Torchlight II

HOSEINR

کاربر سایت
Sep 8, 2012
364
به نام خدا

سازنده..: Runic Games

ناشر...: Perfect World

پلتفرم..: PC

سبک..: Action RPG

تاریخ انتشار..: August 31

طراح..: Travis Baldree




نمایشگاه بزرگ سرگرمی
E3 2011 جایی بزرگ که در ان مانيتورهای غول پيكر و محصولات گرانبها نشان دادن تريلرهای بازي هاي ويدئويي ، که در پشت ان توده های بزرگی از استقبال کنندگان منتظر رونمایی از این ویدئو ها هستند . يكي از اين بازیها Torchlight II يك دنباله به شبيه كارتون براي كار قبلی استوديو و سبک [FONT=&amp]-----and-slash [/FONT]که نوعی متفاوت رو در قسمت جدید ارائه خواهد کرد


Torchlight اوليه عموماً قابل دسترس بود ، مفرح و ارزان بودن در ان (آغاز بازي با قيمت 99/19 دلار بدون هيچ مبلغی که به اشتراک گذاشته میشد ) كه بازيكنان را براي بازي با چند بازيكن مأيوس مي كرد. به نوبه خود، Torchlight II سعي كرده مفرح، بودن و در حد ارزان (با يك نقطه قيمت مقطوع بين 20 دلار تا 30 دلار،) خود را حفظ کند و پيشنهاد میشود تا با چندين‌بازيكن و بصورت آنلاين و مشاركتي. به صورت بسیار پیشرفتهادامه پیدا کند، [FONT=&amp]Runic Games [/FONT] كه در E3 حضور داشت و بیان کرده که Torchlight II نيز مانند يك بازی مشاركتي آنلاين در يك شبكه محلی پيشنهاد مي گردد با اين وجود استوديو كه بيشينه تعداد بازيكن را براي خود جمع مي كند. نكته ديگر براي [FONT=&amp]Runic[/FONT] ارائه محتواي جديدي از شكل نمونه و گیم پلی که پيش رونده و كاملا تخصصي با توانايي فراخواندن ارواح گرگ براي ياري مي باشد. [FONT=&amp]Runic[/FONT] همچنين يك منطقه سياه‌چال جديد و يك منطقه كوهستانی برفی جديد كه توسط يتی ها ( yeti ) و كريتر های وحشتناك ديگر به كنترل در آمده را نشان داد. ظاهراً بازی داراي سه مركز اصلی خواهد بود كه كاراكترتان از ميان آنها گذر خواهد كرد و به طور كلی، قهرمان اصلی Runic شيفر ، " خيلی بزرگتر" از بازی قبلی به دنيا ارائه خواهد گرديد. همچنين اسلحه‌های جديدي مانند توپ قابل‌حمل (نوعي كه شما معمولاً روی كشتي دزد دريايی مي بينيد) و يك مبارز تمام عيار جديد در مقابل هيولاها خواهد داشت. با اين وجود، بايد توجه داشت كه بازي براي كامپيوترهايمان كه تا زمان اخير ارتقاء پيدا نكرده اند ، غير قابل دسترس خواهد بود و دنباله همان موتور و تكنولوژی به کار رفته بازی اول را استفاده خواهد كرد. و پایه انجین بازی همان موتور قبلی هستش بدين ترتيب، لپ‌تاپ كهنه شما كه با بازی اول را اجرا مي نمود اين يكی را نيز خيلی خوب اجراء خواهد كرد.

dc27f139c3b4.jpg


جلوه های نور زیبا هستن

ما به عنوان يك جنگجوی بی باك در بيشتر [FONT=&amp]hands-on [/FONT] بازی كرديم و در طول بازي آنرا در يك رده اي دريافتيم كه حقيقتاً به نظر مي رسد در زماني كه با هيولاها مبارزه مي كند و این چالش باعث می شود تا ما ارتقا پیدا کرده و اپدیت لازم رو داشته باشیم و سلاج هایینیز دریافت میکنیم . كاراكتر ما مجهز به آنچه كه مانند يك cestus (يك تبر دستی كوتاه مربوط به روزهای مبارزات گلادياتورهاي رومی) ظاهر مي شود ، بود ، بنابراين ما خودمان عمل را به درستي يافتيم و در بيشتر قسمت ها خيلي خوب عمل كرديم. ما اسكلت‌ها و غول‌های دخمه در كپه‌های استخوان‌ها را زده و كپه‌هايی از طلا، خوراك‌ها و موارد ديگر را مثل يك غارتگر برمي داريم.( به راحتی كافی، Torchlight II موارد را فقط روی صحنه نمايش خواهد داد كه فقط كاراكترتان میتواند آنها غارت بكند. شما خواهيد ديد كه منابع یا مخازن لازم برای کسب درامد به خوبی در بازی گنجانده شدن و میشه پول کسب کرد و این باعث میشه که در وقت خود نیز صرفه جویی کنید اين حالت فقط در زماني بود كه ما با غول سياه‌چال مواجه میشويم -- يك زامبی بيش از حد چاق كه بيرون از يك گودال براي حضور پذيرفتن ما با پيچك بالا میرود--كه ما حتی براي استفاده از معجون شفابخش ، آزرده مي شويم. بنابراين دوباره، ما بوديم در كنار شيفر كه خودش ماجراجويی میكند، كسی كه بيبی ست ما از ميان دمو بردبارانه، با وجود همه سياه‌چال‌های Torchlight II كه به طور اتفاقی به وجود میآيند بنابراين دموی از پيش ساخته شده بدون هيچگونه عجله اي پخش شد. قبل از اينها Torchlight II به يك جانشينی خيلی شايسته شبيه است و اينكه قرار است انتشار بازی در اين پاييز برنامه‌ريزی شده است، شما برای آن مجبور نخواهيد بود زمان بلندي را منتظر بمانيد. پس از اينكه نسخه PC انجام‌شد ، تیم سازنده در یک تیم وژنی از بازی رو برای کنسول X360 درست خواهند کرد ما يك كمپانی خيلی كوچك تنها متشكل از 30 نفر هستيم و ما " بنا به توضيح شيفر در كارهاي بزرگتر وارد نمي شويم." بنابراين هر دفعه فقط ما يك چيز را میتوانيم انجام بدهيم. پس بنابراین نسخه کنسولی در ابهام خواهد ماند

attachment.php


بازی داراي سبک Playing - Role بوده و از بازیهای استدیو Runic است ، كه فقط يك رده كاراكتر جديد را معرفي مي نمايد: امبرميج. پس از گفتگو با مدير عامل بازیهای الفبايی CEO ، ماكس شيفر، ما مجبوريم كه قدری زمان را با اين جادوگر تندخو بگذرانيم تا ببينيم در عمل چه خواهد شد. و توضیحی در مورد نیروهای موجود در بازی
لطفاً توجه داشته باشيد كه این تا موقعی هستش که بازی هنوز در حال شاخت هستش، اين نام‌ها مشروط به تغيير هستند (بدون توجه)


[FONT=&amp]Prismatic Bolt[/FONT] ( آزاد سازی انرژی ):
رفتن ما، براي طلسم ، يك مشت انرژی آزاد میكند كه تعداد زيادي از دشمنان را تا حد امكان تكه تكه نموده و مي يابد. و ماداميكه نوراني ترين طلسم‌ها نباشد، با تخريب سفت و سختي طرف میشود، كه بخوبي بر ضد تك يا چندين هدف كار شده و فرصت القاي اثرات زيادي را خواهد داشت.


[FONT=&amp]Frost Wave[/FONT]( موج سرما ) :
اين طلسم يك موجي از خرده‌ريزهای يخ كه چندين دشمن را در رديف مستقيم هدف قرار مي دهد را منتقل می شود . اين يك طلسم بزرگ برای مبارزه كردن با دشمنان در فضاهای باريك است كه حتی ممكن است موج منجمد كننده با كمانه به طرف ديوار ها بهتر هم گردد. و به ما اين اجازه را میدهد كه براي داشتن تخريب بيشتر با داشتن موج هايي كه روی هم قرار گرفته در يك منطقه كوچك آنرا قرباني كنيم.

[FONT=&amp]Shocking Burst[/FONT] ( لرزش منزجر کننده ):
بوسيله پايين نگه داشتن كليد ، اين طلسم با يك انفجار پيوسته انرژی الكتريكی در يك شکل مخروط كوچك در جلوی ما آزاد مي شود. اين حالت آخرين حد استفاده تا زماني است كه يك سلسله
كشمكش مورد نياز باشدو نوار هایی پر شده باشد


[FONT=&amp]Blazing Pillar[/FONT](ستون هاي مشتعل ):
دكمه پايين ما، طلسمي است كه اين چهار ستون شعله ور جدا را كه ظرف چند ثانيه در نزديك دشمنان تخريبي جدي را حاصل مي كند ، پديدار مي نمايد. اين طلسم با تخريب بالا يك ابزار جمعيتی كنترل عالی را درست مي كند و خيلی تهديدآميز به نظر مي رسد.

[FONT=&amp]Frost Phase[/FONT]( مرحله سرما زدگي ):
يك طلسم كمك‌كننده عالی، به ما اجازه تله پورت به مكانی نزديك در هر جاي صفحه را میدهد. تنها محدوديت حركت به بالاي صخره‌های و سكوهاي بلند مي باشد؛ و نيز حركت به سوي پايين در هر زمان . دشمنان نزديك در زمان ورودمان نيز صدمه ديده بودند. آيا ما در يك جنگ وارد مي شويم يا براي ايمنی راه فرار را در پيش مي گيريم ، اين طلسم داراي استفاده هاي زيادي مي باشد.

[FONT=&amp]Lightning Storm[/FONT](توفان صاعقه):
اين طلسم ، طلسمي مستقيم زن ، زيبا با مقادير بالاي تخريب در وسعت بيشتر مي باشد.

[FONT=&amp]Infernal Collapse[/FONT] (ريزش دوزخی):
اين طلسم فرستنده يك گوی انرژی است كه تقريباً پس از نيم ثانيه در نقطه اي كه مكان‌نمايمان قرار دارد ،منفجر میشود . طول آن تمام صفحه را در بر گرفته و انفجار باعث يك عقب راندن خوب مي شود. همچنين راهي بزرگ براي حمله به دشمنان روی پلكان‌ها يا ساير پيچ هايي است كه طلسم‌های ديگر نمیتوانند به آنجا برسند.


[FONT=&amp]Magma Spear[/FONT](نيزه مواد مذاب):
اين طلسم خيلي سريع بصورت توپ های آتشين ، آتش می گيرد و برای فراهم كردن آتش بزرگ سركوب‌كننده (آنرا میگيرد؟) برای هم‌پيمانانمان مناسب است. طلسم با هزينه كمي تمام شده و توپ هاى آتشينشان ، فرصت آتش زدن روى غير چرمين دشمنان را درست مثل هر وسيله پرتاب كننده طلسم خواهد داشت و مطمئن باشيد امبرميج حقه هاي زيادى در آستينش دارد. همچنين ما به سه رده مهارت-- دوزخ ، سرما و توفان-- نگاه كرديم و مىتوانيم با خيال راحت بگوييم كه طلسم‌هاى بيشتري فراواني وجود دارند تا ما به نمونه نزديك شويم. به طور اميدبخشي ، اين بازي روي يك نبرد جادوگري پر كشمكش تمركزيافته و قصد دارد چيزي فراتر از انتظار ها بسازد. و ماداميكه بازيهاي رونيك يك تاريخ انتشار قطعي ندارند، ما مطمئن خواهيم بود كه شما را در مورد Torchlight II به روز نگه داريم.

شات های از بازی...:

** ** **

** ** **

** ** **

** ** **

**

برا مشاهده سایز بزرگ روی تصاویر کلیک کنید...

ویدئو هایی از بازی..

gsm_169_torchlight2_di__v2_060911_120.jpg
**
07454389947.jpg
**
1282125988s.jpg




Torchlight II Gamescom 2010 Trailer

E3 2011: Torchlight II Interview

E3 2011: Torchlight II - Armor Set Trailer




منبع

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر