Trine 2 | Xbox360

Quantic Dream

کاربر سایت
May 31, 2010
1,432
trine2.jpg


نسخه دوم بازی خلاقانه Trine چندی پیش تایید شد و در E3 امسال نمایش باشکوه و درخشانی داشت ، نسخه اول بازی یک عنوان فوق العاده در سبک ، خلاقانه ، هنری و جذاب بود که نظر هر گیمری رو بخودش جلب میکرد ، در نسخه اول گرافیک بازی چه از نظر فنی چه از دید هنری عالی بود ، موزیک و صداگذاری بازی هم بی نقص بود و گیم پلی بازی که بر مبنای قواعد فیزیک و سوئیچ بین کاراکتر ها طراحی شده بود بشدت خودنمایی میکرد ، شما میتونستید در نقش جادوگر ، دزد یا شوالیه بازی کنید و طبیعتا برای رد کردن هر مرحله باید از توانایی های همشون استفاده میکردید.
حالا توی این نسخه تمام ویژگی های نسخه اول تقویت پیدا کرده ، جوری که گرافیک بازی رو با هیچ بازی دوبعدی دیگه ای نمیتونید مقایسه کنید ، موزیکی هم که توی تریلر بازی پخش شد خیلی زیبا و متناسب با بازی ساخته شده بود. از دیگر ویژگی های این نسخه میشه به حالت Co-Op بصورت آنلاین و آفلاین اشاره کرد ، جادو ها و قدرت های هر کاراکتر افزایش یافته ، دشمنان خیلی قوی تر و بزرگ تر از نسخه قبلی ظاهر میشوند و مراحل بازی بطوری ساخته شده اند که باید از قدرت های هر 3 کاراکتر استفاده کنید و ...
شرکت های Athlus و Frozenbyte بترتیب ناشر و سازنده این بازی میباشند. این بازی زیبا در تاریخ نامعلومی از سال 2011 بر روی 3 پلتفرم PC ، Xbox360 و PS3 منتشر خواهد شد.

 

A.T.HELLBOY

کاربر سایت
Aug 20, 2009
2,361
نام
علیرضا
واقعا این تریلرای این بازی رو آدم می بینه حال می کنه !! این دو تا تریلر جدید برای Gamescom واقعا عالی بود !! Coop ـش فوق العادس !! واقعا آدم پیشرفتو نسبت به نسخه قبل می بینه !! نسخه یکش که بازی بسیار ارزش مندی بود !! حالا ببین ای دیگه چیه :D !!
اینم دو تا تریلر : http://www.gamersyde.com/news_gc_trailer_gameplay_of_trine_2-11750_en.html
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
فقط بصورت دیجیتالی عرضه میشه و فـــــــــــوق العاده زیباست این بازی. مخصوصا Coop خورش که بکنی دیگه لذت دنیا و اخرت رو با هم میبری.
 
  • Like
Reactions: Farh@d

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر