Ubisoft: عنوان بعدی Splinter Cell ممکن است کاملا متفاوت باشد

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
splinter_cell_chaos_theory_icon__2_by_gygabyte666-d4ztyzy.png



همه ما می‌دانیم که Splinter Cell جدیدی برای XBox One در حال ساخت است ولی جزییاتی از آن در دسترس نیست. آخرین نسخه از این بازی یعنی Blacklist توانست نظر مثبت اکثر منتقدین را جلب کند ولی از نظر فروش، با فروش تقریبا 2 میلیون نسخه‌ای در دو ماه ابتدایی عرضه، نتوانست پیش‌بینی‌های مالی Ubisoft را تحقق بخشد. به همین خاطر احتمال یک شروع مجدد در این فرنچایز وجود دارد.

طی گفت و گویی با OXM، مدیر بخش انیمیشن استودیوی تورنتو، آقای Kristjan Zadziuk، ضمن تایید اینکه Ubi Toronto هنوز در حال کامل کردن فرمول جدید گیم‌پلی Splinter Cell است، در مورد آینده این IP گفت: "ما هنوز مثل Assassin's Creed، به آن فرمول گیم‌پلی مد نظر خود نرسیده‌ایم و هنوز در حال تکامل هستیم. اگر به این سری نگاه کنید، هیچ دو شماره‌ای را پیدا نمی‌کنید که به طور کامل مثل هم باشند. این سری همیشه در حال رشد و تکامل و هماهنگ کردن خود با شرایط بوده است. برای من این مورد خیلی هیجان انگیز است. ما داریم به آن فرمول نهایی نزدیک می‌شویم. شاید موضوع این نیست که Splinter Cellـی بسازیم که مثل بازی‌هایی مانند COD هر شماره 15-16 میلیون نسخه بفروشد! شاید موضوع اصلی، ساخت بهترین Splinter Cellـی است که می‌توان ساخت."

مانند دیگر دنباله‌های Ubisoft، شماره بعدی Splinter Cell نیز ممکن است الهاماتی از دیگر فرنچایزهای Ubisoft داشته باشد، اما تیم Toronto طبق گفتهZadziuk ، هیچ گاه ایده‌ها را فقط کپی نمی‌کنند: "اینطور نیست که ما تمام روز یکجا بنشینیم و ناگهان بگوییم "حالا من اون ایده رو اضافه می‌کنم، چون برای بازی‌های دیگه جواب داده!" به عنوان مثال Farcry3 بازی بسیار وسیعی است و سازنده‌ها سعی کردند از راهی واقعی و پویا به شما دسترسی به نقشه محیط را بدهند. همچین چیزی در Splinter Cell جواب نمی‌دهد! فایده‌ای ندارد که Sam از یک برج بالارفته و در پایان یک دکمه را فشار دهد و از آن سر بخورد. از طرف دیگر، ما دید خود را از Active Sprint داشتیم اما موضوع کپی برداری از Assassin's Creed نبود بلکه راهی بود برای شناورتر کردن Sam در محیط!"

شماره جدید مجله OXM پس فردا منتشر خواهد شد که علاوه بر این‌ها، در مورد آینده سری Farcry و Assassin's Creed نیز مطالبی بیان شده است.

منبع
 

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
به نظرم BL یه کم کسل کننده بود بعضی جاها دیگه کلا میزد به اون درش،همون مخفی کاری رو افزایش بدن خوب میشه

البته اسپلینتر سل بازی قشنگ و محبوبی هستش امیدوارم این موضوع رو حل کنن
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
هر دو قسمت قبل عناوین خوبی بودند به خصوص کانویکشن که به عقیده ی من داستان خوبی داشت. فقط نمیدونم چرا تو متن خبر نوشته برای ایکس باکس وان! انحصاری که خدای نکرده نیست؟
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
با وجود اینکه هیچ انتظاری از Blacklist نداشتم و حتی چند هفته بعد از دانلود شدن هم داشت خاک میخورد ، ولی خیلی باهاش حال کردم ! :D البته داستانش رو کلاً دنبال نکردم و اصلاً نمیدونم چی شد و آخرش به کجا رسید ، ولی گیم پلی و مراحلش به نظرم عالی بود !
کلهم داستان SC خیلی وقته از دستم در رفته و تقریباً فقط این رو میدونم که کاراکتر اصلی اسمش Sam Fisher هست ! :-"

برای این نسل، مشکل گرافیک که به احتمال زیاد برطرف میشه اگه به سرشون نزنه و از UE 3.0 استفاده نکنن! (من به کمتر از UE4.0 راضی نیستم!:| انجین اختصاصی باشه که دیگه چه بهتر! Cell Engine!8->) با در نظر گرفتن اینکه تیم گرافیکی تورنتو با انجین 10 سال پیش، Blacklist PC Version رو تحویل میده، میشه امیدوار بود با یه انجین پدرمادر دار، یه چیز خوف بسازن! میمونه فقط واقع گرایی گیم پلی. شخصا اگه کنترل و گیم پلی نسخه بعدی هم بخواد عین Blacklist باشه، با وجود اینکه هیچ ایراد منطقی بهش وارد نیست و صرفا Funـه، دیگه انتظاری براش نمیکشم.
من هنوز نفهمیدم دردشون چی بود که از یه انجین بهتر استفاده نمیکردن ! :D البته گرافیک بازی به نظرم زیاد مشکلی نداشت و خوب بود ، ولی خب استودیوی زیر دست کمپانی ای مثل Ubisoft چرا نباید از یه انجین به روزتر استفاده کنه ؟! استودیوی 10 نفره نیست که بگیم پول نداشتن !
نسل بعد هم یه دفعه اعلام میکنن که با افتخار از UE3 استفاده می کنیم ! :D
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,289
نام
Afshin
والا گرافیک Blacklist که محشر بود. حالا با هر انجینی که بود عالی بود :d
نمایش دهشتناک StarWars توی E3 2012 هم همرو انگشت به دهن کرده بود و بعد هم تایید شد که بازی با UE3 ساخته شده!
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
@سینا الآن منظورت رو از realistic نبودن شفاف سازی میکنی؟؟:D
اینکه طرف با 50 سال سن، از در و دیوار و کوه و صخره به راحتی بالا میره.
اینکه روی لبه های دیوار و پنجره و ... میدوئه!!! آخه کی اونجوری راه میره رو لبه دیوار!؟
اینکه مثل گربه میپره رو لوله و خودش رو میکشه بالا! در حالی که مثلا تو CT که تو 40 سالگیش بود، خیلی آروم میپره و لوله رو میگیره.
اینکه نمیتونی ایستاده کاور بگیری!! این خیلی رو مخه!
هدف گیریش اصلا خوب نیست و باید مثل سه شماره اول، Over The Shoulder درست حسابی باشه.
و موارد دیگه

نظرات همچین مثبت هم نبودند.
از 58 نقد، 7 تاش Mix بود و منفی هم نداشت. من به این میگم مثبت.
نگفتم بازخوردها فوق العاده بود، گفتم مثبت بود.
من هنوز نفهمیدم دردشون چی بود که از یه انجین بهتر استفاده نمیکردن ! :D البته گرافیک بازی به نظرم زیاد مشکلی نداشت و خوب بود ، ولی خب استودیوی زیر دست کمپانی ای مثل Ubisoft چرا نباید از یه انجین به روزتر استفاده کنه ؟! استودیوی 10 نفره نیست که بگیم پول نداشتن !
نسل بعد هم یه دفعه اعلام میکنن که با افتخار از UE3 استفاده می کنیم ! :D
مشکل از همون 2006 و ساخت نمونه اولیه Conviction شروع میشه!:D اون لعنتی کار رو خراب کرد. برای اون موقع انجین خیلی بدی به حساب نمیومد. اون موقع تقریبا 1 سال بازی رو ساختن بعد مجبور شدن همه چی رو عوض کنن ولی خب چیزای پایه ای رو که توی انجین تعریف کرده بودن، مجبور شدن از همون موارد توی Build جدید بازی هم استفاده کنن. همینجوری بازی شده بود اسطوره تاخیر (همون قضیه 5 سال و 6 (!!) سال و Gran Turismo!!:D)، دیگه انجین هم میخواستن عوض کنن که تازه الان داشتیم Conviction بازی میکردیم.:D برای بلک لیست هم تنبلی کردن مفت خورا:| گفتن حالا که باز Buildـه اصلی هست، چرا همه چی رو از اول طراحی کنیم!! همون رو آپگرید میکنیم که شد آنچه شد!!:|
برای نسل بعد دیگه از این خبرا نباید باشه. UE3.0 هم میخواد باهاش StarWars1313 درست شده باشه یا بابای StarWars1313!! من به کمتر از UE4.0 راضی نیستم!:|
 

Saber

F.A.M.I.L.Y
Loyal Member
Jun 16, 2009
3,881
نام
صابر
بابا اصن حرفی هم میمونه من بزنم ! :d
یوبی سافت واقعا گل کاشته تو این عناوین آخرش منتظر نمایش SC در E3 2014 هستیم :d
 

( Layken )

عضو تحریریه
Nov 29, 2009
3,155
نام
حامد
از 58 نقد، 7 تاش Mix بود و منفی هم نداشت. من به این میگم مثبت.
نگفتم بازخوردها فوق العاده بود، گفتم مثبت بود.

من فکر کردم که اون نکته ای که اشاره کردید از منبع ترجمه شده برای همین من ابراز نظر کردم نمی دونستم که نظر شخصی شما هست.
 

Jackdaw

کاربر سایت
Dec 19, 2013
1,174
نام
محمّد
بشخصه عاشق سبک مخفی کاری و علی الخصوص سم فیشر هستم..شماره آخری رو هم 2 بار رفتم و بسیار مزه داد بهم...:>!! منتظر اخبار Pc از نسخه ی جدید هستیم..!!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر