نمایشگاه/رویداد Ubisoft E3 2018 Press Conference

نمایش کدام بازی را بیشتر دوست داشتید؟

  • Anthem

  • The Division 2


Results are only viewable after voting.

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
2pzh_beyond-good-and-evil-2-artworks-12-pc-games_b2article_artwork.jpg


8lm6_ubi_e3_armin_2.jpg


Wf-YB65pl1cQmA

با سلامی مجدد و خیلی گرم خدمت بازی سنتری های عزیز، دوستان یوبی فن و عزیزان عزیزتر از جان یوبی هیتر :x:D

باز هم قراره در خدمت شما عزیزان باشیم با کنفرانس E3ـی دیگه و مجددا هم مسئولان ارشد یوبی که در بازی سنتر حضور دارند به بنده اطلاع دادند که تاپیک مانند سال گذشته ایجاد و پیش برده شود.

البته امسال از سایر دوستان عقب افتادیم، هنوز هم که هنوزه (هنوز یعنی آخرای 19 اسفند) تاریخ و ساعت کنفرانس تایید نشده، اما وجودش حتمی هست!

سال گذشته کنفرانس می رفت که کاملا جدید و غیر قابل پیش بینی باشه، اما با درایت فراوان مسئولان یوبی، هرچی عنوان بزرگ بود توی ماه March معرفی شد، حالا یا فقط اسم یا لوگو یا اصلا نمایش کامل، به همون روال (گویا حال کردن با این روش) امسال گفتن یکم خفن تر عمل کنیم، توی یک Livestream ساده اومدن و The Division 2 رو معرفی کردن (اینجاست که می گن مااااا..شا.....ه)، اینجوری بود که همه، حتی خود استودیو سازنده هم شوکه شد!

اما امسال در کل برنامه مشخص تری در پیش هست، قاعدتا نماش از عنوان های The Crew 2، Skull & Bones, The Division 2, Starlink, Beyond Good & Evil 2 رو خواهیم داشت به علاوه گل سر سبد مجلس Just Dance (20)18

طبق برنامه مالی این شرکت هم در سال مالی 2018-2019 شاهد عرضه 4 عنوان AAA خواهیم بود که تا به حال 3 تا از اون ها مشخص هستند (البته از من می شنوین به اون لیست اعتمادی نیست، Skull & Bones بهش می خوره به تاخیر اساسی رو در پی داشته باشه، The Division 2 هم اصولا نباس زود بیاد!)

حدس و گمان ها رو هم از پست اول حذف می کنیم، آنتی هایپ هم به شدت روندش رو حفظ می کنیم، باشد که رستگار هم شویم.

اخبار و شایعات و .... به همین پست اضافه می شن، نظر سنجی از الان خیلی زوده، اما به موقع اون ها هم راه اندازی می شن، اطلاعات دقیق کنفرانس و انشالله بعد از اون لینک دانلود هم با فونت درشت در خدمت شما عزیزان قرار می گیره!

خدارو شکر اینجا زیاد به حاشیه نمی ره، اما به هر حال از همکاری شما سپاسگذار خواهیم بود.

لیست بازی هایی که احتمال نمایش آن ها در کنفرانس بالاست

ftax_beyond_good_amp_evil_2.jpg

Beyond Good & Evil 2

این بازی رو شاید بتوان یکی از جاه طلبانه ترین پروژهای یوبیسافت دانست و نمایش گسترده از آن توسط تیم ساخت تایید شد.

wt9w_the_division_2.png

Tom Clancy's The Division 2

ساخت بازی تقریبا در ماه های اول عرضه نسخه نخست بازی استارت خورده و تایید شده که از بازی در طی کنفرانس E3 2018 رونمایی می شود.

6r1s_logo.jpg

Assassin's Creed Odyssey
خلاصه بعد از n+1 لیک و شایعه و درد و مرض این عنوان هم به صورت رسمی با یه گیف لگد زنیِ خشونت بار معرفی شد و پرونده 3 تا عنوان AAA امسال یوبی رو بست. سورپرایز بی سورپرایز!!!

pi4d_for_honor_season_6.jpg

For Honor's Season VI "Heroes March"

آپدیت بعدی بازی For Honor قرار است دارای محتویات زیادی باشد به حدی که می تواند زمانی از کنفرانس E3 را به خود اختصاص دهد.

f2u7_skull_amp_bones.jpg

Skull & Bones

بازی با محوریت دزدان دریایی که سال گذشته معرفی شد، اما اطلاعات زیادی از آن زمان منتشر نشده، می توان انتظار نمایش های بیشتری از بخش داستانی بازی را داشت.

hudn_the_crew_2.jpg

The Crew 2

این بازی با گسترش در تمام بخش های موجود در نسخه اول قرار است در انتهای ماه June عرضه گردد، اما می توان انتظار نمایشی جدید از بازی، رونمایی از محتوای Season Pass و همچنین اعلام تاریخ Beta بازی در جریان کنفرانس را از آن داشت.

llyu_starlink.jpg

Starlink - Battle for Atlas

یکی دیگر از IPهای جدید یوبیسافت این بازی بود که سال گذشته معرفی شد. این بازی که می خواهد گجت های فیزیکی را وارد گیم پلی خود کند توسط شعبه Toronto یوبیسافت برای همه کنسول های نسل حاضر در حال ساخت است، البته تا به حال نسخه PC آن تایید نشده است.

tux9_transference.jpg

Transference

بازی VR که توسط Elijah Wood و استودیوش با همکاری یوبیسافت مونترال در حال ساخت هست و سال گذشته با دمویی کوتاه معرفی شد. با توجه به حضور Elijah Wood در E3 Colossum می توان انتظار نمایش جدیدی از این بازی را نیز داشت.

pve_just_dance.jpg

Just Dance

اصلا بدون این سری کل کنفرانس ارزش دیدن نداره!!! حالا همه بیان وسط یکم کالری بسوزونیم :D


آپدیت های خبری

2fe2_dxxufjbx4aausah.jpg
  • ادامه عنوان Tom Clancy's The Division در برنامه هفتگی بازی معرفی شد. بازی حدودا بیش از 2 سال در مرحله ساخت توسط استودیو Massive Entertainment با همکاری چندین شعبه دیگه از Ubisoft هست. اطلاعات دیگه ای از بازی داده نشده و باید منتظر اطلاعات بیشتر در E3 بود!

xe9i_photo_2018-03-13_15-55-37.jpg
  • لیست شدن نسخه جدید از سری Splinter Cell در وبسایت Amazon کانادا! (رسمی بود تاپیک PC هم شیرینی برای من :D)
  • گزارش سال مالی 2017-2018 هم در تاریخ 17 ماه May منتشر می شه، احتمالا از برنامه برای امسال هم مواردی گفته بشه. البته امیدوارم که همه چیز رو لو ندن!
 
آخرین ویرایش:

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
در مورد بازی های تک نفره به نظرم خیلی باید خودمونو گول بزنیم که تغییر چشمگیر وضعیتشون رو حداقل نسبت به نسل قبل نبینیم! الان دوتا غول بازیسازی، EA و اکتیویژن تقریبا بازی های تک نفره رو دارن کنار میزارن دیگه. در حالی که هنوز از نسل باقی مونده و اینا دارن میرن به استقبال نسل آینده! از طرف دیگه ناشرهای دیگه مثل مایکروسافت هم همین راه رو دارن میرن و ناشری مثل یوبی هم از مسیر دیگه (بازی بعنوان سرویس) داره همین مسیر رو میره!
به نظرم تو آینده نزدیک وظیفه ساخت بازی های داستان محور تک نفره میوفته رو دوش ناشرهای مستقلی که کلا بازی های کم هزینه تری میسازن و دغدغه تجاری کمتری دارن و صاحبان پلتفرم ها که سودی که از صنعت بدست میارن فراتر از فروش بازی ها هست.

اما در مورد کلود گیمینک. هدف مایکروسافت تحسین برانگیز و در عین حال هوشمندانه و البته خیلی خیلی سخته. مایکروسافت میخواد مفهوم انحصار رو برداره و تا همینتجا هم با پلتفرم ویندوز اینکار رو تا حدی انجام داده. به نظرم تو آینده نزدیک ناشرهای دیگه هم در نهایت به همین استراتژی رو میارن. با توجه روند افزایش هزینه ساخت بازی ها یکی از بهترین کارهایی که میتونه به سود بیشتر سازنده ها کمک کنه کنار زدن محدودیتی به اسم پلتفرم و انحصار هست.

چیزی که مایکروسافت دنبالشه بدون شک آینده هست. به نظر من بهترین آینده برای صنعت بازی هست هر چند که نمیشه گفت چه زمانی محقق میشه.
 
  • Like
Reactions: Natural Killer

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,699
نام
mohammad
نظر من اینه شاید همه بازی های تک نفره خوب نفروشن ولی عرضه همچین عناوینی بخصوص انحصاری روی کنسول ها باعث میشه اون کنسول نماد پیدا کنه... و اتفاقا همینا باعث بشه بازی های که تمرکزی هم روی بخش تک نفره ندارند بهتر روی اون کنسول بفروشند... خودمونیم خوده سونی گفته از هر چند بازی داستانی فقط چندتاشون سودده میشن...و میون این کنسول ها می دونیم کدوم کمپانی بهترین خدمات انلاین رو میده... ولی فروش کنسول و بازی ها چیزه دیگه ای رو میگه...! همین نینتندو چطوری سرپاست؟ یا خیلی اژ rpgها؟ ایا دلیلش این نیست خیلی ها قدرت ریسک ندارند و از کنار گزاشتن بودجه های کلان می ترسن؟ یا استعداد خاصی توی این زمینه ندارند؟ من حس می کنم کم کم بازی های تک نفره سمت محو شدن برن... تو همین زمان عطش مردم که بیشتر بشه...یکی دو تا ناشر ظهور خواهند کرد که بازی های تک نفره رو شروع به ساخت می کنند و همین عطش مردم باعث فروش وحشتناک اونا خواهد شد... از این رو تمام ناشرانی که یک روز به این بازی ها پشت کردند... دوباره وارد رقابت میشن:D...
 

Donger Reborn

کاربر سایت
Mar 21, 2017
1,414
اول این که بحث Cloud Gaming رو نباید با بحث بین عناوین تک نفره و چند نفره قاطی کرد، ربطی به هم ندارن
بعید هم بدونم کسی بدش بیاد هرجا که هست، با حداقل سخت افزار بتونه طیف وسیعی از بازی ها رو با بالاترین کیفیت و بدون نیاز به دانلود بازی و آپدیت و ... بازی کنه
بازی رو به محض این که ریلیز می شه درجا اجرا می کنی و سازنده هم صرفا به یک سخت افزار ثابت برای چندین سال محدود نیست
در نتیجه من به شخصه چیزی جز سود برای گیمینگ با مهاجرت به Cloud Gaming نمی بینم، فقط بحث زمانیش هست که کی زیرساخت ها برای ارائه همچین سرویسی آماده می شه، اما دیر و زود به این سمت مهاجرت می کنیم

اما در مورد بازی های تک نفره و چند نفره
من نمی دونم چرا شما فکر می کنید هر بازی ای Multiplayer باشه دیگه سازنده ازش پول پارو می کنه
همونقدر که ممکنه یک عنوان Single player توی فروش فیل بشه، امکان داره یک عنوان Multiplayer هم فیل بشه
چه بسا عواقبش برای عنوان Multiplayer سنگین تر هم باشه چرا که تعهداتی در قبال اشخاصی که بازی رو تهیه کردن داره، مثلا Epic Games سر Paragon پول پلیر ها رو پس داد
عناوین Multiplayer رشدشون در کنار Single player هست، به نظرم تضادی با هم دیگه ندارن
تا چند سال پیش محدود بودن و مدتی هست شروع کردن رشد کردن، بازار انقدر بازار بزرگی هست که جا برای هر دوتاشون باشه
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
hpnu_6-7-2018_6-56-35_pm.jpg


بنده خداها دیگه اسم Leak میشنون می ترسن، با تشکر از لیک کیلویی Walmart باس SC هم تایید شده بدونیم دیگه!

37jk_dff_4b_x4aa7ghq.jpg


حالا که عمو سم رو قراره ببینیم، این گزارش از حضورش داخل بازی Ghost Recon Wildlands خالی از لطف نیست!

21u2_dfhskqbwaaysj57.jpg

اینم Yves که داره برای ما از E3 می گه :D:D
 

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین
اینو با Video Editor خود بازی کپچر کردن و ساختن :o


انصافا خود یوبی نمی تونه همچین تریلری برای بازی بسازه! همینو بدن لانچ تریلر بره :D
خيلي هايپ داشت فوق العاده بود :D
اتخاب صحنه هاش و چيدمانش كنار هم حرفه اي بود.
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
Now we are Talking :D:D

l8fp_6-8-2018_8-37-42_pm.jpg
یعنی از همه بازیا یه تیزی حرفی نشونه ای هست الی این For Honor قشنگ سفت گرفتن لامصبا هفته قبلی موقع Warriors den جلسه داشتن واسه E3 به نظرم هرچی هست یه چیز پر و پیمونی دارن میسازن (بایدم واسه معرفی پرنس جلسه بذارن >:) ) مخصوصا اگه تریلر سینمایی بدن فوق العاده میشه اون تریلر اول بازی یکی از بهترین تریلرهای ساخته شده به دست بشره.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
با توجه به اینکه لیک والمارت یکی پس از دیگری داره درست در میاد، دیگه قطعا امسال شاهد یک Splinter Cell جدید هستیم.
برای همین با خودم داشتم فکر می کردم که بازی چطوری می خواد باشه!

چیزی که به ذهنم رسید حضور شخصیت Ironside توی استودیو و بازی کردن نقش سم در ایونت Ghost Recon بود! ولی اگر قراره دوباره Ironside نقش سم رو بازی کنه، با اون وضع جسمی و کهولت سن نمی تونه خودش بازیگر موشن کپچر هم باشه (توی Blacklist که سال 2013 فکر کنم اومد به همین خاطر از ایشون استفاده نشد). حالا دو مورد سناریو پیش میاد که به دلایلی یکیش رو می گم!:D:D
به خاطر اینکه نمی شه روی موشن کپچر و حرکات خود سم به صورت Sync شده مانور داد، بازی حالت سینمایی و روند خطی خودش رو از دست می ده و بیشتر به سمت Open World شدن می ره تا چیزی رو مشابه Ghost Recon Wildlands شاهد باشیم. اگه این عنوان رو بازی کرده باشین، می دونین که با اینکه گروه Ghosts نقش اصلی بازی بودن، اما توی چهره، صحنه ها و ... خیلی نقشی نداشتن و به صورت خیلی عادی همه چیز پیاده سازی شده بود!

خلاصه که بودن Ironside می تونه همچین سناریویی رو به وجود بیاره!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,292
نام
امیر حسین
در مورد POP 2008 زیاد از دل تنگمون گفتیم ، ولی دیروز یه بنده خدایی هم تو Reset Era از دل تنگش گفت و چندتا عکس گذاشت، یاد و خاطره ش رو بیشتر زنده کرد...همینطور حسرت ادامه ی بازی رو :(







و Main Theme بازی :


---
ده سال از بازی گذشت، فکر کنم ده سال دیگه هم E3 بیاد و بره، باز من خواستار معرفیه بازی باشم! :(

سیستم کومبو زنی و مبارزه پرنس و الیکا در کنار هم رو خیلییی دوست داشتم، خیلی خفن بود کومبوهاشون!:x
این همکاریسون مثل GOW آخری بود، دوست دارم نسخه جدید با بیشتر شدن دشمن ها و مبارزات (مثل GOW شلوغ و زیاد بشه یعنی ) و پیشرفت و زیاد شدن کومبوها، بازم این سبک مبارزه رو ببینیم:(
گرچه به هیچیه بازی دست هم نزنند و یک بازی با سیستم قبل، ولی محیط های جدید و ادامه ی داستان هم بسازن من راضیم! :(
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,196
نام
∂αнмα
در مورد POP 2008 زیاد از دل تنگمون گفتیم ، ولی دیروز یه بنده خدایی هم تو Reset Era از دل تنگش گفت و چندتا عکس گذاشت، یاد و خاطره ش رو بیشتر زنده کرد...همینطور حسرت ادامه ی بازی رو :(







و Main Theme بازی :


---
ده سال از بازی گذشت، فکر کنم ده سال دیگه هم E3 بیاد و بره، باز من خواستار معرفیه بازی باشم! :(

سیستم کومبو زنی و مبارزه پرنس و الیکا در کنار هم رو خیلییی دوست داشتم، خیلی خفن بود کومبوهاشون!:x
این همکاریسون مثل GOW آخری بود، دوست دارم نسخه جدید با بیشتر شدن دشمن ها و مبارزات (مثل GOW شلوغ و زیاد بشه یعنی ) و پیشرفت و زیاد شدن کومبوها، بازم این سبک مبارزه رو ببینیم:(
گرچه به هیچیه بازی دست هم نزنند و یک بازی با سیستم قبل، ولی محیط های جدید و ادامه ی داستان هم بسازن من راضیم! :(
یکی از فانتزیام ـه که نسخه ی دوم بازی رو با این Main Theme ـش معرفی می کنن اون وقته که سر به بیابونا باید بزارم هیییییی :(
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,108
نام
پوریا
چیزی به کنفرانس یوبی هم نمونده. یکی از دوستام از طرف Ubisoft و برای بازی Division توی E3 حضور داره. ازم خواست هر سوالی در مورد Division 2 بعد از کنفرانس یوبی دارم، ازش بپرسم و اگه مشکلی پیش نیومد، از سازنده های بازی توی E3 میپرسه. اگه کسی از دوستان سوالی براش پیش اومد، میتونه بهم بگه که بهش انتفال بدم.

FRc-Uyk6otFw3ddY.gif
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,065
نام
سهند
من فقط منتظر یه اسپلینرسل بدون اینکه اوپن ورد شده باشه هستم و البته دوس دارم اساسینز کرید جدید ادامه داستان بایک به همراه شخصیت پردازی بهتر ازین شخصیت و پارکور بهتر باشه
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر