نمایشگاه/رویداد Ubisoft E3 2015 Press Conference

منتظر معرفی کدام بازی در کنفرانس یوبیسافت هستید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    196

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
42518832442428785200.jpg


کنفرانس خبری Ubisoft به رسم سالانه در E3 2015 نیز برگزار خواهد شد.

تاریخ و زمان کنفرانس روز 15 June در ساعت PST 3PM خواهد بود که برابر سه شنبه 26 خرداد ساعت 02:30 بامداد به وقت ایران می باشد.

کنفرانس را به طور زنده می توانید از لینک های زیر به صورت زنده ببینید:

  1. Y.T
  2. Twitch
  3. Uplay


اطلاعات جدید :

  • تایید شده که مانند سال های گذشته مجری برنامه Aisha Tyler بازیگر فیلم های کمدی می باشد.
  • گفته شده که چند بازی جدید در کنفرانس نمایش خواهند داشت.
  • گویا یک بازی معرفی نشده هم هست که توی E3 نمایش نداره ، اما در سال مالی جاری شرکت یعنی حدودا تا آخر April 2016 بازی عرضه می شه! هیچ سرنخی هم از اینکه چه عنوانی می تونه باشه در دست نیست.
  • بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege اولین بازی هست که از HAVOK FX بهره می بره، گفته شده که اساس کار موتور فیزیکی روی CPU هست و در عین حال خیلی سبک هم هست. کارایی زیادی توی نمایش انفجار ها ، دود و غیره داره! اطلاعات بیشتر رو توی سایت HAVOK می تونید بخونید.
  • گویا خبرهایی از معرفی شدن Prince of Persia هست ، یعنی میشه؟ :praying:
    rj9t_1.jpg





کنفرانس یوبیسافت در چند سال اخیر همواره از خبرساز ترین و هیجان انگیزترین کنفرانس های نمایشگاه به واسطه معرفی عنوان های بزرگ و جالب بوده، باید دید که آیا امسال هم می تواند این کار را تکرار کند و باز هم جوایز بسیاری را در این نمایشگاه به خود اختصاص دهد یا خیر.

سال 2014 از لحاظ کیفی سال نامناسبی برای یوبیسافت بود ، با لانچ پر از مشکل عنوان های بزرگ خود که بسیار خبرساز شده بود تا مشکلاتی از قبیل دانگرید بازی ها. بعد از مشکلات بسیار عنوان Unity شرکت قول داد که این مشکلات تکرار نشوند و همکاری با منتقدان و بازیکن ها را نیز گسترش یابد. همچنین از این به بعد به جز عنوان Just Dance دیگر بازی های بزرگ این شرکت بر روی کنسول های نسل قبل یعنی Xbox 360 و PS3 عرضه نخواهند شد.

و اما در این کنفرانس شاهد چه نمایش هایی خواهیم بود؟!!
نمایش ها به دو گروه تقسیم می شوند، گروه اول بازی های که نمایش آن ها در کنفرانس تقریبا قطعی می باشد و گروه دوم بازی هایی که حدس زده می شود نمایشی داشته باشند و یا جزو آرزوهای فن های سری می باشد. در ادامه به معرفی این عناوین می پردازیم.


Assassin's Creed: Syndicate

1lm0_ac.png


یکی از مهمترین عنوان های یوبیسافت در این سال ها سری Assassin's Creed می باشد که به صورت سالانه عرضه می شوند. امسال هم با عنوانی دیگر از این سری همراه هستیم که در روز 13 May به صورت رسمی رونمایی شد. بازی در دوران ویکتوریایی لندن جریان دارد و برای اولین بار در سری می توانید کنترل دو شخصیت که خواهر و برادر نیز می باشند را در دست بگیرید. بازی اینبار توسط شعبه کِبک یوبیسافت و بدون نظارت شعبه مونترال آن ساخته خواهد شد و تاریخ عرضه آن 23 اکتبر سال 2015 میلادی برای کنسول های نسل جدید و مدتی بعد بر روی رایانه های شخصی خواهد بود.
اطلاعات بیشتر در مورد بازی را می توانید در تاپیک بازی بخوانید . http://forum.bazicenter.com/thread93829/#post3558279

Tom Clancy's The Division
fwei_divi.png

به طور یقین یکی از مورد انتظارترین بازی های شرکت یوبیسافت عنوان Tom Clancy's The Division می باشد. عنوانی که در E3 سال 2013 به عنوان سورپرایز آن سال یوبی معرفی شد و قرار بود در سال 2015 منتشر شود که اخیرا خبر تاخیر آن به یک چهارم ابتدایی سال 2016 به صورت رسمی منتشر شد. سایت آمازون هم بازی را برای تاریخ 28 فبریه لیست کرده که به صورت رسمی تایید نشده. قبل از انتشار خبر تاخیر یوبیسافت اعلام کرد که شعبه Annancy هم به تیم سازنده بازی پیوسته و هم اکنون این بازی توسط 4 شعبه به رهبری Massive Entertainment در دست ساخت است.
بازی شهر New York را پس از حادثه ای فاجعه بار روایت می کند که زندگی بشر در آن رو به انقراض است ، این اولین تفاوت این بازی با هم رده های خود است، جهان بازی خالی از سکنه نشده و هنوز زندگی در آن جریان دارد، اما خطری جدی آن را تحدید می کند. در این میان گروه هایی که برای مقابله با چنین روز هایی آموزش دیده اند وارد عمل می شوند، گروه های به نام The Division . دومین تفاوت عمده این بازی با هم سبک های خود حالت واقعی آن است. بازی در یک منطقه خیالی، فضایی، آینده و گذشته در جریان نیست ، بلکه در دنیایی با شباهت بسیار به دنیای امروز در جریان می باشد ، پس سلاح ها ، وسایل و مواردی که در بازی می بینید در واقعیت نیز یافت می شوند.
سبک بازی به صورت Online و Multiplayer می باشد، هر گروه از 4 نفر تشکیل شده و در جریان داستان بازی قرار می گیرند. برای قسمت های PVP نیز مناطقی به نام Dark Zone تعریف شده که در آن جا با دیگر گروه ها به رقابت خواهید پرداخت.
اطلاعات بیشتر بازی را می توانید در تاپیک بازی دنبال کنید. http://forum.bazicenter.com/thread81033/
این بازی سومین نمایشگاه E3 را سپری می کند، آیا بعد از این مدت طولانی باز هم می تواند نمایشی خیره کننده داشته و باز هم جز مورد انتظارترین بازی های سال قرار بگیرد؟ برای فهمیدن جواب باید تا زمان کنفرانس صبر کرد.


Tom Clancy's Rainbow Six Siege

wejs_rain.png


در انتهای کنفرانس سال گذشته یوبیسافت، عنوان جدیدی از سری Rainbow Six معرفی شد. پس از بی خبری و کنسل شدن عنوان Rainbow Six Patriots که در سال 2011 معرفی شد و دیگر از آن خبری نشد تا در نهایت خبر کنسل شدن پروژه آمد یوبیسافت این سری را با عنوان Siege ادامه خواهد داد. تمرکز اصلی بازی بر روی بخش رقابتی و Multiplayer بازی است و تا به حال همه ی نمایش های بازی از این بخش بوده اند. بازی یک فاز Closes Alpha را پشت سر گذاشته و خود کمپانی و بسیاری که موفق به تجربه بازی شده بودند نظر بر این دارند که این عنوان می تواند پرفروش ترین عنوان شوتر این شرکت باشد و طول عمر طولانی داشته باشد.
فاز بتا نیز برای بازی در نظر گرفته شده که با پیش خرید بازی حتما به آن دسترسی خواهید داشت ، اگر نه می توانید برای آن از این لینک ثبت نام کنید.
انتظارات شرکت نیز از این عنوان بالاست و به دنبال وارد کردن آن به دنیای E-Sports نیز می باشد. تا به حال نمایش ها از بخش مولتی بازی و مود گروگان بازی بوده ، چیزی شبیه به Counter Strike ، اما بسیار تاکتیکال تر و نیاز به کار تیمی بیشتر.
طبق شایعات نمایش کنفرانس امسال این عنوان از بخش داستانی آن خواهد بود. باید دید که آیا این بخش هم به خوبی نمایش های بخش مولتی بازی خواهد بود یا خیر.
سایر موارد را می توانید در تاپیک بازی دنبال کنید : http://forum.bazicenter.com/thread93067/


Beyond Good and Evil 2

wmlh_beyond.png

با تشکر از PrinceofPersia@ عزیز بابت توضیحاتی که توی تاپیک در مورد این عنوان قرار دادند :

یکی از بازی هایی که خیلی ها دوست دارن تو کنفرانس حضور داشته باشه،2 Beyond Good & Evil هست. شماره اول بازی تو سال 2003 منتشر شد و نقدهای مثبتی دریافت کرد ولی از نظر فروش به موفقیت بزرگی دست پیدا نکرد (شاید به دلیل همزمانی عرضه بازی با Prince of Persia: Sands of Time). کارگردان بازی Michel Ancel (کارگردان دو عنوان قبلی Rayman ) و تهیه کننده بازی Yves Guillemot رییس ملعون یوبی سافت بود.:D
داستان بازی در مورد دختری به نام Jade بود در سیاره ای به نام Hillys زندگی می کنه. Jade کارش عکاسی و خبرنگاری هست و توی خونه اش به همراه یه خوک به نام Peyj از بچه های بی سرپرست نگهداری می کنه. بر اثر یه سری اتفاقات و غیر فعال شدن سپر دفاعی و حمله موجودات فضایی، جید از یه سری مسائل و داستان های پشت پرده مربوط به افراد اداره کننده سیاره آگاه میشه و .... (چیز بیشتری نمی گم شاید کسی خواست بازی را تجربه کنه و چیزی براش اسپول نشه)
بازی قرار بود که سه گانه باشه و پس از منتشر شدن نسخه اول بازی تا سال ها خبری از نسخه دوم نبود تا اینکه در سال 2008 ، Michel Ancel در گفت و گو با یه مجله فرانسوی میگه که شماره دوم بازی به مدت یکسال در مرحله پیش تولید (Pre Production) هست. کمتر از دو هفته بعد، یک تیزر in engine از بازی منتشر منتشر شد. تنها چیزی که مشخص شد این بود که این بازی پروژه بعدی Michel Ancel هست و جزئیاتی از جمله تاریخ انتشار و یا عنوان بازی منتشر نشد. تو تیزر بازی شاهد حضور Peyj و Jade بودیم که Jade روی صندوق عقب ماشین نشسته و وسط یه بیابون هستن. تو مقاله مجله Jeux Video اشاره شد که بازی برای پلتفرم های PS3 و X360 در حال توسعه هست اما این امر تایید نشد.
بعدها، تو تاریخ 18 دسامبر 2008 و در ایونت VGL در پاریس، Michel Ancel گفت که بازی به مدت یک سال و نیم هست که در حال توسعه هست و یوبی سافت به اونها این فرصت را داده که بازی را به اون شکلی که دوست دارن، بسازن.
در یک مصاحبه تو تاریخ 21 مارچ 2009 انسل گفت که بازی هنوز در مرحله پیش تولید هست و اونها هنوز مراحل اصلی توسعه باز را آغاز نکردن! تو تاریخ 8 می 2009 یک ویدیو از بازی منتشر شد که jade تو یه شهر هست و با پلییس های شهر درگیر میشه.(این ویدیو را تو این صفحه می تونید ببینید. به نظرم از بازی های الان نسل بعدی تره!:D).
laurent Detoc رییس یوبی سافت آمریکا شمالی هم تایید کرد که این ویدیو مربوط به بازی هست. همچنین گفت که کار بر روی بازی ادامه داره و نمی خوان بازی را رها کنن.
در مراسم Gamescom 2009 یوبی سافت اعلام کرد که مراحل توسعه متوقف شده. هر چند بعد از مدت کوتاهی اعلام کردن کار بر روی بازی ادامه داره!
در 28 می 2010 دقیقا دو سال بعد از Anounce بازی یک وبسایت فرانسوی ادعا کرد که انسل یوبی سافت را به خاطر مشکلات داخلی توسعه بازی، ترک کرده و به تعداد زیادی روند ساخت بازی متوقف شده است. اما بعد از مدتی شایعات رد شدن و اعلام شد که انسل هنوز در یوبی سافت حضور داره.
در 25 جون 2010 انسل تو یه کنفرانس حاضر شد و گفت که مراحل توسعه بازی با یک تیم کوچک ادامه داره.
در 19 اگوست 2010 آقای ملعون Yves Guillmot گفتن که توسعه بازی هیچ وقت متوقف نشده و چیزی که مهم هست اینه که بازی نهایی یک بازی کامل باشه.
نسخه اچ دی شده شماره اول بازی در مارچ 2011 برای پلی استیشن نتورک و اکس باکس لایو آرکید منتشر شد ولی هنوز خبری از نسخه دوم بازی نبود تا اینکه انسل در جون 2011 گفت که بازی برای کنسول های نسل بعد که هنوز معرفی نشده بودن، منتشر میشه.
در ماه می 2011 انسل بیان کرد مراحل توسعه بازی وارد مرحله فعال برای انتشار روی کنسول های نسل بعد شده و عکس زیر را منتشر کردن و گفتن که این عکس از داخل انجین بازی هست:


مدتها خبری از بازی نبود تا اینکه در تاریخ 31 جولای 2014 یوبی سافت اعلام کرد مراحل توسعه بازی ادامه داره و این هم بیاناتشون بوده:

In many ways, BG&E is an inimitable game - it appeals to all generations of gamers and is an inspiration behind many of Ubisoft Montpellier's past and future games. It's still far too early to give many details about this new title, but what we can say is that while Michel and the team at Ubisoft Montpellier are working with the core tenets of BG&E, they're developing something that aspires to push past the boundaries of a proverbial sequel and leverages next-gen technologies to deliver a truly surprising, innovative and exceptional game. The entire team is excited about the direction this extremely ambitious project is taking, and we'll have more to share later, as it progresses

Prince of Persia

7fce_prince.png


و باز هم تشکر فراوان از PrinceofPersia عزیز که زحمت متنی جامع رو در مورد این بازی کشیده! فکر کنم خیلی ها منتظر رونمایی عنوانی جدید از این سری باشند و می تواند یکی از بزرگترین سورپرایز های این نمایشگاه باشد.

یکی از محبوب ترین و بزرگترین بازیهای یوبی سافت، بازی Prince of Persia می باشد. بازی ای که از زمان انتشار اولین نسخه آن حدود 25 سال می گذرد. اولین نسخه بازی در سال 1989 توسط Jordan Mechner ساخته شد و تبدیل به یکی از ماندگارترین بازی های تاریخ بازی های رایانه ای شد. همچنین نسخه ریمیک آن در سال 2007 بر روی Xbox Live Arcade و PSN منتشر شد. نسخه بعدی بازی با عنوان Shadow and Flame در سال 1993 منتشر شد که در تاریخ 25 جولای 2013 نسخه ریمیک آن برای گوشی های موبایل منتشر شد. در سال 1999 اولین نسخه سه بعدی بازی منتشر شد و بازی از حالت دوبعدی به حالت سه بعدی کوچ کرد. البته همین تغییر بازی از حالت 2 بعدی به 3 بعدی مشکلاتی را نیز در برداشت.



اما نقطه عطف این فرنچایز سه گانه شن های زمان بود. سه گانه ای که به ترتیب در سال های 2003، 2004 و 2005 منتشر شد. شماره اول سه گانه موفقیت های بسیاری کسب کرد و Jordan Mechner نیز در پروسه ساخت بازی به عنوان طراح حضور داشت. اما در پروسه ساخت نسخه های بعدی حضور نداشت و حتی بعدها در نظراتش اتمسفر تاریک و خشونت نسخه های بعدی را غیر جذاب دانست. اما با این وجود نسخه های Warrior Within و The 2 Thrones هم بازی های بسیار خوبی بودند و موفقیت هایی را به همراه داشتند. عده ای شیفته جو و اتمسفر تاریک و موسیقی متال و داستان نسخه WW شدند و یا عده ای عاشق دارک پرنس و مکالماتش با پرنس و درشکه سواری و بخش های مخفی کاری نسخه T2T شدند.


در سال 2008 شاهد ریبوت شدن بازی بودیم و دیگه خبری از شن های زمان نبود. سبک گرافیکی بازی تغییر یافته بود و حالت سل شید داشت. مبارزات به کلی تغییر یافته بودند و جذابیت مبارزات سه گانه شن های زمان را نداشت. اما بخش پلتفرمینگ بازی همچنان خوب بود. با این اوصاف نقدهای بازی و نمرات بازی پایین تر از سه گانه شن های زمان بود اما هنوز با یه بازی خوب طرف بودیم و حتی برخی منتظر ادامه این نسخه از بازی هستند.
سال 2011 نسخه دیگری از بازی منتشر شد. بازی بیان کننده اتفاقات میان داستان Sands of Time و Warrior Within بود و هیچ ارتباطی به نسخه 2008 نداشت. بخش پلتفرمینگ بازی خوب بود و استفاده از قابلیت های آب به جذابیت بازی اضافه کرده بود. اما به قدری بخش مبارزات ناقص و سرهم بندی شده بود که که سطح بازی را به یک بازی متوسط نزول داده بود. همچنین بدترین طراحی چهره صورت برای پرنس صورت گرفته بود. این نسخه از بازی آخرین نسخه ای بود که برای کنسول های خانگی و PC منتشر شد و پس از این نسخه سال هاست که طرفداران بازی منتظر منتشر شدن نسخه ای از Prince of Persia هستند که لایق و برازنده این نام باشد.




Watch Dogs 2

9xt__39;_39;.gif

سال 2012 انتهای کنفرانس یوبیسافت عنوانی معرفی شد که تا مدت ها بر سر زبان ها بود و موجب تعجب و شگفتی فراوانی شده بود. عنوان Watch Dogs که داستان زندگی Aiden Pierce را بازگو می کرد. نمایش اولیه بازی بسیار فوق العاده بود و گرافیک حیرت آور آن شروع نسل بسیار خوبی را نوید می داد. اما در هنگام عرضه بازی خیلی چیزها تغییر کرده بود، دانگرید و بحث های پرفرمنس و باگ های بازی بود که حالا بر سر زبان ها افتاده بود. اما همه ی این ها به کنار، با یک عنوان خوب رو برو بودیم که نوآوری های خوبی نیز داشت و به یکی از پرفروش ترین بازی های شرکت شد. پس از ساخت قسمت اول خبر هایی در گوشه و کنار در مورد قسمت دوم بازی به گوش می رسید و بعد از اینکه سازندگان بازی اعلام کردند که شماره اول انتظارات آن ها را نیز برآورده نکرده و در اکثر نقاط دچار ضعف بوده است به نوعی قسمت دوم بازی تایید شد، اما آیا امسال شاهد معرفی آن خواهیم بود؟ آیا اینبار این بازی می تواند به کیفیت عنوانی که سال 2012 معرفی شده است برسد؟ برای پاسخ باید صبر کرد.


Tom Clancy's Splinter Cell

rpbd_splinter.png


Splinter Cell یکی از سری های معروف سبک مخفی کاری در صنعت گیم می باشد که اولین شماره آن در سال 2002 عرضه شد. شخصیت اصلی سری Sam Fisher می باشد که تا کنون در 7 شماره با او همراه بودیم ، در آخرین شماره از سری یعنی عنوان Blacklist سم به دنبال متوقف کردن یک حادثه تروریستی بود، تیم Fourth Echelon که رهبری آن به دست خود سم بود و به صورت مستقیم از رئیس جمهور دستور می گرفت مسئول مقابله با این حمله بود.
صدا گذار سم فیشر نیز در آخرین شماره تغییر کرد و از Michael Ironside که خیلی ها اعتبار بازی می دانستند به Eric Johnson رسید ، گرچه این حرکت از سمت یوبی در ابتدا مورد اعتراض هواداران قرار گرفت ، اما با اجرای خوبی که جانسون داشت قسمتی از نارضایتی ها بخشیده شد.
در دو شماره آخر شاهد مسن شدن سم فیشر بودیم ، اما آیا این روند افزایش سن او در شماره های بعدی ادامه خواهد داشت؟ آیا شاهد دوره ای در میان شماره های قبلی خواهیم بود یا یک ریبوت از سری؟

آیا امسال سم می تواند با صدای گوگل معروف خود هواداران را به وجد بیاورد؟




Brothers in Arms

yoy3_brothers.png



باز هم با تشکر فراوان از امین عزیز @ PrinceofPersia

Brother in Arms یک بازی شوتر اول شخص هست . داستان بازی درباره آزادی اروپا در جنگ جهانی دوم می باشد. توسعه دهنده بازی استودیو Gearbox و ناشر آن Ubisoft می باشد. تاکنون 10 نسخه از بازی منتشر شده است اما از این بین تنها سه نسخه آن، نسخه های اصلی قلمداد می شوند (باقی نسخه برای موبایل و کنسول‌های دستی و کنسول Wii منتشر شده اند.). نسخه اول و دوم بازی در سال 2005 منتشر و نقدهای بسیار خوبی را کسب کردند. پس از گذشت سه سال، نسخه سوم بازی درسال 2008 منتشر شد اما نسبت به نسخه های قبلی نتوانست نقدهای خوبی را کسب کند. نسخه سوم دستان بسیار گیرا و جذابی داشت اما از مشکلاتی نیز رنج می برد. یکی از این مشکلات که بیشتر از همه نمایان بود عدم هماهنگی لب ها با دیالوگها بود.
سه سال از انتشار نسخه می گذشت و در E3 2011 نسخه چهارم بازی معرفی شد. یک تریلر CG برای معرفی بازی اختصاص یافته بود اما با مشاهده این تریلر متوجه تفاوت های زیادی با نسخه های قبلی شدیم. بازی مقداری حالت طنز به خود گرفته بود و شباهت های به فیلم Ingloutios Bastard پیدا کرده بود. چهار سرباز وارد یک رستوران می شوند که پر از سربازهای نازی هست و هر کدام با قابلیت های خود سربازها را قتل عام می کنند.
مدت هاس که از معرفی نسخه چهارم بازی می گذرد و خبری از بازی نیست. آیا امکان دارد که دوباره شاهد حضور این بازی در کنفرانس یوبی سافت باشیم و سرانجام این بازی منتشر بشود؟

Driver

whsu_driver.png

Driver عنوانی که در ابتدا در اختیار ATARI بود و در سال های اخیر یوبیسافت مالک آن شد، عنوانی پرطرفدار و قوی که رو به ضعیف شدن داشت اما توانست در شماره آخر خود یعنی Driver San Francisco دوباره به روزهای خوب خود برگردد. مکانیزم های بازی دچار تغییرات زیادی شده بودند ، اما گیم پلی ، هندلینگ ، گرافیک ، انیمیشن ها و تنوع بالای ماشین ها موجب شده بود تا شماره آخر به بازی خوبی تبدیل شود.
اما به نظر احتمال رونمایی از این عنوان بسیار کم می باشد ، زیرا سال گذشته یوبی عنوان متوسط The Crew را روانه بازار کرد و استودیو که مسئول ساخت سری درایور بود نیز در ساخت آن نقش داشت . به نظر نمی رسد در طی دو سال یوبی بخواهد از این سبک بازی منتشر کند ، اما هنوز هم زود است و باید تا روز نمایش منتظر ماند.


UbiArt Games - HERO

hh5c_hero.png

UbiArt موتور بازی سازیست که توسط Ubisoft Montpellier ساخته شد و در سال 2010 عرضه شد. موتوری که موجب خلق فضاهای بسیار زیبا و هنری شد که چشم ها را نوازش می داد. بازی های نظری Rayman Origins و Rayman Legends و Valiant Heart و Child of Light و ... با این موتور ساخته شدن که هر کدام فضایی بسیار زیبا را خلق کردند.
اخیرا صحبت هایی در مورد ادامه بازی Child of Light نیز شده است ، اینکه دنیای بازی یعنی لومریا دارای پتانسیل بساری است .
خیلی ها هم منتظر رونمایی شماره جدید از Rayman می باشند ، بازی که دو شماره اخیر آن بسیار مورد استقبال گیمر ها و منتقدان قرار گرفت.
و اما اخیرا عکس هایی نیز لو رفته که نشان از بازی جدیدی با این انجین دارد، بازی که HERO خوانده می شود و فقط چند عکس از آن موجود است.
عنوان هایی که در این بخش هستند به اندازه یک استودیو کامل وسعت دارند ، اما آیا ادامه یکی از سری های قبلی را شاهد خواهیم بود یه عنوانی کاملا جدید و رونمایی نشده را خواهیم دید؟ یا شاید اصلا نمایشی در کار نخواهد بود.

New IP - CF Surprise

vj9v_qestion.png



طی 3 سال گذشته آخرین نمایش های کنفرانس یوبیسافت نفس گیر ، هیجان انگیز و خبر ساز بود.
سال 2012 آخرین نمایش کنفرانس مربوط به عنوان خبر ساز Watch Dogs میشد و بدون در نظر گرفتن سایر مسائل ، یکی از بهترین نمایش های سال 2012 بود و تا مدت ها هیجان آن باقی ماند.
سال 2013 نوبت به The Division رسید، عنوانی که دوباره در صدر نمایش های خیره کننده قرار گرفت و امسال هم در نمایشگاه حضورش تایید شده.
سال 2014 نیز نمایش انتهایی که با اشک های ذوق مجری نیز همراه بود به شماره جدیدی از Rainbow Six ختم شد ، بازی که فیدبک های مثبتی از فار آلفا تست خود گرفته است.
و اما امسال چه سورپرایزی می تواند باشد؟ آیا شماره جدیدی از عنوان های قدیمی که در تاپیک نام برده شده؟ یا یک IP کاملا جدید با یک نمایش فوق العاده؟ برای این سورپرایز باید تا لحظه پایانی نمایش صبر کرد.

عنوان های زیاد دیگری هم هستند که یوبیسافت در دست دارد ، اما برای شلوغ نشدن بیش از حد پست اول فقط اسامی آن ها را در زیر لیست می کنیم ، اگر عنوانی جا مانده حتما بگید که اضافه بشه!


Rayman

Just Dance

Far Cry Spin Off

Call of Juarez

Might and Magic

Anno

Trials

I am Alive :(

Ghost Recon

H.A.W.X

XIII



و اما شما منتظر چه چیزی برای آخر کنفرانس هستید؟

با تشکر فراوان از ™MaMaD و PrinceofPersiα عزیز که کمک بسیاری در ایجاد و بروز رسانی تاپیک کردن :bighug::x



تاپیک با آمدن اطلاعات جدید آپدیت خواهد شد ....
 
آخرین ویرایش:

Saber

F.A.M.I.L.Y
Loyal Member
Jun 16, 2009
3,878
نام
صابر
Robin Atkin Downes صدا گذار شخصیت Prince of Persia جدیدا تویت کرده است که برای E3 2015 بسیار هیجان دارد !

احتمالات معرفی Prince Of Persia قوت میگیرد :d
 

batman-love

کاربر سایت
Jul 5, 2010
831
خیلی امید دارم و از ته دل میخوام که pop جدید رونمایی شه
دیگه بیشتر ازین انتظار کشیدن برای طرفدارا شکنجه ست!
این هم یه والیپر زیبا از بهترین عنوان این بازی، تقدیم به هوادارن pop
kaileena__prince_of_persia_warrior_within__by_sweeetrazzbery-d793yit.jpg
 

Persian Creed

همه تنها میمیرند
کاربر سایت
Jul 21, 2009
811
یادش بخیر با POP چقدر خاطره داشتیم بساطی هم سر نصب کردنش داشتیم باید روی 64 نصب بشه خیلی ها نداشتن و باید کابل وصل میکردن و ... :d
 

FPS Eager

کاربر سایت
Jan 27, 2013
1,325
نام
امیرعلی
آخرش هم این یوبی میاد یه ریمستر از نسخه درپیت قبلی معرفی می کنه همه ضدحال می خورید!:d
منظورت از درپیت قبلی کدومه؟ (امیدوارم 2008 باشه منظورت!)
من اگه از سه گانه هم ریمستر بده واسم کافیه، حتی فقط SoT!

پ.ن: منتظریم POP جدید معرفی بشه همه POPها توی استیم یه -75 بخورن :d
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
منظورت از درپیت قبلی کدومه؟ (امیدوارم 2008 باشه منظورت!)
من اگه از سه گانه هم ریمستر بده واسم کافیه، حتی فقط SoT!

پ.ن: منتظریم POP جدید معرفی بشه همه POPها توی استیم یه -75 بخورن :d

208 که درپیت نبود، خیلی هم خوب بود!:d
منظورم اون آشغال Forgotten Sandsه!
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
Forgotten Sands که درپیت نبود، خیلی هم خوب بود!:d
منظورم اون آشغال 2008ه!
Fixed:d
===================
یه پرنس میخوام با این ترکیب:
محیط و اتمسفر شماره اول + داستان شماره دوم + گیم پلی شماره سوم
:d

در نهایت AC بعدی معرفی میشه:bighug:
 

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,160
نام
Amir
وای پسر
من پرنس سه رو از همه بیشتر دوست داشتم
مخصوصا باس فایت اول که باید اول چشمشو کور میکردی
خیلی حال میداد
هیچ وقت یادم نمیره
گاری سواریش هم حال میداد
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
برو باو! :Dاون FS > 2008 ؟ =))
@Frobary @O|d Snake

یکیتون اینو بن کنه جون من8-| دیگه از دست رفته:d
Forgotten Sands فقط پلتفورمر خوبی بود، مبارزات تو آفساید، داستان تو آفساید، شخصیت پردازی تو آفساید، صداگذاری تو آفساید، گرافیک تو آفساید، چیزی که نمیمونه دیگه ازش!
yahoo_4.gif
بعد میشه از مبارزات عمیق و پیچیده، داستان فلسفی و تاثیر گذار، طراحی مراحل بی نظیر، دشمنان متنوع و بسیار زیاد و گرافیک زیبای 2008 برامون بگین؟
yahoo_4.gif

2008 در واقع قرار بود اسمش Prince of Platformer باشه ولی بعدا عوض شد
yahoo_4.gif


پ.ن: همین که یوبی بعد 2008 باز برگشت به همون شن های زمان و 2008 رو ادامه نداد، قشنگ قطع بودن آب 2008 رو نشون داد و من نیازی نیست توضیحی در این زمینه بدم
yahoo_4.gif

2008 هرچی نداشت فضاسازی، موسیقی و گرافیکش مثال زدنی بود، منکر اینا که دیگه نمیتونی بشی؟!
yahoo_4.gif

مبازاتش هم حداقل از اون FS خیلی بهتر بود چهارتا کمبو (هرچند ساده) می شد باهاش زد!
yahoo_4.gif
این نظر توئه و فقط هم مختص توئه
yahoo_4.gif
نه اینکه از روی لجبازی بخواییم بحث کنیم، اما 2008 برای من بی روح ترین POPـی بود که بازی کردم. پلتفرمینگ بیش از حد و محیط های خشک و تکراری و بی رنگ و رو و دشمنای تکراری، بازی رو اینقدر تکراری و یکنواخت و کسل کننده کرده بود که من به ضرب و زور بازی رو تموم کردم. اینطور بگم بازی به شدت تکراری بود و بسیار هم طولانی بود. کل بازی یه محیط تکراری رو با یه پلتفرمینگ تکراری میرفتی و آخرش یه باس تکراری رو به یه روش تکراری میکشتی و همین Loop دوباره و دوباره و ... تکرار میشد. منکر این که دیگه نمیتونی بشی؟
yahoo_4.gif

فقط آخرش رو پسندیدم و پایانش برام جالب بود.

پ.ن: پستم واج آرایی "تکرار" گرفت به خودش
yahoo_4.gif
 
آخرین ویرایش:

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
Fixed:d
===================
یه پرنس میخوام با این ترکیب:
محیط و اتمسفر شماره اول + داستان شماره دوم + گیم پلی شماره سوم
:d

در نهایت AC بعدی معرفی میشه:bighug:

Forgotten Sands فقط پلتفورمر خوبی بود، مبارزات تو آفساید، داستان تو آفساید، شخصیت پردازی تو آفساید، صداگذاری تو آفساید، گرافیک تو آفساید، چیزی که نمیمونه دیگه ازش!:d

بعد میشه از مبارزات عمیق و پیچیده، داستان فلسفی و تاثیر گذار، طراحی مراحل بی نظیر، دشمنان متنوع و بسیار زیاد و گرافیک زیبای 2008 برامون بگین؟
yahoo_4.gif

2008 در واقع قرار بود اسمش Prince of Platformer باشه ولی بعدا عوض شد
yahoo_4.gif

2008 هرچی نداشت فضاسازی، موسیقی و گرافیکش مثال زدنی بود، منکر اینا که دیگه نمیتونی بشی؟!:d
مبازاتش هم حداقل از اون FS خیلی بهتر بود چهارتا کمبو (هرچند ساده) می شد باهاش زد!:d
 
آخرین ویرایش:

Lord M

کاربر سایت
Jun 8, 2015
8
اینجا یک نظرسنجی ترتیب داده شده با این عنوان : آیا فکر میکنید Splinter Cell 7 در مراسم E3 2015 رونمایی خواهد شد ؟

akyqmo3me5yevc0roxft.png


ولی فکر نکنم یوبی همزمان بخواد نسخه های جدید اسپلینترسل و شاهزاده ایرانی رو معرفی کنه ولی اگه بخواد چی میشه :bighug:
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
@Frobary @O|d Snake

یکیتون اینو بن کنه جون من8-| دیگه از دست رفته:d

بعد میشه از مبارزات عمیق و پیچیده، داستان فلسفی و تاثیر گذار، طراحی مراحل بی نظیر، دشمنان متنوع و بسیار زیاد و گرافیک زیبای 2008 برامون بگین؟:d
2008 در واقع قرار بود اسمش Prince of Platformer باشه ولی بعدا عوض شد:d

پ.ن: همین که یوبی بعد 2008 باز برگشت به همون شن های زمان و 2008 رو ادامه نداد، قشنگ قطع بودن آب 2008 رو نشون داد و من نیازی نیست توضیحی در این زمینه بدم:d

این نظر توئه و فقط هم مختص توئه:d نه اینکه از روی لجبازی بخواییم بحث کنیم، اما 2008 برای من بی روح ترین POPـی بود که بازی کردم. پلتفرمینگ بیش از حد و محیط های خشک و تکراری و بی رنگ و رو و دشمنای تکراری، بازی رو اینقدر تکراری و یکنواخت و کسل کننده کرده بود که من به ضرب و زور بازی رو تموم کردم. اینطور بگم بازی به شدت تکراری بود و بسیار هم طولانی بود. فقط آخرش رو پسندیدم.
همون کومبوهای 15 ضربش که تروفی هم داشتن، به کل وجود FS می ارزید! :d

این بی روح ترین POP که گفتی،اتفاقا فکر کنم فقط نظر تو باشه! نه چیزی که مجتبی گفت:-"
محیط های خشک و تکراری و بی رنگ و رو!!!!!!:|

علی تو احیانا FS و 2008 رو اشتباه نگرفتی؟ :-" نه جان من اشتباه نگرفتی؟ مطمئنی؟ :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر