![Ubisoft.png](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fd28xlskrkqci73.cloudfront.net%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F06%2FUbisoft.png&hash=7dcfb8708921c4fda6ce8f06d987bb87)
یکی از در میان این بازدید از برنامه نویس آنلاین بازی Watch Dogs پرسید؟ چه اتفاقی برای Watch Dogs افتاده است؟
برنامه نویس این طور پاسخ داد:"
ما قبل از عرضه بازی یک کپی از بازی را برای کمپانی های صاحب کنسول فرستادیم, که به آنان به گوییم چه چیزی را در بازی نگه داریم و بگنجانیم چه چیزهایی را حذف و خارج کنیم."
او ادامه داد:"
ما همیشه سعی می کنیم و هدفمان 60FPS کردن بازی ها است, اما به دلیل برخی محدودیت ها آنان مجبور به انتخاب 30FPS برای آخرین بازی عرضه شده خود شدند. کمپانی های کنسول ساز ما را مجبور می کنند تا همین تغییرات و تنظیمات را در نسخه PC بازی ها نیز اعمال کنیم. Ubisoft میتواند دوباره از این کدها تا جایی که استفاده کند, تا این طور شباهت بین تعداد کمی بازی های خود را توضیح دهد."
در آخر او گفت:"
ما از بازخوردهای منفی در مورد تصمیم کمپانی برای قفل کردن فریم ریت بازی های خود برروی 30FPS آگاه هستیم. آما در مورد این موضوع چه فکری می کنید؟ در کنسول و چیزی خاصی به مانند Assassin's Creed: Unity ما مجبوریم بین گرافیک بهتر و بازی روان تر یکی را انتخاب کنیم."
سازنده این مبحث در Reddit گفته است:"
این بازی ساز گفت مایکروسافت ما را مجبور به قفل کردن فریم ریت بازی های PC میکند."
منبع