MohsenV

کاربر سایت
Aug 25, 2009
387
نام
محسن
خب این قسمت که کلاً خدا بود. یکی این قسمت، یکی اون اپیزودی که توکو رو کشتن. این دو تا به نظر هیجان خیلی زیادی داشت.
والت خیلی زیادی باهوشه دیگه! نقشه‌ای که واسه هنک کشید عالی بود و جالبه که همه چی هم باهم جور درمی‌اومد.
اون فلش‌فورواردهایی که به تولد ۵۲ سالگی والت زده شد هم فراموش نکنید، اون اسلحه‌ی بزرگ و خونه‌ی متروکه‌شون...
 

T7T

کاربر سایت
Sep 26, 2010
703
TRUE BLOOD S06E10
یعنی واقعا خـــــــــــــــــــــاک !!!! خواهر اریک کم بود زدین خود اریک هم بصورت مسخره ای ناکار کردین !!!! فکر کنم آخر غیلم اینایی که حمله کردن زامبی خون آشام بودن :D ( منظورم و امیدوارم از زامبی خون آشام گرفته باشن :D )
 

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
14,846
نام
شیخ صدرا
در مورد برکینگ بد :D

بابا ملت چرا نمیزارن والت کارشو بکنه؟ :|
به شما که چرا این مواد میفروشه؟ :D شما نکشید :D

والا بخدا :D
 

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
14,846
نام
شیخ صدرا
اپیزود 11 سیزن 5 برکینگ بد
خوب باز این اپیزود بد نبود،یکم اولش همون حالت مزخرفو داشت ولی از بعد اینکه هنک اون فیلم اعترافات والت ـو دید افتاد رو دور و با پایانی که داشت پیش بینی میشه حسابی حال کنیم به قسمتای آینده :D
این جسی رو باید همونجا تو بیابون خلاصش میکرد.
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,019
نام
آریا
خب به سلامتی ما هم نشستیم 5 تا سیزن Breaking Bad رو دیدیم ! :D بعد از Lost که 3 سیزن اول رو پشت سر هم با سرعت نور دیدم ، تا حالا سابقه نداشته که این طوری بچسبم به چیزی و پشت سر هم ادامه بدم ! (سریال ، فیلم ، بازی)
جداً سریال فوق العاده ای هست و کاش زودتر از اینا سراغش رفته بودم. از این همه اپیزود ، شاید واقعاً بیشتر از 3،4 تاشون نبودن که یه کم ضعیف باشن و بقیه همگی محشر و عالی بودن. لحظات فوق العاده ای توی سریال وجود داشت و نکته جالبش هم این بود که تنوع خیلی خوبی داشت. از بخش های کمدی و خنده دار که میترکیدم از خنده تا بخش های خونوادگی و پرداخت به شخصیت ها تا بخش های مهیج و نفس گیر و همین طور قسمت های تلخ و ناراحت کننده.
چیزهایی که مینویسم مربوط به اپیزود خاصی نیست و برای کل سریال اسپویلر محسوب میشه :
والتر چقدر نسبت به اوایل سریال تغییر کرده. :( کلهم زیر و رو شده و از یه معلم ساده تبدیل شده به کسی که قتل افراد مختلف تأثیر خاصی روش نمیذاره. شخصیت پردازی این کاراکتر عالی بود و رفته رفته در طول 5 سیزن تغییرات جالبی به خودش دید.
اسکایلر هم این اواخر خیلی مظلوم شده بود. :( توی اون قسمت هایی که با تد رابطه داشت ، حالم ازش بهم میخورد و دوست داشتم یکی از این بروبچ منفی میاد توی کله ـش شلیک کنه ، ولی بعدش کم کم دلم براش سوخت. بیچاره برای اینکه بچه هاش آسیبی نبینن ، همه گناه ها رو گردن خودش انداخت و حتی والتر هم بعضی جاها خیلی باهاش بدرفتاری کرد.
جسی کاراکتر محشری داره و اون Yo و Bitch گفتنش معرکه هست ! :D یاد اپیزودهای اول بخیر ، با اون پیغام گیرش ! =)) Beyotch ! =)) والتر به جسی هم ظلم کرد یه جاهایی ! :|
هنک خداست ! :D از نوع حرف زدنش تا ژست ها و حرکاتش عالیه !
از همه اینا باحال تر ساول گودمن هست !! :D جداً کاراکترش بی نظیره ! پدیده ای هست برای خودش ! :D از قیافه بامزه و صدای باحالش تا حرکات و کارهاش !
سریال اپیزودهای محشر کم نداشت ، ولی بعضی هاشون دیگه جداً غوغا بودن ! اون اپیزودی که والتر و جسی توی بیابون گیر میکنن و ماشین هم روشن نمیشه ، خدا بود ! =)) طنز درجه یک و کم نظیری داشت و حال و هواش عالی بود !
اپیزود 11 سیزن 4 هم معرکه بود ! 10،15 دقیقه آخر اوج تعلیق و استرس بود و خنده های عصبی والتر آخر اپیزود هم خیلی خوفناک بود !
کشته شدن گاس هم خیلی لذت بخش بود ، ولی یه جورایی تخیلی هم بود ! :D شاید میتونستن اون تیکه رو بهتر نشون بدن ، الآن یه حالت فانتزی داره ! :D
دلم برای مایک هم سوخت. :( با اینکه خودش هم آدم بی شرفی بود ، ولی یه جورایی سوزناک مُرد. تا اومد از این کارها بکشه بیرون ، کارش تموم شد.
در مجموع این 5 سیزن به قدری عالی بودن که هیچ مشکل خاصی نمیتونم ازشون بگیرم. شاید تنها چیزی که یه کم باهاش مشکل داشتم ، اتفاقات تصادفی بود ! یعنی خیلی پیش می اومد که یه دفعه به صورت اتفاقی همه چی با هم ترکیب میشد و یه موقعیت خاص پیش می اومد. البته نمیشه ایرادی هم از این قضیه گرفت و کلاً یکی از ویژگی های سریال هست ، در حدی که خود والتر هم یه جا به این قضیه اشاره میکنه و تعجب میکنه که چطوری همه چی انقدر تصادفی به هم ربط پیدا کرده !! :D (اون اپیزودی که با پدر اون دختره توی بار نشستن و بعدش دختره میمیره و پدره باعث ترکیدن هواپیما میشه و بقایای هواپیما میریزه توی محله اینا ! :D
بریم سراغ 3 اپیزود جدید و بعدش هم دیدن 5 اپیزود بعدی به صورت همزمان ! :D
 

uncharted12

کاربر سایت
Nov 3, 2011
19
داستانش 2 فصل اول خوب بود ولی بعد کم کمم لوس شد این سریال ارجینال ها هم که داره میاد اگه کلاس از ومپایر بره تمومه دیگه

فکرنکنم به این زودیا بره :D
فصل پنجشم که داره میاد:D

فصل سومش یه کم اونطوری که میگی هس ولی بقیه فصلاش خوبه.
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,378
نام
Majid
داستانش 2 فصل اول خوب بود ولی بعد کم کمم لوس شد این سریال ارجینال ها هم که داره میاد اگه کلاس از ومپایر بره تمومه دیگه
قرار نیست کامل بره!
میگن نقشش خیلی کمرنگ تر میشه! ولی توی بعضی از قسمتا حظور پیدا میکنه!

به نظر من که بهتره کلا بره چون دیگه سریال داشت از اصل خودش که Damon - Elena - Stephen هست جدا میشد و همش وصل میشد به اورجینال ها و ...!
 

aryasoft2872

کاربر سایت
Nov 25, 2009
584
نام
M.P
یه سری Talk Show به اسم Talking Bad هست که تیم سازنده سریال میان با فن ها بحث می کنن.
اونجوری که از حال و هوای Vince Giligan فهمیدم به احتمال خیلی زیاد آخرش والتره سرویس میشه می ره پی کارش...
یک چیز جالبی هم که گفت هایزنبرگ اسم یک عنصره(فک می کردم فقط اسم یک شیمیدانه) که به تدریج تاریک می شه و هسته ناپایداری داره.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر