نمایشگاه/رویداد Ubisoft E3 2018 Press Conference

نمایش کدام بازی را بیشتر دوست داشتید؟

  • Anthem

  • The Division 2


Results are only viewable after voting.

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
2pzh_beyond-good-and-evil-2-artworks-12-pc-games_b2article_artwork.jpg


8lm6_ubi_e3_armin_2.jpg


Wf-YB65pl1cQmA

با سلامی مجدد و خیلی گرم خدمت بازی سنتری های عزیز، دوستان یوبی فن و عزیزان عزیزتر از جان یوبی هیتر :x:D

باز هم قراره در خدمت شما عزیزان باشیم با کنفرانس E3ـی دیگه و مجددا هم مسئولان ارشد یوبی که در بازی سنتر حضور دارند به بنده اطلاع دادند که تاپیک مانند سال گذشته ایجاد و پیش برده شود.

البته امسال از سایر دوستان عقب افتادیم، هنوز هم که هنوزه (هنوز یعنی آخرای 19 اسفند) تاریخ و ساعت کنفرانس تایید نشده، اما وجودش حتمی هست!

سال گذشته کنفرانس می رفت که کاملا جدید و غیر قابل پیش بینی باشه، اما با درایت فراوان مسئولان یوبی، هرچی عنوان بزرگ بود توی ماه March معرفی شد، حالا یا فقط اسم یا لوگو یا اصلا نمایش کامل، به همون روال (گویا حال کردن با این روش) امسال گفتن یکم خفن تر عمل کنیم، توی یک Livestream ساده اومدن و The Division 2 رو معرفی کردن (اینجاست که می گن مااااا..شا.....ه)، اینجوری بود که همه، حتی خود استودیو سازنده هم شوکه شد!

اما امسال در کل برنامه مشخص تری در پیش هست، قاعدتا نماش از عنوان های The Crew 2، Skull & Bones, The Division 2, Starlink, Beyond Good & Evil 2 رو خواهیم داشت به علاوه گل سر سبد مجلس Just Dance (20)18

طبق برنامه مالی این شرکت هم در سال مالی 2018-2019 شاهد عرضه 4 عنوان AAA خواهیم بود که تا به حال 3 تا از اون ها مشخص هستند (البته از من می شنوین به اون لیست اعتمادی نیست، Skull & Bones بهش می خوره به تاخیر اساسی رو در پی داشته باشه، The Division 2 هم اصولا نباس زود بیاد!)

حدس و گمان ها رو هم از پست اول حذف می کنیم، آنتی هایپ هم به شدت روندش رو حفظ می کنیم، باشد که رستگار هم شویم.

اخبار و شایعات و .... به همین پست اضافه می شن، نظر سنجی از الان خیلی زوده، اما به موقع اون ها هم راه اندازی می شن، اطلاعات دقیق کنفرانس و انشالله بعد از اون لینک دانلود هم با فونت درشت در خدمت شما عزیزان قرار می گیره!

خدارو شکر اینجا زیاد به حاشیه نمی ره، اما به هر حال از همکاری شما سپاسگذار خواهیم بود.

لیست بازی هایی که احتمال نمایش آن ها در کنفرانس بالاست

ftax_beyond_good_amp_evil_2.jpg

Beyond Good & Evil 2

این بازی رو شاید بتوان یکی از جاه طلبانه ترین پروژهای یوبیسافت دانست و نمایش گسترده از آن توسط تیم ساخت تایید شد.

wt9w_the_division_2.png

Tom Clancy's The Division 2

ساخت بازی تقریبا در ماه های اول عرضه نسخه نخست بازی استارت خورده و تایید شده که از بازی در طی کنفرانس E3 2018 رونمایی می شود.

6r1s_logo.jpg

Assassin's Creed Odyssey
خلاصه بعد از n+1 لیک و شایعه و درد و مرض این عنوان هم به صورت رسمی با یه گیف لگد زنیِ خشونت بار معرفی شد و پرونده 3 تا عنوان AAA امسال یوبی رو بست. سورپرایز بی سورپرایز!!!

pi4d_for_honor_season_6.jpg

For Honor's Season VI "Heroes March"

آپدیت بعدی بازی For Honor قرار است دارای محتویات زیادی باشد به حدی که می تواند زمانی از کنفرانس E3 را به خود اختصاص دهد.

f2u7_skull_amp_bones.jpg

Skull & Bones

بازی با محوریت دزدان دریایی که سال گذشته معرفی شد، اما اطلاعات زیادی از آن زمان منتشر نشده، می توان انتظار نمایش های بیشتری از بخش داستانی بازی را داشت.

hudn_the_crew_2.jpg

The Crew 2

این بازی با گسترش در تمام بخش های موجود در نسخه اول قرار است در انتهای ماه June عرضه گردد، اما می توان انتظار نمایشی جدید از بازی، رونمایی از محتوای Season Pass و همچنین اعلام تاریخ Beta بازی در جریان کنفرانس را از آن داشت.

llyu_starlink.jpg

Starlink - Battle for Atlas

یکی دیگر از IPهای جدید یوبیسافت این بازی بود که سال گذشته معرفی شد. این بازی که می خواهد گجت های فیزیکی را وارد گیم پلی خود کند توسط شعبه Toronto یوبیسافت برای همه کنسول های نسل حاضر در حال ساخت است، البته تا به حال نسخه PC آن تایید نشده است.

tux9_transference.jpg

Transference

بازی VR که توسط Elijah Wood و استودیوش با همکاری یوبیسافت مونترال در حال ساخت هست و سال گذشته با دمویی کوتاه معرفی شد. با توجه به حضور Elijah Wood در E3 Colossum می توان انتظار نمایش جدیدی از این بازی را نیز داشت.

pve_just_dance.jpg

Just Dance

اصلا بدون این سری کل کنفرانس ارزش دیدن نداره!!! حالا همه بیان وسط یکم کالری بسوزونیم :D


آپدیت های خبری

2fe2_dxxufjbx4aausah.jpg
  • ادامه عنوان Tom Clancy's The Division در برنامه هفتگی بازی معرفی شد. بازی حدودا بیش از 2 سال در مرحله ساخت توسط استودیو Massive Entertainment با همکاری چندین شعبه دیگه از Ubisoft هست. اطلاعات دیگه ای از بازی داده نشده و باید منتظر اطلاعات بیشتر در E3 بود!

xe9i_photo_2018-03-13_15-55-37.jpg
  • لیست شدن نسخه جدید از سری Splinter Cell در وبسایت Amazon کانادا! (رسمی بود تاپیک PC هم شیرینی برای من :D)
  • گزارش سال مالی 2017-2018 هم در تاریخ 17 ماه May منتشر می شه، احتمالا از برنامه برای امسال هم مواردی گفته بشه. البته امیدوارم که همه چیز رو لو ندن!
 
آخرین ویرایش:

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,094
نام
پوریا
اساسین قرار نبود اصلا قبل از کنفرانس رونمایی بشه که متاسفانه نشد. اون حرکت تبلیغاتی هم برای For Honor زدن که اونایی که پیگیر بودن به شدت هیجان زده ان ببینن چه خبره!
بتسدا کلا امسال یه حالت خاصی به خودش گرفته که معلوم نیست می خواد چه کنه، ولی بقیه استودیو ها هم دارن سعی می کنن چراغ خاموش حرکت کنن!
حرفت کاملا قبول ولی همه چراغ خاموش نیستن فقط سونی و نیتندو رو دیدم که کاملا سکوت کردن. بقیه نه. خداییش میتونستن حتی بعد از لیک، Assassin رو بهتر معرفی کنم. البته زمان زیادی به کنفرانس نمونده، شاید خیلی درگیر هستن و وقتش نیست.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
نظرسنجی در مورد AC1 Remake به اتمام رسید و نتایج رو می تونید در اسپویلر پایین ببینید (هیترها رو هم می تونید شناسایی کنید :D:D)

lqm8_ubi_poll_no4_(1).jpg

2xyz_ubi_poll_no4_(2).jpg

qd04_ubi_poll_no4_(3).jpg

4njj_ubi_poll_no4_(4).jpg
زمان زیادی هم به شروع کنفرانس نمونده که به 2 تا نظر سنجی تقسیم می کنیم.
دیگه تقریبا می شه گفت 90 درصد کنفرانس یوبی مشخص هست و مونده رونمایی و نمایش ها ... بنابراین ببینیم که بیشتر منتظر نمایش کدوم عنوان هستید و (چرا؟)
3تا انتخاب هم خوبه دیگه :D
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,094
نام
پوریا
BGE2
Rayman
:D
بر عکس تو من به اینا رای دادم. حالا حالا ها خبری از rayman نیست. Rayman بدون Ancel نمیخوام
Beyond Good & Evil 2
The Division 2
Skull & Bones

مگه میشه به این رای نداد؟:D

beyond_good_evil_2_art-2060x767.jpg
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
این ماله کدوم بازیه؟ چقدر خوبه:x
برای هیچ بازی ای نیست! یادمه اخیرا یه طراح (که سابقه کار با یوبی رو هم داشت اگه اشتباه نکنم) یه سری تصویر منتشر کرده بود که بعنوان AC بعدی بعضی از سایت ها پوشش دادن و بعدا خودش اعلام کرد کار دلی بوده و هیچ ربطی به بازی گیم نداره!
 
  • Like
Reactions: Milad_HW

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
من که شدیدا منتظر نمایش اودیسه هستم ! این شایعات و لیک هایی که ازش اومده دیگه خیلی چیزای خوبی هستن :D قشنگ بازیو رویایی میکنن اگه همشون درست از اب در بیان.

بیاند هم که اصلا اولویت اوله. هایپش سر به اسمون میذاره :D خیلی چیز ردیفیه و از بخش کارکتر سازیشم خیلی خوشم میاد. احتمالا اگه بشه یه موجود توش میسازم که کله اش ماره و یه چشم بند هم داره :)) (بیگ باس استایل)

اون گزینه بازی های معرفی نشده هم که احتمالا همون اسپلینترسل هست فقط که خب شدیدا منتظر نمایش و مشخص شدن تاریخ عرضشم:D
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
این bg&e رو کاش نوستالژی منم بود که برای اومدنش مشتاق بودم چون بنظر بازی خفنی یه :D ولی درکل فعلا هیچ نظری درموردش ندارم.
خیلی دوست دارم ببینم دویژن شماره دومش قراره تو چه حال و هوایی باشه. با شماره اول کلی حال کردم.
اودیسه هم زیاد براش منتظر نیستم اما چون خیلی از معماری یونانی و یونان قدیم خوشم میاد خیلی دوست دارم ببینم چجوری ساختن بازیو.
و در اخر هم اگر اسپلینتر سل معرفی کردن که میکنن! خداکنه بازی حالت خطی خودش رو داشته باشه و نزنن یچیزی شبیه گوست ریکن تحویل بدن:(
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین
خدايي ايپي ها خوبي داخل دسته يوبيه، مخصوصا اين بياند كه داخل ليست انتظار من نامبر ٣ هست :D

اوايل نسل از يوبي بدم ميومد اما الان احساس ميكنم افتاده رو دور.

Ps: كاش بازي معرفي نشدشون يه بازي كراس جن باشه از اينا كه يه چشمه قدرت نسل بعد رو نشون ميدن و كف بر ميشيم ,
البته چيزي كه نشون ميدن رو بتونن تحويل بدن يه وقت داستان واچ داگز پيش نياد كه بخوره تو ذوقمون :(
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر