Ubisoft :درصد دزدی دیجیتالی 95% است،راه حلF2Pاست

pxc33

کاربر سایت
Dec 4, 2011
2,733
نام
علی
آقای Yves Guillemotرئیس شرکت Ubisoft اعلام کرد که تعدادکسانی که برای بازی های F2P هزینه صرف می کنند به اندازه همان نفراتی است که برای بازی های دیجیتالی هزینه می کنند. وی همچنین اظهار داشت عناوین F2P به عنوان راهی ایده آل برای جلوگیری از دزدی دیجیتالی بازی ها برای ناشر مختلف می باشد.آقای Yves Guillemotادامه داد که 95%افراد به صورت غیر قانونی بازی می کنند.
UBisoft-Logo.jpg

طی مصاحبه ای که باسایت GI.biz داشته، وی گفت: "ما خواستاریم که برای بازار PC عنوان های بسیار انبوهی به وجود بیاوریم و F2P راه حله این مشکل است.میزان پیشرفتF2P تاحدی بوده است که می توانیم از کشورهایی که قبلاً نمی توانستیم در آمدی داشته باشیم هم درآمد کسب کنیم. منطقه هایی که که بازی های ما را انجاممی دادند ولی آن ها را به صورت اورجینال نمی خریدند. اکنون با استفاده ازF2P توانایی این را داریم که از آن ها نیز درآمد داشته باشیم."
او ادامه داد : "تنها حدود 5 تا 7 درصد افراد برای بازی های F2P روی پلتفرم PC هزینه صرف می کنند. ولی به طور عادی نیز تنها باقی مانده ی آن 95%یا93% درصد افراد برای بازی ها پول می دهند و مابقی دست به دزدی دیجیتالی می زنند.
درست است که آقایGuillemot بهتعریف از سیستمF2P پرداخت اما زبان به بیان این موضوع باز کرد که که آینده به طور دقیق از آن F2P نیست ، کنسول های جدید نیز از این قاعده مستثنی نیستند. او تأکید کرد که Ubisoft دیگر ناشران باید در این بازار همیشه باید با احتیاط رفتار کنند.
منبع
 

LazaR AngeloV

کاربر سایت
Jul 14, 2011
4,702
نام
محمد مهدی
یکی میگه F2P یعنی چی؟

FREE 2 PLAY ..

یعنی اینکه شما یه بازی آنلاین ( کاملا آنلاین ) بدون هیچ هزینه ـی دانلود می کنی و بازی می کنی .. ولی باید برای آیتم خریدن یا چیز های خفن خریدن یا مثلا چیزی که نشه با واحد پول معمولی بازی خرید رو با پول واقعی بخری ... !
 

Kevingamer441

کاربر سایت
Jan 7, 2010
928
نام
امید:دی
بازی ها رو به این زودیا نمی تونن به صورت دیجیتال عرضه کنن.میدونین چقدر سود تو فروش نسخه های فیزیکی هست؟؟هم واسه ناشر هم واسه خرده فروش ها؟؟؟امکان نداره.F2P هم در مورد یه چندتا عنوان آنلاین به درد بخوره وگرنه کسی حاضر نیست یه بازی با گرافیک High end درست کنه و بعدش منتظر باشه گیمر ها برن پول یه سری آیتم رو بدن.اصلا به صرفه نیست
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
البته یک مشکل کلی این روش داره که امکان داره شما حتی بیشتر از خرید یک بازی اورجینال 60$ از شما بخوان پول بگیرن یعنی هیچ محدودیتی وجود نداره براشون که چقدر شما باید برای بازیکردن خرج کنی یعنی برای مثال شما بخوای یک بازی معمولی برای مثال L4D رو بیان اینکار رو بکنن و بگن برای مثال شما این اسلحه رو داری برای این یکی باید 5 $ بدی برای فلان مرحله باید 10$ بدی برای فلان چی 10 دلار باید بدی یک وقتی هستش که شرکت حتی از سود اصلی که از بازی های دیسکی میبره بیشتر سود میکنه و استفاده کننده فقط تو جو این هستش که برای بهتر بازی کردن نیاز داره که اون رو بخره اینجوری هستش که شما باید کلی پول خرج کنی بدون این که متوجه بشی بیشتر از 60 $ پول یک بازی رو دادی که در حالت عادی 100نفر از روش نون میخورن از کپی کننده تا جابجایی تا مغازه دار تا .... دیگه یعنی همشون میشن کشک و تمام این پول رو که شاید به ناحق هم بعضی وقت ها باشه شرکت میخوره .

درست مثل زمانی که شما بازی رو میخری هنوز بازی gold نشده میگن چند روز دیگه DLC بازی میاد یا اون حرکت کمدی اپیک بازار اینجور جیب مردم رو خالی کردن ها حسابی داغ داغ میشه .


داشتم استرانگ هولد رو اینجوری بازی میکردم از خنده داشتم پس میفتادم هر دقیقه میگه انقدر بده برای این که بتونی فلانچی بسازی یا ازاد بشه کلا به نظرم یک روش مسخره هستش اینجوری یا باید سطح مشخص کنن برای کل بازی اگه میخوای به سطح فلان برسی انقدر بده بعد سطح بعدی انقدر جوری باشه که شما بیشتر از ارزش بازی پول خرج نکنی فوقش 60 $ وگرنه این خودش یک دزدی تو روز روشن هستش .
 

ortegoli

کاربر سایت
Oct 31, 2008
5,397
نام
مهدی یوسفی اصیل
این روش عمرا اجرا نشه مگه الان چند کشور هستند که سرعت خوب و دسترسی به اینترنت با کیفیت دارند
شما فروش کنسول در کشور های کپی خور رو نگاه کن
خیلی از کشور ها دیگه نمیتونن بازی کنند و این یعنی کاهش سود شرکت ها
الان یک کد میزارن کلی آنلاین یک بازی کم میشه وای به حال F2p
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
هنوز خیلی مونده که صنعت بازی بخواد اینجوری بشه!!
حالا حالاها اینجوری میمونه!!
مسلما اونوقتش هم کرکرها یه فکری میکنن,دزدی تو صنعت بازی همیشه هست!!
 

LorD BurZuM

کاربر سایت
Feb 16, 2012
128
نام
امیر
نکته مهم اینجاست که فقط راجع به پلتفرم PC این صحبت رو کرده، کاملاً هم درسته حرفهاش، همین الان تو Steam بیشترین player برای دو تا عنوان F2P است ( team Fortress 2 و dota 2 )
این روش مطمئنن برای انحصاری های pc که بیس آنلاین دارن کم کم فراگیر میشه، از یه طرف EA اعلام کرد که Generals 2 هم F2P است و از یه طرف دیگه هم Star wars Old Republic رو هم میخواد تا یه ماه دیگه به همین صورت در بیاره.
 

art73

کاربر سایت
Aug 21, 2011
506
نام
علی
اوه اوه فهمیدم هرکی میخواد بفهمه چیه بره FB بعدش بره پیج بازیه csi crime city
180 تا انرژی داری 40 تا خونه که هرکدوم از 6 الی 18 تا ازت انرژی میگیره کلی هم آیتم میتونی بخری ( یعنی باید بخری) مثل انرژی وسایلی که میزان مصرف نیروشون کم باشه و .... یعنی عملا 20 دقیقه بازی میکنی یا کمتر باید فردا بیای بقیه اشو بازی کنی:))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر