PlayStation Uncharted 4: A Thief’s End

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
همونطور که خبر دارید تعداد زیادی نسخه فیزیکی به دست مردم رسیده و کم کم باید شاهد لیک شدن عکس ها و ویدئو ها از بازی بشیم.

صحبت در مورد داستان بازی، صحنه های حساس، گذاشتن عکس و در کل هرچیزی که باعث اسپویل و حساسیت بشه، فقط و فقط در تگ اسپویلر و با ذکر اینکه داخل اسپویلر چی هست.

**صحبت در مورد قیمت بازی و فروشندگان و کلا هربحثی در رابطه با خرید ممنوع**

با تشکر ویژه از احسان Kaine و آرمان g.o.w برای کمک در آماده سازی این پست

10 حقیقتی که درباره Uncharted نمی‌دانید



sxe4v56vi6c8i8c0xz64.png
آنچارتد 4 آخرین قسمت از این سری محبوب و معروف Action/Adventure (اکشن-ماجراجویی) است.
در سال 2013 بود که اعلام شد نویسنده قسمتهای قبلی بازی یعنی «ایمی هنینگ» در حال نوشتن داستان بازی است. همینطور تایید شد که «جاستین ریچموند» کارگردان بازی خواهد بود؛ اما در سال 2014 بود که هر دو استودیوی ND را ترک کردند.
بعد از مدتی مسئولین استودیو اعلام کردند که بازی توسط نیل دراکمن و بروس استیرلی در حال توسعه است.
اولین تریلر بازی نیز به صورت رسمی در پایان کنفرانس E3 2014 سونی نمایش داده شد.
آنچارتد 4 بعد از سه بار تاخیر خوردن در تاریخ انتشار، بلاخره Gold شد و قرار است در تاریخ May 10, 2016 (بیست و یکم اردیبهشت 1395) منتشر شود.

داستان
داستان سه سال پس از اتفاقات قسمت سوم ،به نظر می رسد نیتن دریک دنیای گنج یابی را رها کرده اما این موضوع مدت زیادی طول نمی کشد چون که سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و از او درخواست کمک میکند و پیشنهاد وسوسه ای انگیزی به او می دهد.
سم و ناتان برای پیدا کردن گنج گم شده ی Henry Avery ، تصمیم می گیرندLibertalia (شهر رویایی دزدان دریایی) که در عمق جنگلهای ماداگساکار است را پیدا کنند.
این شماره بازیبازان را برای پیدا کردن گنج Henry Avery به سفری دور دنیا و محیطهایی همچون،جزیره های جنگلی،مناطق شهری و قلّه های برفی می برد.

شخصیت ها

nathan.png
Nathan Drake
وقتی 5 سال داشت مادرش خودکشی کرد و پدرش حضانت او را به دولت داد. ناتان در پرورشگاه Saint Francis بزرگ شد و زبان لاتین را نیز آموخت. در همین دوران بود که با سفرهای Sir Francis آشنا شد.
در قسمت اول بازی در حالی که به دنبال پیدا کردن تابوت فرانسیس دریک بود، در تابوت او دفترچه خاطراتی پیدا می کند و بر طبق نوشته های آن دفترچه به دنبال پیدا کردن «ال دورادو» می رود.

در قسمت دوم بازی ناتان به دنبال پیدا کردن Shambala است اما در طی جریانات بازی و برخورد با شخصی به نام Zoran Lazarevic's تلاش می کند تا جلوی او را بگیرد تا دستش به Shambala نرسد.

پس از اتفاقات قسمت دوم ناتان به یمن می رود تا Atlantis of the Sands که زمانی فرانسیس دریک بدنبال آن بوده را پیدا کند.

اما حالا در قسمت چهارم بازی شخصیت اصلی و محبوب، که از دنیای گنج یابی خداحافظی کرده تصمیم می گیرد بار دیگر برای پیدا کردن گنج دزدان دریایی به سفری دور دنیا برود.
این بزرگترین ماجراجویی ناتان است و این سفر توانایی های فیزیکی ،حل معما و مهم تر از همه ی اینها بهایی که او حاضر است برای نجات دادن اطرافیانش بپردازد را می سنجد.

sam.png
Sam Drake
برادر ناتان و 5 سال از او بزرگتر است. به نظر می رسد دلیل اصلی ناتان برای پیدا کردن گنج، ناپدید شدن سم بوده است. اینطور که گفته شده، "سم از ناتان کله شق تر است و کمی به دست آوردهای برادرش حسادت می کند."

پانزده سال قبل از اتفاقات قسمت چهارم، در حادثه ای نامشخص، ناتان شاهد تیر خوردن سم و همچنین کشته شدن یک نگهبان بود. ناتان از صحنه گریخته و سم زنده دستگیر و زندانی می شود.
پس از این اتفاقات ناتان به جستجو می پردازد تا بفهمد سم جان سالم به در برده یا نه، اما به این باور می رسد که به علت اثابت گلوله کشته شده است. بعد از آزاد شدن از زندان سم دنبال برادرش می گردد و او را پیدا می کند. ناتان که هیجان زده شده او را برای شام به خانه ی خود دعوت می کند،اما سم به او می گوید که دچار مشکل شده و به کمک او نیاز دارد.

elena.png
Elena Fisher
روزنامه نگار ، شخصیت تلویزیونی و خبرنگار آمریکایی که در تمام قسمتهای بازی ناتان را همراهی می کند. النا علاقه ی زیادی به رمز و رازهای باستانی دارد و برنامه ی تلویزونی او در مورد باستان شناسی باعث می شود که مورد توجه ناتان دریک قرار بگیرد.
ناتان تصمیم می گیرد النا را فریب دهد تا بتواند از طریق برنامه ی تلویزیونی او هزینه ی سفرش را تامین کند. در پی جریانات این قسمت ناتان و النا به هم علاقه مند می شوند.

در قسمت دوم سری، النا در حالی که در تلاش است ثابت کند Zoran Lazarevic's زنده است در نپال ناتان را می بیند و در ادامه ی راه با او همراه می شود در پایان این قسمت رابطه ی عاشقانه ی ناتان و النا جدی تر شده و به هم نزدیک تر می شود.

قبل از اتفاقات قسمت سوم بازی ناتان و النا با هم ازدواج می کنند اما بنا به دلایلی از هم جدا می شوند. النا که حالا خبرنگار شده به یمن سفر می کند. ناتان و سالیوان که به دنبال پیدا کردن Atlantis of the Sands هستند تصمیم می گیرند برای سفر به یمن از النا کمک بگیرند. النا به آنها کمک میکند تا به یمن سفر کنند و پس از اتفاقات زیاد
در پایان این قسمت النا و ناتان دوباره با هم ازدواج می کنند.

در قسمت چهارم بازی ناتان و النا که حالا ازدواج کرده اند ، در آرامش با هم زندگی می کنند تا سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و ناتان برای کمک کردن به دروغ به النا می گوید که برای انجام کار باید به مالزی برود.

sullivan.png
Victor Sullivan
سالیوان یار همیشگی ناتان و از کرکترهای محبوب بازی است. به گفته ی خودش دوران بچگی و پدر خوبی نداشته، به همین دلیل تصمیم گرفته که تشکیل خانواده ندهد. در دوران نوجوانی در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت میکرد و پس از آن رو به دزدی آورد و در ازای دزدی برای دیگران از آنها پول می گرفت. سالیوان سپس تحت حمایت Katherine Marlowe قرار گرفت.

وقتی در تلاش برای دزدیدن حلقه ی Sir Francis دریک است به ناتان دریک نوجوان برخورد می کند. بعد از نجات دادن ناتان از دست افراد Marlowe به ناتان پیشنهاد داد که از او مراقبت کرده و به او آموزش دهد و این نقطه ی شروع دوستی چندین ساله ی ناتان و سالیوان بود.
ناتان و سالیوان درموقعیتهای خطرناک زیادی قرار گرفتند و حتی با هم به زندان رفتند. اما سالیوان در همه حال از ناتان حمایت کرده و او را مثل پسر خود بزرگ کرد. حالا سالیوان بار دیگر آماده است تا در ماجراجویی جدید ناتان به کمک کند.

nadin.png
Nadine Ross
او یک مزدور و رئیس گروه مزدورهای آفریقایی به نام Shoreline است. به نظر می رسد Nadine و دار و دسته اش در گذشته مشکلاتی با Victor سالیوان داشته اند. او و همکارش Rafe قصد دارند اجازه ندهند که دست ناتان و برادرش سم به گنج دزدان دریایی برسد.

raph.png
Rafe Adler
او Nadine و افرادش را استخدام کرده که به او کمک کنند تا برای بدست آوردن گنج افسانه ای دزدان دریایی با ناتان و برادرش رقابت کند.

znggg53kbi6f7qvs233x.png

قسمت چهارم بازی عناصر زیادی از گیم پلی نسخه های قبلی را در خود دارد، که همه ی آنها برای قسمت جدید بهبود داده شده اند. بالا رفتن از محیط همانند گذشته یکی از ویژگی های اصلی بازی است. از ویژگی های جدید که در تریلر ها به چشم میخورد، میخ کوهنوردی است که ناتان می تواند به کمک آن از صخره ها بالا برود. همچنین ناتان حالا یک قلاب و طناب هم دارد، که می تواند به وسیله ی آن تاب خورده و به مکانهای دورتر بپرد یا از دست دشمن فرار یا حتی به آنها حمله کند.

سیستم مبارزات تن به تن پویاتر شده است، حالا دشمنان می توانند به ناتان ضد حمله بزنند یا در حین درگیری از سلاح گرم استفاده کنند.
دشمنانی که قصد پرت کردن آنها از لبه ها را دارید حالا میتوانند شما را بگیرند، بازیبازان باید آنها را به زور به پایین پرتاب کرده یا خود هم همراه آنها سقوط کند.

سیستم مخفی کاری تغییرات زیادی داشته است. ناتان می تواند در بین علفها مخفی شود و اگر کسی او را ببیند می توان با دور شدن از محدوده ی دید او دوباره به حالت مخفی درآید.
همینطور سیستم جدیدی در بازی طراحی شده که در صورت شناسایی شدن توسط دشمن، به بازیباز اخطار می دهد و همچنین نشان میدهد که آن دشمن در کدام سمت است.
دشمنانی که از خود تولید صدا می کنند، مانند سوت زدن، هایلایت می شوند.

همانند گذشته نیتن می تواند در هر حالتی تیر اندازی کند، حتی وقتی از روی طناب آویزان است. اشیایی که درون محیط هستند به وسیله ی تیر اندازی قابل تخریبند. به عنوان مثال اگر پشت یک کیسه ی شنی کاور بگیرید، شن درون کیسه با تیر خوردن خالی شده و کاور شما بی استفاده می شود.

برخلاف گذشته در قسمت جدید می توان چراغ قوه ی ناتان را به دلخواه خاموش و روشن کرد. می توان از چراغ قوه برای روشن کردن نقاشی های روی دیوار و اجسام استفاده کرد. ناتان حالا می تواند سر نخهایی پیدا کرده و آنها را به دفترش اضافه کند، در صورتی که در نسخه های قبلی فقط وقتی با معمایی رو به رو می شدید این سرنخ ها به طور خودکار به دفترچه ی ناتان اضافه می شد.

بازی دارای وسایل نقلیه کاملا قابل کنترل است. ناتان حالا می تواند سوار جیپ النا شده و محیط های بازی که تا حدودی تخریب پذیر هستند طی را کند. همچنین او می تواند وسایل نقلیه دشمنان را تصرف کند، و همینطور به دشمنانی که قصد گرفتن وسیله ی نقلیه ی او را دارند حمله کند.

آخرین مورد مشاهده شده در زمینه ی گیم پلی اضافه شدن سیستم انتخاب دیالوگ است. بازیبازان میتوانند دیالوگهایی مانند اتفاقات گذشته ای که برای ناتان افتاده را انتخاب کنند،اما این دیالوگها تاثیری در روند داستان ندارند.

e7f7wls53zwtalchfynx.png
با توجه به نسخه ی Beta بخش چند نفره ی بازی دچار تغییراتی شده.
سیستم aiming بازی کمی سنگین تر شده و همچنین قلاب و طناب بخش تک نفره در این بخش نیز حضور دارد،که می توان توسط آن با یک ضربه دشمن را از پای در آورد.
سیستم down و revive که در نسخه های قبلی وجود نداشت به بازی اضافه شده است.
همینطور دو مورد کاملا جدید با نامهای Mystical و Sidekick به بازی اضافه شده.
Mystical ها قدرت های جادویی و فوق طبیعی هستند که اغلب در بخش داستانی قسمتهای قبلی بازی شاهد آنها بودیم.

Mystical های معرفی شده در بتا:

staff.png
Staff of Ayar Manco

این Mystical با ارسال امواجی بازیکنان تیم حریف را بر روی نقشه علامتگذاری می کند.


Wrath of El Dorado
یک توتم که باعث احضار El dorado می شود و با پخش کردن ارواح ،به دشمنانی که در نزدیکی توتم هستند آسیب می زند.


Cintamani Stone
با استفاده از این Mystical میتوان هم تیمی های خود را در یک چشم به هم زدن Revive کرد.


Indra's Eternity
پرتاب کردن این Mystical باعث بوجود آمدن محیطی می شود که سرعت بازیکنان هنگام ورود به آن بسیار کم می شود.


Spirit of the Djinn
این Mystical به شما قدرت ماوریی می دهد و باعث می شود با سرعت بسیار زیادی حرکت کنید و ضربات مهلکی را به دشمن وارد کنید.

Sidekick یا همان دستیار ،افرادی هستند که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل م شوند و در طول بازی می توان برای برنده شدن از آنها استفاده کرد.
Sidekick های معرفی شده در بتا:


Sniper
تک تیر اندازی که میتوان آن را در نقطه ی دلخواه قرار داد تا به دشمنانی که در محوطه ی دیدش هستند شلیک کند.


Savior
دستیاری دیگر که شما و هم تیمی هایتان را Revive می کند و همینطور به تیم شما مهمات می رساند.


Hunter
با سرعت زیاد دنبال دشمنان دویده و دستهای آنها را میگیرد تا بتوان به راحتی بر آنها غلبه کرد.


Brute
این دستیار قدرت تیر اندازی زیادی دارد و با Machine gun ای که در اختیار دارد به دشمنان شما حمله می کند.


Gear
مهمات(Gear) بازی شامل پنج مورد ،Grenade،Revivepak،Mine،C4و Smoke bomb است که هرکدام از آنها را می توان در حین بازی چند بار آپگرید کرد.

شخصیتهای قابل بازی در بخش Multiplayer:
Nathan Drake
Elena Fisher
Sam Drake
Victor Sullivan
Charlie Cutter
Chloe Frazer
Zoran Lazarević
Harry Flynn
Katherine Marlow
Knot
Orca

اسلحه ها

اسلحه های بزرگ(Long Guns)
AK-47
FAL
M14 Custom
XCR-160
MP34a
Mettler M-30
HS39Copperhead SR7
Mazur LDR
Spezzotti 12 guage

Pistols
Aegis 9mm
Para .45
Raffica
Fossa R-81
Revolver
Pistole

اسلحه های سنگین
RPG
Barok .44
Condor
ARX-160
China Lake GL
Stoner 63




 
Last edited by a moderator:
دو روزي هست بازي رو تموم كردم
خيلي خوب بود حال كردم
فقط دوچيز كم داشت
يكي وفتي توي مقبره اي جاي تاريخي ميرفت بهتر بود ي ماري عقربي عنكبوتي چيزي ميبود و بهش حمله ميكرد مثل بازي ايندينا جونز
دوم اينكه معما هاي بازي خيلي كم بودن من توقع بيشتري داشتنم اوناي هم كه بودن خيلي ساده حل شدند


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: mahziyar5
میشه بهونه های شماره های قبل رو لیست کنید ببینیم چی بودن که این بازی اون بهونه ها رو به شما نمیده؟

صفحه 441 کامل حرفامو گفتم .
این یه تیکش که بعضی جاهایه تویه نسخه قبلیارو گفتم حتی الانم دوس داری دوباره تجربه کنی بقیشو خودت برو بخون


به عنوان یه فن آنچارتد میگم که شماره 1 و 2 و 3 رو تو روز اولی که اومدن تو بازار و دسترسی داشتم بهشون ، بازی کردم ( الانم کالکشنشو دارم ) این شماره هم اولین روز تهیه شد و به اتمام رسوندم .
فقط باید بگم این بازی اصلا آنچارتد نیست . اسم این بازی لست چارتد هست
چیزی که یه فن آنچارتد میخواد رو اصلا نداره و خبری از اون مغز منفجر کردنایه آنچارتدی دیگه نیست .
من هنوزم که هنوزه هوس میکنم آنچارتد 2 یا 3 رو اجرا کنم و ( صحنه اول آنچارتد 2 . صحنه هیلیکوپتر شماره 2 . صحنه قطار شماره 2 . تبت شماره 2 . تانک شماره 2 وووو اسب سواری شماره 3 . صحرا شماره 3 .کشتی شماره 3 . هواپیمای شماره 3 ووو ) این صحنه هارو بارها و بارها دوباره تجربه کنم با این که خیلی بازیا قدیمی شدن هنوزم تحت تاثیر قرار میگیری .
و تا چند سال دیگه هم ازون صحنه ها یاد میشه .
تمام صحنه ها واسه یه آنچارتد باز تکراری (به شدت تکراری) هست تو شماره 4 و همیشه این حس بد تو بازی همراهته .
این آنچارتد شده ویو و ویو و ویو اگه چندتا صحنه بزرگ مثل شماره 2 یا 3 میزاشتن خیلی خفن میشد

هر کسیم مخالفه فقط یه صحنه از آنچارتد 4 رو بگه که نزدیک شماره قبلیا باشه فقط یکی 1 دونه کافیه:D گشتم نبود نگرد نیست
الان من میخوام چپتر انتخاب کنم میمونم کجارو انتخاب کنم که یکم هیجان بده

این راهنمایی کردن تو اسپویل هم بگی ممنون میشم چون کلی حرف هست که نمیشه زد یزارم تو اسپویل
 
صفحه 441 کامل حرفامو گفتم .
این یه تیکش که بعضی جاهایه تویه نسخه قبلیارو گفتم حتی الانم دوس داری دوباره تجربه کنی بقیشو خودت برو بخون


به عنوان یه فن آنچارتد میگم که شماره 1 و 2 و 3 رو تو روز اولی که اومدن تو بازار و دسترسی داشتم بهشون ، بازی کردم ( الانم کالکشنشو دارم ) این شماره هم اولین روز تهیه شد و به اتمام رسوندم .
فقط باید بگم این بازی اصلا آنچارتد نیست . اسم این بازی لست چارتد هست
چیزی که یه فن آنچارتد میخواد رو اصلا نداره و خبری از اون مغز منفجر کردنایه آنچارتدی دیگه نیست .
من هنوزم که هنوزه هوس میکنم آنچارتد 2 یا 3 رو اجرا کنم و ( صحنه اول آنچارتد 2 . صحنه هیلیکوپتر شماره 2 . صحنه قطار شماره 2 . تبت شماره 2 . تانک شماره 2 وووو اسب سواری شماره 3 . صحرا شماره 3 .کشتی شماره 3 . هواپیمای شماره 3 ووو ) این صحنه هارو بارها و بارها دوباره تجربه کنم با این که خیلی بازیا قدیمی شدن هنوزم تحت تاثیر قرار میگیری .
و تا چند سال دیگه هم ازون صحنه ها یاد میشه .
تمام صحنه ها واسه یه آنچارتد باز تکراری (به شدت تکراری) هست تو شماره 4 و همیشه این حس بد تو بازی همراهته .
این آنچارتد شده ویو و ویو و ویو اگه چندتا صحنه بزرگ مثل شماره 2 یا 3 میزاشتن خیلی خفن میشد

هر کسیم مخالفه فقط یه صحنه از آنچارتد 4 رو بگه که نزدیک شماره قبلیا باشه فقط یکی 1 دونه کافیه:D گشتم نبود نگرد نیست
الان من میخوام چپتر انتخاب کنم میمونم کجارو انتخاب کنم که یکم هیجان بده

این راهنمایی کردن تو اسپویل هم بگی ممنون میشم چون کلی حرف هست که نمیشه زد یزارم تو اسپویل
علامت "+" رو بزن و گزينه Spoiler رو انتخاب كن
 
  • Like
Reactions: Democracy
چرا حرفاتو از قول همه میزنی ؟!
آنچارتد فن ها ، انچارتد بازها ، آنچارتد دووست ها

این بازی برای من و خیلی ها حتی بهتر از ۳نسخه قبل بود ، اینکه شما چیزی تو خاطرت نمیمونه دلیل بر اینکه بازی مشکل داره نیست ، خیلی صحنه ها ، دیالوگ ها ، مبارزات و لوکیشن ها توی ذهن آدم میمونن
اینکه مثل نسخه های قبل تخیلی نبود و تا حدودی واقع گرایانه تر شده بود مشکلی نیست !!

نظر هرکس فرق میکنه ، فقط از زبون خودتون صحبت کنید
 
صفحه 441 کامل حرفامو گفتم .
این یه تیکش که بعضی جاهایه تویه نسخه قبلیارو گفتم حتی الانم دوس داری دوباره تجربه کنی بقیشو خودت برو بخون


به عنوان یه فن آنچارتد میگم که شماره 1 و 2 و 3 رو تو روز اولی که اومدن تو بازار و دسترسی داشتم بهشون ، بازی کردم ( الانم کالکشنشو دارم ) این شماره هم اولین روز تهیه شد و به اتمام رسوندم .
فقط باید بگم این بازی اصلا آنچارتد نیست . اسم این بازی لست چارتد هست
چیزی که یه فن آنچارتد میخواد رو اصلا نداره و خبری از اون مغز منفجر کردنایه آنچارتدی دیگه نیست .
من هنوزم که هنوزه هوس میکنم آنچارتد 2 یا 3 رو اجرا کنم و ( صحنه اول آنچارتد 2 . صحنه هیلیکوپتر شماره 2 . صحنه قطار شماره 2 . تبت شماره 2 . تانک شماره 2 وووو اسب سواری شماره 3 . صحرا شماره 3 .کشتی شماره 3 . هواپیمای شماره 3 ووو ) این صحنه هارو بارها و بارها دوباره تجربه کنم با این که خیلی بازیا قدیمی شدن هنوزم تحت تاثیر قرار میگیری .
و تا چند سال دیگه هم ازون صحنه ها یاد میشه .
تمام صحنه ها واسه یه آنچارتد باز تکراری (به شدت تکراری) هست تو شماره 4 و همیشه این حس بد تو بازی همراهته .
این آنچارتد شده ویو و ویو و ویو اگه چندتا صحنه بزرگ مثل شماره 2 یا 3 میزاشتن خیلی خفن میشد

هر کسیم مخالفه فقط یه صحنه از آنچارتد 4 رو بگه که نزدیک شماره قبلیا باشه فقط یکی 1 دونه کافیه:D گشتم نبود نگرد نیست
الان من میخوام چپتر انتخاب کنم میمونم کجارو انتخاب کنم که یکم هیجان بده


این راهنمایی کردن تو اسپویل هم بگی ممنون میشم چون کلی حرف هست که نمیشه زد یزارم تو اسپویل

صحنه فرار با سم واقعا یکی از خفن ترین و کارگردانی ترین قسمت ها تو سری انچارتد بود تَکرار میکنم سری انچارتد:D ولی حیف و صدبار حیف که از قبل تو تریلرها دیده بودیمش. با بقیه ی حرف های شما تا حدودی موافقم. مخصوصا ویو ویو ویو!:D
 
هر کسیم مخالفه فقط یه صحنه از آنچارتد 4 رو بگه که نزدیک شماره قبلیا باشه فقط یکی 1 دونه کافیه:D گشتم نبود نگرد نیست
اتفاقا خیلی زیاد داشت
که اوجش همون تعقیبو گریز توسط او تانک ماشین بود که به نظر من شاهکار تاریخی در صنعت گیمینگ از خودش به جا گذاشت اون صحنه....خارق العاده بود اونجا بعد میگی نگرد نیست ؟ بیخیال حاجی
 
صحنه فرار با سم واقعا یکی از خفن ترین و کارگردانی ترین قسمت ها تو سری انچارتد بود تَکرار میکنم سری انچارتد:D ولی حیف و صدبار حیف که از قبل تو تریلرها دیده بودیمش. با بقیه ی حرف های شما تا حدودی موافقم. مخصوصا ویو ویو ویو!:D

دقیقا تنها صحنه خوبش همونجا بود که همه دیده بودن
دوستان من نمیگم بده این بازی ولی چیزی که از آنچارتد توقع داریم رو نداشت در بقیه جاها بهترینه
 
  • Like
Reactions: stanley
یه چیزه دیگه که من خیلی بهش فکر کردم اینه
ناتی داگ همیشه بهترین صحنه هایه بازیشو تو E3 میزاره تو تموم بازیاش اگه دقت کنید :D
واسه بازی THE LAST OF US 2دیگه E3نمیبینم
 
  • Like
Reactions: .:HO3IN:.
یه چیزه دیگه که من خیلی بهش فکر کردم اینه
ناتی داگ همیشه بهترین صحنه هایه بازیشو تو E3 میزاره تو تموم بازیاش اگه دقت کنید :D
واسه بازی THE LAST OF US 2دیگه E3نمیبینم

فلن که صحنه ای که تو E3 نشون داد اصن تو بازی نبود جز دیالوگش :))

دوستان در مورد دارک بودن:

بازم میگم بازی به هیچ عنوان دارک نبود و تماما انچارتدی بود بنظرم، اما من گفتم مشکلم با تریلر معرفی تو E3 ، حتی چیزای کوچیکی مثل باکس آرت و صحبتای پیرامونش بود، کلا ذهنیت مارو برای یه بازی با تم خسته و دارک و اینکه نیتن بخاطر مشکلی داغون شده رو متصور میکرد برای آدم و وقتی اینطوری نبود و داستان مثل نسخه های قبلی خیلی ساده و به قول معروف آچارتدی پیش رفت، شوکه شدیم ما. بنظرم دلیل اصلیش اینه.

من خودم شدیدا فک میکردم با النا، یا سم، ناتی داگ خیلی خیلی بیشتر بازی کنه، ینی نیتن رو یه مشکلی عذاب بده، و تو دو راهی های مختلفی قرار بده، حتی مثلا بین برادر و زنش، کلا یه داستان پیچیده تر، یکم TLOU یی، همه ی اینا هم بنظرم بخاطر اون پیش زمینه هایی بود که برامون درست کردن، اخه وقتی نیتن داغون و خسته از یه ساحل بلند میشه و همین طور که دیالوگای شدیدا دارک زده میشه، چه تصویر ذهنی ای میاد؟

مثلا همین مشکل سم رو میشد خیلی عذاب آور تر کرد، ینی یجوری درجه ی دغدغه ی نیت رو میبرن بالا، که همش در تکاپو میموند برای نجات برادرش، و سورپرایز بازی که مثلا دروغ سم بود رو بعد از از کار گذشتن و از دست رفتن یه چیز خیلی مهم برای نیت، رو میکردن و نیتی که برای نجات برادرش فلان چیز رو حروم کرده، حالا با همچین چیزی رو به رو میشه

در کل ولی من از داستان بازی وقعا راضی بودم، فقط حیف از اون زمینه ی ذهنی الکی،

من فقط از تعداد کم اکشن ها نسبت به نسخه های قبل، و پازل های کم تر و راحت تر ناراضی بودم
و خیلی دوس داشتم که اون موجودات اضافه بشن به بازی، دقیقا مثل اچنارتد های قبلی، مثلا فرض کنین چقدر دزدان دریایی میتونس جذاب باشه نبرد باهاشون

رنک بندی آنچارتد های من هم:

U2
U4
U1
U3
هست البته که بین ۲،۴ خیلی اختلاف کمیه
همین طور بین ۱،۳ برام خیلی اختلاف کمیه
اما بین این دو جفت یهو یه پرش و اختلاف بزرگیه برام :D
 
بعد کلی گشت و گذار و عکسبرداری بلاخره تمومش کردم . واقعا حیفم میومد زود تموم کنم همچین بازی رو وقتی می دونم تو کل نسل قرار نیست بیشتر از 4 یا 5 تا بازی با این کیفیت ببینیم . برای من انچارتد 4 بهترین گیم نسل تا به اینجا بوده و فکر می کنم هر کسی هم این بازی رو تجربه کنه قطعا مهر تایید به حرف من بزنه . بازی در بالاترین سطح ممکن در همه زمینه ها کار شده و حتی در نحوه روایت و داستان سرایی هم کلی ساختار شکنی در دنیای گیم داره . انچارتد 4 واقعا تجربه لذت بخشی بود و از این لحظه به بعدم فقط و فقط منتظر tlou 2 هستم و والسلام ! یعنی همونطور که قبلا هم گفتم شروع نسل برای من انچارتد 4 بود و پایانش هم tlou 2 خواهد بود !

هر کسیم مخالفه فقط یه صحنه از آنچارتد 4 رو بگه که نزدیک شماره قبلیا باشه فقط یکی 1 دونه کافیه:D گشتم نبود نگرد نیست
الان من میخوام چپتر انتخاب کنم میمونم کجارو انتخاب کنم که یکم هیجان بده
چپتر 11 کلا از نظر کلاس کاری و هیجان و این صحبت هایی که مطرح کردی از تمام صحنه هاو اتفاقات هیجان انگیز 3 نسخه قبلی بالا تر بود و اصلا توش شکی نیست .


p.s : در مورد بهترین نسخه سری انتخاب بین نسخه 4 و 2 خیلی سخته . به شخصه opening نسخه دو رو هیجان انگیز تر از نسخه 4 می دونم ولی کلاس کاری نسخه چهارم ( نه از لحاظ گرافیک و ... ) بلکه در زمینه داستان سرایی و کارگردانی مراحل و ... به مراتب پخته تر و تکمیل تر از نسخه دوم می دونم . در نتیجه به هیچ کدوم رای نمی دم :D
 
  • Like
Reactions: MOHSEN 007
نظر شخصیتون قابل احترامه ولی تو دهن بقیه حرف نذارید به شخصه خودم رو نرمال دفعه اول تموم کردم کراشینگ مونده + کلی treasure و ژرنال. همچنین احساس می کنم لیبرتالیا رو کامل نگشتم.
خداییش خسته نشدید انقدر شهر گمشده پیدا کردید و نابود کردید؟ :دی :دی
 
آخرین ویرایش:
من واقعا نمیتونم بگم فلان چپتر خفن ترین جای بازی بود...

در مجموع بازی همه چپترهاش هیجان انگیز بود ولی یه سری قسمت ها ادونچر بازی میچربید و تکراری میشد ولی از نظر اکشن هیچ سکانس تکراریی وجود نداشت.
 
بازی به شدت خارق العاده بودواقعا نمیدونم بعضی ها مشکلشون دقیقا چی هست
بعد هم لطفا همه چیز رو به فن های آنچارتد نچسبونید نظر شخصیتون قابل احترام هست .برای من وخیلی های دیگه بازی واقعا فوق العاده بود و به شخصه برای من که ارزش تکرار داره و امشب هم برای بار دوم میرم که بازی کنم
(بعد از تجربه آنچارتد دیگه فکر نکنم بازی بهم بچسبه:D)
 
صحنه فرار با سم واقعا یکی از خفن ترین و کارگردانی ترین قسمت ها تو سری انچارتد بود تَکرار میکنم سری انچارتد:D ولی حیف و صدبار حیف که از قبل تو تریلرها دیده بودیمش. با بقیه ی حرف های شما تا حدودی موافقم. مخصوصا ویو ویو ویو!:D
یکی از دلایلی که من اکثر تریلرها رو ندیدم همین بود. واقعا موقع انجام بازی در اکثر اوقات هیجان داشتم و سورپرایز شدم چون هیچی ندیده بودم :D

صفحه 441 کامل حرفامو گفتم .
این یه تیکش که بعضی جاهایه تویه نسخه قبلیارو گفتم حتی الانم دوس داری دوباره تجربه کنی بقیشو خودت برو بخون


به عنوان یه فن آنچارتد میگم که شماره 1 و 2 و 3 رو تو روز اولی که اومدن تو بازار و دسترسی داشتم بهشون ، بازی کردم ( الانم کالکشنشو دارم ) این شماره هم اولین روز تهیه شد و به اتمام رسوندم .
فقط باید بگم این بازی اصلا آنچارتد نیست . اسم این بازی لست چارتد هست
چیزی که یه فن آنچارتد میخواد رو اصلا نداره و خبری از اون مغز منفجر کردنایه آنچارتدی دیگه نیست .
من هنوزم که هنوزه هوس میکنم آنچارتد 2 یا 3 رو اجرا کنم و ( صحنه اول آنچارتد 2 . صحنه هیلیکوپتر شماره 2 . صحنه قطار شماره 2 . تبت شماره 2 . تانک شماره 2 وووو اسب سواری شماره 3 . صحرا شماره 3 .کشتی شماره 3 . هواپیمای شماره 3 ووو ) این صحنه هارو بارها و بارها دوباره تجربه کنم با این که خیلی بازیا قدیمی شدن هنوزم تحت تاثیر قرار میگیری .
و تا چند سال دیگه هم ازون صحنه ها یاد میشه .
تمام صحنه ها واسه یه آنچارتد باز تکراری (به شدت تکراری) هست تو شماره 4 و همیشه این حس بد تو بازی همراهته .
این آنچارتد شده ویو و ویو و ویو اگه چندتا صحنه بزرگ مثل شماره 2 یا 3 میزاشتن خیلی خفن میشد

هر کسیم مخالفه فقط یه صحنه از آنچارتد 4 رو بگه که نزدیک شماره قبلیا باشه فقط یکی 1 دونه کافیه:D گشتم نبود نگرد نیست
الان من میخوام چپتر انتخاب کنم میمونم کجارو انتخاب کنم که یکم هیجان بده

این راهنمایی کردن تو اسپویل هم بگی ممنون میشم چون کلی حرف هست که نمیشه زد یزارم تو اسپویل

- غواصی
- قایقرانی ابتدایی
- گشت و گذار در عمارت برای پیدا کردن کتابچه مادر نیت
- فرار از زندان توسط نیت
- فرار از زندان توسط سم
- رانندگی با 4*4
- تعقیب و گریز برای نجات سم
- گشت و گذار در آرمان شهر دزدان دریایی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or