نمایشگاه/رویداد Ubisoft Forward

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
151724


آخرین اخبار از یوبی (23 خرداد ماه 1402)


◾ عنوان Star Wars Outlaws در سال 2024 برای نسل نهم منتشر خواهد شد
وقایع بازی بین Empire Strikes و Return Of The Jedi هستش
می‌توانید سیارات جدید و نمادین را در اولین بازی جهان باز Star Wars، اکسپلور کنید

◾ عنوان Prince of Persia The Lost Crown در تاریخ 18 ژانویه 2024 برای نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد
با پیش خرید بازی، صاحب ست لباس Warrior Within خواهید شد
در دیسکورد رسمی بازی اعلام گردید که بازی دوبله فارسی خواهد داشت!

◾ تاریخ عرضه ی عنوان The Crew MotorFest برابر است با 14 سپتامبر
این عنوان دارای چندین مد خواهد بود:
• Made in Japan Mode
• Formula 1 Mode
• Off-roading Mode
• Classic Cars Mode

◾ تاریخ انتشار Assassin's Creed Mirage کماکان تغییر نکرده و در تاریخ 12 اکتبر سال جاری (20 مهرماه) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و پی‌سی عرضه خواهد شد


◾ آخرین اطلاعات از عنوان Metaphor: ReFantazio
بازی توسط تیم خلاق 5/Persona 3/4 و به رهبری Katsura Hashino به عنوان کارگردان و Shigenori Sojima به عنوان Artist و Shoji Meguro به عنوان آهنگساز در استودیوی جدید Atlus یعنی Studio Zero ساخته می‌شود
به گفته Hashino، این عنوان‌ شبیه به هیچ عنوان فانتزی نیست که قبلا تجربه کردید و چیز جدیدی است

◾ تاریخ عرضه ی عنوان Avatar: Frontiers of Pandora مشخص شد، برابر با 7 دسامبر (۱۶ آذر)
این عنوان دارای Co-Op دو نفره خواهد بود
بازی یک اثر اول شخص اکشن ادونچر است
انسان ها شما را برای نبرد با ناووی ها آموزش می‌دهند
می‌توانید سایر قبایل Na'Vi را استخدام کنید
اسلحه‌های زیادی در بازی وجود دارد
همچنین می‌توانید با جنع اوری متریال ها غذا درست کنید

◾ عنوان Just Dance 2024 edition در تاریخ 24 اکتبر (۲ آبان) منتشر خواهد شد

◾ کلوزد بتای Skull and Bones از 25 تا 28 آگوست در دسترس خواهد بود

◾ در مراسم یوبی ساعت فوروارد تایید شد که Assassin's Creed 1 Remake در دست توسعه نیست

◾ به گفته ی تهیه کننده ی سری، عنوان Project Hexe طولانی نخواهد بود

◾ بازی Multiplayer مستقل Assassin's Creed با نام Invictus شناخته میشه و این بازی توسط توسعه‌دهندگان Rainbow Six Siege و For Honor قراره ساخته شه

◾ طبق آخرین گزارشات از سوی Ubisoft، این کمپانی چهار عنوان از جمله Splinter Cell VR و Ghost Recon Frontline بعلاوه ی 2 عنوان معرفی نشده را کنسل کرده

◾ عنوان Beyond Good & Evil 2 هنوز در دست توسعه است
امروز و طی یک جریان Q&A سالانه از یوبیسافت، این کمپانی به Beyond Good & Evil 2 اشاره کرد و این عنوان را در کنار عناوینی مثل POP Remake و Splinter Cell Remake و Star Wars و .... در لیست Active Development قرار داده اما هیچ تاریخ انتشار یا بازه زمانی برای این عناوین اعلام نکرد

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
شایعات:

▪️کمپانی Ubisoft در حال کار بر روی یک عنوان بتل رویال با نام رمز REAPER با عناصر روگ‌لایک از سری The Division ست
▪️عنوان Project Red در سال 2024 ..
▪️عنوان Project Hexe در سال 2026 ..

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
آخرین آپدیت/اونت:
به روز خواهد شد...
 
آخرین ویرایش:
خداروشکر با نمایش دولور دیشب خیلی حال کردم، اصلا همون نمایش Shadow Warrior می ارزید به کل نمایش Ubi.
مابقی بازیها هم یکی از یکی بهتر و متنوع تر.

اینکه چیز جدیدی نیست، هرسال نمایشهای مزخرف مال اینهاست، اما خب وقتی بازیهاشون در این حد میلیونی فروش میره، چرا باید انتظار تغییرات داشت؟
 
اما انصافا این جای ترول نداره...اینا خیلی ساله که دارن بازیاشون رو با cg معرفی می کنند:D
منم ترول نکردم ، نه تنها یوبیسافت بلکه کلی استودیو و ناشر دیگه cg نشون میدن ولی نه در این حد ، قیافه شخصیت قبل از انتشار بازی به حدی تغییر کرده من دیروز اینطوری بودم که این کیه؟؟ حتما شخصیت جدیدی به بازی اضافه شده :D
 
من دیروز به پسردایی و پسرخالم گفتم بیاین کنفرانس یوبیسافت شروع شد جفتشون رفتن خوابیدن و من تنها نگاه کردم
برنده ی واقعی اونان که خوابیدن و ندیدن و کلا از یوبیسافت قطع امید کردن :D
خوب کاری کردن :D :lol:
این عــ مام زاده سالهاست که دیگه شفا نمیده
کور میکنه :)) :Gunner::Gunner::Gunner::Gunner:
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: -Poormaz-
دلیل این که یوبی سافت هنوز پابرجا مونده یه جورایی دلیل افتش هم هست.این که هر سال میاد یه بازی میده و ip های قدیمی رو هر سال یا هر دو سال یه نسخه میده.شما فرض کنید امثال ناتی داگ و راک استار و سی دی پراجکت و بتسدا و .... هر سال یه بازی میدادن دیگه کسی سراغ بقیه شرکت ها نمیرفت.اما اون ها عقل دارن کیفیت رو فدا نیکنن اما یوبی سافت از وقتی هر فرت و فرت اساسینس داد و الکی فارکرای رو بدون هیچ نواوری بعد فارکرای 3 میساخت فکر اینجاش نبود اما همین که هر سال بازی میده به خصوص اساسینس تا حالا زنده نگهش داشه چون اسم اساسینس بزرگه اما یه مسئله ای هست
این افتضاح گرافیکی و ساختاری جدا دلیل جدایی از این که هرسال بازی میده داره.معلوم نیست چه خبره اون داخل.الان بازی اواتار واقعا چیز خاصی داشت؟؟؟؟به عنوان بازی کامل نسل نهمی یوبی هم معرفی شده و شک نکنین باز هم بازی با تریلرش زمین تا اسون فرق میکنه.مشکل از مدیریت هست یا کارگردان ها یا و .... نمیدونم اما شما حتی اگه بخوای هم نمیتوتی واچ داگز رو کاری کنی که متاش 72 بشه تازه رو ps5 بشه 66.این افتضاح ها خیلی عجیبه.
 
این R6:Extraction خیلی خنده داره همون ایونت اوت برکه که قبلا اومد به همراه مودهای GEOW، فارکرای هم که نیومده سیزن پسش رو نشون میدن با چاشنی آویزون شدن به شخصیت های نسخه های پیشین، Rayman, SC, POP هم که کشک!
خسته نباشی یوبی جان :))، من که قطع امید کردم .. سالهاست فن ها منتظر سم فیشرن بجاش Open World + شونصد تا سیزن پس.
 
  • Like
Reactions: AchyTunic and blak
خداروشکر با نمایش دولور دیشب خیلی حال کردم، اصلا همون نمایش Shadow Warrior می ارزید به کل نمایش Ubi.
مابقی بازیها هم یکی از یکی بهتر و متنوع تر.

اینکه چیز جدیدی نیست، هرسال نمایشهای مزخرف مال اینهاست، اما خب وقتی بازیهاشون در این حد میلیونی فروش میره، چرا باید انتظار تغییرات داشت؟
این shadow warrior تاپیک نداره ؟ یه تنه میارزید به کل فارکرای و هر چرندی که یوبیسافت نشون داد :دی
 
به نطر میاد باید برای همیشه با AC کلاسیک خداحافظی کنیم!
بلومبرگ
Traditionally, Ubisoft’s AC teams in Montreal and Quebec would alternate projects. Montreal led Origins, Quebec led Odyssey, Montreal led Valhalla. Now that’s changing. Both teams are working on Assassin’s Creed Infinity, which is years away but planned as a live service platform
Traditionally, Ubisoft’s AC teams in Montreal and Quebec would alternate projects. Montreal led Origins, Quebec led Odyssey, Montreal led Valhalla. Now that’s changing. Both teams are working on Assassin’s Creed Infinity, which is years away but planned as a live service platform

For Assassin’s Creed Infinity, this tradition will also change. In April, Ubisoft unified the Montreal and Quebec teams. Now, they will collaborate on Infinity, and each will have its own creative director, but Quebec will take charge of the franchise. There has long been a rivalry between the two studios that has at times turned acrimonious, according to people familiar with the matter, so this shift may cause some headaches.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or