Tomb Raider سودآور بود و در پایان سال 2013 هزینه های تولید خود را درآورد

arash1996

کاربر سایت
May 17, 2012
1,479
نام
آرش
فروش ابتدایی بازی مهاجم مقبره (Tomb Raider) در زمان لانچ اسکوئر انیکس را نا امید کرده بود اما بنا به گفته های اسکات آموس، مدیر تولید بازی، بازی در پایان سال سود آور بوده است.

tomb-raider-lara.png

در طی مصاحبه ای با یوروگیمر، آموس عنوان کرد که در پایان سال 2013، مهاجم مقبره هزینه های تولیدش را درآورده بود و از خط سودآوری برای نسخه های نسل قبلی و PCعبور کرد.

این عنوان 3.4 میلیون نسخه را در زمان عرضه خود فروخت، اما به نظر میرسید که اسکوئر انیکس انتظار بیشتری از فروش این بازی در زمان لانچ داشت و امیدوار بود که ضررهای خود را تا پایان سال مالی، که 31 مارچ بود، جبران کند. در این مدت شرکت زیان 13.7 میلیون یوهانی را گزارش کرد که عامل آن را "بازار رقابتی کنسول ها" میدانست.

با وجود ضررهای اولیه شرکت، اسکوئر انیکس پیش بینی مالی خود را اصلاح کرد و به لطف موفقیت بیش از حد انتظار لانچ Final Fantasy 14، انتظار بازگشت به سودآوری را داشت.

این امر باعث تایید نسخه های جدیدی از سری های Sleeping Dogs، Hitman و Deus Ex شد.

آموس گفت: " انتظار هر کسی خوش آیند است. من فکر میکنم تا جایی که واقع گرایی چیزی باشد که بازار در بر داشته باشد، اینگونه است... این زمان دل چسبیی است. چند نفر میتوانند بازیهایی مانند Clash of Clans یا Candy Crush را بفروشند و این مقدار پول از این بازیها بدست آورند؟ یا Minecraft؟ انتظارات میتوانند به سرعت افزایش پیدا کنند، دانستن معنای واقع گرایی هم دیگر سخت شده است.

بعنوان یک فرنچایز (سری محبوب و پرفروش)، اسکوئر انیکس بر روی ما سرمایه گذاری کرده است. آنها به ما اجازه دادند که برای یک دنباله از Kickstarter کمک بگیریم و ما را با این (نسخه ی Definitive Edition بازی) برگرداندند. آنها همیشه پشت ما بودند، صرف نظر از صحبت هایی که در مطبوعات گفته میشد و یقینا در پایان سال ما از انتظارات عبور کرده ایم زیرا ما برنامه ریزی کرده ایم که به دوران سودآوری برگردیم.

" و در آینده مطمئنا اسکوئر و کریستال بر روی فرنچایز سرمایه گذاری خواهند کرد. پس، با وجود تمام حرف ها -- افراد زیادی هستند که سرشان را میخارانند و درباره آن سوال میکنند – ما خیلی خوشحالیم که بگوییم که در یک مشارکت داخلی، ما کاملا متعهد به انجام آن شده ایم. اسکوئر انیکس آن را یک فرنچایز کلیدی مطرح میکند، پس ما خیلی خوشحالیم از جایی که در آن هستیم."

Tomb Raider: Definitive Edition در تاریخ 28 ژانویه برای دو کنسول PS4 و Xbox One عرضه می*شود.

منبع
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر