نمایشگاه/رویداد Ubisoft Forward

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
151724


آخرین اخبار از یوبی (23 خرداد ماه 1402)


◾ عنوان Star Wars Outlaws در سال 2024 برای نسل نهم منتشر خواهد شد
وقایع بازی بین Empire Strikes و Return Of The Jedi هستش
می‌توانید سیارات جدید و نمادین را در اولین بازی جهان باز Star Wars، اکسپلور کنید

◾ عنوان Prince of Persia The Lost Crown در تاریخ 18 ژانویه 2024 برای نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد
با پیش خرید بازی، صاحب ست لباس Warrior Within خواهید شد
در دیسکورد رسمی بازی اعلام گردید که بازی دوبله فارسی خواهد داشت!

◾ تاریخ عرضه ی عنوان The Crew MotorFest برابر است با 14 سپتامبر
این عنوان دارای چندین مد خواهد بود:
• Made in Japan Mode
• Formula 1 Mode
• Off-roading Mode
• Classic Cars Mode

◾ تاریخ انتشار Assassin's Creed Mirage کماکان تغییر نکرده و در تاریخ 12 اکتبر سال جاری (20 مهرماه) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و پی‌سی عرضه خواهد شد


◾ آخرین اطلاعات از عنوان Metaphor: ReFantazio
بازی توسط تیم خلاق 5/Persona 3/4 و به رهبری Katsura Hashino به عنوان کارگردان و Shigenori Sojima به عنوان Artist و Shoji Meguro به عنوان آهنگساز در استودیوی جدید Atlus یعنی Studio Zero ساخته می‌شود
به گفته Hashino، این عنوان‌ شبیه به هیچ عنوان فانتزی نیست که قبلا تجربه کردید و چیز جدیدی است

◾ تاریخ عرضه ی عنوان Avatar: Frontiers of Pandora مشخص شد، برابر با 7 دسامبر (۱۶ آذر)
این عنوان دارای Co-Op دو نفره خواهد بود
بازی یک اثر اول شخص اکشن ادونچر است
انسان ها شما را برای نبرد با ناووی ها آموزش می‌دهند
می‌توانید سایر قبایل Na'Vi را استخدام کنید
اسلحه‌های زیادی در بازی وجود دارد
همچنین می‌توانید با جنع اوری متریال ها غذا درست کنید

◾ عنوان Just Dance 2024 edition در تاریخ 24 اکتبر (۲ آبان) منتشر خواهد شد

◾ کلوزد بتای Skull and Bones از 25 تا 28 آگوست در دسترس خواهد بود

◾ در مراسم یوبی ساعت فوروارد تایید شد که Assassin's Creed 1 Remake در دست توسعه نیست

◾ به گفته ی تهیه کننده ی سری، عنوان Project Hexe طولانی نخواهد بود

◾ بازی Multiplayer مستقل Assassin's Creed با نام Invictus شناخته میشه و این بازی توسط توسعه‌دهندگان Rainbow Six Siege و For Honor قراره ساخته شه

◾ طبق آخرین گزارشات از سوی Ubisoft، این کمپانی چهار عنوان از جمله Splinter Cell VR و Ghost Recon Frontline بعلاوه ی 2 عنوان معرفی نشده را کنسل کرده

◾ عنوان Beyond Good & Evil 2 هنوز در دست توسعه است
امروز و طی یک جریان Q&A سالانه از یوبیسافت، این کمپانی به Beyond Good & Evil 2 اشاره کرد و این عنوان را در کنار عناوینی مثل POP Remake و Splinter Cell Remake و Star Wars و .... در لیست Active Development قرار داده اما هیچ تاریخ انتشار یا بازه زمانی برای این عناوین اعلام نکرد

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
شایعات:

▪️کمپانی Ubisoft در حال کار بر روی یک عنوان بتل رویال با نام رمز REAPER با عناصر روگ‌لایک از سری The Division ست
▪️عنوان Project Red در سال 2024 ..
▪️عنوان Project Hexe در سال 2026 ..

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
آخرین آپدیت/اونت:
به روز خواهد شد...
 
آخرین ویرایش:
دیروز با یکی راجب اسپلینتر سل حرف میزدیم.
حالا میگیم پرنس اف پرشیا و اساسینز شباهت هایی با هم دارن و شاید طبیعی باشه هردورو با هم توسعه نده یوبیسافت.
ولی چرا بیخیال اسپلینترسل شده اخه؟
تقریبا هیچوقت افت محسوسی نداشت.
۲ تا بازی اخرم خیلی خوب بودن.
شخصیت آیکونیک و محبوبی هم داره و کلا در غیاب متال گیر، اینجور استلث ها خیلی زیاد نیستن الان.
چه مرگشه که در ۸ سال اخیر، ۵ تا فارکرای ساخته و یکی دیگه هم به زودی معرفی میکنه ولی کلا بیخیال سم فیشر شده؟ :|:|


باز تو مراسم پیش رو هم میاد گوست ریکان جدید میده بیرون...

بدون شوخی میتونم بگم اسپلینترلسل از اون دست بازیهایی بود که خوده هوادارها باعث مرگش شدند

اسپلینترسل کانویکشن که سال 2010 امد قشنگ تغییر و تکامل ip بود و بیشتر روی روایت سینمایی و تلفیقی از اکشن و مخفی کاری تمرکز داشت! چیزی که الان سال 2020 کامل رخ میده و شاهد تلفیق ژانر ها هستیم (خصوصا در بازیهای سوم شخص) ولی یوبیسافت اون زمان همچین اثری ارائه کرد که هم مخاطب اکشن رو پای بازی نگه داره و هم حس و حال مخفی کاری حفظ بشه در عین حال شاهد نما و روایت سینمایی باشیم (جالبه بدونی جدا از فلش بک ها کلا کات نمیخوره! الان برای اینچیزا گیمرا خوب هایپ میشن! نه؟) ولی خب واکنش رادیکالی ملت باعث شد کلا سره بازی بریده بشه و کسایی که به این بازی اشنا نیستند هم سراغش نیان!
و نسخه بلک لیست که سال 2013 آمد تحت تاثیر اعتراضات گیمرها سره نسخه قبلی و جالب تر از اون داستان بازی تقریبا به صورت کامل اواخر پروسه ساخت تغییر کرد! یعنی چی؟ بازی بشدت بر روی ایران ستیزی تمرکز داشت (خیلی خیلی بیشتر از چیزی که دیدی) ولی خب همون سالها که احتمال توافق برجام یکهو به وجود امد باعث شد تیم سازنده اجبارا داستان بازی رو خیلی ملیح تر در بیاره و کلا ایران رو در حده ساید قضیه بیاره و از هسته مرکزی داستان بکشه بیرون و دیگه شاهد انسجام داستانی نبویدم و در عین حال انتقاد رادیکالی فنها هم ادامه داشت

یوبیسافت شیش ماه بعد از عرضه بلک لیست رسما اعلام کرد فروش بازی راضی کنند نبوده ( و همینطور بازی ریمن لجندز) و درباره اینده سری باید تجدید نظر انجام بده که خب شد ماجرای فعلی ما ...
این تقریبا خلاصه چیزایی بود که من میدونستم کم و زیادی ش ببخشید
 
آخرین ویرایش:
درود! پس اشتباه خبر داشتم

شما خودت دنبال کردی بازی رو ؟ بازخورد ها خوب بوده؟ در حدی هست که بترکون جدید بتل رویال بشه؟
بله بازی رو دانلود کردم. بازی بدی نیست ولی بترکون رو بعید میدونم. خیلی سرعتیه. تنها نکته ی خیلی خوبش که توی هیچ بازی ندیدم اینه که وقتی بمیری، میتونی به صورت یه روح توی نقشه تاب بخوری و به هم تیمی هات آمار بدی و بی فایده هم نیستی. محل اسپان شدن ات رو هم میتونی خودت انتخاب کنی ولی باید یه نفر بیاد و ریوایوت بکنه. در کل بازی اوکی هست. حالا شاید این نسخه ی آلفا باشه ولی نسخه ی نهایی بهتر هم بشه. چون تعداد نفرات توی مپ کمه و نقشه هم کوچیکه
 
  • Like
Reactions: Ali Venom
انتظارات رو کاهش بدید. خودشون گفته بودن تو سال مالی امسال 5 تا عنوانمیدن که 3 تا دسامبر و 2 تا مارس هست.
بعد که کرونا اومد.گفتن که ممکنه یکی رو برفستیم تو سال مالی بعد.
والهالا، rainbow,watchdogs,god&monster و far cry 6
از اینا احتمال زیاد یکیشون میره برا سال مالی 2021 .
در کنار اینا roller و brawlhalla
از این سال مالی عنوان میخوان بفرستن سال بعد. هنوز نمیدونم چه اتفاقی پیش میاد و ممکنه عناوین بیشتری تاخیر بخوره(حتی بیش از یه دونه)
دیگه نمیان تو این اوضاعع شلم شولبا،عناوین جدید معرفی کنن.
 
یوبیسافت فکر کنم دست پر ترین کمپانی حال حاضر باشه...

AC VALHALLA به کنار... قطعا باید بزرگترین فوکس روی این باشه،
Watch_Dogs Legion یکی از بهترین نمایش های پارسالو داشت و شدیدا امیدوارم نمایش امسالش همه ی فک هارو بندازه پایین... (مورد انتظار AF :D )
Rainbow Six هست!
Gods and Monsters اگر نسبت به نمایش لیک شده که مال پارسال بوده، خوب پیشرفت کرده باشه، خیلی میتونه خفن باشه... هرچند اون لیک خیلی هایپو تا حدی خوابوند...
احتمال قوی معرفی Far Cry 6 رو میبینیم!

تازه این ها بازیای یک سال آیندشه!
این Hyper Scape که تازه معرفی شده و تو تیزر بود. حتما نمایش داره.
بازی ورزشی Roller Champions هست! ممکنه سراق ادامه Crew رفته باشن، اینا همش به کنار
ریمیکِ سه گانه PoP که خیلی شایعش قویه و احتمالا معرفی میشه!!!
Splinter Cell رو هم که رسما گفتن توی کارشن ولی خب هروقت بخوان نمایش میدن :D اینم میتونه بالاخره معرفی شه! :D

تازه اون BG&E2 هم هست :| و Skull & Bones!! اولی که با اون بلند پروازیشون و سرعت لاکپشتیشون ایشالا با نوه هامون تجربه میکنیمش. دومی رو هم که تقریبا مردست :D نمیدونم چرا واقعا این مکانیزم هاش همه توی بقیه بازیا بوده! چند سال پیش هم خیلی اوکی بنظر میومد. چرا اینقدر تو سکوته رو نمیفهمم :|

اها راستی :D بازی خیلی گنده آواتار رو فراموش نکنید! بنظرم خیلی خیلی خفن میشه!!
 
آخرین ویرایش:
انتظارات رو کاهش بدید. خودشون گفته بودن تو سال مالی امسال 5 تا عنوانمیدن که 3 تا دسامبر و 2 تا مارس هست.
بعد که کرونا اومد.گفتن که ممکنه یکی رو برفستیم تو سال مالی بعد.
والهالا، rainbow,watchdogs,god&monster و far cry 6
از اینا احتمال زیاد یکیشون میره برا سال مالی 2021 .
در کنار اینا roller و brawlhalla
از این سال مالی عنوان میخوان بفرستن سال بعد. هنوز نمیدونم چه اتفاقی پیش میاد و ممکنه عناوین بیشتری تاخیر بخوره(حتی بیش از یه دونه)
دیگه نمیان تو این اوضاعع شلم شولبا،عناوین جدید معرفی کنن.
یه گیم‌پلی درست حسابی از والهالا بدن ببینیم ارزش داره بعد چندسال هایپ شیم براش یا نه.
اگه ورژن بهبود یافته تر مبارزات دریایی بلک فلگ رو داشته باشه به شخصه خیلی هایپ میشم.

هرچند به تیپش نمیخوره که قصد بازگشت به تم استلث مرموز ۴ تا بازی اولو داشته باشه.
 
یوبیسافت فکر کنم دست پر ترین کمپانی حال حاضر باشه...

AC VALHALLA به کنار... قطعا باید بزرگترین فوکس روی این باشه،
Watch_Dogs Legion یکی از بهترین نمایش های پارسالو داشت و شدیدا امیدوارم نمایش امسالش همه ی فک هارو بندازه پایین... (مورد انتظار AF :D )
Rainbow Six هست!
Gods and Monsters اگر نسبت به نمایش لیک شده که مال پارسال بوده، خوب پیشرفت کرده باشه، خیلی میتونه خفن باشه... هرچند اون لیک خیلی هایپو تا حدی خوابوند...
احتمال قوی معرفی Far Cry 6 رو میبینیم!

تازه این ها بازیای یک سال آیندشه!
این Hyper Scape که تازه معرفی شده و تو تیزر بود. حتما نمایش داره.
بازی ورزشی Roller Champions هست! ممکنه سراق ادامه Crew رفته باشن، اینا همش به کنار
ریمیکِ سه گانه PoP که خیلی شایعش قویه و احتمالا معرفی میشه!!!
Splinter Cell رو هم که رسما گفتن توی کارشن ولی خب هروقت بخوان نمایش میدن :D اینم میتونه بالاخره معرفی شه! :D

تازه اون BG&E2 هم هست :| و Skull & Bones!! اولی که با اون بلند پروازیشون و سرعت لاکپشتیشون ایشالا با نوه هامون تجربه میکنیمش. دومی رو هم که تقریبا مردست :D نمیدونم چرا واقعا این مکانیزم هاش همه توی بقیه بازیا بوده! چند سال پیش هم خیلی اوکی بنظر میومد. چرا اینقدر تو سکوته رو نمیفهمم :|

اها راستی :D بازی خیلی گنده آواتار رو فراموش نکنید! بنظرم خیلی خیلی خفن میشه!!
اسپلینتر سل رو مطمئنی گفتن تو کارشن؟
ینی رسما تایید کردن؟
 
اسپلینتر سل رو مطمئنی گفتن تو کارشن؟
ینی رسما تایید کردن؟
CEO یوبی سافت، Yves Guillemot یکی دو سال پیش گفته بود این IP رو فراموش نکردیم و کامبک خوبی میزنیم و اینا ولی فعلا راجبش حرف نمیزنیم :دی یا یک همچین چیزایی... رسما تاییده کردن دیگه :دی

Ubisoft CEO Yves Guillemot on Splinter Cell: 'At One Point, You Will See Something'

Ubisoft CEO Says Splinter Cell Will Be Revisited In Different Forms
 
بدون شوخی میتونم بگم اسپلینترلسل از اون دست بازیهایی بود که خوده هوادارها باعث مرگش شدند

اسپلینترسل کانویکشن که سال 2010 امد قشنگ تغییر و تکامل ip بود و بیشتر روی روایت سینمایی و تلفیقی از اکشن و مخفی کاری تمرکز داشت! چیزی که الان سال 2020 کامل رخ میده و شاهد تلفیق ژانر ها هستیم (خصوصا در بازیهای سوم شخص) ولی یوبیسافت اون زمان همچین اثری ارائه کرد که هم مخاطب اکشن رو پای بازی نگه داره و هم حس و حال مخفی کاری حفظ بشه در عین حال شاهد نما و روایت سینمایی باشیم (جالبه بدونی جدا از فلش بک ها کلا کات نمیخوره! الان برای اینچیزا گیمرا خوب هایپ میشن! نه؟) ولی خب واکنش رادیکالی ملت باعث شد کلا سره بازی بریده بشه و کسایی که به این بازی اشنا نیستند هم سراغش نیان!
و نسخه بلک لیست که سال 2013 آمد تحت تاثیر اعتراضات گیمرها سره نسخه قبلی و جالب تر از اون داستان بازی تقریبا به صورت کامل اواخر پروسه ساخت تغییر کرد! یعنی چی؟ بازی بشدت بر روی ایران ستیزی تمرکز داشت (خیلی خیلی بیشتر از چیزی که دیدی) ولی خب همون سالها که احتمال توافق برجام یکهو به وجود امد باعث شد تیم سازنده اجبارا داستان بازی رو خیلی ملیح تر در بیاره و کلا ایران رو در حده ساید قضیه بیاره و از هسته مرکزی داستان بکشه بیرون و دیگه شاهد انسجام داستانی نبویدم و در عین حال انتقاد رادیکالی فنها هم ادامه داشت

یوبیسافت شیش ماه بعد از عرضه بلک لیست رسما اعلام کرد فروش بازی راضی کنند نبوده ( و همینطور بازی ریمن لجندز) و درباره اینده سری باید تجدید نظر انجام بده که خب شد ماجرای فعلی ما ...
این تقریبا خلاصه چیزایی بود که من میدونستم کم و زیادی ش ببخشید
اکشن شدن اسپلینتر سل مختص به این ip نبود. کلا نسل قبل مخصوصا اواخرش بازی ها همه از اون حالت کلاسیک اولیه شون خارج شدن و یه موجی راه افتاده بود که رگه های اکشن سینمایی توی بیشتر بازی ها دیده میشد (مثل الان که به سمت rpg و اپن ورلد دارن میرن). سری دد اسپیس هم اگه یادت باشه نسخه سومش از حالت ترس و بقا خارج شده بود و بسیار بازی اکشن شده بود که ملت معترض شدن ، مس افکت هم همینطور (کلا یک گزینه داشت بازی رو خطی و سینمایی میکرد!) ، هیتمن ابسولوشن هم حالت روایی و سینمایی داشت و خیلی بازی های دیگه. اون موقع ها یادمه میگفتن تغییر ذائقه گیمرهای جدید این تغییرات رو مطلبه منتها توی این مسیر بعضی از بازی ها قربانی این موضوع شدن.
 
اکشن شدن اسپلینتر سل مختص به این ip نبود. کلا نسل قبل مخصوصا اواخرش بازی ها همه از اون حالت کلاسیک اولیه شون خارج شدن و یه موجی راه افتاده بود که رگه های اکشن سینمایی توی بیشتر بازی ها دیده میشد (مثل الان که به سمت rpg و اپن ورلد دارن میرن). سری دد اسپیس هم اگه یادت باشه نسخه سومش از حالت ترس و بقا خارج شده بود و بسیار بازی اکشن شده بود که ملت معترض شدن ، مس افکت هم همینطور (کلا یک گزینه داشت بازی رو خطی و سینمایی میکرد!) ، هیتمن ابسولوشن هم حالت روایی و سینمایی داشت و خیلی بازی های دیگه. اون موقع ها یادمه میگفتن تغییر ذائقه گیمرهای جدید این تغییرات رو مطلبه منتها توی این مسیر بعضی از بازی ها قربانی این موضوع شدن.
اخه دد اسپیس ۳ رسما نابود کرد سری رو
ولی کانویکشم واقعا بازی خوبی بود. سینمایی شدن رو جوری وارد کرده بود که خیلی هم تم قدیمی بازی اسیب نبینه. اتفاقا استلث خوبی هم داشت.
کلا حیف شد این بازی.
 
اخه دد اسپیس ۳ رسما نابود کرد سری رو
ولی کانویکشم واقعا بازی خوبی بود. سینمایی شدن رو جوری وارد کرده بود که خیلی هم تم قدیمی بازی اسیب نبینه. اتفاقا استلث خوبی هم داشت.
کلا حیف شد این بازی.
قطعا کانویکشن بدتر از هیتمن ابسولوشن نبود تازه اون سیستم کاور گیری و حرکت نرم سم و چندتا المان های بدیع بازی هنوز تازه و نو هست . ولی خب هیتمن دوباره سرپا شد و هنوز با تمام افت و خیزهاش داره منتشر میشه ولی اسپلینتر سل بعد از اون نسخه به یک خواب زمستانی رفت. بنظرم مقصر خود یوبیسافته.
 
اکشن شدن اسپلینتر سل مختص به این ip نبود. کلا نسل قبل مخصوصا اواخرش بازی ها همه از اون حالت کلاسیک اولیه شون خارج شدن و یه موجی راه افتاده بود که رگه های اکشن سینمایی توی بیشتر بازی ها دیده میشد (مثل الان که به سمت rpg و اپن ورلد دارن میرن). سری دد اسپیس هم اگه یادت باشه نسخه سومش از حالت ترس و بقا خارج شده بود و بسیار بازی اکشن شده بود که ملت معترض شدن ، مس افکت هم همینطور (کلا یک گزینه داشت بازی رو خطی و سینمایی میکرد!) ، هیتمن ابسولوشن هم حالت روایی و سینمایی داشت و خیلی بازی های دیگه. اون موقع ها یادمه میگفتن تغییر ذائقه گیمرهای جدید این تغییرات رو مطلبه منتها توی این مسیر بعضی از بازی ها قربانی این موضوع شدن.

تقریبا این حرفت رو قبول دارم! ولی الان چی ؟ چرا الان گیمرها به تغییر سبک بازیها گیر نمیدن؟ از گاو 2018 تغییر رادیکالی بیشتر داشتیم؟ چون به نظرم به این نتیجه رسیدند که همین تغییرات هم غنیمت هست به قیمت حفظ بازیهای داستانی پرخرج

وگرنه همین گاو 2018 که مثال زدم یک گزینه درجه سختی داره که به اسم give me a story یا همچین چیزی ! البته من خودم امتحان ش نکردم ولی خب مشخصه اصلا تفاوتی با اون گزینه مس افکت 3 نداره

نکته جالب درباره هیتمن ابسولوشن گفتی اینکه بازی در عرض 6 الی 9 ماه به فروش +3.5 میلیون نسخه ای رسید!!! که جالبه بدونی اسکوئر انیکس این فروش رو کمتر از سطح توقع میدونست و بعد نسخه بعدی در قالب اپیزودیک و قسمت دوم در حده آپدیت عرضه شدند

در کل درباره کیس اسپلینترسل از ماست که بر ماست چون واقعا بازی خیلی خفنی بیرون دادن و با استانداردهای الان راحت +90 نتیجه میگیره ولی خب گیمرها و مخصوصا طرفداران خوده سری بدجور واکنش منفی نشون داند نسبت به تکامل بازی!
ولی خب کیس شاهزاده ایرانی فرق میکنه و نسخه 2010 واقعا چیزی نبود که ملت بخوان ازش حمایت کنند و ip زنده بمونه و یا حتی نسخه 2008 که در حده بازیهای مستقل این نسل هم نیست
 
  • Like
Reactions: Tommy Vercetty
تو مراسم به نظرتون چیا رو می بینیم؟
اساسین و فارکرای و واچ داگز که قطعی ان
یه بازی جدید بتل رویال معرفی کرد احتمالا از اونم بیشتر ببینم
ممکنه خبری از ip های پرنس و اسپلینتر سل شه؟
beyond good and evil و Skull & Bones چی؟
 
تقریبا این حرفت رو قبول دارم! ولی الان چی ؟ چرا الان گیمرها به تغییر سبک بازیها گیر نمیدن؟ از گاو 2018 تغییر رادیکالی بیشتر داشتیم؟ چون به نظرم به این نتیجه رسیدند که همین تغییرات هم غنیمت هست به قیمت حفظ بازیهای داستانی پرخرج

وگرنه همین گاو 2018 که مثال زدم یک گزینه درجه سختی داره که به اسم give me a story یا همچین چیزی ! البته من خودم امتحان ش نکردم ولی خب مشخصه اصلا تفاوتی با اون گزینه مس افکت 3 نداره

نکته جالب درباره هیتمن ابسولوشن گفتی اینکه بازی در عرض 6 الی 9 ماه به فروش +3.5 میلیون نسخه ای رسید!!! که جالبه بدونی اسکوئر انیکس این فروش رو کمتر از سطح توقع میدونست و بعد نسخه بعدی در قالب اپیزودیک و قسمت دوم در حده آپدیت عرضه شدند

در کل درباره کیس اسپلینترسل از ماست که بر ماست چون واقعا بازی خیلی خفنی بیرون دادن و با استانداردهای الان راحت +90 نتیجه میگیره ولی خب گیمرها و مخصوصا طرفداران خوده سری بدجور واکنش منفی نشون داند نسبت به تکامل بازی!
ولی خب کیس شاهزاده ایرانی فرق میکنه و نسخه 2010 واقعا چیزی نبود که ملت بخوان ازش حمایت کنند و ip زنده بمونه و یا حتی نسخه 2008 که در حده بازیهای مستقل این نسل هم نیست
نه بنظرم گیمرها اتفاقا از روی ناچاری به این تغییرات تن ندادن بلکه دولوپرها مجبورن اونهم بخاطر استانداردیه که جا افتاده و گیمرها از قبل پذیرفتن. که صرفا هم تغییر سبک نیست و شامل ٢ ویژگی کلیه، ازادی عمل بیشتر که گیمر انتظار داره بازی بهش بده و تمرکز روی داستان و شخصیت های بازی که حالا به رکن خیلی مهم توی ایجاد دنیای قابل لمس تر و حس همذات پنداری بیشتر بدل شده (دیگه الان اون شخصیت تک وجهی کریتوس بعنوان شخصیتی که قرار بود ماندگاریش رو حفظ کنه جوابگو انتظار گیمرها نبود). سانتامونیکا برای اینکه بتونه این دو ویژگی رو توی بازی خودش بیاره ناچارا مجبور به این تغییرات شد که از قضا ورود این دو ویژگی که حالا جزو استانداردهای گیمینگه خیلی خوب از اب درومده در نتیجه گیمرها با این تغییرات حال کردن. همینطور که برای هیلو هم داره اتفاق میفته، بازی محیط نیمچه اپن ورلد داره و ازادی عمل رو بیشتر کردن. الان هم اگر بخواد اسپلینترسل جدیدی درکار باشه و بصورت کلاسیک خودش منتشر بشه(همون حالتی که همه خوششون میومد) مطمئن باشه با استقبال سردی همراه میشه! این اتفاق با حالت اکشن سینمایی که بازیها به سمتشون میرفتن بنظرم فرق میکنه که صرفا بازی ها رو به یک حالت گان اند ران بدل کرده بود.درجه سختی گاد او وار بازم بنظرم با حالت مس افکت فرق میکنه ، برای مس افکت سبک بازی رو تغییر میداد (rpg با انتخاب دیالوگ کجا و داستان خطی کجا) اما برای گاد او وار نهایتا جای ۵تا ضربه با یه ضربه دشمن بمیره یا خود کریتوس بجای ۴ ضربه با ٢٠ضربه بمیره، سبک بازی فرق نمیکرد.
 
  • Like
Reactions: Ali Venom

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or