Tom Clancy's The Division | PC

j9g767r71u9xe17qcj5b.jpg

Title: Tom Clancy's The Division
Developer:
Ubisoft Massive, Red Storm, Ubisoft Reflections, Ubisoft Annecy
Publisher: Ubisoft
Director: Ryan Barnard
Creative Director: Nicklas Cederstrom
Release Date: 8 March 2016
Platforms: PC - PS4 - XBOX ONE
MetaScore: N/A

System Requirements

MINIMUM CONFIGURATION

Supported OS: Windows® 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only).
Processor: Intel Core i5-2400 | AMD FX-6100, or better.
RAM: 6GB
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 560 with 2 GB VRAM (current equivalent NVIDIA GeForce GTX 760) | AMD Radeon HD 7770 with 2 GB VRAM, or better – See supported List*.
Notebook support: Laptop models of these desktop cards may work as long as they are on-par in terms of performance with at least the minimum configuration. For an up-to-date list of supported hardware, please visit the FAQ for this game on our website: http://support.ubi.com
DirectX: Version 11
Hard Drive Space: 40 GB available space.
Optical Drive: DVD-ROM Dual Layer.
Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, headset, optional controller.
Multiplayer: Broadband connection with 256 kbps upstream, or faster.

RECOMMENDED CONFIGURATION

Supported OS: Windows® 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i7-3770 | AMD FX-8350, or better.
RAM: 8GB
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 970 | AMD Radeon R9 290, or better – See supported List*
Notebook support: Laptop models of these desktop cards may work as long as they are on-par in terms of performance with at least the minimum configuration. For an up-to-date list of supported hardware, please visit the FAQ for this game on our website: http://support.ubi.com
DirectX: Version 11
Hard Drive Space: 40 GB available space.
Optical Drive: DVD-ROM Dual Layer.
Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, headset, optional controller.
Multiplayer: Broadband connection with 512 kbps upstream, or faster.


در E3 سال 2013 یوبی سافت از عنوان جدیدی از سری Tom Clancy تحت عنوان The Division رو نمایی کرد که نمایش خیره کننده آن نگاه های بسیاری را به خود جذب کرد. بازی پس از تاخیر های زیادی سرانجام قرار است در 8 مارچ سال 2016 برای هر سه پلتفرم به صورت همزمان به بازار عرضه گردد.

جمعه سیاه یا Black Friday ، روزی که پول زیادی در بین مردم جا به جا می شود، روز مناسبی برای آزمایش آمادگی مواجه با موقعیت های بحرانی برای دولت آمریکا بود، ویروسی از طریق پول منتشر می شود اما موقعیت بنا به دلایلی از کنترل خارج شده و جامعه رو به نابودی می رود. شهر New York تا جای ممکن خالی می شود و کسانی که باقی مانده اند در قرنطینه شهری می مانند، برای بقای خود می جنگند، و گروه های مختلفی هم سعی دارند که از این موقعیت به نفع خود استفاده کرده و شهر را تصاحب کنند. با این شرایط گروهک هایی تحت عنوان Division که برای مقابله با چنین شرایطی آموزش دیده اند وارد عمل می شوند، تا هم اوضاع را تحت کنترل خود در آورند و از نابودی کامل جامعه پیشگیری کنند، هم از عوامل این اتفاق شوم پرده برداری کنند.

در بالا چکیده ای از داستان بازی که تا به حال از آن صحبت شده آورده شد، در ادامه به نکات مربوط به خود بازی و گیم پلی آن می پردازیم.

اطلاعات کلی بازی:


  • سبک بازی Online-Open World-RPG معرفی شده است و توسط استودیو Massive Entertainment در حال ساخت است. موتور پایه بازی Snow Drop نام دارد که مختص این بازی ساخته شده است.
  • در حالت کلی بازی دارای دو بخش است که مجزا از هم می باشند، بخش PVE که در آن می توانید به تنهایی و یا به همراه دوستان خود به صورت Co op پیش بروید و به مقابله با AI بازی بپردازید، قسمت دوم که بخش PVE بازی را تشکیل می دهد تحت عنوان Dark Zone که در آن علاوه بر AI با سایر پلیر ها مواجه می شوید، ماموریت های داستانی بازی در هر دو منطقه جریان داشته و برای پیشبرد داستان مجبور هستید به بخش PVP بازی قدم بگذارید. قدم گذاشتن از بخش PVE به PVP بدون بارگذاری خاصی صورت می گیرد و شما باید با تجهیزات و لول خاصی از مرز این قسمت ها وارد آن شوید.
  • برای بازی کردن در هر دو قسمت که بالا اشاره شد، چه در حالت تک نفره و چه همراه با دوستان نیاز هست که همواره به سرور های بازی وصل باشید، چون مثل بازی هایی همچون Diablo III حتی Damage های شما هم بر اساس سرور تعیین می شود.
  • Companion App بازی که بازیکن بر روی تبلت می توانست کنترل یک Drone را در دست بگیرد و در اولین نمایش بازی معرفی شده بود، به دلیل بر هم زدن بالانس بازی حذف شد.
  • بازی همانند بازی های RPG دارای Loot-Level-Skill-Tallen-Perk می باشد، آیتم های بازی نیز دارای لول بندی و کیفیت هستند و بسته به لول و کیفیت آن ها کارایی های متفاوتی دارند.
  • در ابتدای بازی شما می توانید شخصیت خود را به صورت محدود که شامل جنسیت، قد و هیکل، رنگ پوست، خالکوبی و ... شخصی سازی کنید، هر پلیر می تواند تا 4 شخصیت به صورت همزمان داشته باشد که با هر کدام پیشروی جداگانه ای دارد. در طول بازی هم آیتم هایی که فقط نمای ظاهری دارند وجود دارد تا از شبیه هم بودن همه ی پلیر ها جلوگیری شود.
  • بازی دارای کلاس بندی خاصی نیست، اینطور نیست که شما مثلا کلاس تک تیر انداز بردارید و تا آخر بازی با همان بازی کنید، بلکه آیتم ها و مهارت هایی که آزاد می کنید کلاس شما را مشخص می کنند و در هر لحظه با توجه به مهارت های باز شده و اسلحه خود می توانید نوع دیگری را تجربه کنید.
  • محیط بازی شامل قسمت های بیرون و محیط های داخل ساختمان و یا مسیر های زیر زمینی می شود. نقشه کامل بازی هنوز مشخص نیست اما به نظر می رسد با محیط بزرگی رو برو هستیم.
  • در محیط بیرون مردم عادی را می بینیم که برای بقای خود تلاش می کنند، از شما یاری می خواهند و به شرایط اطراف واکنش نشان می دهند. همچنین در کنار مردم عادی شماری از حیوانات نیز وجود دارند که آن ها هم با توجه به موقعیت واکنش خاص خود را دارند.
  • بازی در فصل زمستان در جریان است، اما دارای چرخه کامل شب و روز و چرخه وسیع آب و هوایی نیز می باشد که در میان آن ها فقط جای هوای بارانی خالیست.


در بالا سعی شد اطلاعات کلی بازی برای جلوگیری از طولانی شدن پست اول آورده شود، اما اطلاعات دیگری که منتشر شده و در پست های تاپیک به آن ها اشاره کردم رو توی اسپویلر پایین قرار می دم:


vcrtsy0ntpzbh28avosy.jpg


  • توی بازی علاوه بر قابلیت های Co-oP بازی شما قابلیت این رو دارید که بازی رو تنهایی هم انجام بدید، اما توی هرکدوم ازین شرایط تنها نیستید، گروه های دیگری هم هستند که جزو دوستان شما به حساب میان، با شما همکاری می کنن و بعضی ها هم ماموریت هایی که باید انجام بدید رو تشکیل می دن.
  • یکی از گروه هایی که مشخص شده از یاران شما هستن گروه JTF یا Joint Task Force هستن که از پلیس ها، دکتر ها و پرستار ها ، آتش نشانی ها و .... تشکیل شدند. ابتدای بازی که شما وارد منهتن می شید می بینید که این گروه هم مانند شما سعی کرده که جلوی حادثه رو بگیره اما نتونسته موفق باشه و حالا شما هستین که به کمک اون ها میایین و شاید ماموریت هایی هم با کمک هم انجام بدید.
  • گروه بعدی که جزو یاران شما هستند مردم عادی هستند که نتونستن از شهر خارج بشن، درسته که نمی تونن کمک زیادی به شما کنن، اما با توجه به اعمال شما به حضورتان واکنش نشان می دهند و جو بازی را می سازند.
  • شاید گروه های دیگری هم باشند در بازی که هنوز اسمی از اون ها برده نشده
  • اما اولین گروه دشمنی که سال قبل با آن ها آشنا شدیم Cleaners هستند، این گروه هم قصد پاکسازی نیویورک رو از ویروس دارند، اما با راهی خشن، از نظر اون ها هر کسی که داخل شهر مانده آلوده به ویروس هست و باید نابود شود. هرچیزی که جلوی راه آن ها باشد می سوزانند تا ویروس را از بین ببرند.
  • گروه دیگری که در جریان E3 امسال معرفی شده، Rikers بودن، کسانی که زندانی بودند و در جریان این نابسامانی ها فرار کردند و حالا خود را پادشاه نیویورک می خوانند. این گروه همچنین در مقابل پلیس های گروه JTF قرار می گیرند و احتمالا باید شاهد درگیری جالبی میان آن ها باشیم.


vau96s63f3i7d7ct8xmt.jpg



  • اولین نکته ای که هست، سیستم آب و هوای بازی هست. بازی کلا توی فصل زمستان جریان داره، و خبری از فصل های دیگه نیست، اما آب و هوا مختلفی از جمله مه آلود، برفی، صاف، طوفانی توی بازی وجود داره. و تغییرات این آب و هوا هم به صورت کاملا دینامیک اتفاق می افته! مثلا قبل از اینکه برف شروع به باریدن کنه شما می بینین که آسمان ابری می شه، رنگبندی محیط عوض می شه و بعد برف می باره. توی هوای صاف با خورشید شاهد باریدن ناگهانی برف نیستید.
  • شخصیت شما هم اشاره شده که به تغییرات آب و هوایی واکنش نشون می ده، حالا این واکنش ها شاید پیچیدن شال دور گردن، پاک کردن برف از روی صورت و غیره باشه، یا شاید هم المان های دیگه ای مد نظر باشه که هنوز صحبتی ازش نشده.
  • بازی چرخه شب و روز کاملی رو داره. و همه اون حالت های آب و هوایی که بالا گفته شده می تونه توی هر زمانی از بازی اتفاق بیافته که موقعیت های جالبی هم برای بازیکن به وجود میاره.
  • سیستم های آب و هوا روی نوع بازی شما تاثیر گذار هست. مثلا توی هوای طوفانی دید شما به عنوان بازیکن و سایر NPC ها محدود می شه، و حتی توی هوا های بحرانی نشونه گیری شما رو دچار اختلال می کنه که خوب نکته جالبی هست برای این نوع از بازی
  • یکی دیگه از مسائلی که ترکیب زمان و شرایط جوی برای شما به وجود میاره، حالت های مختلف یک ماموریت هست. ممکنه یک منطقه به طور کلی دچار برق رفتگی شده باشه (Blackout) و وقتی شما به محل ماموریت می رسین، هم شب شده و هم طوفان شدیدی شروع می شه، خوب این حالت با اینکه این ماموریت توی روز و هوای صاف انجام بشه کلا تجربه ای متفاوت رو برای بازیکن رقم می زنه و ارزش انجام مجدد ماموریت هارو بالا می بره.
  • شهر نیویورک توی بازی جوری طراحی شده که حس واقعی بودن رو برسونه، وقتی از محله ای به محل دیگه ای میرید تفاوت هارو می شه احساس کرد، یک منطقه ساختمان های بلند داره، جای دیگه حالت مسکونی داره و ...
  • تایید شده که محیط های داخلی و بسته هم توی بازی وجود دارن، آپارتمان های متروکه، سقف خانه ها و برج ها، ایستگاه های مترو و تونل های زیر زمین و ... .


642pj5o88959ldx3hs9i.jpg



  • Inventory شما از 10 بخش تشکیل شده که شامل (Contaminated-Primary Weapon-Secondary Weapon-Side Arm-Back Pack-Body Armor-Gloves-Tights-Knee Pads-Gasmask) می شود.
  • Primary و Secondary اسلات ها برای تفنگ های اصلی شما هستند، تفنگ های اصلی بازی هم توی 5 دسته (Assault Rifle-SMG-LMG-DMR-Shotgun) تقسیم بندی می شن.
  • اسلحه ها و آیتم هایی که پیدا می کنید Level بندی هستن، Level اون ها هم قدرتشون رو مشخص می کنه و اینکه آیا می تونید استفاده کنید یا نه! مثلا شاید یک تفنگ با 2 لول متفاوت پیدا کردید، اونی که لول بالاتری داره قویتر هست.
  • علاوه بر لول هایی که بالا اشاره شده، هر اسلحه و آیتمی که پیدا می کنید دارای گروه بندی دیگری هم هست که بر اساس میزان یافت شدنش هست (Common-Uncommon-Rare-Epic-Legendry)، این گروه بندی ها هم میزان قدرت اسلحه یا آیم و همچنین میزان قابلیت افزودنی هارو نشون می دن، مثلا برای یک تفنگ شما در حالت Rare شاید توانایی وصل کردن فقط یک آیتم اضافه مثل دوربین رو داشته باشد، اما اگر Legendry باشه قابلیت وصل کردن 3 آیتم متفاوت رو دارا خواهید بود.
  • Side Arm ها هم مثل اسلحه های اصلی لول بندی دارند، اما تیر آن ها به دلیل نبودن سلاح سرد در بازی نامحدود هست.
  • آیتم های که پوشیدنی هم هستند مثل اسلحه ها لول بندی دارند.
  • هر بازیکن هم 2 جای خالی برای Ability های خودش داره، بعضی از اون ها هم قابلیت Craft کردن رو دارن.
  • Ability های بازی قابلیت تغییر دارند و حالت های متفاوتی برای هر کدام از اون ها در نظر گرفته شده!

tbrlhu0lgobkkcz8pj90.jpg



  • نسخه کالکتور و Gold بازی هم معرفی شده که شامل Season Pass بازی و یه سری آیتم های دیگه ای هستن. Season Pass بازی هم قیمت 40 دلار داره و گفتن که یک سال برای بازی به طور مداوم محتوای اضافه داده می شه (اگه مثل The Crew باشه می خوام که اصلا چیزی ندن براش :d)
  • Companion App بازی که روی تبلت ها قرار بود عرضه بشه به دلیل عدم بالانس بودن برای همه کنسل شده. ولی ای کاش این قابلیت حداقل جاهایی که خارج از PvP بود همچنان حضور داشت.
  • نمایش بازی از قسمت Dark Zone بازی بوده برای امسال، منطقه هایی که قرنطینه شدن و ورود به اونا یعنی وارد شدن به قسمت آنلاین بازی (PvP)، خطرناک ترین قسمت های بازی هم همین منطقه ها هستند. البته توی این منطقه ها فقط پلیر های دیگه رو نمی بینید بلکه دشمنان دیگه که توسط A.I هم کنترل می شن اینجاها هستند و اکثرن از کلاس های بالا و سخت بازی هستند.
  • داخل Dark Zone ها شامل ماموریت های مختلفی هست، یکی اینکه بهترین تجهیزات بازی توی اون منطقه ها پیدا می شه. دوم اینکه برای انجام بخشی از ماموریت های خود بازی هم مجبورید که از این مناطق عبور کنید و از چنگ سایر پلیر ها در برید.
  • داخل Dark Zone هر پلیری که می بینید اولین بار به صورت خنثی می باشند، حالا این با شماست که بخواین با اون ها همکاری کنین یا درگیر بشید، یعنی در برخورد اول هیچ گونه دشمنی بین پلیر ها وجود ندارد. البته پلیر هایی که به بقیه حمله کنند به حالت Rogue در می آیند و جایزه ای برای از بین بردن آن ها به شما داده می شود. در این منطقه حتی می توانید به هم گروه های خود هم خیانت کنید و با خارج شدن از گروه همه ی آن ها را به قتل برسانید. اما خارج از Dark Zone این کار امکان پذیر نیست، چرا که با خارج شدن از گروه آن ها از بازی شما بیرون می روند.
  • سیستم Loot در بازی تا حدی شبیه به بازی هایی همچون Diablo می باشد، یعنی Personal Loot، وقتی دشمنی را می کشیم ، برای پلیر اول شاید یک آیتم باشد و برای پلیر دوم چیز دیگری و این دو از آیتمی که براشون Drop شده اطلاعی ندارن.
  • آیتم های خاصی که توی منطقه Dark Zone به دست میان برای استفاده شدن باید از منطقه خارج بشن ، و این خارج شدن هم باید توی منطقه خاصی که Extraction Zone نام داره انجام بگیره! در هر Dark Zone هم چندین نقطه برای اینکار در نظر گرفته شده!
  • ساخت کرکتر در بازی به اندازه بازی های RPG پیشرفته نیست که مثلا تمام جزییات چهره را بسازید، بلکه به موارد کلی مثل چهره کلی ، رنگ پوست و هیکل و ... خلاصه می شود.
  • بازی سیستم Craft هم دارد، اما جزییات زیادی ازش گفته نشده. اما اسلحه ها و تجهیزات قابلیت آپگرید و نصب تجهیزات مختلف مانند دوربین و .... رو دارند.
  • تخریب پذیری در بازی تا حدی وجود دارد، اما همه چیز برای بهم نزدن نظم بازی تخریب پذیر نیست.
  • بازی دارای فروشگاه هایی هم در سطح شهر می باشد که هنوز جزییات زیادی ازش در دسترس نیست.
  • بازی دارای منطقه های خاصی جز Dark Zone هم هست که پلیر ها قابلیت ملاقات با هم رو داشته باشند. در مورد Social Event ها هم سعی شده که فعلا چیزی گفته نشه!
  • بازی دارای چرخه ی شب و روز و تغییرات جوی هست که بر روی بازی هم تاثیرگذار هست، مثلا در شب دید دشمنان کم هست، یا موقع بارش برف سنگین خیلی از دشمنان از خیابان ها خارج می شوند.
  • بازی دارای سلاح های Melee نیست، و فقط سلاح های گرم در بازی کاربرد دارند، البته Stealth TakeDown ها احتمالا هنوز در بازی حضور دارند.
  • بازی دارای محیط های داخلی نیز هست و زیرزمینی نیز هست، اما بیشتر محیط را فضای بازی و خیابان ها تشکیل می دهند.
  • گویا بخش های Survival از بازی حذف شده اند، و دیگر سیستم آب و غذا وجود ندارد (گرچه از اول هم اون المان ها برای Boost ها بودن و ربطی به زنده ماندن نداشتند ولی انیمیشن گرفتن بطری آب خیلی هیجا انگیز بود و امیدوارم که این خبر صحت نداشته باشه چون به صورت رسمی چیزی گفته نشده)
  • تا جایی که ممکن بوده از وجود Loading در بازی جلوگیری شده، اما خوب در مواقعی مانند Respawn بعد از مردن و یا وارد شدن به محیط هایی خاص احتمال وجود لودینگ هست.
  • مردم عادی نیز در بازی وجود دارند و سعی دارند که بتونن توی این شرایط دووم بیارن، احتمالا هم بخشی از ماموریت های بازی مربوط به همین قسمت می شه!
  • یک Mini Map هم به بازی اضافه شده که در بالا و گوشه سمت چپ تصویر قرار داره، شامل اطلاعاتی مثل جهت قرار گیری دشمن، محل Extraction Zone و .... هست.
  • Faction دوم بازی گروهی از زندانی ها هستن که به Rikers معروف هست که با لباس زندان زرد رنگ و یک پالتو روی آن مشخص می شوند، گروه قبلی هم که قبلا معرفی شده بود Cleaners بودن که سلاح آتیشی و تجهیزات سنگین از مشخصه های آن ها است. گروه های دیگری هم هستند که هنوز معرفی نشده اند.
 
آخرین ویرایش:

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
سلام
این دیلی میشن ها روی نقشه چه شکلی هستن؟:-/
من تابحال یه دونه شون را هم نرفتم!!:D
همون ماموریت هایه اصلیه بازیـن با این تفاوت که زیرشون مینویسه Daily Mission
برای اینکه رو نقشه بهمراه Challenge mode ظاهر بشن باید لولتون 30 باشه .
حالـا من از شما سوال میپرسمـ : آیا لولتون 30 شده یوبیسافت القلوب ؟ :-? :D
 

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
همون ماموریت هایه اصلیه بازیـن با این تفاوت که زیرشون مینویسه Daily Mission
برای اینکه رو نقشه بهمراه Challenge mode ظاهر بشن باید لولتون 30 باشه .
حالـا من از شما سوال میپرسمـ : آیا لولتون 30 شده یوبیسافت القلوب ؟ :-? :D
nope:p
29 ام :D
 

Anti karizma

کاربر سایت
Oct 25, 2013
635
نام
بهرام
همين مشكل اينه رييساشونم براي من high end نميندازن
دروود
من یه نوضیحی بدم اگه دوستان کسی هنوز متوجه نشده بدونه چیه داستان
کلا وقتی شما لول 30 میشید هنوز اول داستانه ازون به بعد باید دنبال پیدا کردن آیتم های high end یا اول پیدا کردن کیت های اونا و بعد کرفت کردن آیتم ها توی ساختمان اصلی بازی یعنی base of operation
که راه دوم خیلی بهتره چون وقتی شما کیت اون آیتم رو بدست میارید دستتون بازه که هر نوع آیتمی رو کرفت کنید و با کمی شانس بهترین نوع رو مالخودتون کنید
حالا چجوری کیت هارو بدست بیاریم؟ بسختی ~X(
اول اگه بخواید کیت هارو از ماموری که طبقه دوم ساختمان مرکزی هست بخرید باید آیتمی به اسم phoenix card رو جمع آوری کنید که اونم دو راه داره
یکی اینکه بعد اینکه لول 30 شدین ماموریت های روزانه رو که توش بهتون فونیکس میده رو انجام بدید
راه دومم اینه که توی دارک زون باس هارو بکشید که بسته به لولشون فونیکس دراپ میکنن
--------------------------------------------------------------------------------------
راه دوم خریدن کیت ها هم اینه که بجای فونیکس گرفتن که کار وقت گیریه کار سخت تر دیگه ای انجام بدید اونم اینه که توی دارک زون رنکتون رو به بالای 50 برسونید اونجوری میتونید توی safe house های دارک زون کیت هارو با دارک زون کردیت (امیدوارم اسماشون رو درست بنویسم / همون مقدار عددی بنفش رنگ که تو پروفایل کارکترتون نشون میده) بخرید
این کلا اصل داستانه
 
  • Like
Reactions: ADSL and samijavid

UʟtraVioʟet

کاربر سایت
Jan 11, 2015
57
دروود
من یه نوضیحی بدم اگه دوستان کسی هنوز متوجه نشده بدونه چیه داستان
کلا وقتی شما لول 30 میشید هنوز اول داستانه ازون به بعد باید دنبال پیدا کردن آیتم های high end یا اول پیدا کردن کیت های اونا و بعد کرفت کردن آیتم ها توی ساختمان اصلی بازی یعنی base of operation
که راه دوم خیلی بهتره چون وقتی شما کیت اون آیتم رو بدست میارید دستتون بازه که هر نوع آیتمی رو کرفت کنید و با کمی شانس بهترین نوع رو مالخودتون کنید
حالا چجوری کیت هارو بدست بیاریم؟ بسختی ~X(
اول اگه بخواید کیت هارو از ماموری که طبقه دوم ساختمان مرکزی هست بخرید باید آیتمی به اسم phoenix card رو جمع آوری کنید که اونم دو راه داره
یکی اینکه بعد اینکه لول 30 شدین ماموریت های روزانه رو که توش بهتون فونیکس میده رو انجام بدید
راه دومم اینه که توی دارک زون باس هارو بکشید که بسته به لولشون فونیکس دراپ میکنن
--------------------------------------------------------------------------------------
راه دوم خریدن کیت ها هم اینه که بجای فونیکس گرفتن که کار وقت گیریه کار سخت تر دیگه ای انجام بدید اونم اینه که توی دارک زون رنکتون رو به بالای 50 برسونید اونجوری میتونید توی safe house های دارک زون کیت هارو با دارک زون کردیت (امیدوارم اسماشون رو درست بنویسم / همون مقدار عددی بنفش رنگ که تو پروفایل کارکترتون نشون میده) بخرید
این کلا اصل داستانه

البته اون کیتهایی که با پول دارک زون میشه خرید فقط شامل کیت های مود اسلحه و لباس هست . برای خود اسلحه و لباس همچنان فونیکس کردیت میخواد و کرفت کردنشون دردسر خودشو داره ( بماند که باید چقد اینور اونور رفت واسه یه دیویژن تک زرد )
 
  • Like
Reactions: Anti karizma

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
جزییات آپدیت 1.1 بازی منتشر شده :

axn2b4l121jk6gvjut3w.jpg

NEW FEATURES

Falcon Lost
  • Falcon Lost is a new incursion available in the Stuyvesant area​
  • You must be level 30 and have completed the mission “General Assembly” to access this mission​
  • The encounter is balanced for 4 players with high level gear​
Gear Sets
  • Gear set equipment can be found by completing the most challenging activities in Manhattan​
  • Collecting and wearing gear sets grant powerful stat bonuses and talents​
  • Gear sets of varying gear scores can be found for many playstyles. Find the set that best suits yours​
    • “Tactician’s Authority” – enhances electronics and support capabilities​
    • “Striker’s Battlegear” – provide bonuses for assault capabilities​
    • “Sentry’s Call” – enhances marksman capabilities​
    • “Path of the Nomad” – provides bonuses for lone wanderers​
Trading
  • Items dropped by enemies can be shared with other players​
  • Trade items by dropping them as loot from your inventory, so players in your group can pick them up​
  • You can only share items for during the first 2 hours after you have acquired them​
  • Items can only be shared with players who are currently in your group and who were also in your group when the item was originally dropped​
Assignments
  • Assignments are automatically obtained when you log in and can be tracked from the map via the menu called “Mission Overview”​
  • Assignments are available for a limited time (24h for Daily Assignments and 7 days for Weekly Assignments), after which, they will be replaced by different assignments​
  • Assignments come in different categories:​
    • Combat​
    • Dark Zone​
    • Crafting​
  • Most assignments can be completed while playing alone but some will require enlisting other agent’s assistance to complete​
Dark Zone Supply Drops
  • Dark Zone Supply Drops are a global event where the Strategic Homeland Defense agency airdrops multiple supply caches to assist Division agents​
  • Supply drops will occur multiple times over the course the day​
  • The supply drops will contain non-contaminated gear of all types that will be ready to use without the need for extraction​
  • These supply drops will be heavily sought after by other agents and enemy factions that roam the Dark Zone, so be ready for resistance​
Gear Score
  • Every non-vanity gear piece that can be found when your agent is level 30 has a Gear Score value. The higher an item’s Gear Score, the stronger the item​
  • The overall Gear Score of your agent can be seen in your main menu next to your player level. Gear Score indicates the advancement of an agent​
  • Other agents’ Gear Scores are displayed next to their health bars​
  • Improving your gear and increasing your overall Gear Score will grant your agent access to the most dangerous high-end challenges​
Group Spectator Camera
  • The Group Spectator Cam lets players spectate members of their group while waiting to be revived or the entire group to be down​
  • Players can use RB/LB, R1/L1 or Q/E keys to switch between group members​
New High-End Named Weapons
  • Added new High-End named weapons:​
    • Warlord: Assault Rifle​
    • Valkyria: Submachine gun​
    • (Historian: Marksman Rifle) Please note that while the Historian will be implemented in the game with this update, it will not be acquirable in-game until update 1.2​
GAME CHANGES

Gameplay
  • Turret skill can no longer suppress enemy NPCs, as this allowed named NPCs to be defeated too easily​
  • Recalibrating High-End items will now cost normal Credits instead of Phoenix Credits​
  • Phoenix Credits drop have been increased on lvl 31 and 32 named enemies:​
    • Level 30: 1-3 Phoenix Credits​
    • Level 31: 2-4 Phoenix Credits​
    • Level 32: 3-5 Phoenix Credits​
Dark Zone
  • The vendor in the Church Safe House will now sell items in Dark Zone Funds instead of Phoenix Credits​
  • Ranks requirements for Superior and High-End quality items at the Dark Zone Vendors have been adjusted:​
    • Superior (Purple) items: Rank 15 instead of 30​
    • High-End (Gold) level 30 (Gear Score 163): Rank 25 instead of 50​
    • High-End (Gold) level 31 (Gear Score 182): Rank 40 instead of 50​
  • Added a new Dark Zone bracket for characters with Gear Score 160+​
Crafting
  • Increased costs for converting crafting materials and crafting High-End items:​
    • 10 Standard (Green) materials instead of 5 to craft 1 Specialized (Blue) material​
    • 15 Specialized (Blue) materials instead of 5 to craft 1 High-End (Gold) material​
    • 10 High-End (Gold) materials instead of 8 to craft 1 lvl 31 High-End (Gold) item​
  • Changed deconstruction yield of Standard (Green) and High-End (Gold) items:​
    • Deconstructing a Standard (Green) item yields 1 Standard material instead of 2​
    • Deconstructing a High-End (Gold) item yields 1 High-End material instead of 2​
  • Added new level 31 and 32 High-End items Blueprints to Vendors​
  • Removed Division Tech requirements from some level 31 High-End Blueprints​
User Interface
  • Added gamepad deadzone calibration in settings menu (all platforms)​
BUG FIXES
  • Fixed a bug that could prevent characters from accessing the game if they had too many items in their inventory​
  • Fixed a bug where sometimes the weapon talents would not activate if the player has the exact stat requirements​
  • Fixed a bug where players could exit the Dark Zone on East 43rd street​
  • Reloading stripper clips is now correctly interrupted by firing the weapon (marksman rifles and shotguns)​
  • Fixed an issue where buying a weapon with a pre-attached scope using the buy and equip feature sometimes caused the scope to un-equip​
  • Fixed an exploit where players could shoot through corners of covers​
  • Fixed a number of locations where NPCs could shoot through walls​
  • Fixed an exploit where players could ignore the fire rate of certain weapons​
  • Fixed some locations where players would get stuck in Queen Tunnel Camp mission​
  • Fixed various prop collisions so that players no longer become stuck​
  • Fixed a bug where the final cut scenes would unlock before the final missions were completed​
  • Fixed a bug where the Water Supply side mission would not activate​
  • Fixed an issue where the Morphine Supply side mission sometimes would not complete​
  • Players no longer receive too much XP for completing the Morphine Supply side mission​
  • The buff from Smart Cover no longer stacks if multiple teammates are using it on the same piece of cover​
  • Fixed some bugs where deployable skills would not activate under certain circumstances​
  • Fixed a bug where voice chat volume indicators would overlap in the group UI frame​
  • Fixed a bug where receiving a group invite via Matchmaking would sometimes not show up on the screen​
  • Fixed a bug where the dead teammate icon would turn into a blue dot instead of a red cross if the players were too far away from each other​
  • Fixed an issue where a player would be unable to inspect the appearance of his/her character while changing outfits​
  • Fixed some UI elements for mission overview frame and adjusted some of the misaligned icons​
  • Corrected the colors for the appearance items in the Mission rewards list​
  • NPC’s will no longer ignore the player while they are attempting to interact with props (arming/disarming bombs)​
  • Fixed a bug where a NPC would sometimes not leave its spawn area during the Morphine Supply side mission​
  • Fixed a bug where NPC’s would sometimes not respawn at one of the landmarks in the Dark Zone​
  • Several clipping issues have been fixed with various appearance items​
  • Some tooltips have been updated with more clear information​
  • And many more​
PC specific
  • Added new resolution scaling and lighting options​
  • Added support for reporting players on PC. Players can now type in chat /report​
  • Improvements to resolution detection and switching between display modes​
  • Fixed some issues with camera movement while using Tobii Eye Tracker​
  • Fixed screen look for minimap when using Tobii Eye Tracker​
  • Fixed several issues with Logitech peripherals​
  • Fixed several graphic issues due to dual monitor display​
  • Fixed an issue where players could move UI elements out of the visible screen area​
Full patch notes for the 1.1 Incursions update can befound here. The Division is currently available on Xbox One, PS4, and PC. For more on the game, check out these previous stories:​

 
آخرین ویرایش:

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
همونطور که میدونید قراره دقیقا یک هفته ی دیگه در تاریخ 12 اپریل پچ بعدی بازی عرضه بشه. یه سری تغییرات توی بازی ایجاد میشه که خیلی عالین و باید یه سری نکات رو متذکر بشم:
۱- تحت هیچ شرایطی دیگه فونیکس ها رو خرج نکنید. فروشنده توی Dark zone 6 دیگه فونیکس قبول نمیکنه و شما میتونید با پول دارک زون به راحتی ازش خرید کنید.
۲- ایتم های High end توی recalibert دیگه نیازی به فونیکس نخواهند داشت و با پول معمولی میتونید تغییرشون بدین.
۳- اگه لول ۳۰ هستین دیگه اصلا ایتم های High end رو کرفت نکنید. چون برای ساخت نیاز به دیویژن تک های زرد دارن و از اپدیت بعدی این نیازمندی از بین میره و اکثر ایتم های High end بدون نیاز به دیویژن تک زرد ساخته میشن.
ویرایش:
۴- هر چی متریال ( فابریک و weapon part و ..)دارید به متریال High end تبدیل کنید. چون توی پچ بعدی هزینه ی درست کردن هر ایتم زرد میشه پونزده تا ابی. تقریبا سه برابر میشه.
 
آخرین ویرایش:

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
امروز یه اتفاق جالب برام پیش اومد که گفتنش خالی از لطف نیست. شاید بدونید که من همیشه با برادرم بازی میکنم و خب توی لول های بالای دارک زون نمیتونیم زنده بمونیم. کاراکترهایی که درست کردیم متعادل هستن و DPS معمولی دارن. برای همین هیچوقت دو نفری بازی نمیکنیم و همیشه یکی دو نفر باهامون هستن. امروز هم قبل از وارد شدن به DZ دنبال بازیکن میگشتیم و Matchmaking کردیم. یه نفر برامون پیدا کرد. تا وارد DZ6 شدیم همون اول بسم الله زد دو نفر رو اول Checkpoint کشت. مشخص بود DPS خوبی داره. گفتم شاید اشتباهی کشتشون. دوس ندارم rouge بشم و ازش خواستم تکرار نکنه. توی extract point بودیم (همون زمینی که دو تا ورودی مترو هم پایینش است، بزرگترین Extract هست). یه گروه چهار نفری بدجوری روی مخ ما بودن و منتظر بودن که ما رو موقع تحویل دادن لوت بکشن. یه بار منو کشتن. خداییش اعصابم خرد شد. من و برادرم یک نفرشون رو کشتیم و سه نفر ازشون مونده بودن و ما هم فرار کردیم و اون بنده خدا رو بیخیالش شدیم. مطمعن بودیم میمیره. در کمال تعجب هر سه نفرشون رو کشت. شاید سه ثانیه بیشتر طول نکشید. هر چهار نفرشون دوباره برگشتن و باز هم کشتشون. وقتی ازش پرسیدم که DPS چقدره، در جواب گفت که 320K.جالبه بدونید که هر ثانیه از قدرت support heal استفاده میکرد. یعنی به محضی که دستگاه از بین میرفت دوباره یکی دیگه میگذاشت. در عرض بیست دقیقه یه لول بهم اضافه شد. از بس rouge کشتیم. کاملا مشخص بود که بازی رو هک کرده چون امکان نداره بتونید این قدر سریع از یه اسکیل استفاده کنید. به محض تموم شدن دوباره ازش استفاده میکرد. وسط بازی بودیم که یه دفعه غیبش زد. توی Uplay ازش سوال کردم که چی شده. متاسفانه یا خوشبختانه بن شده بود. خیلی خیلی جالب بود. بدجوری حال اون چهار نفر رو گرفتیم چون واقعا خیلی اذیت میکردن. دیگه بعد از سه بار کشتنشون، اون چهار نفر دیگه بر نگشتن.
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
۳۲۰k dps حتما با buff بوده ، کلا راه نداره اینقدر dps
خودمم موندم. من 2068 تا Firearms دارم وDPS رو با یه سری مود و Critical hits و ... به 130K برسونم. ولی اون میگفت که 4100 داره و با مود و ... تونسته DPS رو 320K کنه که اصلا امکانپذیر نیست.ولی هرکاری کرده فوق العاده بود. یه تنه چهار نفر رو نفله کرد. بلایی به سرشون اورد که دیگه اصلا نیومدن. جالبه اصلا rouge نشد. جز همون بار اول.
یوبی سافت گفته با دادن این پچ جدیده جلویه اینارو میگیره
همین الان هم جلوشون رو میگیره. نیازی به پچ نداره. سر نیم ساعت بن شد. هر کاری کنی توی سرور ذخیره میشه. فکر کنم برای همین هر هفته سه ساعت سرور رو خاموش میکنن. خالی کردن سرور یا همچین چیزی.
 
  • Like
Reactions: PrinceofPersiα

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
در مورد Cheat هم دارن سیستم هارو بهتر می کنن، هم با آپدیت 12 April قراره گزینه Report هم برای بقیه فعال بشه، شخصی هم که ریپورت بشه می ره زیر ذره بین! وقتی هم از Cheat استفاده کنین یه دوره 3 روزه داره و بعد اون در صورت تکرار بن دائم می شین!
Ubisoft addresses The Division cheats, says better systems are coming | PC Gamer


این دوتا عکس هم از DLC جدید هست :


گفته شده ماموریت Falcon Lost سختی خیلی بالایی داره (طراح بازی خودش هنوز نتونسته مرحله رو رد کنه :D)و المان های گیم پلی جدیدی داره که تا الان توی ماموریت های دیگه ای استفاده نشده!
The Division update 1.1: new Falcon Lost mission is so tough the lead designer hasn’t completed it


در آخر هم استودیو Massive به عنوان موفق ترین استودیو ماه مارچ معرفی شده!
MASSIVE Entertainment Claims “Most Successful Studio” for The Month of March | Games INTEL
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
یه خبر خیلی خوب. همونطور که میدونید توی اپدیت جدید قراره متریال کمتر بشه و تبدیل کردن متریال ها به هم سه برابر بشه. اعتراضات خیلی زیادی شد تا اینکه امروز خبر اومد که از این پچ به بعد تمامی Boss هایی که توی مراحی یا دارک زون یا هرجایی میبینید ایتم های High End میدن. از اونجایی که توی دارک زون از این دشمن ها کم نیست و تغییر ایتم های High End توی Recalibertion نیازی به فونیکس ندارن پس کرفت کردن دیگه زیاد توی اولویت نخواهد بود‌.

منبع Vg247
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر