نمایشگاه/رویداد Ubisoft E3 2018 Press Conference

نمایش کدام بازی را بیشتر دوست داشتید؟

  • Anthem

  • The Division 2


Results are only viewable after voting.

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
2pzh_beyond-good-and-evil-2-artworks-12-pc-games_b2article_artwork.jpg


8lm6_ubi_e3_armin_2.jpg


Wf-YB65pl1cQmA

با سلامی مجدد و خیلی گرم خدمت بازی سنتری های عزیز، دوستان یوبی فن و عزیزان عزیزتر از جان یوبی هیتر :x:D

باز هم قراره در خدمت شما عزیزان باشیم با کنفرانس E3ـی دیگه و مجددا هم مسئولان ارشد یوبی که در بازی سنتر حضور دارند به بنده اطلاع دادند که تاپیک مانند سال گذشته ایجاد و پیش برده شود.

البته امسال از سایر دوستان عقب افتادیم، هنوز هم که هنوزه (هنوز یعنی آخرای 19 اسفند) تاریخ و ساعت کنفرانس تایید نشده، اما وجودش حتمی هست!

سال گذشته کنفرانس می رفت که کاملا جدید و غیر قابل پیش بینی باشه، اما با درایت فراوان مسئولان یوبی، هرچی عنوان بزرگ بود توی ماه March معرفی شد، حالا یا فقط اسم یا لوگو یا اصلا نمایش کامل، به همون روال (گویا حال کردن با این روش) امسال گفتن یکم خفن تر عمل کنیم، توی یک Livestream ساده اومدن و The Division 2 رو معرفی کردن (اینجاست که می گن مااااا..شا.....ه)، اینجوری بود که همه، حتی خود استودیو سازنده هم شوکه شد!

اما امسال در کل برنامه مشخص تری در پیش هست، قاعدتا نماش از عنوان های The Crew 2، Skull & Bones, The Division 2, Starlink, Beyond Good & Evil 2 رو خواهیم داشت به علاوه گل سر سبد مجلس Just Dance (20)18

طبق برنامه مالی این شرکت هم در سال مالی 2018-2019 شاهد عرضه 4 عنوان AAA خواهیم بود که تا به حال 3 تا از اون ها مشخص هستند (البته از من می شنوین به اون لیست اعتمادی نیست، Skull & Bones بهش می خوره به تاخیر اساسی رو در پی داشته باشه، The Division 2 هم اصولا نباس زود بیاد!)

حدس و گمان ها رو هم از پست اول حذف می کنیم، آنتی هایپ هم به شدت روندش رو حفظ می کنیم، باشد که رستگار هم شویم.

اخبار و شایعات و .... به همین پست اضافه می شن، نظر سنجی از الان خیلی زوده، اما به موقع اون ها هم راه اندازی می شن، اطلاعات دقیق کنفرانس و انشالله بعد از اون لینک دانلود هم با فونت درشت در خدمت شما عزیزان قرار می گیره!

خدارو شکر اینجا زیاد به حاشیه نمی ره، اما به هر حال از همکاری شما سپاسگذار خواهیم بود.

لیست بازی هایی که احتمال نمایش آن ها در کنفرانس بالاست

ftax_beyond_good_amp_evil_2.jpg

Beyond Good & Evil 2

این بازی رو شاید بتوان یکی از جاه طلبانه ترین پروژهای یوبیسافت دانست و نمایش گسترده از آن توسط تیم ساخت تایید شد.

wt9w_the_division_2.png

Tom Clancy's The Division 2

ساخت بازی تقریبا در ماه های اول عرضه نسخه نخست بازی استارت خورده و تایید شده که از بازی در طی کنفرانس E3 2018 رونمایی می شود.

6r1s_logo.jpg

Assassin's Creed Odyssey
خلاصه بعد از n+1 لیک و شایعه و درد و مرض این عنوان هم به صورت رسمی با یه گیف لگد زنیِ خشونت بار معرفی شد و پرونده 3 تا عنوان AAA امسال یوبی رو بست. سورپرایز بی سورپرایز!!!

pi4d_for_honor_season_6.jpg

For Honor's Season VI "Heroes March"

آپدیت بعدی بازی For Honor قرار است دارای محتویات زیادی باشد به حدی که می تواند زمانی از کنفرانس E3 را به خود اختصاص دهد.

f2u7_skull_amp_bones.jpg

Skull & Bones

بازی با محوریت دزدان دریایی که سال گذشته معرفی شد، اما اطلاعات زیادی از آن زمان منتشر نشده، می توان انتظار نمایش های بیشتری از بخش داستانی بازی را داشت.

hudn_the_crew_2.jpg

The Crew 2

این بازی با گسترش در تمام بخش های موجود در نسخه اول قرار است در انتهای ماه June عرضه گردد، اما می توان انتظار نمایشی جدید از بازی، رونمایی از محتوای Season Pass و همچنین اعلام تاریخ Beta بازی در جریان کنفرانس را از آن داشت.

llyu_starlink.jpg

Starlink - Battle for Atlas

یکی دیگر از IPهای جدید یوبیسافت این بازی بود که سال گذشته معرفی شد. این بازی که می خواهد گجت های فیزیکی را وارد گیم پلی خود کند توسط شعبه Toronto یوبیسافت برای همه کنسول های نسل حاضر در حال ساخت است، البته تا به حال نسخه PC آن تایید نشده است.

tux9_transference.jpg

Transference

بازی VR که توسط Elijah Wood و استودیوش با همکاری یوبیسافت مونترال در حال ساخت هست و سال گذشته با دمویی کوتاه معرفی شد. با توجه به حضور Elijah Wood در E3 Colossum می توان انتظار نمایش جدیدی از این بازی را نیز داشت.

pve_just_dance.jpg

Just Dance

اصلا بدون این سری کل کنفرانس ارزش دیدن نداره!!! حالا همه بیان وسط یکم کالری بسوزونیم :D


آپدیت های خبری

2fe2_dxxufjbx4aausah.jpg
  • ادامه عنوان Tom Clancy's The Division در برنامه هفتگی بازی معرفی شد. بازی حدودا بیش از 2 سال در مرحله ساخت توسط استودیو Massive Entertainment با همکاری چندین شعبه دیگه از Ubisoft هست. اطلاعات دیگه ای از بازی داده نشده و باید منتظر اطلاعات بیشتر در E3 بود!

xe9i_photo_2018-03-13_15-55-37.jpg
  • لیست شدن نسخه جدید از سری Splinter Cell در وبسایت Amazon کانادا! (رسمی بود تاپیک PC هم شیرینی برای من :D)
  • گزارش سال مالی 2017-2018 هم در تاریخ 17 ماه May منتشر می شه، احتمالا از برنامه برای امسال هم مواردی گفته بشه. البته امیدوارم که همه چیز رو لو ندن!
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
Assassin's Creed Odyssey has been leaked by JeuxVideo; a sequel to Origins



That helmet confirms rumors from earlier this year that said that the next Assassin's Creed game will take place in Greece Same rumors also suggested a fall 2019 release, but I wouldn't take this as confirmed yet
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,894
نام
نریمان


لوگو رو این دفعه زیادی تغییر دادن.
==========
فوتوشاپ نیست؟ اصلا کج و کوله نشده لوگو روی پیرهن.
بعید نیست. اما فکر می کنم مرسوم باشه این کار.
 
آخرین ویرایش:

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
guess who's back? B-)B-)B-)B-)

خب لذتی که در ای3 هست در چیز دیگری نیست!
و لذتی که در کف معرفی PoP بودن هست، در چیز دیگری نیست! :D
خب جردن مکنر یه مدتی هست که هینت های زیادی میده و هرچیزی که دم دستش مربوط به persia میشه را ریتوییت میکنه و چند وقت پیش هم اشاره کرد که رو یه پروژه داره کار میکنه! البته انتظار ندارم امسال خبری از پرنس بشه و در بهترین حالت سال دیگه یا دوسال دیگه را زمان معرفیش پیش بینی میکنم! (چه قدر خوش بین هم هستم! اضلا ساخته میشه یا نه!)
حالا که امسال احتمالا خبری از پرنس نمیشه با سم فیشر و فورانر سر میکنیم:D
فعلا هم همون یه دونه عکس از فورانر دهن منو سرویس کرده :D
 

SMB2VF

کاربر سایت
Dec 23, 2013
555
نام
Mehdi
یه سوال در مورد PoP، بحث حقوقی و مالکیت بازی چطوریه دقیقا؟ مشترک بین یوبی و جردن مکنر هست یا نه کاملا متعلق به مکنر؟ یعنی مثلا اگه مکنر بخواد میتونه لایسنس بازی رو بده به یه استودیوی دیگه که بسازه؟
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,289
نام
امیر حسین
Assassin's Creed Odyssey has been leaked by JeuxVideo; a sequel to Origins

به رسم هر ساله باید لیک میشد تهش=))
فقط موردی که هست، کلاه خود...توی آرم اساسین ها(تغییراتش زیاده ولی خوب یونانیزه شده:-") اصلا حس خوبی به کلاه خود توی لوگو و اینا ندارم:-" بیشتر به For Honor میاد نه AC :-"
اگر هر بازی دیگه ای بود با این کلاه خود از هایپ میترکیدم! ولی خوب...امیدوارم همین یه زره مخفی کاری که مونده رو هن نترکونند و گلادیاتورمون کنند کلا:-"
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
من رفتم سال قبل! بخونید ببینید طرف یک سال قبل وقتی اوریجینز هنوز معرفی نشده بود چی گفت:

The main protagonist (in the past) is a quieter version of Altair, basically. Looks like him, slightly darker. Not black like Adé. Trilogy with him planned. Greece comes next and he’s in there. No idea about the third entry at all. He is apparently Israelite.
 

THE KING M

کاربر سایت
Dec 8, 2015
312
اطلاعات تازه از Assassin's Creed Odyssey توسط kotaku
Kotaku's Jason Schreier said:
Rumors about the next Assassin’s Creed have been circulating for months now—some real, some fake—but the one we’ve been hearing since January from our own sources is that the game is indeed set in Greece, and that it’ll be even more of a drastic departure for the series than Origins. We’ve heard the same details from three people who have played the game, and several more who have heard about it secondhand. While Origins added Witcher-like RPG elements, Odyssey will take things even further, those people said, bringing dialogue options to the series for the first time. You’ll be able to play as either a male or a female protagonist, although the builds we’ve heard about did not feature Origins’ main characters Bayek or Aya, but new heroes.
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,977
نام
محمد
یه مدت پیش می خواستم مطلبی در مورد For Honor و مسیری که توی این یک سال و چند ماه طی کرد بنویسم که متاسفانه فرصت نشد و حالا خود یوبی یک ویدیو کوتاه از این مسیر منتشر کرده:


البته اگر دقیق تر بخواین صحبت کارگردان بازی در GDC 2018 هم هست که خوب کامل این مسیر رو شرح می دن.

یک تیز جدید از آینده بازی هم شده که فکر می کنم اشاره به یک Faction جدید داره!

p4w9_5-30-2018_9-04-54_pm.jpg
فقط این نیست. یه چند ثانیه دیگه از تریلرو نشون دادن. یک عدد بانو واردن(:x) که کلاه خود سرش نبود داشت روبروش را نگاه می کرد که انگار طوفان شن بود:D
این که فکشن جدید قراره بیاد احتمالش فوق العاده بالاست. چون این سیزن کلا یه هیرو ریورک کردن و حتی عکس پس زمینه منو را اصلا تغییر ندادن.
این شمشیرم بیشتر مغولی میزنه (کماکان میگم خیلی شبیه سر نیزه های نوبو هست:D ) و در کل چیزی که میشه احتمال داد اضافه شدن یه فکشن بربر به بازی هست. واقعا امیدوارم اگه ایمورتالی چیزی نمیذارن حداقل یه چیز مثل کتفرکت بدن:( یا سربازای ساسانی. از هوپلیت هم تماما استقبال میشه:D
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یه چیزی که به ذهنم اومد اینه که ممکنه فکشن جدید با توجه به اینکه تو مپ فکشن وارد جا نیست که اضافش کنن حکم مغول ها را داشته باشن. یعنی یه نیروی بربر قدرتمند که به قلمرو سه تا فکشن حمله می کنن. خیلی جالب میشه:D
پ.ن: میدونم احدی داستان بازیو یادش نیست اما با توجه به اینکه مولتی بازی توی بازه جنگ ۷ ساله بعد از مرگ اپالیون اتفاق می افته و تو کمپین حرفی از فکشن جدیدی زده نشد احتمال چیزی که گفتم یکم پایین میاد.

پ.ن۲: یه سری هیرو توی ساب ردیت بازی ملت خیلی وقته درخواست کردن. مثل نایت با میس یا وارهمر.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
امیدوارم واقعا یه ربطی به PoP داشته باشه و امسال بعد ۸ سال دوباره پرنس را ببینیم(:(( )
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انصافا کامیونیتی فور انر فوق العادست. و همچنین ساپورت یوبی. همین واریورز دن که هر هفته داریم خودش معرکست . قشنگ با همراهی فن ها بازیو توی یک سال از این رو به اون رو کردن. توی همین تریلر هم میگن خود دامیان و ... فور انر به معنای واقعی کلمه نمونه کامل یه بازی زنده هست. به شخصه خیلی خوشحالم که از همون اول جزیی از این کامیونیتی بود:D
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
این میم هایی که از ردیت میذاری سر جمع ده نفر تو فروم منظورشونو نمی فهمن:D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,289
نام
امیر حسین
bringing dialogue options to the series for the first time.
هعی...هعی... توی دنیایی که ما داریم خاطرات رو بازخوانی میکنیم...خاطرات...یه چیز فیکس! ...هعی...هعی...

You’ll be able to play as either a male or a female protagonist
اینم با شایعه قبلی گفتم باهاش حال نمیکنم! :| هم مورد بالایی رو شامل میشه،هم اینکه ممکنه به اون صورت کاراکتر خاصی دیگه نداشته باشن...یعنی توی یک بازی تاریخی،بالاخره یا اون شخصیت مرد داره اون کارها رو انجام میده و تو تاریخ ثبت میشه،یا اون زنه! ولی الان...تناقضه! کاش حداقل مثل سیندیکیت باشه(که به نظر میرسه نیست!)

شاید اونایی که با Origins و تغییر رویه ی AC حال کردن، با این خبرها هم حال کنند! ولی چیزی که من از AC:O دیدم و چیزایی که از شایعات دارم میبینم،مسیری که دارن میرن تبدیل به چیزی میشه که چیزایی که از AC میشناختم و دوست داشتم دیگه توشون معنایی نداره!


فکر کنم یوبی میخواد با این کارها بهم نشون بده وقتی من POP 2008 رو دوست دارم، بقیه فن های قدیمی ترش چه حسی دارن نسبت به اون بازی:))
در کل از این رویه راضی نیستم:( بازم باید بگم اینا باید برن یه دور ACـهای قبلی رو بازی کنند و همون چند کات سین آخر AC:O رو ببینند حداقل:D حس میکنم نمیدونند دارن روی چه بازیی کار میکنند:D
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
این لیک شدن های AC جوریه که احساس می کنم سری بعد رو مثلا Steam بیاد لیک کنه!
یعنی کاور مجله Game Informer هر سری براش کلی داستان راه می ندازن، بعد پارسال کل صفحات مربوط AC لیک شده بود!
این کالاهای جانبی بازی هم اینقدر زیاد و متنوع هستن که اصلا نمی شه جلوش رو گرفت!

خلاصه که گلادیاتورها و سنتاریون ها به پیش ... :D:D:D

امروز یکی توی توییتر از اکانت فارکرای پرسید که توی بازی می شه یه وقتی شمشیر باشه، و یه بقلی بگیر جالبی راه انداختن کل اکانت های رسمی بازی هاش :)):))

 

NINJѦ

Kill em With Kindness
کاربر فعال
Jul 11, 2008
3,337
نام
رضـا


لوگو رو این دفعه زیادی تغییر دادن.
==========

بعید نیست. اما فکر می کنم مرسوم باشه این کار.
من که میگم بدجور سره کاریم
یه نفر بیکار نشسته پای فتوشاپ چهارتا تیرتخته زده سره هم بعد رفته چاپش کرده ، همین :))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر