ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Ubisoft E3 2016 Press Conference
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="armin_shadow" data-source="post: 3998273" data-attributes="member: 920"><p>Ubisoft Toronto داره روی عنوانی کار می کنه که خیلی وقته خبرش هست و هنوز هم معرفی نشده و احتمال معرفی توی E3 امسال هست. حالا شخصی که روی پروژه کار میکنه Clint Hocking هست که جزو طراح های سری های اولیه Splinter Cells بوده و بعد Creative Directore بازی Farcry 2. سال 2010 شرکت یوبی رو ترک می کنه و جزو تحریریه مجله Edge میشه, اما سال گذشته دوباره بر می گرده به شعبه تورنتو که روی این پروژه کار کنه!</p><p>احتمال معرفی نسخه جدید از Splinter زیاد می شه اینطوری به نظرم.</p><p></p><p><a href="http://blog.ubi.com/clint-hocking-and-the-evolution-of-ubisofts-open-world-design/">Clint Hocking and the Evolution of Ubisoft's Open-World Design - UbiBlog - Ubisoft®</a></p><p></p><p>البته اینجا در مورد Open World بودن حرف می زنه که امیدوارم Splinter دیگه دچار این مرض نشه!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="armin_shadow, post: 3998273, member: 920"] Ubisoft Toronto داره روی عنوانی کار می کنه که خیلی وقته خبرش هست و هنوز هم معرفی نشده و احتمال معرفی توی E3 امسال هست. حالا شخصی که روی پروژه کار میکنه Clint Hocking هست که جزو طراح های سری های اولیه Splinter Cells بوده و بعد Creative Directore بازی Farcry 2. سال 2010 شرکت یوبی رو ترک می کنه و جزو تحریریه مجله Edge میشه, اما سال گذشته دوباره بر می گرده به شعبه تورنتو که روی این پروژه کار کنه! احتمال معرفی نسخه جدید از Splinter زیاد می شه اینطوری به نظرم. [URL="http://blog.ubi.com/clint-hocking-and-the-evolution-of-ubisofts-open-world-design/"]Clint Hocking and the Evolution of Ubisoft's Open-World Design - UbiBlog - Ubisoft®[/URL] البته اینجا در مورد Open World بودن حرف می زنه که امیدوارم Splinter دیگه دچار این مرض نشه!! [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Ubisoft E3 2016 Press Conference
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft