Ubisoft: بازی Rainbow Six: Patriots صنعت گیم را متعجب خواهد کرد!

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,933
نام
فرهاد
rainbow6x-large.jpg




درود.

شرکت Ubisoft بعد از معرفی بازی معروف خود Rainbow Six: Patriots دیگر هیچ خبری پیرامون این عنوانش منتشر ننمود. در همین راستا از این شرکت اقای Yves Guillemot سخنان سیار جالبی را پیرامون بازی جدید خود بیان نمود. وی در مصاحبه‌ای که با سایت Polygon داشت ادعا کرد وقتی بازی Rainbow Six: Patriots روانه بازار گردد صنعت بازی را متعجب خواهد نمود.

"تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که تیمی بسیار خوبی داریم که دارند بر روی این عنوان کار می‌کنند. و این بازی واقعا عالی شده است؛ و وقتی که به بازار عرضه شود صنعت گیم را متعجب خواهد نمود."

بعد از گفتن این سخنان گزارشگر سوال خود در مورد این که ایا این بازی برای نسل بعد است یا خیر می‌پرسد و در جواب نیز اقای Guillemot می‌گوید:

این احتمال نیز وجود دارد.

gamingeverything
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
تعجبش به خاطر اینه که چجور یه ip ـه Tactical Shooter تبدیل شده به یه GeOW Clone با اسانس HR که گند بزنه به هر چی خاطرس از عناوین قبلی داریم . :d
 

arash9

کاربر سایت
Sep 17, 2011
372
شروع شد هایپ الکی
عین هایپ های AC III
واقعا خسته نمیشن از این دروغا ؟ اخه چیش همه رو متعجب میکنه
خدا رو شکر Halo دست اینا نبود وگرنه قبل از عرضه میگفتن خود فوررانر ها رو ساخت بازی نظارت داشتن
 

pxc33

کاربر سایت
Dec 4, 2011
2,727
نام
علی
قطعا یوبی این بازی را برای لانچ کنسول های نسل بعد می زاره , البته این یوبی هم دیگه خیلی جوگیر شده و نباید اون جوری روش حساب کرد , ولی احتمال خیلی زیاد چون این بازی مال نسل بعد است باعث شگفتی شود
 

YORDA

کاربر سایت
Oct 5, 2012
139
نام
میثم
rainbow six vegas 1 بهترین تجربه شوتر اول شخص برای من بود، امیدوارم با بازی patriots خاطرات خوب وگاس دوباره زنده شه. یه چیزی که منو خیلی متعجب کرده اینه که چرا ubi در مورد این بازی اطلا عات جدید نمی ده و در سکوت خبری فرو رفته. امیدوارم بازی مثل vegas 1 باشه چون vegas 2 به نظر بنده به خوبی vegas 1 نبود.
 
آخرین ویرایش:

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
بابا اول شما استانداردهارو رعایت کنید!!بازی رو خوب باگ گیری کنید!!برا ما کافیه!!نمیخواد صنعت گیم رو متعجب کنید!
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
حس میکنم ادامه ی SCC رو توی این میبینیم. من کلی استقبال میکنم اگر اون حال و هوا رو داشته باشه این SC جدیده که اینطوری نبود :D.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر