نمایشگاه/رویداد Ubisoft E3 2017 Press Conference

کنفرانس امسال Ubisoft را چطور ارزیابی می کنید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    58

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
umyd_ubisofte32016pressconference.jpg

با سلامی گرم خدمت همه یوبی دوستان و یوبی هیترهای محترم! تا امروز که این تاپیک ایجاد شده هیچ خبری مبنی بر برگزاری کنفرانس خبری E3 توسط یوبیسافت منتشر نشده و همچنین رد هم نشده. با توجه به روال گذشته و اینکه امسال از لحاظ بازی ها روند می تونه خیلی متفاوت باشه، امکان این نمایش هم خیلی بالاست. به هر حال فعلا این تاپیک ایجاد شده تا با هم دعا کنیم چنین اتفاقی بیافته.
خوب به سلامتی کنفرانس هم تایید شد و حالا می تونیم مجدد شاهد جلف بازی های Aisha باشیم (البته حضور بلندش هنوز تایید نشده اما دور از انتظار هم نیست). تاریخ کنفرانس هم به وقت اونوری ها می شه Monday 12 June 1PM PT که به وقت اینوری هارو هم اعلام می کنیم به همراه کانال هایی که پخش مستقیم دارن.
همچنین در صورت تایید، در طی گفت و گویی که با مسئولان یوبی توی بازیسنتر داشتیم، امسال قراره درجه هایپ رو خیلی کم نگه داریم و به نوعی اصلا آنتی هایپ عمل کنیم، خلاصه Assassin's Creed کیلویی چند؟!!:D حالا بماند که تمرکز بیشتر روی IP های قدیمی اصلا فایده نداره! مثلا توی این دنیای مخفی کاری اشباه شده:-?، کی دیگه دنبال Splinter Cell میره با اون Goggle سبز خزش:D
خلاصه که فعلا وضعیت اینطوریسات، ببینیم چی پیش میاد!
اگر قرار باشه کنفرانسی برگزار بشه، احتمالا روز 16 May همراه با گزارش مالی مشخص می شه که دو روز بیشتر نمونده! همچنان دعا گو خواهیم بود![-o<[-o< (دعای شما جوانان جوابگو بود:x:D)

راستی دوستان بخش PC اگه لطف کنن تاپیک های بازی هارو برای من نگه دارن ممنون فراوان می شم:">:*

زمان شروع کنفرانس:
3 شنبه 23 خرداد ساعت 00:30 بامداد
Watch Live: Twitch - Youtube


آپدیت های خبری و شایعه ای و ... :D
اول از همه امسال قرار شد پست اول رو مثل سال های قبل کار نکنیم، چون هرچی سنگ زدیم به هدف نخورد! اما اگه فکر می کنید به روال قبلی بهتره اعلام کنید تا یه سری تغییراتی اعمال کنیم!

- خوب کنفرانس E3 شرکت زمانش مشخص شد. Monday 12 June 1PM PT. بریم که داشته باشیم بهترین کنفرانس سال رو:-"
- ماشالله یوبی خودش همه چی رو لو داد، امسال Assassins Creed و Far Cry 5 و The Crew و South Park عرضه می شن:D البته نمایش های دیگه ای هم قطعا هست، حالا نگم دیگه ... :D:D
7bte_daam0liwaaaijub.jpg
- تاریخ انتشار South Park هم 17 October مشخص شد.
- تیزر تریلری از عنوان Farcry 5 منتشر شد. رونمایی کامل و رسمی از بازی در تاریخ 26 May اتفاق میافتد. همچنین بازی طبق شایعات که پیش تر درز کرده بود در ایالات مونتانا در جریان است.
-خوب بالاخره تریلر معرفی بازی هم منتشر شد و زمان انتشار بازی هم 27 فوریه سال 2018 میلادی هست. لینک مستفیم تریلر هم برای دانلود قرار داده شد.
-به گفته شخص Ancel بازی Beyond Good and Evil 2 توی E3 نمایشی نداره، اما به احتمال زیاد توی همین سال رونمایی می شه!
- یوبیسافت امروز (یعنی 31 May سال 2017) لوگو خود را به شکل زیر تغییر داد
6x5h_nmpygggk.jpg

- امروز یعنی اول June ، یوبی تریلری برای Line Up نمایش امسال منتشر کرد که می تونین از لینک مقابل دانلود کنین : دانلود فایل Ubisoft-E3-2017-Lineup-Reveal
 
آخرین ویرایش:

Blood Brothers

کاربر سایت
Sep 7, 2012
1,519
نام
Iman
چند وقتی هست یک نکته ای به شدت ذهنم رو درگیر کرده بخش اصلی گیمپلی بازی AC به پارکور و به اصطلاح بالارفتن از ساختمان ها/محیطهای طبیعی مرتفع و غیره میپردازه. اگر خاطرتون باشه این گیمپلی تقریبا از زمان شاهزاده ایرانی شروع شد که در ادامه تبدیل به AC شد و در سالهای بعد شاهد Climbing مشابه تو بازیهایی مثل انچارتد و توم ریدر هم بودیم ولی نکته ای هست که به نظرم دیگه این سبک گیمپلی به شدت تکراری و خسته کننده شده. تقریبا ده دوازده سال هست تو بازیهای مختلف که تعدادشون هم هر روز بیشتر میشند (مثل shadow of mordor) شاهد یک الگو تکراری هستیم.

اخرین بازیی که تو این سبک انجام دادم و تمرکز زیادی روی این بخش داشت U4 بود که تقریبا نصف بازی شامل گردش تو محیط و climbing میشد. هدف اصلی سازنده این بود با گردش تو محیط و .. یک حس ماجراجویی به ما انتقال پیدا کنه که حقیقتا هم تاحدی موفق بود ولی بخش هایی که شامل بالا رفتن از در و دیوار بود واقعا دیگه یکجورایی برام ملال اور و تکراری شده بود. حالا تو انچارتد یک طناب اضافه کردند و یا توم ریدر یکی دوتا ایتم اضافی در کل فرقی نداره ماهیت climbing تو تمام بازیهای مشابه یکی هست و چالش خاصی نداره، دو نسخه اخیر AC هم که خلاقیت خاصی در این بخش بالا رفتند نداشتند بماند که همه بهش اشراف داریم. به شخصه امیدوارم کلا یک بازنگری خفنی تو این بخش بشه چون یقینا قابل حذف شدن از بازیهای اکشن ماجراجویی نیست ولی قابلیت هایی مثل stamina که چالش رو به این بخش اضافه کنه به نظرم میتونه مفید باشه و حداقل از این حالت تکراری که به سمت جهت A رو فشار بدیم در بیاد.
بازی I Am Alive ساخته همین Ubisoft که توش climbing هم بود اتفاقا، این ایده stamina رو پیاده کرده بودن..
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,264
نام
امیر حسین
استامینا اضافه کنند که به فنا میره این بخش اصلا! :-"
نکته مثبت این بالا رفتنش همین سریع بودن و کلا از سقفی به سقفه دیگه رفتنه! اگر استامینا اضافه کنند به شدت سرعت حرکت تو بازی کم میشه! (تعقیب و گریز و ... هم بماند:-")

البته در کل بعید میدونم این نسخه چندان ساختمون بلند داشته باشه:-" ، چندتا ساختمون معروف و ... شاید، ولی دیگه حداقل خونه مردم عادی و ...، همچین بلند نخواهد بود:-"
اگرم طبق شایعات دنیای بزرگی داشته باشه و شبیه ویچر، که جا به جایی تو محیط با اسب میباشد نه از در و دیوار خونه ی ملت بالا رفتن:-"
 
  • Like
Reactions: NINJѦ and WCW

NINJѦ

Kill em With Kindness
کاربر فعال
Jul 11, 2008
3,337
نام
رضـا
یکی ویژگیهای غیر قابل جداسازی از سری AC همین جست و خیزهای سریع و بی پروا از سکوها و دیوارها در عین واقع گرایی هست
پارکوری که در AC بکار میره جذاب ترین نوع در تمام بازیهایی است که تقریبا یک شباهتی بهش دارن
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
منم به این AC خوشبینم بازی خوبی میشه به نظرم با توجه به فاصله ای که افتاده با نسخه قبلی. فعلا هم یوبی سورپرایزش کرده چیزی ازش درز نداده رسمی تا E3 رونمایی طولانی کنه ولی احتمالا دریا پیمایی و ... داخلش همه جوره هست برای تنوع
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
Sc دیگه به تاریخ پیوست بهتره کلا امیدوار نباشی:| به عاقبت Hitman و دیگر ip هایی مثل theif پیوست یوبی هم الان بجز AC و Farcry که براشون کمپین افلاین داره و سود ده هستن بقیه بازی هاش کلا دیگه رفتن رو انلاین
ولی بالاخره اون یوبی تورنتو یه کاری داره می کنه دیگه! از زمان عرضه Black List ازشون خبری نیست، فقط از سیستم جدید انیمیشن هاشون دارن رونمایی می کنن بعضی وقت ها:-?
 
  • Like
Reactions: WCW

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
ولی بالاخره اون یوبی تورنتو یه کاری داره می کنه دیگه! از زمان عرضه Black List ازشون خبری نیست، فقط از سیستم جدید انیمیشن هاشون دارن رونمایی می کنن بعضی وقت ها:-?
شوخی کردم صدرصد بلاخره یک خبری میشه از SC نمیگذرن ولی الان یکم استراتژی یوبی رفته رو بازی های انلاین از زمان بلک لیستم بیش از ۴ سال گذشته ..
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
چند وقتی هست یک نکته ای به شدت ذهنم رو درگیر کرده بخش اصلی گیمپلی بازی AC به پارکور و به اصطلاح بالارفتن از ساختمان ها/محیطهای طبیعی مرتفع و غیره میپردازه. اگر خاطرتون باشه این گیمپلی تقریبا از زمان شاهزاده ایرانی شروع شد که در ادامه تبدیل به AC شد و در سالهای بعد شاهد Climbing مشابه تو بازیهایی مثل انچارتد و توم ریدر هم بودیم ولی نکته ای هست که به نظرم دیگه این سبک گیمپلی به شدت تکراری و خسته کننده شده. تقریبا ده دوازده سال هست تو بازیهای مختلف که تعدادشون هم هر روز بیشتر میشند (مثل shadow of mordor) شاهد یک الگو تکراری هستیم.

اخرین بازیی که تو این سبک انجام دادم و تمرکز زیادی روی این بخش داشت U4 بود که تقریبا نصف بازی شامل گردش تو محیط و climbing میشد. هدف اصلی سازنده این بود با گردش تو محیط و .. یک حس ماجراجویی به ما انتقال پیدا کنه که حقیقتا هم تاحدی موفق بود ولی بخش هایی که شامل بالا رفتن از در و دیوار بود واقعا دیگه یکجورایی برام ملال اور و تکراری شده بود. حالا تو انچارتد یک طناب اضافه کردند و یا توم ریدر یکی دوتا ایتم اضافی در کل فرقی نداره ماهیت climbing تو تمام بازیهای مشابه یکی هست و چالش خاصی نداره، دو نسخه اخیر AC هم که خلاقیت خاصی در این بخش بالا رفتند نداشتند بماند که همه بهش اشراف داریم. به شخصه امیدوارم کلا یک بازنگری خفنی تو این بخش بشه چون یقینا قابل حذف شدن از بازیهای اکشن ماجراجویی نیست ولی قابلیت هایی مثل stamina که چالش رو به این بخش اضافه کنه به نظرم میتونه مفید باشه و حداقل از این حالت تکراری که به سمت جهت A رو فشار بدیم در بیاد.
این سیستم جدید بزرگ ترین مشکلش اینه که تو 2 تا دکمه رو بگیری خودش می ره بالا. زمان AC 2 حداقل این رو داشتیم که اگه فاصله زیاد بود باید می پریدی دوباره یه دکمه رو می زدی و کلا Input بیشتری نیاز بود.
پ.ن: حیف سرعت بازی به فنا می ره، و گرنه یه چیزی تو مایه های Grow Home، ساخته همین یوبیسافت، خیلی باحال می شد. نزدیک ترین چیزی که به سنگ نوردی واقعی دیدم(منبع: 7 ساله سنگ نوردی کار می کنم) همون بود. اونم سیستم خستگی نداشت البته.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
سیستم خستگی همونطور که یکی از دوستان گفت توی I am Alive بود و آخ که چقدر این بازی رو من دوست دارم! اما اگه واقع بین باشیم، شاید ماها خوشمون بیاد، اما تعداد خیلی زیادی از مخاطبین نه! اگه اینطور بشه هم همه می نالن و هزاران فحش سمتشون روانه می شه!
البته یه موردی هست که بشه این قابلیت رو به صورت دستی تنظیم کرد که اونم اعمالش توی بازی باید کار سختی باشه، چون اینطور موارد خیلی خیلی کم دیده می شه! کلا دارن به سمت روونی بودن تجربه حرکت می کنن، اما بتونن وسط این روون بودن یکم چالش هم ایجاد کنن خوب می شه!

راستی آخرین DLC بازی GR هم که چند روز دیگه میاد، در نتیجه این هم وقتی از کنفرانس رو نمی گیره! فکر نمی کنم خبری از DLC بازی های For Honor و R6 هم باشه، چون فاصله عرضه زیادی دارن و کانتنت جدید هم همین روزها عرضه شده! بازی های VR در حال ساخت هم که همه عرضه شدن، احتمالا امسال چند مورد دیگه رو شاهد باشیم! اما در کل امسال برای کنفرانس وقت خیلی زیادی دارن، یا مثل پارسال یه Talk Show حوصله سربر راه می ندازن، یا با مدیریت درست زمان می تونن یکی از بهترین کنفرانس هاشون رو داشته باشن! امیدوارم مورد دوم باشه و اینکه توی کنفرانس علاوه بر بازی های AAA معرفی شده، چندتا بازی گوگولی و یدونه AAA درست حسابی سورپرایزی داشته باشیم!
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
سیستم کلایمبینگ و فری رانینگ AC هیچ احتیاجی به بازنگری نداره! وقتی یه سیستم موفق طی چندین سال نقص هاش برطرف میشه و در نهایت به تکامل میرسه بعد از این نیاز داره که گسترده تر بشه و قابلیت های جدیدی بهش اضافه بشه نه اینکه از پایه بیان بکوبن و یه چیز دیگه تحویل بدن این از نظر من و قطعا همه سازنده ها حماقت و کار بیهوده ای هست (هیچ کس اینکار رو انجام نمیده!)!
سیستم AC دقیقا به چیزی که احتیاج نداره چیزی مثل استامینا هست، سرعت مهم ترین فاکتور سیستم گیم پلی AC هست نه تنها نیازی به وجود استامینا نداره که بعید میدونم چنین تغییری خواسته طرفدارها باشه و استقبال بشه! از هیجانی ترین بخش های گیم پلی این سری تعقیب و گریزهاشه، استامینا نباشه کل سیستم گیم پلی سری که الان تقریبا میشه گفت کم نقص هست (کلیت سیستم) به هم میریزه فاجعه میشه!
سیستم کلایمبینگ و فری رانینگ الان به قابلیت های جدید نیاز دارن، نه بازنگری! یه چیزی مثل هوک بلید رولیشن یا قلاب سیندیکیت! منظورم صرف اینها نیست یه همچین چیزایی هست!
بنظرم اینکه انتظار داشته باشیم یه فرمول کاملا موفق که جواب پس داده متحول بشه انتظار عجیبی هست! این در مورد فارکرای هم صدق میکنه، سیستمی که از نسخه دوم معرفی شد و تو نسخه سوم به تکامل رسید و بعد از این داره گسترده میشه و قابلیت جدید بهش اضافه میشه (و خیلی از سازنده های بزرگ هم بهش نگاه می کنند و ازش الهام برداری می کنند از جمله تو بازی هورایزن) نباید کلا خراب بشه و یه چیز جدید ساخته بشه! دلیل اینکه من دوست نداشتم فارکرای وسترن بشه هم همین بود الان دلیلی نداره سیستم گیم پلی تغییر کنه!
 

FPS Eager

کاربر سایت
Jan 27, 2013
1,335
نام
امیرعلی
اما در کل امسال برای کنفرانس وقت خیلی زیادی دارن
Just dance :D
---
من دو سه سالى هست انتظاراتم از كنفرانس هاى يوبى براورده نشده اميدوارم حرفات درست باشه و امسال طورى نباشد كه وسط كنفرانس چُرت برنيم!
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
Just dance :D
---
من دو سه سالى هست انتظاراتم از كنفرانس هاى يوبى براورده نشده اميدوارم حرفات درست باشه و امسال طورى نباشد كه وسط كنفرانس چُرت برنيم!
100% هست اون، در کل چون مثل پارسال DLC نیست و بیشتر عناوین هم از سال قبل نمونده تازگی داره!
امیدوارم Just Dance هم مثل پارسال همون اول کنفرانس باشه، چون وقت پیدا می شه بهترین جا برای استریم رو پیدا کنیم:D
تازه Mario + Rabbids هم احتمالا نمایش داره! شاید بازی دیگه ای هم برای سویچ باشه! Beyond هم که نیست:(
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,264
نام
امیر حسین
بخشی از این وقت اضافه صرف تریلر و یا پشت صحنه ی فیلم Watch_Dogs میشه:-"

اگر امسال واقعا انقدر جای خالی داریم، امیدوارم چندتا بازی UbiArtی معرفی کنند:x دوتا اول نسل دادن بد عادتمون کردن:( دیگه هم نرفتن سراغ چنین چیزایی:|

ولی کلا فکر میکنم اوضاع مثل پارسال فاجعه بشه:-"
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
کمتر از ده دقیقه تا رونمایی از فارکرای 5! حدس می زنم نسخه کامل تریلر سینمایی که چهار تا تیزر ازش منتشر شد نمایش داده میشه، طرح روی جلد بازی مزایای پیش خرید و جزئیات سیزن پس و همچنین تاریخ عرضه اعلام میشه. تریلر گیم پلی احتمال 90% میره E3.
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر