barneysawyer

کاربر سایت
Feb 28, 2012
1,729
نام
nucky thompson
واکینگ دد طوفانی شروع شد . درسته که به لطف کامیک باز های اسپویلر و البته نوستراداموس های خارجی عزیز خیلی از حوادث اسپویل شده بود . ولی واقعا انتظار نداشتم این حجم از اتفاق خفن تو یک اپیزود بیفته . کل دو فصل آخر رو روهم بگذاریم به این حجم نمی رسیم . نیگان که واقعا یک بدمن درست حسابیه و واقعا باهاش حال کردم . قشنگ مشخصه فازش با بقیه جداست. گاورنر که به نظرم بهترین بدمن این سریال بود انگشت کوچیکه نیگان هم نمیشه . جفری دین مورگان هم عالی بازی کرده . چند جایی اش نفس در سینه حبس میشه مخصوصا اگه یکم با کمیک هاش آشنا باشید . در کل عالی بود . ولی نگرانم این ها فصل بعدی رو تمدید کردن چی میشه . اسپویل هم نیست اگه نیگان رو این فصل بکشن باز فصل بعدی میشه مثل دو فصل آخر کند و یک نواخت .اگه هم بخوان زنده بگذارنش باید کش بدن که جالب نیست .
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,515
نام
سپهر
طرفدار TWD قبل دیدن فصل 7 : هی اپیزود اول رو تو در یک جمله توصیف کن./:)
من :$-)! The Darkest,The Bloody and Emotional Episode i've ever seen in this series

من که با اپیزود حال کردم، اما منتقدان هنوز نه :
vrae5thnvg07lostgnm6.png
 
آخرین ویرایش:

Easy_GoiiN

کاربر سایت
Aug 4, 2012
1,145
مثل اینکه بجای پخش 12 اپیزود از فصل 3 بلک میرر، قراره این 12 قسمت در قالب دو سیزن 6 قسمتی منتشر بشه. یعنی با این وجود فصل 4 هم تایید شده.
 

Blood Brothers

کاربر سایت
Sep 7, 2012
1,519
نام
Iman
واکینگ دد اپیزود اولش عالی بود واقعا! با اینکه ادامه فصل قریب به یقین میشه یه چیز خسته کننده و خواب آور ولی شروعش فوق العاده بود! اوج درموندگی و بدبختی رو تو ریک دیدیم. نیگان فوق العاده است! داره یه چی میشه در حد جوکر و اون بالایی ها! :D
 

wrong_wierdo

کاربر سایت
Jun 16, 2016
52

اقایون نمیدونم اینجا گفتم یا نه ولی Atlanta رو اصلا و ابدا از دست ندید. یه کمدی فوق العاده و با کلاس از Donald Glover که خیلی زیبا و هوشمندانه به مسائل میپردازه و طنز فوق العاده ملوس و بامزه ای داره، یه تشکر ویژه باید از FX کرد که انقدر به سریال های کمدی روی خوش نشون میده و نتیجه رو هم داره میبینه و عملا شده پایگاه سریال های کمدی با کیفیت.
قسمت 7 سریال یکی از بهترین اپیزود هایی بود که به شخصه در تمامی سریال های کمدی دیدم، هرچند قسمت 5 هم بی نظیر بود و کلا هر قسمت یکی از یکی بهتر. کاراکتر اضافه ای تو سریال وجود نداره و همه به یه اندازه بهشون پرداخت میشه.
اما یکی از مهم ترین نکته های سریال فیلمبرداری فوق العاده عالی و بی نقص اش هست، بعضا یه شات ها و تصاویری میبینید که دوست دارید برای چند لحظه سریال رو متوقف کنید و تو همون لحظه بمونید.
خلاصه کلام حتما نگاه کنید و تا اونجایی هم که اطلاع دارم یه تیم ترجمه خیلی خوب سریال رو برعهده گرفته.
واقعا سریال عالی هست، مخصوصاً قسمت 7 :D
 
  • Like
Reactions: Red Ѵ

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,763
نام
محمد
این واکینگ دد هر سال کارش همینه دو تا قسمت اول و قسمت آخر رو فوق العاده در میاره بقیش به شدت خسته کننده و تکراری من که از فصل قبل تصمیم گرفتم فقط دو قسمت اول و قسمت آخر رو دانلود کنم و بقیش رو از اسپویلر های بچه ها بخونم
ولی لامصبا هر سال قسمت اولشون بهتر از قبل میشه واقعا عالی بود پیشنهاد من اینه که همین کار منو بکنید :D
ولی این قسمت بدون شک یکی از بهترین و ناراحت کننده ترین قسمت های کل سری بود این نیگان خیلی خوبه
 
آخرین ویرایش:

Siavash_MH

FCB
کاربر سایت
Apr 10, 2011
3,652
عجب شروع محشری داشت واکینگ دد وااای نیگان چه شخصیت عجیب و غریب و خفنیه هم جالبه هم منفور.
اوج درموندگی ریک رو میشد دید.چه خط قرمزهایی رد کردن به طرز عجیبی با روح و روان بازی کرد این اپیزود.فصل خیلی خوب و متفاوتی در پیش داریم.
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
اقایون حالا TWD اومده دلیل نمیشه که Westworld و فراموش کنین :/
این قسمت بینظیر بود. یعنی یک حس فوق العاده ایو بعدش داشتم... رسما سه قسمت اول یک افتتاحیه بودن و این قسمت تازه داستان شروع شد... HBO ترکونده دوباره!
 

.SamueL.

کاربر سایت
Dec 9, 2012
1,481
اقایون حالا TWD اومده دلیل نمیشه که Westworld و فراموش کنین :/
این قسمت بینظیر بود. یعنی یک حس فوق العاده ایو بعدش داشتم... رسما سه قسمت اول یک افتتاحیه بودن و این قسمت تازه داستان شروع شد... HBO ترکونده دوباره!
اد هريس رو ك ميبينم مورمور ميشم اصلا
چقدر خوبه اين بشر

---

اين جفرى دين مورگان از watchmen واسه من ثابت شده بود
تو twd هم عالى ه لامصب
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر