Multi Platform Tom Clancy's The Division

سازنده
Massive Entertainment
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
درود

Division_Teaser.jpg


جدیدترین بازی شرکت Ubisoft یک اثر در ژانر Open World Shooter RPG است که بوسیله‌ی استدیوی خوشنام Ubisoft Massive در حال ساخت است.این بازی که در سال 2013 برای Ps4, Xbox One و Pcمعرفی شد در تاریخ 8 مارچ، 18 اسفند 94 منتشر خواهد شد.

این پست شامل محتوای زیر خواهد بود:
1.داستان
2.تریلرها
3.توضیح در مورد بخش Single Player و Multi Player
4.Screenshot
5....

داستان:

در روز Black Friday یک حمله مرگبار بیو-تروریستی منجر به کشته شدن شمار زیادی از مردم امریکا شد. فقط 5 روز بعد از شروع حمله دولت امریکا از هم پاشید و بخاطر مختل شدن تمام زیرساخت‌ها، کشور دچار هرج و مرج گردید.بازیکن عضوی از تیم Strategic Homeland Division (SHD) است که به اختصار The Division خوانده می‌شود. تیمی که به صورت مخفیانه و با بودجه اختصاصی پرورش پیدا کرده است.این تیم فقط زمانی وارد عملیات می شود که همه گروه ها اعم از ارتش و پلیس شکست خورده اند و گروه دیگری برای برقرار کردن ارامش وجود ندارد.
The Division به صورت خود مختار از باقی گروه‌ها اداره می شود و مستقیما به رییس جمهور امریکا گزارش میدهد.
بازیکن باید با بقیای پلیس نیویورک، اتش نشانی، مرکز فوریت‌های پزشکی و گارد ملی-که به اختصار JFT نامیده می‌شود- همراه شود، کسایی که به بازیکن کمک می‌کنند تا امنیت به شهر نیویورک برگردد. در حین بازی، مامورین خواهند فهمید که درگیر تئوریی جهانی شده اند و باید همزمان با خطر گسترش ویروس و همین طور گروه های نظامی دسته پنجه نرم کنند.


دشمن های بازی به چند گروه تقسیم می‌شوند:
1.Rikers زندانی هایی که از زندان گریخته اند
2.Bandits یا همان راهزنان
3.The Cleaners که قبلا در بخش بهداشت شهرداری بودند والان منحرف شده اند!
4.The Last Man Battalion که یک گروه مخفی سرکش نظامیست که سعی دارد با انجام رفتار خشونت آمیز بخشی از خاک امریکا را بازگرداند.

نمایی از شهر New York
بازی The Division در اینده ای نزدیک در شهر نیویورک اتفاق می افتد.شهری که بخاطر یک عملیات تروریستی-بیولوژیکی تبدیل به یک شهر متفاوت با انچه که می شناختیم دارد.بوسیله موتور قدرتمند Snowdrop یوبیسافت موفق به خلق نیویورکی شده است که غرق در الودگی،وحشت و مرگ است.نیویورک داخل بازی از نظر ظاهری شبیه شهر واقعی است، وجود ساختمان ها و خیابان های معروف نیویورک در بازی باعث می شود که شما احساس کنید که در حال قدم زدن در شهر نیویورک هستید. بیشتر اوقات پلیر در بخش Manhattan سپری می شود،در حالی که محله های Bronx , Queens, Brooklyn یا Staten Iceland نیز در دسترس خواهند بود.
the-division-screenshot-27.png



Strategic Homeland Division:
بخش Strategic Homeland Division یا به اختصار The Division پاسخیست به ضعف ها و مشکلاتی که بخاطر وجود اتفاقاتی نظیر Operation Dark Winter ایجاد شده اند.مواردی که باعث بخطر افتادن جان انسانهای بیشماری می شود.مامورین The Division اموزش دیده اند که در میان مردم زندگی کنند و از بروز شرایط حاد جلوگیری کنند بدون اینکه توجه‌ها را به خودشون جلب کنند.
جنگ جهانی دوم زمانی بود که این ارگان تشکیل شد.زمانی که خطر حملات سازمان یافته امریکا را تهدید می کرد و دولت امریکا برای جلوگیری از هرج‌و‌مرج و وحشت عمومی به صورت پنهانی شروع به نابود کردن تروریست ها گرفت.ولی این تهدیدها در دهه‌های بعد هم برای دولت امریکا وجود داشت.بنابراین تصمیم گرفته شد که سازمان The Division به کار خود به صورت مخفیانه ادامه دهد و در صورت لزوم به صورت مستقل به اجرای عملیات بپردازد.
برای مقابله با دشمنان و نجات جان انسان‌ها احتیاج به تجهیزات به‌روز و کامل است.سازمان هم با درست کردن یکی ساعت هوشمندِ همه کاره، باعث تسهیل در کار مامورین شد. به وسیله‌ی این ساعت هوشمند، مامورین قادر خواهند بود که با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، تجهیزات خود را بررسی کنند، نقشه شهر را به صورت سه بعدی رصد کنند ویا فقط ببینند ساعت چند است؟!:D
شما به عنوان کسی که قرار است نقش یکی از این مامورین کارکشته را ایفا کنید قادر خواهید بود بعد از دریافت اجازه از مافوق خود، با ازادی عمل کامل به جنگ دشمنان رفته و مشکل را رفع کنید.
the-division-shd-logo.jpg





The Agent:
شما به عنوان مامور The Division نتنها اجازه دارین که با افرادی که باعث گسترش ویروس می‌شوند مقابله کنید بلکه باید جلوی کسایی که فقط باعث ایجاد هرج و مرج هم میشوند را بگیرید.

Character Customization:
قبل از اغاز بازی شما احتیاج دارید که کارکتر خود را شخصی سازی (کاستومایز) کنید.The Division یک بازی تیراندازی در دنیای باز است که دارای المان‌های بازی های RPG است.شما بی شمار option برای شخصی سازی در اختیار دارید تا کارکتر خود را شبیه به چیزی که دوست دارید در بیاورید.مواردی که می توانید انهارا تغییر دهید:
  1. items
  2. items’ appearance
  3. weapons
  4. skills
  5. talents
  6. perks
  7. equipment

از ابتدا شما قادر خواهید بود که 4 شخصیت را به صورت مجزا اپگرید کنید.منوی استارت جایی است که شما می توانید بین کارکترهای خود سویچ کنید. اگر علاقمند به بازی با دوستان جدید خود هستید ولی لول شما با انها یکی نبود، بازی این اجازه رو به شما میدهد که با کاراکتر اصلی خود یا با درست کردن یک کاراکتر جدید از بازی با دوستان خود لذت ببرید و شما محدودیتی در این زمینه ندارید.
تقریبا تمام اجزای ادوات GEAR خود را می توانید کاستومایز کنید. از نوک سر (کلاه) تا کف پا (کفش) کاراکتر فابلیت شخصی سازی دارد و تعداد مواردی که در این بخشِ بازی وجود دارد به سمت بی‌نهایت میل میکند! هرچند سازنده بازی به ساختن ادوات جدید متعهد است و شمار این ایتم ها در اینده بیشتر هم خواهد شد. نکته جالب در مورد این ادوات کاربردی بودن انهاست! مثلا شما با عوض کردن کیف خود می توانید تعداد slot ها (فضایی که یک ایتم به خود اختصاص میدهد) را افزایش دهید و... . همینطور بازی به شما اجازه میدهد که تمام لباس هایی که بدست اورده اید را با خود حمل کنید بدون اینکه از slot های شما کم شود و هر زمانی که خواستید لباس خود را عوض کنید.

Classes Systems:
معمولا در بازی های RPG شما از ابتدا باید کلاس کارکتر خود را تعریف کنید.این کار باعث می شود که در طول بازی شما نتوانید از قابلیت های کلاس های دیگر استفاده کنید و شما محدود به کارکتر خود خواهید بود. سازندگان این بازی تصمیم گرفته اند که شیوه‌ی سنتی رو در این بازی کنار گذاشته و به بازیکن اجازه دهند که در طول بازی بازیکن تصمیم بگیرد که به چه سبکی بازی کند و حتی قابلیت این را دارد که ایتم های کلاس های متفاوت را با هم ترکیب کند. این کار بوسیله‌ی منوی توانایی‌ها abilities در دسترس است که با پیشروی در طول بازی موارد ان به تدریج انلاک میشود. انتخاب توانایی های متفاوت، منجر به شخصی سازی بهتر برای کارکترتان میشود.

Trailers:
[video=aparat;ORezN]http://www.aparat.com/v/ORezN[/video]

Screenshots:




محتوای بازی که در طول یک سال اینده برای بازی منتشر خواهد شد و باعث بزرگ تر شدن دنیای بازی می شود:
bpkatrt1govinjw8v1db.jpg
فقط یک روز دیگه وقت دارین که با pre-order کردن بازی پک زیر رو دریافت کنین:D
the-division-pre-order-hazmat-dlc-hd-678x381.jpg

1.بازی بخش Single Player دارد؟
-بله

2.ایا می توان بخش سینگل بازی رو افلاین بازی کرد؟
-خیر، برای بخش سینگل هم باید به سرورهای بازی وصل شد.

3.ایا با دوستان خود می توانید PvE بازی کنید؟
-بله، شما با درست کردن کلن می توانید بخش سینگل بازی را به صورت گروهی وبا دوستان خود بازی کنید. در این بخش Friendly Fire غیرفعال است.

4.مود PvP در بازی وجود دارد؟
-بله، در مناطقی به نام Dark Zone می‌توانید با دیگران بازی کنید.در این بخش Friendly Fire فعال است.

5.ایتم های خود را از Dark Zone چطور خارج کنیم؟
-با شلیک flare gun در محیط Extraction هلیکوپتری برای شما اعزام میشود که بعد از 90 ثانیه به شما می‌رسد و شما می توانید ایتم های خود را از Dark Zone به کمک ان خارج کنید.

6.ایا می توانیم از هلیکوپتر دیگران استفاده کنیم؟
-بله

7.ایا می توان ایتم هایی که در Dark zone گرفته‌ایم را با خود به صورت دستی از منطقه خارج کنیم؟!
-خیر، اکیدا توصیه میکنیم که این کار را نکنید چون باعث می شود که ایتم هایی که گرفته اید از بین بروند!

8.نقدهای بازی کی میاد؟
-نقدهای بازی بعد از ریلیز رسمی بازی میان

9.ایا به اینترنت قوی برای انجام بازی نیاز است؟
-خیر! با سرعت معمولی هم می توانید به راحتی بخش PvE را بازی کنید، فقط به شرط اینکه Packet Loss اینترنتتون زیاد نباشه تا از سرور Disconnect بشین.اما برای لذت بردن از بخش PvP نیاز به اینترنت خوب دارین با پینگ کم هرچند سرورهای بازی زمان بتا خوب بودن و به شخصه اصلا از بازی Disconnect نشدم!:D

مهمترین سوال.ایا بازی ارزش خرید دارد؟
-قطعا:D

پ.ن:یک بخش مهم از تاپیک فقط مونده که امیدوارم تا فردا بتونم اونو هم قرار بدم!:D
موفق باشید و از بازی لذت ببرید:D
 
آخرین ویرایش:

*CATALAN*

کاربر سایت
Jan 4, 2009
1,412
این بازی سرور اختصاصی داره؟ مثل بتل4؟
چون من با این نتم هیچ مشکلی تو بتل نداشتم .الانم میخوام بازیرو بخرم میترسم نتونم بازی کنم با این نتم
 

ZのMBiE

کاربر سایت
Oct 19, 2009
2,948
نام
SaDegh
Darkzone هم شده PVE ,كسي جرات نداره حمله كنه:d يا اينكه خيلي خلوته. همه در حال AI كشتن هستن.
حالا شايد DZ هاي Level 30 بهتر بشه .
توصيه ميكنم به خاطر PVP نخريدش ولي خب coop اش چند تايي كه ميريد خوبه.
 

bezad

کاربر سایت
Mar 11, 2007
1,150
نام
بهزاد
اكانت PSN ات رو با اكانت UPLAY ات از قبل لينك كرده بودي ؟
شايد به خاطر مشكلات سروري شونه ! يه كم صبر كن بعد امتحان كن

لینکش کردم درست شد. بلاخره به Safe House رسیدم :d

بعد یک سوال، من این پک هازمت گیر کدش داخل بازیم بود، زدم و ریدم شد ولی الان تو بازی نیستش. دوباره هم زدم تو PSN گفت فعاله. مشکل اون چی هنوز پابرجاست؟ یا کار خاصی دیگه ای باید کرد.
البته این هم بگم، اگر باید دانلود بشه چیزی برای دانلود نیومد.
 

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,664
Darkzone هم شده PVE ,كسي جرات نداره حمله كنه:d يا اينكه خيلي خلوته. همه در حال AI كشتن هستن.
حالا شايد DZ هاي Level 30 بهتر بشه .
توصيه ميكنم به خاطر PVP نخريدش ولي خب coop اش چند تايي كه ميريد خوبه.


/:)/:)/:)

صادق به عنوان كسي كه نمي خواست بازي رو بخره نظرت چيه :d:|
 

bezad

کاربر سایت
Mar 11, 2007
1,150
نام
بهزاد
خوب من فعلا تا لول 4 رسیدم (حالا انگار خیلی هنر کردم :d)
بازی کلیتش خوب و جالبه ولی واقعا نیاز به تیمی بازی کردن داره من همینجاش که هنوز چیزی خاصی نرفتم این رو کاملا درک کردم. من هم دقیقا مشکل آقا حسین صفحه قبل رو دیدم، به غیر از من دو تای دیگه بودن که گیر داده بودن به این فروشنده ها هر کدومشون الکی چند دقیقه معطل میکرد اون هم چی اول بازی، که فعلا باید با لوت کردن کارمون رو راه بندازیم :d ایندفعه رفتیم جلوتر هی یکی عقب میموند یکی میرفت جلو، من هم وسط میموندم نمیدونستم چیکار کنم از دستشون :)) ایندفعه یکیشون رفت یکجا یک طرفدیگه جنگید توی یک خیابون دیگه، اون یکی هم راه اصلی رو ادامه داد که من هم بعدش رفتم پیشش.
کلیت بازی هم فعلا جالبه ولی خیلی از چیزها فعلا باز نیستن و باید کلی لول آپ کرد تا بازی بهتر بشه. ولی در کل به نظر من تا اینجا بازی خوبیه و ازش خوشم اومده.
بقیه هم زودتر بیان دیگه که با هم بریم :d
 

arshia78

کاربر سایت
Aug 30, 2013
1,139
نام
Arshia
لینکش کردم درست شد. بلاخره به Safe House رسیدم :d

بعد یک سوال، من این پک هازمت گیر کدش داخل بازیم بود، زدم و ریدم شد ولی الان تو بازی نیستش. دوباره هم زدم تو PSN گفت فعاله. مشکل اون چی هنوز پابرجاست؟ یا کار خاصی دیگه ای باید کرد.
البته این هم بگم، اگر باید دانلود بشه چیزی برای دانلود نیومد.

اگر اشتباه نکنم شما باید به بیس برین و قسمت Medic و بخش Hazmat رو آزاد کنید تا استفاده کنید.

--------------------------

دوستان Xbox Live ادد کنید بازی کنیم
GT: Arshia78
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,277
نام
مهدی
خب بازی رو فتحش کردم.حدوده 20ساعت برای من زمان برد.مراحل آخر خداوکیلی اشکم رو در اورد.با اینکه من همیشه توی گروه حرفه ای میوفتادم خداییش بسیار مشکل بود اوخرش بس که ارتش لست من تعداد نفراتشوم زیاد و پرقدرتن یا اسنایپرهای بسیار مرگ باری دارن.
حوصله مراحل فرعیشم ندارم.من به بازی 7.5 میده کلا ازش راضی بودم تهیش کنید.ولی ارزش تکرار و نگه داشتن رو نداره به نظرم.
 

navid_x360

کاربر سایت
Jun 1, 2007
2,700
نام
نوید
خب بازی رو فتحش کردم.حدوده 20ساعت برای من زمان برد.مراحل آخر خداوکیلی اشکم رو در اورد.با اینکه من همیشه توی گروه حرفه ای میوفتادم خداییش بسیار مشکل بود اوخرش بس که ارتش لست من تعداد نفراتشوم زیاد و پرقدرتن یا اسنایپرهای بسیار مرگ باری دارن.
حوصله مراحل فرعیشم ندارم.من به بازی 7.5 میده کلا ازش راضی بودم تهیش کنید.ولی ارزش تکرار و نگه داشتن رو نداره به نظرم.
دوست عزیز یه توضیحی میدی بازی تو حالت سینگل پلیر چطوریه؟آیا تو بخش سینگل هم احتیاج به اینترنت خوب هست؟دشمنا و دوستان تو حالت سینگل توسطcpu هدایت میشن دیگه؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر