![assassins-creed-unity.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fd.christiantoday.com%2Fen%2Ffull%2F20399%2Fassassins-creed-unity.jpg&hash=fde617d1ffb0bb8b7cc49dedbb84c416)
Lesley Phord-Toy تهیه کننده نسخه PC بازی از استدیو Ubisoft Toronto در این باره گفت:"
هدف ما همیشه این است که بازی را برای تمام پلتفرم ها به صورت همزمان عرضه کنیم. من خبر خاصی درمورد Assassin’s Creed Unity برروی PC ندارم, ولی من می دانم که ما برنامه ریزی کردیم که بازی را برروی 3 پلتفرم Xbox One, PlayStation 4 و PC عرضه کنیم و من هیچ گونه خبر متفاوتی دیگری نشنیده ام."
Phord-Toy درمورد علل تاخیر همیشگی نسخه های PC بازی Assassin’s Creed بخصوص Assassin’s Creed IV گفت:"
این می تواند درمورد به چالش کشیدن باشد. PC دارای یک نوع تنظیمات سخت افزای متفاوت است که شما لزوما نمی توانید پایان کار برروی آن را پیش بینی کنید. در یک کنسول شما می دانید چه چیزی در جعبه وجود دارد( سخت افزار کنسول) هر مشتری دارای یک سخت افزار تقریبا مشابه است و انتظار قابل پیش بینی هم دارد. این در حالی است که PCها این طور نیستند و سازگاری ندارند, پس این امر می تواند بسیار چالش برانگیز باشد ما تمام تلاش و حمایت خود را خواهیم کرد تا نسخه PC با تاخیر مواجه نشود."
Phord-Toy در آخر گفت:"
Ubisoft به تازگی متعهد شده و تیم پشتیبانی PC خود را تقویت کرده است به طوری که همه مسائل اولیه را به سرعت حل خواهد کرد. درست مانند جمله قبلی که گفتم Ubi در گذشته در شیپ کردن بازی ها به صورت یکسان به موفقیت رسیده است بنابراین ما اعتقاد داریم می توانیم این کار را درمورد Assassin’s Creed Unity نیز انجام دهیم."
منبع