نمایشگاه/رویداد Ubisoft E3 2017 Press Conference

کنفرانس امسال Ubisoft را چطور ارزیابی می کنید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    58

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
umyd_ubisofte32016pressconference.jpg

با سلامی گرم خدمت همه یوبی دوستان و یوبی هیترهای محترم! تا امروز که این تاپیک ایجاد شده هیچ خبری مبنی بر برگزاری کنفرانس خبری E3 توسط یوبیسافت منتشر نشده و همچنین رد هم نشده. با توجه به روال گذشته و اینکه امسال از لحاظ بازی ها روند می تونه خیلی متفاوت باشه، امکان این نمایش هم خیلی بالاست. به هر حال فعلا این تاپیک ایجاد شده تا با هم دعا کنیم چنین اتفاقی بیافته.
خوب به سلامتی کنفرانس هم تایید شد و حالا می تونیم مجدد شاهد جلف بازی های Aisha باشیم (البته حضور بلندش هنوز تایید نشده اما دور از انتظار هم نیست). تاریخ کنفرانس هم به وقت اونوری ها می شه Monday 12 June 1PM PT که به وقت اینوری هارو هم اعلام می کنیم به همراه کانال هایی که پخش مستقیم دارن.
همچنین در صورت تایید، در طی گفت و گویی که با مسئولان یوبی توی بازیسنتر داشتیم، امسال قراره درجه هایپ رو خیلی کم نگه داریم و به نوعی اصلا آنتی هایپ عمل کنیم، خلاصه Assassin's Creed کیلویی چند؟!!:D حالا بماند که تمرکز بیشتر روی IP های قدیمی اصلا فایده نداره! مثلا توی این دنیای مخفی کاری اشباه شده:-?، کی دیگه دنبال Splinter Cell میره با اون Goggle سبز خزش:D
خلاصه که فعلا وضعیت اینطوریسات، ببینیم چی پیش میاد!
اگر قرار باشه کنفرانسی برگزار بشه، احتمالا روز 16 May همراه با گزارش مالی مشخص می شه که دو روز بیشتر نمونده! همچنان دعا گو خواهیم بود![-o<[-o< (دعای شما جوانان جوابگو بود:x:D)

راستی دوستان بخش PC اگه لطف کنن تاپیک های بازی هارو برای من نگه دارن ممنون فراوان می شم:">:*

زمان شروع کنفرانس:
3 شنبه 23 خرداد ساعت 00:30 بامداد
Watch Live: Twitch - Youtube


آپدیت های خبری و شایعه ای و ... :D
اول از همه امسال قرار شد پست اول رو مثل سال های قبل کار نکنیم، چون هرچی سنگ زدیم به هدف نخورد! اما اگه فکر می کنید به روال قبلی بهتره اعلام کنید تا یه سری تغییراتی اعمال کنیم!

- خوب کنفرانس E3 شرکت زمانش مشخص شد. Monday 12 June 1PM PT. بریم که داشته باشیم بهترین کنفرانس سال رو:-"
- ماشالله یوبی خودش همه چی رو لو داد، امسال Assassins Creed و Far Cry 5 و The Crew و South Park عرضه می شن:D البته نمایش های دیگه ای هم قطعا هست، حالا نگم دیگه ... :D:D
7bte_daam0liwaaaijub.jpg
- تاریخ انتشار South Park هم 17 October مشخص شد.
- تیزر تریلری از عنوان Farcry 5 منتشر شد. رونمایی کامل و رسمی از بازی در تاریخ 26 May اتفاق میافتد. همچنین بازی طبق شایعات که پیش تر درز کرده بود در ایالات مونتانا در جریان است.
-خوب بالاخره تریلر معرفی بازی هم منتشر شد و زمان انتشار بازی هم 27 فوریه سال 2018 میلادی هست. لینک مستفیم تریلر هم برای دانلود قرار داده شد.
-به گفته شخص Ancel بازی Beyond Good and Evil 2 توی E3 نمایشی نداره، اما به احتمال زیاد توی همین سال رونمایی می شه!
- یوبیسافت امروز (یعنی 31 May سال 2017) لوگو خود را به شکل زیر تغییر داد
6x5h_nmpygggk.jpg

- امروز یعنی اول June ، یوبی تریلری برای Line Up نمایش امسال منتشر کرد که می تونین از لینک مقابل دانلود کنین : دانلود فایل Ubisoft-E3-2017-Lineup-Reveal
 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
من پارسال سوار اون ماشین ها بودم، امسال سوار شتر نبودم، این بود آرمان های ما؟ :| :D

خوبی کنفرانس اینه که مثل پارسال یهو قبل از شروع کل برنامه لیک نشد، شاید هم لیک شده باشه و من ندیده باشم که بازم فرقی در اصل ماجرا نداره lol :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر