه پس نیازی نبوده نامزد بخش داستان سرایی بشه;)
برادر اورواچ یکی از بهترین بازی های انلاین هست شکی درش نیست منم بازیش کردم اما همیشه فقط به دید یک بازی انلاین و سرگرم کننده بهش نگاه میکردم حتی تمام معتادایه اورواچ هم همین نظر رو دارن نه بازی سال اصلا میدونی یه بازی سال باید شامل چه چیزایی باشه تا برنده بشه؟ یکیش داستانه داستان من اصلا موندم سر چه جریانی این بازی بهترین کارگردانی رو گرفته؟!!!!
بعدشم لازم نیست بیایی جواب منو بدی با کامنتت کاملا متوجه شدم با کی طرفم حتی معنی کنایه هم نمیدونی میایی پست من رو نقل و قول میکنی...پیکسار توجه نکردن ناتی داگ به بخش مولتی فقط داستان با گرافیک هیچی داداش تو راست میگی
 
  • Like
Reactions: mahdi-ps4

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر