Trine 2 Trophy Guide

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
بنام خدا


gkcgo311j4gdtv23vy5.jpg
ارزش بازی:9.5 از 10

درجه سختی:2 از 10 ( آسان )
تعداد کل تروفی ها: -

تروفی های آفلاین: 13 عدد

تروفی های آنلاین: ندارد

زمان لازم برای گرفتن کل تروفی های بازی: 3 تا 6 ساعت

تعداد دفعات لازم برای تمام کردن بازی از ابتدا: 1 بار

تاریخ انتشار جهانی بازی:
March 7, 2012
سازنده: FrozenByte

ناشر: Atlus

نکته :


  • شما میتوانید بازی را بر روی درجه سختی دلخواه خود به پایان برسانید.(پلاتینیوم)اگر CO-OP بازی میکنید character mode ـتون (Classic or Unlimited) روی تروفی ها تاثیر نمیگذارد.
  • هیچ یک از تروفی ها از دست دادنی نیستند و با چک کردن اطلاعات هر تروفی میتونید به چگونگی دریافتشون پی ببرید.
  • امتیازات و نکات مخفی زیادی در درون هر مرحله گنجانده شده که باید همت کنید و پیدا بکنید! هر 50 امتیاز ( XP ) اجازه میده که 1 بار یکی از توانایی های 1 کاراکتر را افزایش بدهید( LEVEL UP ).
  • بعضی از تروفی ها نیاز به این آپگرید ها دارند که با * مشخص میشوند.
  • اگر بازی را CO-OP پیش ببرید میتونید تا رسیدن به CHAPTER 7 بازی را پلاتینیوم کنید.( یعنی تنها با انجام دادن نصف بازی ).
  • اگر بازی را به پایان رسانده اید و بازی را پلات نکرده اید کافیه که به منوی CHAPTER SELECT بروید و مرحله مورد نظرتونو انتخاب کنید و چیزی را که جا انداخته اید رو پیدا کنید .

000.jpg

Trine 2 Hard
platinum.png

Earn all Trophies in Trine 2
:D تمامیه تروفی های ؟آسان بازی را دریافت کنید تا این کوچولوی درخشان مال شما شود :D
001.jpg

Surfboard Master
trophy_gold.png

Stand on a plank floating on a single airflow for four second
[FONT=verdana, geneva, lucida, lucida grande, arial, helvetica, sans-serif]دو مکان در طول بازی وجود داره که میتونید این تروفی رو بگیرید.ابتدا به دنبال یک دریچه باشید که از آن بخار به صورت عمودی( و دائمی ) خارج شود-مواظب باشید چون یک سری اینطوری نیستند-نزدیک ترین جایی که میشه این تروفی رو گرفت چپتر 2 میباشد.( برای اولین بار دریچه بخار را پیدا میکنید ) . به عنوان جادوگر بپرید روی بخار و به صورت معلق به بالای بخار برسید .یک تخته درست در زیر پای جادوگر ظاهر کنید*حالا اگر یک سمت تخته بالا رفت برید روش و این کار رو تا 4 ثانیه یا بیشتر تکرار کنید تا تروفی باز بشه.
نکته CO-OPـی : اگر یک نفر یک تروفی را دریافت کند , تروفی برای همه باز میشود.
[/FONT]
002.jpg

I Didn't Do It
trophy_gold.png

Make goblins die of three different environmental hazards in a single level
3 روش وجود داره که بتونید باعث مرگ دشمن به وسیله محیط بشوید.این کار با آپگرید گزینه monster levitation برای جادوگر آسان تر میشود.بهترین مکان برای این تروفی Chapter 3 هست.
به جایی میرسیم که کندوی زنبور هست.به سمتشان شلیک کنید یا هیولا ها را به سمتشان بفرستید همچنین میتونید دشمنان را بلند کرده و تو آتش بیندازید.
3 نفر را با 3 حالت ذکر شده بکشید تا تروفی باز شود*(فقط در یک مرحله باید اینکارو بکنید)
003.jpg

Flying Solo
trophy_gold.png

Complete a whole level playing one character only
همونطور که از اسم تروفی مشخصه این تروفی "درحالت CO-OP باز نمیشود".برای این تروفی چپتر 2 را انتخاب کنید.جادوگر را برای این مرحله انتخاب کنید ولی از اونجایی که در آخرین مرحله ای که انجام داده اید با آخرین کاراکتری که مرحله رو باهاش تمام کرده اید ظاهر میشود ( مثلا با دزد یا شوالیه ) جادوگر را سویچ کنید و مرحله رو RESTART بکنید.حالا اصلا هیچ کاراکتری رو سویچ نکنید( فقط روی جادوگر بمونید )
طبیعتا اگر جادوگرتون آپگرید شده باشه این آسون ترین مرحله براتون میشه . اما اگه بقیه کاراکتراتون آپ باشند ولی جادوگر نباشد دکمه SELECT را فشار دهید و در این منو
square18x18.png
را بفشارید تا همه آپگرید ها پاک شود ( امتیاز آپگرید کردن از بین نمیره فقط آپگرید ها صفر میشه )حالا همه قدرت های جادوگر اللخصوص MONSTER LEVITATON رو آپگرید کنید .جعبه های اضافی و تخته ها لازم نیستند اما واقعا کمک میکنند.
اذیت کننده ترین قسمت مبارزه با مار غول پیکر هستش که برای اون هم راهی داریم :D!برای شکست او به سرعت یک جعبه ظاهر کنید( وقتی وارد غارش میشوید روی زمین جعبه رو ظاهر کنید )از روی جعبه روی لبه بالایی بپرید. بپرید و چند لحظه منتظر بمانید...مار کتک ـتان میزند . شما باید سریع از سر راهش کنار بروید در غیر این صورت خورده میشوید.اگر عملیاتتون موفقیت آمیز باشه مار کمک بالایی رو ز بین میبره حالا با جعبتون دو کمک بالایی دیگر رو هم از بین ببرید پس مار اینجوری آسیب میبینه!( شدید یعنی میمیره ! )اینجا یک GOBLIN وجود داره که به صورت بینهایت اسپاون میشه . میتونه تا حدودی دردسر براتون ایجاد کنه.شما میتونید اونو در برابر آتیش هایی که مار به سمتتون پرت میکنه بگیرید ( با قابلیت LEVITATION ) یا با کوبوندن جعبه رو سرش بکشیدش :D*
نکته : اگر مردید سریع START را بزنید و RESTART CHECK POINT رو انتخاب کنید. باز هم میتونید تروفی را دریافت کنید.
004.jpg

A Floral Feast
trophy_gold.png

Feed carnivorous plants with three or more different kinds of treats
اولین بار که با گیاه گوشتخوار رو به رو میشوید در چپتر 7 هست.جایی که مسیرتان مسدود خواهد شد.اگر برای فرار کردن تلاش کنید گیاه میخوردتان.هر 3 قهرمان به عنوان 1 غذای متفاوت برای گیاه حساب میشوند( در بازی کو آپ هر 3 نفرتون اگه فرار کنید تروفی باز میشه ) همچنین میتونید با جادوگر دشمنان را به عنوان غذا به گیاه بدهید.گیاه جعبه ها و تخته ها را نمیخورد.
005.jpg

Icebreaker
trophy_gold.png

Shatter three frozen enemies within one second
برای اینکار باید شوالیه و دزد را آپگرید کنیدمیتونید تو چپتر 6 دریافتش کنید.شما به جایی میرسید که باید لوله هایی که آتش از اونها خارج میشه رو ,آتششان رو با لوله های اضافی کنترل کنید.( آتیش مسیرتون رو بسته ) وقتی که این کار را بکنید در گوشه سمت راست صفحه ( بالا ) یک دیگ بزرگ شروع به فوران کردن مایع قرمزی میکنه و دشمنان به صورت نا محدود اسپاون میشوند.برای این باید FROZEN ARROWS دزد را آپگرید کنید.یک دشمن را یخ بزنید با این کار ( درون یک مکعب یخی به اندازه کافی باقی میمانند ) سپس 2تای دیگر رو یخ بزنید. حالا با شوالیه پتکتون رو پرتاب کنید.اگر هر سه تاشون با یه ضربه پتک بمیرند
تروفی باز میشه.*
006.jpg

Hammer Havoc
trophy_gold.png

Kill an enemy with a thrown hammer bouncing at least once before kill
برای اینکار ابتدا HAMMER THROWING را برای شوالیه بخرید . وقتی که آپگرید را خریدید
Triangle18x18.png
را بزنید تا سلاحتون با پتک عوض بشه.
RS18x18.png
را ( آنالوگ سمت راست ) در جهت مورد نظرتون فشار بدید-دقیقا مثل تیر کمون دزد کار میکنه-ماموریتتون اینه که اول پتک به زمین بخوره بعد به دشمن برخورد کنه.اگه با دریافت این تروفی مشکل دارید درجه سختیو روی EASY قرار دهید .
007.jpg

Dirty Tactics
trophy_gold.png

Get at least 10 enemies killed by other enemies' actions in a single level
راه های متنوعی برای این یکی وجود داره.به چپتر 6 بروید
به جایی میرسید که باید لوله هایی که آتش از اونها خارج میشه رو ,آتششان رو با لوله های اضافی کنترل کنید.( آتیش مسیرتون رو بسته ) وقتی که این کار را بکنید در گوشه سمت راست صفحه ( بالا ) یک دیگ بزرگ شروع به فوران کردن مایع قرمزی میکنه و دشمنان به صورت نا محدود اسپاون میشوند.
  • با جاد.گر یک دشمن را کنترل کنید ( رو هوا ببرید :D ) و جلوی خودتون نگه دارید اینجوری بقیه دشمنا بهتون حمله میکنند و اون معلقه کتک میخوره.برای اینکار آپگرید نیاز دارید.هر دشمن که کشته شد باید سریع نفر بعدی رو بگیرید :D
  • با دزد FROZEN ARROWS را بخرید.یک دشمن که مستقیما رو به رویتان ایستاده رو یخ بزنید.وقتی که دشمن دیگری میاد بهتون ضربه بزنه سریع جاخالی بدید تا یخ زده ـه بمیره !
هر کدام از راه ها را که انتخاب میکنید,باید اون رو 10 بار تکرار کنید تا تروفی باز بشه
008.jpg

Bouncy Bouncy
trophy_gold.png

Stand on a conjured box bouncing on any bouncy surface for 10 seconds
[FONT=verdana, geneva, lucida, lucida grande, arial, helvetica, sans-serif]د[/FONT]این تروفی رو میتونید تو چپتر 2 بگیرید.به جایی میرسید که یه سری گیاه هستند که روشون میپرید مانند فنر عمل میکنند!( با نگه داشتن
Cross18x18.png
بلند تر میپرید ) قبل از ظاهر کردن جعبه روی یه سطح محکم ( بالاتر از اون سطح پرشی ) بایستید . یک جعبه ظاهر کنید و صبر کنید روش بیفته ( مشکل اینجاست که جعبه وقتی روی سطح میوفته کج میشه :| پس قبل از اینکه پرت کنیدش مطمئن شید که صافه ! ) سپس روی جعبه بپرید.10 ثانیه در این حالت سخت دوام بیارید!:D
009.jpg

A Hail of Arrows
trophy_gold.png

Shoot 3 arrows in the air and catch them all with the Knight's shield
اگر بازی تکنفره انجام میدهید...شوالیه را سویچ کنید و سلاح اصلیشو فعال کنید ( سپر و شمشیر ) بعد دزد را سویچ کنید.یک تیر را با قدرت نزدیک به کامل مستقیما به بالا پرت کنید.تیر دوم را با قدرت نسبتا متوسط به بالای سرتان پرت کنید.تیر سوم را هم با قدرت نسبتا کم پرتاب کنید.سریع شوالیه رو سویچ کنید و سپر ـتون رو بالا سرتون بگیرید.هروقت سه تا تیر را با سپر گرفتید تروفی باز میشه.
اگر CO-OP انجام میدهید...یک نفر تیر ها را با قدرت کم پرتاب کنه بالا (کنار شوالیه بایستید ) سپس با شوالیه تیر ها را با سپر بگیرید.
010.jpg

High Rise
trophy_gold.png

Construct a tower made of eight objects and stand on top of it
این تروفی قلق خاصی داره.این کار را در بازی چند نفره انجام بدهید خیلی راحت تره.تویه یه بازی HOST بشید و بازی را روی UNLIMITED بذارید پس میتونید 2 تا جادوگر داشته باشید.جادوگرو آپگرید کنید تا بتونه 2 جعبه ظاهر کنه.تخته ها این کارو خیلی اسون میکنن.حالا به کمک 4 جعبه ای که 2 کاراکتر میتونند ظاهر کنند و 2 تخته 6 آیتم رو هم دارید.2 جعبه هم از محیط بدست بیارید ( باید تو محیط باشه ) سپس در بالای آن بایستید :D فکر میکنم در اوایل چپتر 2 ( خیلی قبل تر از مار ) چندتا جعبه باشه.جادوگرو آپگرید کنید که 2 جعبه ظاهر کنه.حالا همه رو روی هم بذارید و از بالا بپرید رو جعبه ها ( همونجایی که یه سطحی مثل الا کلنگ هست :D )
011.jpg

Cirque de Zoya
trophy_gold.png

Using grapple, swing around an object and reattach grapple again without touching any surface
این تروفی را میشود در نقاط مختلفی در طول بازی گرفت.بهترین مکان نقطه ایست که , برای اولین بار به لوله های بخار میرسید . گوشه بالایی صفحه یک شاخه درخت هست که تنه اون تو بک گراند هست که میتونید بهش آویزون بشید.هدف اینه که به اندازه کافی تاب بخورید ( با دزد ) و خودتونو رها کنید تا به بالا پرتاب بشید و بدون اینکه شاخه را لمس کنید از این طرف شاخه دوباره اونرو بگیرید . این یک مقدار سخت تر از چیزیه که به نظر میاد ( مثل حرکت بند بازان تو سیرک هست :D )
012.jpg

This Wasn't the Plan
Make a bubble sink for three seconds
این تروفی به جادوگر نیاز داره و همه جا میتونید انجامش بدید ( هر جایی که حباب باشه :D ) معمولا حباب ها از چاله های آب خارج میشوند اما جلوتر از دیگ ها خارج میشوند .
در هر صورت یک جعبه را بالای جایی که حباب از آن خارج میشود نگه دارید. اندازه کافی بین جعبه و حباب قرار دهید ( حباب کامل از چاله بیرون بیاد بعد بخوره به جعبه ) سپس حباب بالا نمیره و به آرامی جعبه را به سمت پایین فشار بدید ... بعد 3 ثانیه تروفی باز میشه :D
------------------------------
ممنون که تا اینجا متن رو خوندید و بازیو پلات کردید :D
لطفا نظر بدید :D
 

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,664
الان خودت پلات اش كردي ؟:d

من اون موقع رفتم توي نخ پلات كردنش اما يه سري از تروفي هاش گيج كننده بود و معلوم نبود چي مي گه بيخيالش شدم :| الان هم كه ديگه پلاس نيستم !

دوتا تروفي اخر منو حسابي گيج كردند و نشد بگيرم به علاوه تروفي گرفتن 3 تير با سپر :| و همچنين تركوندن همزمان 3 تا دشمن يخ زده :|

3 تا تير روش تلاشي نكردم ولي اون يخيه رو خواستم برم يا دشمن كم مياومد يا اين كه تا مياومدم بقيه رو يخ بزنم سريع نفر اول به حالت نيمه متحرك در مياومد و اگر اينطوري بشه ديگه فايده اي نداره :|

براي گرفتن تروفي با يه نفر رفتن هم يه مرحله اي بود خيلي اسونتر بود دشمن هم نداشت با دزد ميشد رفت فقط مرحله چندمش رو يادم نيست :|:dيه كمي بايد با بازي ور ميرفتيد بعضي جاها تا رد ميشد :d

براي اين كه با نفر دلخواهتون هم بتونيد بريد داخل بازي لازم نيست RESTART كنيد كافيه از قبل داخل منو كه هستيد نفر مورد نيازتون رو سوييچ كنيد روش و بريد جلو
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
دوستان ویرایش نمیکنم ولی برای این تروفی این کارو بکنید ( همین الان خودم گرفتمش )
010.jpg

چپتر 2 یه گیاه هست که گلوله بنفش شلیک میکنه.قبل از اون یه چیزی مثل آسانسور با یه جعبه هست.خودتونو به بالای سطح برسونید بعد جعبه رو برسونید به سمت گیاهه.یه جعبه هم نزدیکه گیاهه هست . این دو جعبه رو ببرید جلوتر از الا کلنگ ( 5 تا جعبه هم اینجاست حالا اینا رو روی هم ستونی بذارید ( 7 تا ) بعد برید بالای بالا یک جعبه ظاهر کنید و بپرید روش.سریع میگیرید.
الان خودت پلات اش كردي ؟
yahoo_4.gif


من اون موقع رفتم توي نخ پلات كردنش اما يه سري از تروفي هاش گيج كننده بود و معلوم نبود چي مي گه بيخيالش شدم
yahoo_22.gif
الان هم كه ديگه پلاس نيستم !

دوتا تروفي اخر منو حسابي گيج كردند و نشد بگيرم به علاوه تروفي گرفتن 3 تير با سپر
yahoo_22.gif
و همچنين تركوندن همزمان 3 تا دشمن يخ زده
yahoo_22.gif


3 تا تير روش تلاشي نكردم ولي اون يخيه رو خواستم برم يا دشمن كم مياومد يا اين كه تا مياومدم بقيه رو يخ بزنم سريع نفر اول به حالت نيمه متحرك در مياومد و اگر اينطوري بشه ديگه فايده اي نداره
yahoo_22.gif


براي گرفتن تروفي با يه نفر رفتن هم يه مرحله اي بود خيلي اسونتر بود دشمن هم نداشت با دزد ميشد رفت فقط مرحله چندمش رو يادم نيست
yahoo_22.gif
yahoo_4.gif
يه كمي بايد با بازي ور ميرفتيد بعضي جاها تا رد ميشد
yahoo_4.gif


براي اين كه با نفر دلخواهتون هم بتونيد بريد داخل بازي لازم نيست RESTART كنيد كافيه از قبل داخل منو كه هستيد نفر مورد نيازتون رو سوييچ كنيد روش و بريد جلو
دارم روش کار میکنم.5 تاشو الان گرفتم.
تو اکانت jojo_ARAB ـم.
(:D)
اره تروفی 1مونده به اخر سخته ولی اخریو همون اول اول بازی گرفتم :D
اون تیر ها هم اینطوری خوبه :
هر سه تاشو با فشار کم پرت کن بالا سریع با شوالیه سپرو بالا سرت بگیر:D
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
011.jpg

Cirque de Zoya
trophy_gold.png

اینو همین الان خودم گرفتم.
خیلی ساده ـست.دقیقا همونجایی که گفتم باید اینکار رو بکنید :
بپرید تو چاله ای که لوله بخار هست. r3 رو به سمت شاخه بگیرید و سپس بپرید و R2 رو بزنی و R3 رو به سمت چپ فشار بدید
باید یه دور دور اون شاخه بدون اینکه به هیچ سطح برخورد کنی بچرخی و دوباره سطحو با GRAPPLE HOOK بگیری.
8 تاشو گرفتم:D 4 تا دیگه تا پلات مونده :D
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
بخدا همین لایک ها و تشکراتون منو تشویق میکنه فعالیتمو ادامه بدم:D
مشکلی بود بگین کمک کنم.

Sent from my ST18i using Tapatalk 2
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
من تو امارات 14.99دلار خریدم.
فرض کن mgs تو امریکا 10دلاره اماراتش میشه 13دلار
(اینم حتما 11.99هه )

Sent from my ST18i using Tapatalk 2
 

RADON

کاربر سایت
Dec 3, 2010
236
نام
نیما
یادمه همه میگفتن پلات بازی خیلی آسون هستش و تو کمتر از 10 ساعت میشه پلاتش کرد ، امّا اینجور که معلومه زیادم اسون نیست !

درضمن فک کنم بازی برا پلاس ها ماه پیش رایگان بود !

بسیار راهنمای خوبی بود امیدوارم بعدها بیشتر شاهد این گاید ها باشیم !
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
Platform
برو تو bing سرچ کن trine 2 gameplay
باید یکم از مغزت کار بکشی.سه تا کاراکترم داره گرافیکشم حرف نداره!

Sent from my ST18i using Tapatalk 2
 

tempest

کاربر سایت
May 18, 2012
144
نام
parham
سلام دوستان من ps3 ریجن 3 دارم به خاطر همین تو این بازی یه مشکلی پیش میاد که نمی تونم برای شخصیت ها آپگرید بخرم.از پارسال هم سازنده آپدیت نداده که این مشکل رو رفع کنه.حالا می خوام ببینم از دوستان کسی بازی می کنه بیاد کمک کنه با هم coop اون 2-3 تا تروفی که آپگرید هیرو ها رو لازم داره من بگیرم بازیم پلات شه؟ممنون می شم کمکم کنیدهمین جا بهم pm بدید اگه بازی می کنید که ادتون کنم یا ایدی منو اد کنید. Id: tempestparham
ممنون می شم کمکم کنید.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر