UFC 2009 Undisputed

Sweeney

کاربر سایت
Mar 1, 2008
35
دوستانیکه بازی کردن لطف کنن بگن حالت تکنفره این بازی خوبه وارزش داره یا نه چون من فقط خودم تنها بازی میکنم

من طبق تجربه ای که خودم از بازی دارم و طبق تجربه ای که از دیگران خوندم یا شنیدم , بخش Career Mode (تک نفره) این بازی انقدر باحال و جذابه که مدت ها شما رو سر بازی مینشونه.

من رو چند روزی هست از کار و زندگی انداخته. :D
====================================
البته یک نکته ای رو هم دوستان باید مد نظر قرار بدن که بازی در حالت دیفالت بر روی درجه آسون هست و شما میتونید که سه درجه سخت تر بازی رو تجربه کنید! :love:
 

COTOLE

کاربر سایت
Feb 27, 2006
567
آخره بازیه .
خیلی فاز میده .
میزنی صورت یارو رو میاری پایین .
به همه پیشنهاد میشه بازیشو بگیرن حال کنن :smile:
 

robofal

کاربر سایت
Dec 16, 2005
496
خب من هم بازی را خرید خیلی باحال بود کلا thq فقط باید بازی های رزمی مثل کشتی کج یا بوکس یا همین یو اف سی را بسازه چون موفق میشه
من دیشب یکم بازی کردم خیلی خوشم اومد جرافیک بسیار خوبی داره هنوز خیلی با عمل کردن در مسابقات حرفه های نشدن که فنونی که میخواهم را مثل SVR بزنم اما با کمی تمرین میتونم.
کلا خیلی کیف داره هیجان هم داره
 

robofal

کاربر سایت
Dec 16, 2005
496
با اجازتون مطالب بسیار مفید را در یک سایتی دیدم که گفتم براتون بزارم
منبع :iranwwe.net
كنسول:Xbox 360 & Ps3
ناشر:ThQ
تاريخ نشر:19 مى 2009
تعداد بازيگران: 2 نفره
رده بندى سنى: بالاى 18 سال
----------------------
محيط بازى
در واقع هر گاه كه شما با يك بازى ورزشى سر و كار داريد ميتوانيد چيزهاى خوبى را انتظار داشته باشيد. شبيه سازى هاى موجود در اين بازى تقريبا با كيفيت بالا عرضه ميشوند. سرى قبلى بازى UFC نتوانست طرفداران خود را راضى نگه دارد و بر ياس و نااميدى آنها افزود. اما اكنون زمان شادى است،زمان شادى براى تمام هوادارانى است كه بى صبرانه به دنبال انتشار در نسخه جديد آن به نام "Ufc 2009 Undisputid " بودند چرا كه اين نسخه از بازى سراسر از هيجان و التهاب است.
در اين بازى با سه شيوه اصلى رو به رو هستيم:1.كرير(شغل)_2.كلسيك فايتز._3.اكزيبيشن(نمايش).
اگر چه هر سه اين شيوه ها به خودى خود آن قدر عميق و كامل به نظر ميرسند كه به تنهايى ميتوان هر يك رايك بسته كامل و اصلى دانست.
ufc2009undisputed_000c.jpg


Exibition Mode:
جذاب ترين قسمت بازى را كه حتما بيشتر از همه از آن خوشتان خواهد آمد بخشى نيست جز اكزيبيشن(نمايش) چرا كه اين يك نبرد استاندارد است و بازى به شما اين امكان را ميدهد كه با قهرمانان مورد علاقه تان به مبارزه با رقيبان خود بپردازيد. بيش از 80 استار كه شما ميتوانيد آنها را انتخاب كنيد از چاك ليدم نه چندان مشهور بگيريد تا بروك لنزر بزرگ.
تنها مشكلى كه در اين بخش از بازى وجود دارد اين است كه شما تنها ميتوانيد با استارهاى هم كلاس و هم وزن خود به مبارزه بپردازيد.
ufc2009undisputed_00c.jpg


Career Mode:
حال اگر ميخواهيد كه پاى خود را فراتر بگذاريد و و ضع و اوضاع Ufc را احساس كنيد،بايد قسمت كرير مود(شغل) را انتخاب كنيد. در اين حالت شما استار خودتان را با تمامى جزييات ميسازيد و در طول هفت سال به تمرين ميپردازيد كه در طول اين مدت با استارهاى Ufc به مبارزه پرداخته و با بدست آوردن كرد(Cred) باعث ميشويد كه ديگران اسپانسر شما بشوند و مدت آموزش را تمديد ميكنيد.
جالب ترين قسمت در بخش كرير مود RpG است كه در ميان مسابقات به شما اجازه استراحت،تمرين و مشاجره ميدهد.هنگامى كه استراحت ميكنيد به شما اجازه ميدهد تا به استقامت خود بيفزاييد و در حالت هاى تمرين و مشاجره به شما اين اجازه را ميدهد تا شهرت و محبوبيت و افتخارات خود را افزايش دهيد.

بخش تمرين قدرت و سرعت شما را افزايش ميدهد اما براى افزايش استقامت خود بايد بيشتر صبر و حوصله به خرج دهيد چرا كه پيشرفت در آن كمى كند ميباشد اما با همه اين احوال ان به شما با پيشرفتتان نيروى دفاعى و هجومى مناسبى ميدهد.( متناسب با پيشرفت)
پس از آن كه شما اين هفت سال را با استار خودتون در Ufc گذرانديد يا اينكه ان را به مرحله از قدرت رسانديد كه در بهترين حالت آن قرار دارد ميتوانيد او را بازنشسته كنيد و از وى در اكزيبيشن استفاده كنيد يا در Online Modes از او بهره بگيريد.
ufc2009undisputed_00b.jpg


Classic Fights Mode:
اخرين مود بازى اختصاص دارد به Classic Fights كه مركز توجه ترين قسمت در بين كرير مود و اكزيبيشن ميباشد.Classic Fights در واقع براى كسانى طراحى شده است كه دنباله رو و پيگير Ufc ميباشند و براى اين افراد ميتواند بسيار دلپذير و شيرين باشد.اين مود به شما اين اجازه را ميدهد تا از قديمى هاى Ufc دوباره بهره بگيريد و تجربه ديگر را آغاز كنيد. قبل از اينكه شما وارد جنگيدن شويد هايلايت هايى را خواهيد ديد كه پيشرفت قدم به قدم آن ها را نشان ميدهد. نتايج و امتيازات شما خلقى وبازه از آن چيزهايى است كه قبلا اتفاق افتاده.
---------------------------------------------------
بررسى نكات فنى
رعايت قواعد فنى در اين بازى تقريبا عالى است و تصويرى كه ان از يك بازى جنگجويانه و فايتر به شما ارايه ميدهد در نوع خود واقعا بى همتاست. همان طور كه بر روى صداگذارى آن هم بسيار كار شده است و ميتوان آن را هم در سطح بالايى پنداشت.
طراحى استارها همه به خوبى صورت گرفته به طورى كه حالت عضله هاى آنها به همراه خالكوبى ها بسيار دقيق و زيبا كار شده است.
ufc2009undisputed_000.jpg

هنگامى كه شما ضربه مشتى را چندين مرتبه دريافت ميكنيد اثار كبودى را در چهرتان ميتوانيد ببينيد و اصابت به ديواره هاى آرنا نيز هماند قبل است. اين صدمه ها به هيچ وجه به طور تصادفى آشكار نميشوند
و با شدت صدمات ضربات ظاهر ميشوند.

موزيك هاى به كار برده شده در اين بازى بسيار عامه پسند انتخاب شده اند و در حين بازى احساسات بسيار هيجان انگيزى را براى شما ارمغان مى آورند.( با كيفيت بالا و عالى)
زمان آشنايى شما با اين بازى 30 دقيقه تخمين زده شده است و براى كسب موفقيت در اين بازى بايد هوشمندانه و با استراتژى كار كنيد و گرنه فكر پيروز شدن پوچ و بيخود را كاملا از ذهنتان بيرون كنيد.
--------------------------------------------------
امتيازدهى به قسمت هاى مختيف بازى از 5
1. گرافيك:
گرافيك بازى بسيار فوق العاده طراحى شده است و واقعا براى بازى كردن بسيار قابل توجه ميباشد به خصوص طراحى استارها كه بسيار به آنها و شخصيتشان نزديك ميباشد.
2.كنترل بازى(3.9)
استفاده از بازى و يادگيرى فن هاى آن آسان است اما براى انجام حركات پيشرفت و سهمگين شما بايد بشتر تمرين كنيد و رازهاى آن را بيابيد.
3.موزيك و صدا گذارى(4.5)
در بالا توضيح دادم اما در يك كلام واقعا صداگذارى تقريبا بدون عيب و نقص است.
4.ارزش بازى(4.7)
بازى در سطح بالايى قرار دارد ولى قسمت كرير مود آن بسيار طولانى است و قسمت اكزيبيشن مود به شما اجازه برگزارى يك ريمچ ميدهد.
 

robofal

کاربر سایت
Dec 16, 2005
496
بله براک لزنر هم هست خیلی هم قوی هست
دوستان من یک مشکلی توی creer mode دارم
من یک سوپراستار ساختم با وزن سنگین حالا دارم میرم جلو نفر 6 هستم اما هرچی میرم بالا برام اوضاع سختر میشه قدرت من در هر بازی کم تر میشه منطورم استامیناست نه زور
با چند تا کتک خوردن زود ko میشم
فکر میکنم اپگیریت کردنم درست نیست میشه یک نفر این بخش را به صورت کامل توضیح بده
مرسی
 

MILOOO

کاربر سایت
Dec 19, 2008
229
واقعا بازی عالی ای هست :love::love::love::love:
من کلا با این سبک بازیها حال نمیکنم ولی این خدایی استثناست :love: گیم پلی واقعا روان و درگیر کننده ای داره :love::love::love: خلاصه ما رو که معتاد خودش کرد ! ولی شماها مواطب باشید !! :biggrin1:
 

djwolf

کاربر سایت
Dec 16, 2007
1,196
نام
حسین
واقعا ظلمه
بیایی ببینی که بچه ها در مورد بازی که سفارش دادی دارن حرف میزنن ولی هنوز بازی به خاطرشلوغی های تهران بدستت نرسیده واقعا ظلمه


شما ها اونقده تعریف کردین که من دارم اینجا از حال میرم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر