نمایشگاه/رویداد Ubisoft E3 2018 Press Conference

نمایش کدام بازی را بیشتر دوست داشتید؟

  • Anthem

  • The Division 2


Results are only viewable after voting.

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
2pzh_beyond-good-and-evil-2-artworks-12-pc-games_b2article_artwork.jpg


8lm6_ubi_e3_armin_2.jpg


Wf-YB65pl1cQmA

با سلامی مجدد و خیلی گرم خدمت بازی سنتری های عزیز، دوستان یوبی فن و عزیزان عزیزتر از جان یوبی هیتر :x:D

باز هم قراره در خدمت شما عزیزان باشیم با کنفرانس E3ـی دیگه و مجددا هم مسئولان ارشد یوبی که در بازی سنتر حضور دارند به بنده اطلاع دادند که تاپیک مانند سال گذشته ایجاد و پیش برده شود.

البته امسال از سایر دوستان عقب افتادیم، هنوز هم که هنوزه (هنوز یعنی آخرای 19 اسفند) تاریخ و ساعت کنفرانس تایید نشده، اما وجودش حتمی هست!

سال گذشته کنفرانس می رفت که کاملا جدید و غیر قابل پیش بینی باشه، اما با درایت فراوان مسئولان یوبی، هرچی عنوان بزرگ بود توی ماه March معرفی شد، حالا یا فقط اسم یا لوگو یا اصلا نمایش کامل، به همون روال (گویا حال کردن با این روش) امسال گفتن یکم خفن تر عمل کنیم، توی یک Livestream ساده اومدن و The Division 2 رو معرفی کردن (اینجاست که می گن مااااا..شا.....ه)، اینجوری بود که همه، حتی خود استودیو سازنده هم شوکه شد!

اما امسال در کل برنامه مشخص تری در پیش هست، قاعدتا نماش از عنوان های The Crew 2، Skull & Bones, The Division 2, Starlink, Beyond Good & Evil 2 رو خواهیم داشت به علاوه گل سر سبد مجلس Just Dance (20)18

طبق برنامه مالی این شرکت هم در سال مالی 2018-2019 شاهد عرضه 4 عنوان AAA خواهیم بود که تا به حال 3 تا از اون ها مشخص هستند (البته از من می شنوین به اون لیست اعتمادی نیست، Skull & Bones بهش می خوره به تاخیر اساسی رو در پی داشته باشه، The Division 2 هم اصولا نباس زود بیاد!)

حدس و گمان ها رو هم از پست اول حذف می کنیم، آنتی هایپ هم به شدت روندش رو حفظ می کنیم، باشد که رستگار هم شویم.

اخبار و شایعات و .... به همین پست اضافه می شن، نظر سنجی از الان خیلی زوده، اما به موقع اون ها هم راه اندازی می شن، اطلاعات دقیق کنفرانس و انشالله بعد از اون لینک دانلود هم با فونت درشت در خدمت شما عزیزان قرار می گیره!

خدارو شکر اینجا زیاد به حاشیه نمی ره، اما به هر حال از همکاری شما سپاسگذار خواهیم بود.

لیست بازی هایی که احتمال نمایش آن ها در کنفرانس بالاست

ftax_beyond_good_amp_evil_2.jpg

Beyond Good & Evil 2

این بازی رو شاید بتوان یکی از جاه طلبانه ترین پروژهای یوبیسافت دانست و نمایش گسترده از آن توسط تیم ساخت تایید شد.

wt9w_the_division_2.png

Tom Clancy's The Division 2

ساخت بازی تقریبا در ماه های اول عرضه نسخه نخست بازی استارت خورده و تایید شده که از بازی در طی کنفرانس E3 2018 رونمایی می شود.

6r1s_logo.jpg

Assassin's Creed Odyssey
خلاصه بعد از n+1 لیک و شایعه و درد و مرض این عنوان هم به صورت رسمی با یه گیف لگد زنیِ خشونت بار معرفی شد و پرونده 3 تا عنوان AAA امسال یوبی رو بست. سورپرایز بی سورپرایز!!!

pi4d_for_honor_season_6.jpg

For Honor's Season VI "Heroes March"

آپدیت بعدی بازی For Honor قرار است دارای محتویات زیادی باشد به حدی که می تواند زمانی از کنفرانس E3 را به خود اختصاص دهد.

f2u7_skull_amp_bones.jpg

Skull & Bones

بازی با محوریت دزدان دریایی که سال گذشته معرفی شد، اما اطلاعات زیادی از آن زمان منتشر نشده، می توان انتظار نمایش های بیشتری از بخش داستانی بازی را داشت.

hudn_the_crew_2.jpg

The Crew 2

این بازی با گسترش در تمام بخش های موجود در نسخه اول قرار است در انتهای ماه June عرضه گردد، اما می توان انتظار نمایشی جدید از بازی، رونمایی از محتوای Season Pass و همچنین اعلام تاریخ Beta بازی در جریان کنفرانس را از آن داشت.

llyu_starlink.jpg

Starlink - Battle for Atlas

یکی دیگر از IPهای جدید یوبیسافت این بازی بود که سال گذشته معرفی شد. این بازی که می خواهد گجت های فیزیکی را وارد گیم پلی خود کند توسط شعبه Toronto یوبیسافت برای همه کنسول های نسل حاضر در حال ساخت است، البته تا به حال نسخه PC آن تایید نشده است.

tux9_transference.jpg

Transference

بازی VR که توسط Elijah Wood و استودیوش با همکاری یوبیسافت مونترال در حال ساخت هست و سال گذشته با دمویی کوتاه معرفی شد. با توجه به حضور Elijah Wood در E3 Colossum می توان انتظار نمایش جدیدی از این بازی را نیز داشت.

pve_just_dance.jpg

Just Dance

اصلا بدون این سری کل کنفرانس ارزش دیدن نداره!!! حالا همه بیان وسط یکم کالری بسوزونیم :D


آپدیت های خبری

2fe2_dxxufjbx4aausah.jpg
  • ادامه عنوان Tom Clancy's The Division در برنامه هفتگی بازی معرفی شد. بازی حدودا بیش از 2 سال در مرحله ساخت توسط استودیو Massive Entertainment با همکاری چندین شعبه دیگه از Ubisoft هست. اطلاعات دیگه ای از بازی داده نشده و باید منتظر اطلاعات بیشتر در E3 بود!

xe9i_photo_2018-03-13_15-55-37.jpg
  • لیست شدن نسخه جدید از سری Splinter Cell در وبسایت Amazon کانادا! (رسمی بود تاپیک PC هم شیرینی برای من :D)
  • گزارش سال مالی 2017-2018 هم در تاریخ 17 ماه May منتشر می شه، احتمالا از برنامه برای امسال هم مواردی گفته بشه. البته امیدوارم که همه چیز رو لو ندن!
 
آخرین ویرایش:

FPS Eager

کاربر سایت
Jan 27, 2013
1,341
نام
امیرعلی
واسه من بیشتر از همه Division2 ، نسخه اول با همه مشکلاتش جز بهترین تجربیاتم بین بازی‌های mmo بود.
بعد از اون هم عنوان معرفی نشده(انتظاراتم خیلی بالاس امیدوارم مثل steep فیل نشم!)
سوم هم skull and bones! آره دیگه خیلی دوست دارم این عنوانو :D
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,108
نام
پوریا
این bg&e رو کاش نوستالژی منم بود که برای اومدنش مشتاق بودم چون بنظر بازی خفنی یه :D ولی درکل فعلا هیچ نظری درموردش ندارم.
خیلی دوست دارم ببینم دویژن شماره دومش قراره تو چه حال و هوایی باشه. با شماره اول کلی حال کردم.
اودیسه هم زیاد براش منتظر نیستم اما چون خیلی از معماری یونانی و یونان قدیم خوشم میاد خیلی دوست دارم ببینم چجوری ساختن بازیو.
و در اخر هم اگر اسپلینتر سل معرفی کردن که میکنن! خداکنه بازی حالت خطی خودش رو داشته باشه و نزنن یچیزی شبیه گوست ریکن تحویل بدن:(
اگه با شماره ی اول دیویژن حال کردی، دومیش برات به مراتب جذاب تره. کلا دیویژن و Anthem و destiny طرفدارهای خودشون رو دارن. انلاین بودن و سبکشون طوریه که شاید خیلی ها ازش خوششون نیاد.


پ.ن: توی نظر سنجی، چه می‌کنه BGE 2 و عنوان معرفی نشده.
 
  • Like
Reactions: stanley

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,289
نام
امیر حسین
تعداد گزینه ها که بیشتر نمیشه پس...
به AC:O رای میدم، هرچقدر هم بازی خدایی نکرده واقعا بی ربط به AC باشه، بازم اسم AC روشه و منم فن زبون نفهمشم:|
فقط امیدوارم یه سری مشکلاتی که با AC:O دارم و ساختاری نیستن رو(مثل تنوع انیمیشن ها)رفع کنند. و داستان هم AC باشه واقعا:( که اگر برگردن عقب...رسما باید به فازشون شک کرد!

BG&E2 ، شماره اول رد بازی نکردم ولی حس میکنم با بازی حال میکنم! کلا عاشق جک و جونور و این چیزام و حالا که بازی با این نوع سبک کاراکترها و ... تقریبا منقرض شده، همین خودش برام مهم ترین دلیله!
اما یه حسی بهم میگه لقمه بزرگ تر از دهنشون برداشتن و واقعا اون چیزی که تو ذهنشونه رو نمیتونند خوب پیاده کنند:|

بعدی هم S&B ! با توجه به تجربه FH بین بازی های آنلاین یوبی و اینکه حال کردم، و مبارزات دریایی ACها ، و اینکه به عنوان یک وان پیس فن رگ دزد دریایی تو بدنمونه، نمیشه برای بازی هایپ نبود!:-" امیدوارم 1.بخش سینگل پلیرش جذاب باشه، انتظار بلک فلگ که نمیره:)) و خوب روش تبلیغ بشه ملت فکر نکنند یه بخش آموزشیه! 2.بخش داستانی نیازی به آنلاین بودن نداشته باشه، من که علی @Dante Never Cry رو نتونستم راضی کنم FH بزنه، اگر این آنلاین نباشه شاید راضی شد این یکی رو بزنه:)) (و بقیه که نظرشون مثل علیه:D )

---
FH DLC
حس میکنم شمشیرش اونقدر بلند نیست که ونگارد باشه:| منم که با غیر ونگارد کنار نیمدم آخرشم:|
گرچه فکر کنم ونگاردم باشه، بازم نتونم بیخیال واردن بشم:))

بازی معرفی نشده...
انتظار خاصی ازش ندارم! یعنی POP که نیست، از اونطرف بهشون نمیخوره امسال یه IPجدید AAA معرفی کنند مثلا!:D که اگر بود احتمال زیاد حال میکردم، کلا ایده های یوبی، غیر از فارکرای برام جذاب بودن/هستن:D
و... این لعنتیا که یوبی آرت رو فراموش کردن:( اگر یه بازی نقلی یوبی آرت بود، یا ادامه ی COL یا بازی مشابه VH معرفی میکردن، حتما حتما رای میدادم!
 

Max Blood

کاربر سایت
Feb 17, 2016
817
نام
پویا
عجیبه به جز BGE 2 برای هیچکدوم از بازی های یوبی که رسما تایید شده هایپ نیستم ولی هنوز چشم امیدی به مراسمش دارم:D
خدا کنه که ناامید نشم و بالاخره یه سوپرایز خوفناک اونم از جنس SC تو آستین داشته باشن:x
آساسین هم هرچی اطلاعات ازش اومده بیشتر ناامیدم کرده پس بیخیالشم فعلا:-"
 
  • Like
Reactions: Akiba

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
دوستان و امیر آکیبای عزیز. لطفا بین AC:O و AC:O یک تفاوت قائل بشین :))
ینی یکیو AC:Or بنویسین اون یکیو AC:Od ... :D سخته خوندن پستا

-----------------------------
ویرایش: برای نظر سنجی هم خواستم به سه تای بالا رای بدم، گفتم اون Crew بدبخت پایین تنهاس. رفتم رای ـم به دیویژن رو برداشتم و به کرو رای دادم!
راستش یک ویدیو ده دقیقه ای از IGN First دیدم و واقعا واقعا حال کردم باهاش... یک سری ایده های خیلی خیلی خفنی پیاده کرده بودن... فقط همون قضیه هندلینگ و کنترل ماشینا اوکی باشه حله حله :D

پ.ن. چرا به بازی معرفی نشده رای ندادم :|:(( من POP موخام:((

-----------------------------
ویرایش 2: کلن یوبی جان این سال های اخیر هر سال اخر کنفرانس یک سوپرایز و نمایش فک بر انداز (حالا رنج این حرف کم و زیاد داشته :D ولی خب به طور کل "خیلی خوب") داشته...
واچداگز، دیویژن، RainBow6 S و گوست ریکان اخیر و پارسالم BG&E2... (فقط سال 2016 فکر کنم چیز خیلی خفنی اخر کنفرانس نبود. البته اونسال FH بود ولی فکر کنم اولای کنفرانس بود. ولی حکم اون بازی و سوپرایز خفن سالو داشت :D)
امسال احتمالا SC این کارو میکنه ولی امیدوارم اوایل کنفرانس معرفی بشه. اخر کنفرانس تریلر خیلی خیلی خفن و سینمایی از PoP بزارن همه برن تو کما;;)=P~8->
 
آخرین ویرایش:

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
iy4n_photo_۲۰۱۸-۰۶-۰۱_۰۶-۲۲-۳۷.jpg


خب تو تریلری که برای For Honor دادن اگه یکمی دقت کنیم اونور هیروها به یه چیز جالبی برمیخوریم اونم اینکه معماری هستش که با معماری پرشین یکی هستش.تو Prince Of Persia هم این مدلی زیاد دیدیم.اصلا نمیدونم جریان چیه دارن به پرنس هینت میدن یا هیرو ایرانیه کلا طراحی مپ جوریه که به ایرانی ها بیشتر میخوره.مپ حالت شن یا صحرا مانند داره.نخل هم داره البته.یه احتمال دیگم هست که تو اسپانیا باشه چون لباس شخصیته هم بهش میخوره اما اون شمشیر هیچ جوره به جایی غیر از ایران نمیخوره.از طرفی بقیه احتمالات اونقدر بزرگ نبودن یا به درد فور انر نمیخورن که بخوان بیارنشون تو بازی.شاید فکشن مرسنری اضافه کنن!!
اسپارتان!بیخیال همین الانشم کرکتر رومی داریم.
ادامه این پست مثل اینکه قضیه داره جدی میشه.
هیرویی که تو تیزر فور انر نشون دادن دست چپه و دوتا سلاح هم داره انگار.
از جایی که یوبی سافت اومد سم فیشر رو تو ghost recon اورد و Ezio's house رو هم به سیج اضافه کرد به احتمال زیاد برنامشون اینه اینجوری هینت بدن که نسخه ای از اسپلینتر سل در دست ساخته با اون لیک والمارت صد درصد اسپلینتر سل جدید معرفی میشه و از این جهت هم پرنس رو دارن به فور انر میارن
از نحوه تو دست گرفتنش احتمالا دوتا سلاح داره.سلاحی که تو دستشه عین همون شمشیر روی کاور POP: SOT هستش با کمی اپگرید و تغیر که حتی اگه اینکارو هم نمیکردن دیگه کاملا واضح و ضایع بود البته نمونه همین شمشیر تو TTT هست
تیم تایید کرد هیرویی که میخواد اضافه یشه کاملا خاص و مهمه و میشه گفت بهترینی هست که ساختن
مپ هم که پر شن و خاکه پرنس هم لوکیشناش همینجوری بوده حتی گاردی که روی دستش هم هست اگه مقایسه کنید با پرنس میبینید همینجوریه.معماری مپ هم که عین ایرانیه+ بازهم تو نسخه های پرنس مخصوصا TTT هم زیاد این مدل معماری رو دیدیم.
همه چی دست به دست هم داده که این هیرو پرنس باشه با همون برنامه ای که یوبی سافت داره وگرنه دلیلی نداشت سم رو به Ghost recon بیارن یا حتی فور انر رو اینجوری بیارن تو مراسم مثل همیشه تو برنامه هفتگیشون هیروهارو معرفی میکردن.در کل هایپ میشویم و همه چی هم تا اینجا به پرنس میخوره.اون هینت های تو توییتر سازنده پرنس هم که دیگه واضحه هرچیزی که مربوط به پرشین باشه رو ریتویت میکنه.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
ادامه این پست مثل اینکه قضیه داره جدی میشه.
هیرویی که تو تیزر فور انر نشون دادن دست چپه و دوتا سلاح هم داره انگار.
از جایی که یوبی سافت اومد سم فیشر رو تو ghost recon اورد و Ezio's house رو هم به سیج اضافه کرد به احتمال زیاد برنامشون اینه اینجوری هینت بدن که نسخه ای از اسپلینتر سل در دست ساخته با اون لیک والمارت صد درصد اسپلینتر سل جدید معرفی میشه و از این جهت هم پرنس رو دارن به فور انر میارن
از نحوه تو دست گرفتنش احتمالا دوتا سلاح داره.سلاحی که تو دستشه عین همون شمشیر روی کاور POP: SOT هستش با کمی اپگرید و تغیر که حتی اگه اینکارو هم نمیکردن دیگه کاملا واضح و ضایع بود البته نمونه همین شمشیر تو TTT هست
تیم تایید کرد هیرویی که میخواد اضافه یشه کاملا خاص و مهمه و میشه گفت بهترینی هست که ساختن
مپ هم که پر شن و خاکه پرنس هم لوکیشناش همینجوری بوده حتی گاردی که روی دستش هم هست اگه مقایسه کنید با پرنس میبینید همینجوریه.معماری مپ هم که عین ایرانیه+ بازهم تو نسخه های پرنس مخصوصا TTT هم زیاد این مدل معماری رو دیدیم.
همه چی دست به دست هم داده که این هیرو پرنس باشه با همون برنامه ای که یوبی سافت داره وگرنه دلیلی نداشت سم رو به Ghost recon بیارن یا حتی فور انر رو اینجوری بیارن تو مراسم مثل همیشه تو برنامه هفتگیشون هیروهارو معرفی میکردن.در کل هایپ میشویم و همه چی هم تا اینجا به پرنس میخوره.اون هینت های تو توییتر سازنده پرنس هم که دیگه واضحه هرچیزی که مربوط به پرشین باشه رو ریتویت میکنه.
منم یه جمله از فرح پرنس 1 رو توییت کرده بودم با عکس اون صحنه که شن داره به سمت واردن میاد، کارگردان بازی و اون مدیر کامیونیتی لایک کردن از بین سازنده ها!
فقط یه مسئله ای که هست اینه که به نظر جسه طرف خیلی بزرگه! هم اون صحنه که واردن بهش نگاه می کنه، هم اونجایی که شمشیر رو جلوش گرفته، انگار واردن تا شونه طرف هست!

به هر حال اگه پرنس باشه یه عربده ای سر می دهم اینجا :D خود For Honor چیزی هست که به شدت علاقه دارم بهش، از Persia و خصوصا Prince بهش اضافه بشه دیگه واویلا!

*********
در مورد نظر سنجی هم که هی به خودم می گم چرا گزینه ها بیشتر نیست، نه آخه چرا؟ مردم آزاری داری مگه؟ مردم هیچی اصلا، چرا خود آزاری می کنی؟!! چرا؟ هااا؟!! چرااااااااااااااااا؟!!!!!!!!

خلاصه مجبور شدم رای ها رو اینطوری بدم

BGE2 که در هر صورت چه تک انتخابی بود، چه 20 تایی بازم انتخاب بود برام! تنها بازی که شاید انتخاب BGE2 رو کنارش برام سخت کنه Cyberpunk 2077 هست!

بعد The Division 2 هست، شماره قبلش رو خیلی دوست داشتم، بیشتر البته اون فضا سازی فوق العاده ... امیدوارم بازم باشه و هم یه سری چیزها بهبود پیدا کنه، هم یه سری تغییرات بنیادی!

انتخاب بین AC و FH خیلی سخت شده بود، فضای یونان رو به شدت دوست دارم، می دونم از افسانه ها استفاده می کنن، اما از اون سمت برای For Honor صحبت Princeهست، لعنتی Prince! پس رای سوم هم رفت برای FH ولی به صورت معنوی AC کنارش هست!

اگه می دونستم اون گزینه بازی معرفی نشده چی هست، مثلا Splinter، قطعا تعداد انتخاب رو به 10 تا افزایش می دادم:D

Skull & Bones رو زیاد ازش نمی دونم، مجهول است و فعلا خیلی درگیرش نیستم، The Crew 2 بازی جذابی هست با یک سری کمبودهای یدک کشیده شده از شماره اول خصوصا توی جزییات! Transference و Starlink هم به نظر جالب هستن، ولی خوب فعلا نه! Just Dance که اصلا خود عشقه، ولی حیف رو PC نمیاد :((
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,977
نام
محمد
عمرا خبری از پرنس و این حرفا نیست.:D تهش یه ساراسن میدن با شمشیر و سپر. هیرو دو شمشیره داریم همین الان. احتمالا یه سلاح دیگه دست راستش باشه. شایدم تو تریلر طرف دست چپه.
اگه واقعا بخوان هینت بدن به پرنس میان یدونه ماسک میذارن تو بازی :D
 
  • Like
Reactions: Grey Warden

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
عمرا خبری از پرنس و این حرفا نیست.:D تهش یه ساراسن میدن با شمشیر و سپر. هیرو دو شمشیره داریم همین الان. احتمالا یه سلاح دیگه دست راستش باشه. شایدم تو تریلر طرف دست چپه.
اگه واقعا بخوان هینت بدن به پرنس میان یدونه ماسک میذارن تو بازی :D
تو بزار هینت رو بدن، با این چیزاش کازی نداشته باش.

** هرکاری کردم تو و اون مهدی نِرو رو نتونستم من از این حالت منفی نگری در بیارم :D:D
 
  • Like
Reactions: Oakenshield

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,977
نام
محمد
تو بزار هینت رو بدن، با این چیزاش کازی نداشته باش.

** هرکاری کردم تو و اون مهدی نِرو رو نتونستم من از این حالت منفی نگری در بیارم :D:D
خب اقا واقعیته دیگه:D هر سال ای ۳ که میشه همه میان از آمال و ارزو هاشون میگن بعد اخر سر هیچکدومم عملی نمیشه:D الان تو فروم یه ور دنبال مگس ۰ اند. اونور گات بتزدا را میخوان. اینجا هم پرنس. اخرشم کنفرانس ها میان و میرن و از هیچکدوم اینا خبری نیست:D البته این چیزا فقط مختص ما نیست. اپیدمیه:D
+
درسته تیم FH دارن خوب بازیو منیج می کنن اما هیچ وقت نمیشه ازشون انتظار حرکات تخیلی داشت. تجربه ثابت کرده.+ الانم اومدن از خاورمیانه الهام بگیرن همچین ربط خاصی به پرنس نداره. هر گردی که گردو نیست اخه!‌
 
  • Like
Reactions: Max Payne Pay

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
خب اقا واقعیته دیگه:D هر سال ای ۳ که میشه همه میان از آمال و ارزو هاشون میگن بعد اخر سر هیچکدومم عملی نمیشه:D الان تو فروم یه ور دنبال مگس ۰ اند. اونور گات بتزدا را میخوان. اینجا هم پرنس. اخرشم کنفرانس ها میان و میرن و از هیچکدوم اینا خبری نیست:D البته این چیزا فقط مختص ما نیست. اپیدمیه:D
+
درسته تیم FH دارن خوب بازیو منیج می کنن اما هیچ وقت نمیشه ازشون انتظار حرکات تخیلی داشت. تجربه ثابت کرده.+ الانم اومدن از خاورمیانه الهام بگیرن همچین ربط خاصی به پرنس نداره. هر گردی که گردو نیست اخه!‌

کل لذت E3 ها به همین دو سه ماه قبلشه که :D وگرنه خود کنفرانسا 5-6 ساعت میشه پشت سر هم میبینیم کف میکنیم بعدم فراموش میشه میره... این لذتاست که میمونه :D

همین ادماو تو نگاه کن (تا یکی دو سال پیش تیم LSD بود الان چرا غیبشون زده؟ :| ماکان و امیر اکیبا پاسخ گو باشین) تا چند سال پیش راست و چپ کرش میخواستن، شنمو، ریمیک فاینال فانتزی 7، فالوت 4، BG&E2 و ... ولی خب خیلیاشون الان رویت شدن! :D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,289
نام
امیر حسین
خب اقا واقعیته دیگه:D هر سال ای ۳ که میشه همه میان از آمال و ارزو هاشون میگن بعد اخر سر هیچکدومم عملی نمیشه:D الان تو فروم یه ور دنبال مگس ۰ اند. اونور گات بتزدا را میخوان. اینجا هم پرنس. اخرشم کنفرانس ها میان و میرن و از هیچکدوم اینا خبری نیست:D البته این چیزا فقط مختص ما نیست. اپیدمیه:D
+
درسته تیم FH دارن خوب بازیو منیج می کنن اما هیچ وقت نمیشه ازشون انتظار حرکات تخیلی داشت. تجربه ثابت کرده.+ الانم اومدن از خاورمیانه الهام بگیرن همچین ربط خاصی به پرنس نداره. هر گردی که گردو نیست اخه!‌
نصف حال E3 به این آمال و آرزوهاست! که مربوط به قبل از E3 میشه و از تقریبا یک ماه قبل شروع میشه>:)
نصف حالشم خود کنفرانس ها:D
بزار ضایع بشیم ولی این مدت رو الکی خوش باشیم=))

کل لذت E3 ها به همین دو سه ماه قبلشه که :D وگرنه خود کنفرانسا 5-6 ساعت میشه پشت سر هم میبینیم کف میکنیم بعدم فراموش میشه میره... این لذتاست که میمونه :D

همین ادماو تو نگاه کن (تا یکی دو سال پیش تیم LSD بود الان چرا غیبشون زده؟ :| ماکان و امیر اکیبا پاسخ گو باشین) تا چند سال پیش راست و چپ کرش میخواستن، شنمو، ریمیک فاینال فانتزی 7، فالوت 4، BG&E2 و ... ولی خب خیلیاشون الان رویت شدن! :D
به آرزوهامون رسیدیم دیگه=)) حداقل اکثرش:D
کراش و اسپایرو من برگشتن!:x ، یه سایفون از قدیمی ها مونده:(
اونطرف همیشه توهم FF VII ریمیک و غیر نوبتی مثل FF VII AC یه چیز لذت بخشی بود که داره عملی میشه>:)

MediEvil هم بعد از ASBR میخواستم که اینم اومد>:)

علی صلح و صفا هم به DMC Vش رسید! :D

در کل به اهداف خیلی خفنی رسیدیم این چند سال!:))
و توصیه میکنم به رسم تمام انیمه ها، هیچوقت از آرزوهاتون دست نکشید:D

---
الان آمال و آرزوهای دست نیافتنی من :
the Order 2
Puppeteer 2
POP 2008 2
AC Japan با گیم پلی متفاوت از AC:Or :-"

ولی من به اوردر امیدوارم یکم! برمیگرده:(
 

artick

کاربر سایت
Jul 4, 2016
244
نصف حال E3 به این آمال و آرزوهاست! که مربوط به قبل از E3 میشه و از تقریبا یک ماه قبل شروع میشه>:)
نصف حالشم خود کنفرانس ها:D
بزار ضایع بشیم ولی این مدت رو الکی خوش باشیم=))


به آرزوهامون رسیدیم دیگه=)) حداقل اکثرش:D
کراش و اسپایرو من برگشتن!:x ، یه سایفون از قدیمی ها مونده:(
اونطرف همیشه توهم FF VII ریمیک و غیر نوبتی مثل FF VII AC یه چیز لذت بخشی بود که داره عملی میشه>:)

MediEvil هم بعد از ASBR میخواستم که اینم اومد>:)

علی صلح و صفا هم به DMC Vش رسید! :D

در کل به اهداف خیلی خفنی رسیدیم این چند سال!:))
و توصیه میکنم به رسم تمام انیمه ها، هیچوقت از آرزوهاتون دست نکشید:D

---
الان آمال و آرزوهای دست نیافتنی من :
the Order 2
Puppeteer 2
POP 2008 2
AC Japan با گیم پلی متفاوت از AC:Or :-"

ولی من به اوردر امیدوارم یکم! برمیگرده:(
به the order امیدوار نباش!!هر چیزی ممکنه غیر از the order 2
 
  • Like
Reactions: Akiba

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر