Ubisoft: فرنچیز Assassin's Creed هنوز راه زیادی برای رفتن دارد

RattleSnake

کاربر سایت
94403806479071924833.jpg


Jean Guesdon طراح و کارگردان Ubisoft در مصاحبه با مجله رسمی Xbox گفت:"
بعد از عرضه Assassin’s Creed IV: Black Flag این فرنچیز همچنان ادامه خواهد داشت با این وجود گیمران نگران عرضه سالانه آن هستند.
ما نشان دادیم که ادامه دادن این فرنچیز کاملا واجب است، و این فرنچیز هنوز راه زیادی را برای عرضه ادامه دادن دارد. کار ما به عنوان توسعه دهنده این است کار جدیدی را انجام دهیم که گیمر شوکه شود، آوردن ایده‌های جدید و فراوان در همین عین دیدم که ریشه‌های فرنچیز AC بدون تغییر باقی مانده است."

او همچنین درمورد Assassin’s Creed IV گفت:"
ما در حال حاضر ساخت بخش‌ها و تنظیمات جدید هستیم، گیم پلی‌ای جدید به همراه مکانیزم‌های جدید، کاراکتر‌های جدید و قهرمانی جدید به همین خاطر ما کار خود را به خوبی انجام می‌دهیم. ما کمی موتور بازی را تغییر دادیم آن هم به خاطر گرفتن قدرت بیشتر از موتور برای کنسول‌های نسل بعدی گیم پلی قسمت کشتی‌های دریای را ایجاد کردیم و با این کشتی‌ها می‌توان سفر کرد، شکار کرد یا با آب پرید و یا حتی یک جزیزه را کشف کنید.
آیا شما نگران بازی جدید open world و نسل بعدی Ubisoft یعنی Watch_Dogs هستید؟نظراتان درمورد GTA V‌ چیست؟

Jean Guesdon:"
ما از بازی کردن این عنوان بسیار خوشحال شدیم، ولی هردو بازی دنیای خود را نمایش می‌دهند که هردو جدید و متفاوت هستند. ما بر این باوریم و قول می‌دهیم که تنظیمات این بازی متفاوت تر از این 2 بازی باشد."

Assassin’s Creed IV: Black Flag در 29 نوامبر برای Xbox 360, PS3, PC و Wii U عرضه خواهد شد.

منبع
 
آخرین ویرایش:
تمام این کمپانی ها دنبال سود و منفعت خودشون هستن این مسئله صد در صد درسته
ولی تفاوت راکستار با یوبیسافت در اینه که راکستار برای محصولات و عناوینش ارزش قائله :bighug:
 
آخرین ویرایش:
اخه تضمین شده نیست...مراحل ساخت یه بازی open world...اونم با بزرگی gta رو چطور با ساختcod مقایسه میکنید که یه fps هست و هزینه ی ساختش اونقدر نیست...
ولی اگه gta بخاد هر سال بده بیرون مجبور سر و ته بازیش رو بزنه...
مخاطب هم وقتی نقدهای منفی رو میبینه ناامید میشه و دیگه نمیخره...این ینی شکست...
بازی سازا سیاستی رو پیش میگیرن که پول در بیارن...اگه نیارن ورشکست میشن...در واقع مشتری رو راضی میکنن تا درامد داشته باشن..
مشتری های cod هم راضی هستن...از اونجایی میشه فهمید که فروش خوب میکنه
از این فکر که بازی سازا عاشقتونن بیاید بیرون:-$

این منطق و طرز تفکر رو تقریبا همه‌ی طرفدارهای COD دارن. فاجعه‌ای مثل Aliens CM الان 1.31 میلیون نسخه فروخته یا افتضاح RE ORC بیشتر از 2 میلیون نسخه فروخته و این نشون میده که اکثر خریدارها افرادی هستن که از روی اسم و Box Art بازی اونُ انتخاب میکنند و آشنایی هم با نقد و متا و اینا ندارن. موفقیت اقتصادی بازی به معنای راضی بودن طرفدارها نیست، وگرنه همه الان AC3 رو بهترین نسخه‌ی Assassin's Creed میدونستن. بد نیست که نظرات کاربرا در مورد COD رو در جاهای مختلف بخونید تا از طرز نگاهشون به COD مطلع شید.
در مورد AC که چیزی به اسم رضایت مشتری وجود نداره. توسعه‌ بازی یه صنعته و مثل هر صنعت دیگه‌ای درآمد بخش مهمی از اونُ تشکیل میده اما شرکت‌هایی هستن مثل Rockstar که علاقه دارن یه عنوان عالی بسازن نه صرفا چیزی برای پول دراوردن.
 
این منطق و طرز تفکر رو تقریبا همه‌ی طرفدارهای COD دارن. فاجعه‌ای مثل Aliens CM الان 1.31 میلیون نسخه فروخته یا افتضاح RE ORC بیشتر از 2 میلیون نسخه فروخته و این نشون میده که اکثر خریدارها افرادی هستن که از روی اسم و Box Art بازی اونُ انتخاب میکنند و آشنایی هم با نقد و متا و اینا ندارن. موفقیت اقتصادی بازی به معنای راضی بودن طرفدارها نیست، وگرنه همه الان AC3 رو بهترین نسخه‌ی Assassin's Creed میدونستن. بد نیست که نظرات کاربرا در مورد COD رو در جاهای مختلف بخونید تا از طرز نگاهشون به COD مطلع شید.
در مورد AC که چیزی به اسم رضایت مشتری وجود نداره. توسعه‌ بازی یه صنعته و مثل هر صنعت دیگه‌ای درآمد بخش مهمی از اونُ تشکیل میده اما شرکت‌هایی هستن مثل Rockstar که علاقه دارن یه عنوان عالی بسازن نه صرفا چیزی برای پول دراوردن.
اولن من فن هیچ بازی نیستم..چون اصولن فن بازی رو مسخره میدونم..(به جز بازی هیتمن)...اصولن دوست ندارم با بی انصافی به بازیا نگاه شه...
دومن اگه راضی نیستن از ac و cod چرا 60 دلار پولش رو میدن و فروششون سر به فلک مزاره؟(حرفی که زدید رو قبول ندارم)
دنبال جواب این سوال نیستم...بحث فایده ای نداره................


کی گفته تضمین شده نیست.یکی از شماره های GTA رو راک استار تو 12 ماه ساخته بود. (یادم نیست کدوما بود .فکر کنم vice city ). خودشون هم که دارن میگن میتونن سالانه عرضه کنن.البته که محصول کاملی نخواهد بود ولی از ac هم بدتر نمیشه.پس خواهشا بحث الکی نکن که نمی تونن.میتونن اما کیفیت براشون تو الویت قرار داره.در ضمن اگه قرار بود مخاطب با نگاه به نقد های یه بازی بره اون بازی رو بخره پس AC:Revelations هیچ وقت 7 میلیون نسخه ازش فروش نمی رفت.
وقتی یه شرکتی مثل Take Two بازی به بزرگی GTA رو سالانه عرضه نمیکنه یا اونقدر وجدان داره که وقت کافی در اختیار سازنده های Bioshock Infinite قرار میده و تاخیرهای بازی رو قبول میکنه تا یه اثر بی نقص تحویل گیمرا بدن پس یعنی به فکر مخاطبه و به مخاطبش احترام میذاره.حالا اینکه شما سعی داری وانمود کنی همه شرکتا به مخاطب احترام نمیذارن مشکل از خودته.لابد همشون به شما بی احترامی میکنن ما خبر نداریم

=d> چشم.....دیگه پستی نمیدم...پیروز باشید
 
آخرین ویرایش:
اخه تضمین شده نیست...مراحل ساخت یه بازی open world...اونم با بزرگی gta رو چطور با ساختcod مقایسه میکنید که یه fps هست و هزینه ی ساختش اونقدر نیست...
ولی اگه gta بخاد هر سال بده بیرون مجبور سر و ته بازیش رو بزنه...
مخاطب هم وقتی نقدهای منفی رو میبینه ناامید میشه و دیگه نمیخره...این ینی شکست...
بازی سازا سیاستی رو پیش میگیرن که پول در بیارن...اگه نیارن ورشکست میشن...در واقع مشتری رو راضی میکنن تا درامد داشته باشن..
مشتری های cod هم راضی هستن...از اونجایی میشه فهمید که فروش خوب میکنه
از این فکر که بازی سازا عاشقتونن بیاید بیرون:-$

کی گفته تضمین شده نیست.یکی از شماره های GTA رو راک استار تو 12 ماه ساخته بود. (یادم نیست کدوما بود .فکر کنم vice city ). خودشون هم که دارن میگن میتونن سالانه عرضه کنن.البته که محصول کاملی نخواهد بود ولی از ac هم بدتر نمیشه.پس خواهشا بحث الکی نکن که نمی تونن.میتونن اما کیفیت براشون تو الویت قرار داره.در ضمن اگه قرار بود مخاطب با نگاه به نقد های یه بازی بره اون بازی رو بخره پس AC:Revelations هیچ وقت 7 میلیون نسخه ازش فروش نمی رفت.
وقتی یه شرکتی مثل Take Two بازی به بزرگی GTA رو سالانه عرضه نمیکنه یا اونقدر وجدان داره که وقت کافی در اختیار سازنده های Bioshock Infinite قرار میده و تاخیرهای بازی رو قبول میکنه تا یه اثر بی نقص تحویل گیمرا بدن پس یعنی به فکر مخاطبه و به مخاطبش احترام میذاره.حالا اینکه شما سعی داری وانمود کنی همه شرکتا به مخاطب احترام نمیذارن مشکل از خودته.لابد همشون به شما بی احترامی میکنن ما خبر نداریم.
 
مطمئن باشید اگر من یا شماها هم بودید سالانه دوتا Assassins Creed میدادید بیرون ! چرا !!؟ چون وقتی یارو میبینه فروشش اینقد خوبه نسبت به نسخه ی قبلی فروش و سودش بیشتر شده میگه چرا ندم ! میدم خوبم میدم !
هرکس به فکر جیب خودشه کسی نمیاد به منو شما ها فک کنه ! تازه با این کارش کلی طرفدار و فن هم کسب میکنه
فقط تنها بدیش اینه که فن های قدیمی یکم زده میشن گرچه همهمون اگر سالانه دوتا هم بیاد از این عنوان میریم میگیریم !

اگه غیر از اینه من که دیگه حرفی ندارم !
از Assassin's 2 به بعد معلوم شد اینها مثل "چی" تو گِل گیر کردن و چون نمیتونن جمش کنن آبُ بستن روش. داستان پر از پارادوکسش هر شماره بدتر و پیچیدتر و نامفهوم تر میشه.
ناشر هم تا سرحد مرگ گیمر رو میدوشه. عملاً 50% بازی بصورت DLC میاد گیم پلیش هم Same old Same Old هست.

طرفداری از عرضه سالیانه مثل طرفداری از DRM Console هست!. میتونم طرفدارهای دواتشه GTA رو درک کنم، یا MGS یا Diablo.... ولی طرفداری از AC رو نه.
 
اگه همين gta 5 رو كه قرار امسال منتشر بشه سال بعدش هم راك استار دوباره با چندين تغيير خيلي جزيي منتشر كنه كم كم 15 ميليون نسخه ميفروشه......ولي هيچوقت اينكارو نمي كنه

واسه شركتايي مثه valve يا rock star و.....شماره جديدي از بازي زماني بايد منتشر بشه كه واقعا نسبت به نسخه قبلش حرفي واسه گفتن داشته باشه و واسه همينه كهرزومه همچين شركتايي هميشه درخشان و عنوان بد تو ليستشون ندارن


.
 
حالا چنان میگید راکستار آدم فکر میکنه چه کمپانی وزین و فرهیحته ای است! جزء مینستریم ترین کمپانی هاس.
باز ولو یا رمِدی مثال بزنید یه چیزی.
چَشِم کاربر ممتاز ولی درک نشده انجمن:( با اینکه خودم زیاد از R* خوشم نمیاد ولی اصلا و ابدا نمیشه با برنامه پیش رفتن و اصولی بازی ساختنشون رو زیر سوال برد. کیفیت بازی هایی که میسازن کاملا تضمین شده هست = فکت مطلق
 
حالا چنان میگید راکستار آدم فکر میکنه چه کمپانی وزین و فرهیحته ای است! جزء مینستریم ترین کمپانی هاس.
باز ولو یا رمِدی مثال بزنید یه چیزی.

واقعا میبینی داداش نمیدونم این راکستار چی داره لامصب الکی بازی میده متاش میشه 98 الکی ها دقت کردی :-o=))
واقعا برای این راکستار با این بازی های مسخرش متاسفم =))
 
اولن من فن هیچ بازی نیستم..چون اصولن فن بازی رو مسخره میدونم..(به جز بازی هیتمن)...اصولن دوست ندارم با بی انصافی به بازیا نگاه شه...

متاسفانه تناقض گویی تو نوشته های این دوستمون سر به فلک میکشه.از یه طرفی شما فن نیستی .از طرفی فن بودن رو مسخره میدونی .و جالبه که فن هیتمن هم هستی:-/. جل الخالق.همچین چیزی به عمرم ندیده بودم:(.کسی چیزی فهمید به ما هم بگه:|
 
در دفاع از راکستار :d
8 Reasons Why Rockstar Games Is The Best Developer Around

8. Stay Out Of The Public Eye
7. Fan Service
6. Not (Only) About The Money :bighug:
5. Take-Two Interactive: The Great Publisher
4. Not Afraid of Delays
3. Gods Of DLC
2. Incredible Protagonists
1. Games To Define A Generation

پ ن : راستش نیازی هم به این کارا نیست چون به قول شاعر گفتنی آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است :d
 
آخرین ویرایش:
king ps3 @
هیچ کس به فکر مشتری نیست به فکر پولن ولی سیاستشون فرق می کنه یکی کوتاه مدت یکی طولانی مدت
rockstar از زمان psone داره gta میده بدونه اینکه ip رو milk کنه و این اشتیاق هوادارا باعث می شه این بازی تا سه نسل گیم ادامه پیدا کنه و وقتی gta IV با اون install base افتضاح اون زمان کنسول ها که اومد اون فروش وحشتناک رو داشته باشه بله کیفیت بازی بالا بود ولی مگه red dead کیفیتش بالا نبود ولی نصف gta هم نفروخت پس می بینی این فروشش جبران اون سال هایی که عرضه نشد رو داره جبران می کنه
ولی ubi داره انقدر عرضه می کنه تا یه ip از محبوبیت بیفته بعد میره سراغ یه ip جدید مثل همون کاری که با pop کرد و جور فروش کم یک ip جدید رو می کشه ولی عوضش هر سال عرضه می کنه
می بینی که جفتشون از نظر مالی اونقدر فرق نمی کنه جز اینکه ubi هر سال 8 تا استودیو مسئول ساخت ac کنه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or