Ubisoft به دنبال همکاری مجدد با Patrice Désilets

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,224
نام
Мojtaba
26627344391372341951.jpg

شرکت Ubisoft در متنی ضمن اظهار خوشحالی از خرید استودیو مونترال شرکت THQ به احتمال همکاری مجدد با Patrice Désilets اشاره کرده است. آقای Patrice Désilets در سال 2010 شرکت Ubisoft را ترک کرد و پس از آن کمک های زیادی برای ساخت استودیو کانادایی THQ انجام داد. در مصاحبه ای با فاینشنال پست ریاست استودیو مونترال شرکت Ubisoft آقای Yannis Mallat عنوان کرده است: "مدت زیادی است که Patrice را می شناسم. هر دو ما در ساخت بازی های بزرگی برای Ubisoft نظیر Prince of Persia: Sands of Time در سال های 2002 و 2003 و سپس در خلق سری Assassin’s Creed نقش داشتیم."
وی در ادامه عنوان کرده است: "من Patrice را 13 سال است که می شناسم، او فرد مستعدی است و به عنوان یک طراح برای او احترام زیادی قائلم. ما بسیار خوشحال می شویم که دوباره با هم همکاری کنیم. در واقع او هم اکنون برای یک سخنرانی در دانشگاه در فرانسه است ولی امشب بازمی گردد و من قرار است با او شام بخورم."
با توجه به زمان مصاحبه مشخص نیست که آیا Désilets پس از شام موافقت به همکاری مجدد کرده است یا منتظر مانده است تا وضعیت آینده کاری خود را مشخص کند.
منبع
 

Altair6116

کاربر سایت
Jun 25, 2009
39
نام
امین
فرنچایز Assassin's Creed شکوه و ابهتش رو مدیون این آقا و جید ریمونده که خشت اول رو برای این سری گذاشتن. امیدوارم که برگرده به یوبی سافت، البته خودشون مشخصه که خلأ ایشون رو خیلی زیاد احساس کردن که دوباره باهاش وارد مذاکره شدن!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر