Uncharted 3: Drake’s Deception

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
چیزی که من ازش مطمئن هستم اینه که نسخه سوم هر چی هم باشه مسلما در حد شماره قبل خواهد بود ! من می ترسم پیشرفتش نسبت به نسخه دوم کم باشه و زیاد مشهود نباشه و همین باعث افت نمرات بشه ! و گرنه تو دیگه خیلی بد بینی که حتی فکرت تا اینجاها رفته که بازی در حد نسخه دوم هم از اب در نیاد :d جمع کن خودتو دیگه :d
واسه اون دیگه باید صبر کرد و منتظر نقد ها بود ببینیم چیکار کردن :D
اتفاقا من منتظرم ببینم چه چیزهای جدیدی توی بازی میبینیم! قطعا ان شهر افسانه ای چیزی خیلی فراتر از شیمباهالا از آب در میاد!
ماکان اون جایی که نوشتی دقیقاً کجاس ؟ :D
shambhala :D
 

dr.ice

کاربر سایت
Dec 17, 2010
2,028
نام
میثم
من وقتی به شمبالا رسیدم لا مصب اینقدر قشنگ بود فقط میخواستم وایسم محیط رو نگاه کنم البته اون ادمای جهش یافته مگه میزاشتن:dاز اون طرف هم سربازای اون یارو دنبالت بودن .........در کل نیم ساعت اخر بازی طوفانی بود
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
بابا اینا هنوز کلی لوکیشن که art های خفن داشته باشه رو نشون ندادن، مثل معبدها و زیر زمین و اینا :D دقیقا هم همین مراحله که ملت رو انگشت به دهن میذاره.
یعنی واقعا جای اون پاشیدن آب و لوکیشن ها اونجوری معبد زیر زمین تحت تاثیر قرارت میده ؟ :d

اصل Uncharted همین مراحل مثل Ice cave و معبد نپال و شمبالا ـست، تو این مراحله که هنر واقعی تیم طراح بازی مشخص میشه
biggrin1.gif

ولی من تو U1 و U2 برعکس از هنرشون تو محیط بازتر بیشتر خوشم میاد تا معبدها و ایناش :d
 
آخرین ویرایش:

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
یعنی واقعا جای اون پاشیدن آب و لوکیشن ها اونجوری معبد زیر زمین تحت تاثیر قرارت میده ؟ :d

اصل Uncharted همین مراحل مثل Ice cave و معبد نپال و شمبالا ـست، تو این مراحله که هنر واقعی تیم طراح بازی مشخص میشه :D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
خب من یه کم بحث رو عوض کنم :D از گرافیک و محیط و اینا خارج بشیم یه کم در مورد حلقه ی نیت حرف بزنم :D
شاید اطلاعات حلقه قدیمی باشه یا ... ولی خب از اونجا که این شماره مستقیماً به حلقه ی نیت ربط داره بد نیست دونسته ها رو یه بار دیگه مرور کنیم :D

اول از همه نوشته ی روی حلقه هست که به زبان لاتین هست و نوشته :
SIC PARVIS MAGNA
که تر جمه ـش میشه :
Greatness from Small Beginnings
نکته ی دوم هم تاریخ داخل حلقه هست :
1.29.1596
که تاریخ یک روز بعد از مرگ سر فرانسیس دریک هست :D
و نکته ی آخر عدد :
87.2-3.6
هست که مختصات محل تابوت دریک در ساحل جنوبی پاناما هست :D
همین :D
 
  • Like
Reactions: only sony

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
من دوست دارم به Shambhala بگم شيمباهالا!:d بامزه تره!:d
برای تو که مشکلی نداره :D گفتم واسه بچه های تازه وارد که گمراه نشن :D
ای منحرف کننده :D

این نقشه کچاست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نقشه ی یمن ـه دیگه برادر :D
اوه اوه نکته رو :D (رضا مخصوصاً تو توجه کن :D) پیشونی نیت رو نگاه کنید ! :D توی آنچارتد 1 بود که خطوط روی پیشانی نیت خیلی برجسته بودن ولی توی 2 خیلی کمتر بود یا شاید نبود :D ولی توی 3 علاوه بر چروک ها گویا خطوط برجسته ی پیشانی نیت موقع تعجب یا بالا انداختن ابروهاش هم برگشتن :D محلش هم عکس چپ ابروی چپ نیت از طرف ما راست :D
اینم یه نمونه از همونی که اشاره کردم از آنچارتد 1 :D :

ویرایش :
آقا یه نکته ی دیگه :D توی عکس سمت راست موهای روی دست نیت و سالیوان هم رویت شد :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
راستی یه سوال ! این عکس ها برای چه زمانی هست ؟ چون چشمهای النا شبیه این چینی ها شده :D ولی توی اون یکی عکس های پولیش شده درست بود :D
فکر کنم این قضیه گنج و شهر مدفون شده هم مرتبط با همین حلقه باشه
yahoo_4.gif
ولی اون زنه مارلو از کجا پیداش شده معلوم نیست
yahoo_45.gif
احتمالاً :D اون دیگه نکته سنجی امی خانوم هست که باید ببینیم چه کرده ؟ :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: .:Pouria:.

.:Pouria:.

کاربر سایت
Sep 20, 2009
2,382
نام
-_-
آقا یه نکته ی دیگه :biggrin1: توی عکس سمت راست موهای روی دست نیت و سالیوان هم رویت شد :biggrin1: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جالب بود :d خیلی به این ریزه کاری ها دقت کردن دمشون گرم :d

اول از همه نوشته ی روی حلقه هست که به زبان لاتین هست و نوشته :
SIC PARVIS MAGNA
که تر جمه ـش میشه :
Greatness from Small Beginnings
نکته ی دوم هم تاریخ داخل حلقه هست :
1.29.1596
که تاریخ یک روز بعد از مرگ سر فرانسیس دریک هست :biggrin1:
و نکته ی آخر عدد :
87.2-3.6
هست که مختصات محل تابوت دریک در ساحل جنوبی پاناما هست :biggrin1:
همین :biggrin1:

فکر کنم این قضیه گنج و شهر مدفون شده هم مرتبط با همین حلقه باشه :d ولی اون زنه مارلو از کجا پیداش شده معلوم نیست :-w
 

UFOPower

کاربر سایت
Dec 23, 2008
5,520
نام
میلاد
تا اونجایی که یادمه این النا تو نسخه های قبلی اونقدر برام جلب توجه نمیکرد نمیدونم الان چیکار کردن هی تن تن تو عکسا و تریلرا نگاش میکنم:d
فکر کنم از نظر چهره و اندام و اینا یذره مارمولک بازی درآوردن نه؟:d
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
تا اونجایی که یادمه این النا تو نسخه های قبلی اونقدر برام جلب توجه نمیکرد نمیدونم الان چیکار کردن هی تن تن تو عکسا و تریلرا نگاش میکنم:d
فکر کنم از نظر چهره و اندام و اینا یذره مارمولک بازی درآوردن نه؟:d
دقیقاً همینه :D حتی تیره شدن رنگ لباسش هم در همین راستا بوده :D
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,142
نام
حسین
نیما جان یه سوال.
این که میگی با Vertical Sync پارگی تصویر از بین میره،ولی در عوض افت فریم میاد و با Triple Buffe افت فریم رو هم جلوش رو میگیرن.خب چرا همه استدیوهای بازی سازی اینکارو نمیکنن:-/یعنی بلد نیستن؟یه توضیح بدی ممنون میشم.
خب زمان embargo هم مشخص شد، نقدهای انلاین روز 24 اکتبر منتشر میشن :biggrin1:
آنلاین؟یعنی چی کیوان؟یعنی بخش آنلاین بازی جدا نقد میشه:-/
 

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,044
نام
نیما
نیما جان یه سوال.
این که میگی با Vertical Sync پارگی تصویر از بین میره،ولی در عوض افت فریم میاد و با Triple Buffe افت فریم رو هم جلوش رو میگیرن.خب چرا همه استدیوهای بازی سازی اینکارو نمیکنن:-/یعنی بلد نیستن؟یه توضیح بدی ممنون میشم.

آنلاین؟یعنی چی کیوان؟یعنی بخش آنلاین بازی جدا نقد میشه:-/

Triple Buffer از بین نمیبره افت فریم رو ، یه ذره کمک میکنه زمانی که Vertical Sync فعاله .... ولی نه اینکه کلا از بین ببره . من خودم افت فریم رو به Screen Tearing ترجیح میدم . بلدی نمیخواد ، همه میتونن فعال بذارنش ولی چون اکثرا از افت فریم میترسن و کسی کمتر به Screen Tearing گیر میده واسه همین ترجیح میدن که Vsync فعال نباشه .
 
  • Like
Reactions: u.s.a

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر