Tom Clancy's The Division | PC

j9g767r71u9xe17qcj5b.jpg

Title: Tom Clancy's The Division
Developer:
Ubisoft Massive, Red Storm, Ubisoft Reflections, Ubisoft Annecy
Publisher: Ubisoft
Director: Ryan Barnard
Creative Director: Nicklas Cederstrom
Release Date: 8 March 2016
Platforms: PC - PS4 - XBOX ONE
MetaScore: N/A

System Requirements

MINIMUM CONFIGURATION

Supported OS: Windows® 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only).
Processor: Intel Core i5-2400 | AMD FX-6100, or better.
RAM: 6GB
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 560 with 2 GB VRAM (current equivalent NVIDIA GeForce GTX 760) | AMD Radeon HD 7770 with 2 GB VRAM, or better – See supported List*.
Notebook support: Laptop models of these desktop cards may work as long as they are on-par in terms of performance with at least the minimum configuration. For an up-to-date list of supported hardware, please visit the FAQ for this game on our website: http://support.ubi.com
DirectX: Version 11
Hard Drive Space: 40 GB available space.
Optical Drive: DVD-ROM Dual Layer.
Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, headset, optional controller.
Multiplayer: Broadband connection with 256 kbps upstream, or faster.

RECOMMENDED CONFIGURATION

Supported OS: Windows® 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i7-3770 | AMD FX-8350, or better.
RAM: 8GB
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 970 | AMD Radeon R9 290, or better – See supported List*
Notebook support: Laptop models of these desktop cards may work as long as they are on-par in terms of performance with at least the minimum configuration. For an up-to-date list of supported hardware, please visit the FAQ for this game on our website: http://support.ubi.com
DirectX: Version 11
Hard Drive Space: 40 GB available space.
Optical Drive: DVD-ROM Dual Layer.
Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, headset, optional controller.
Multiplayer: Broadband connection with 512 kbps upstream, or faster.


در E3 سال 2013 یوبی سافت از عنوان جدیدی از سری Tom Clancy تحت عنوان The Division رو نمایی کرد که نمایش خیره کننده آن نگاه های بسیاری را به خود جذب کرد. بازی پس از تاخیر های زیادی سرانجام قرار است در 8 مارچ سال 2016 برای هر سه پلتفرم به صورت همزمان به بازار عرضه گردد.

جمعه سیاه یا Black Friday ، روزی که پول زیادی در بین مردم جا به جا می شود، روز مناسبی برای آزمایش آمادگی مواجه با موقعیت های بحرانی برای دولت آمریکا بود، ویروسی از طریق پول منتشر می شود اما موقعیت بنا به دلایلی از کنترل خارج شده و جامعه رو به نابودی می رود. شهر New York تا جای ممکن خالی می شود و کسانی که باقی مانده اند در قرنطینه شهری می مانند، برای بقای خود می جنگند، و گروه های مختلفی هم سعی دارند که از این موقعیت به نفع خود استفاده کرده و شهر را تصاحب کنند. با این شرایط گروهک هایی تحت عنوان Division که برای مقابله با چنین شرایطی آموزش دیده اند وارد عمل می شوند، تا هم اوضاع را تحت کنترل خود در آورند و از نابودی کامل جامعه پیشگیری کنند، هم از عوامل این اتفاق شوم پرده برداری کنند.

در بالا چکیده ای از داستان بازی که تا به حال از آن صحبت شده آورده شد، در ادامه به نکات مربوط به خود بازی و گیم پلی آن می پردازیم.

اطلاعات کلی بازی:


  • سبک بازی Online-Open World-RPG معرفی شده است و توسط استودیو Massive Entertainment در حال ساخت است. موتور پایه بازی Snow Drop نام دارد که مختص این بازی ساخته شده است.
  • در حالت کلی بازی دارای دو بخش است که مجزا از هم می باشند، بخش PVE که در آن می توانید به تنهایی و یا به همراه دوستان خود به صورت Co op پیش بروید و به مقابله با AI بازی بپردازید، قسمت دوم که بخش PVE بازی را تشکیل می دهد تحت عنوان Dark Zone که در آن علاوه بر AI با سایر پلیر ها مواجه می شوید، ماموریت های داستانی بازی در هر دو منطقه جریان داشته و برای پیشبرد داستان مجبور هستید به بخش PVP بازی قدم بگذارید. قدم گذاشتن از بخش PVE به PVP بدون بارگذاری خاصی صورت می گیرد و شما باید با تجهیزات و لول خاصی از مرز این قسمت ها وارد آن شوید.
  • برای بازی کردن در هر دو قسمت که بالا اشاره شد، چه در حالت تک نفره و چه همراه با دوستان نیاز هست که همواره به سرور های بازی وصل باشید، چون مثل بازی هایی همچون Diablo III حتی Damage های شما هم بر اساس سرور تعیین می شود.
  • Companion App بازی که بازیکن بر روی تبلت می توانست کنترل یک Drone را در دست بگیرد و در اولین نمایش بازی معرفی شده بود، به دلیل بر هم زدن بالانس بازی حذف شد.
  • بازی همانند بازی های RPG دارای Loot-Level-Skill-Tallen-Perk می باشد، آیتم های بازی نیز دارای لول بندی و کیفیت هستند و بسته به لول و کیفیت آن ها کارایی های متفاوتی دارند.
  • در ابتدای بازی شما می توانید شخصیت خود را به صورت محدود که شامل جنسیت، قد و هیکل، رنگ پوست، خالکوبی و ... شخصی سازی کنید، هر پلیر می تواند تا 4 شخصیت به صورت همزمان داشته باشد که با هر کدام پیشروی جداگانه ای دارد. در طول بازی هم آیتم هایی که فقط نمای ظاهری دارند وجود دارد تا از شبیه هم بودن همه ی پلیر ها جلوگیری شود.
  • بازی دارای کلاس بندی خاصی نیست، اینطور نیست که شما مثلا کلاس تک تیر انداز بردارید و تا آخر بازی با همان بازی کنید، بلکه آیتم ها و مهارت هایی که آزاد می کنید کلاس شما را مشخص می کنند و در هر لحظه با توجه به مهارت های باز شده و اسلحه خود می توانید نوع دیگری را تجربه کنید.
  • محیط بازی شامل قسمت های بیرون و محیط های داخل ساختمان و یا مسیر های زیر زمینی می شود. نقشه کامل بازی هنوز مشخص نیست اما به نظر می رسد با محیط بزرگی رو برو هستیم.
  • در محیط بیرون مردم عادی را می بینیم که برای بقای خود تلاش می کنند، از شما یاری می خواهند و به شرایط اطراف واکنش نشان می دهند. همچنین در کنار مردم عادی شماری از حیوانات نیز وجود دارند که آن ها هم با توجه به موقعیت واکنش خاص خود را دارند.
  • بازی در فصل زمستان در جریان است، اما دارای چرخه کامل شب و روز و چرخه وسیع آب و هوایی نیز می باشد که در میان آن ها فقط جای هوای بارانی خالیست.


در بالا سعی شد اطلاعات کلی بازی برای جلوگیری از طولانی شدن پست اول آورده شود، اما اطلاعات دیگری که منتشر شده و در پست های تاپیک به آن ها اشاره کردم رو توی اسپویلر پایین قرار می دم:


vcrtsy0ntpzbh28avosy.jpg


  • توی بازی علاوه بر قابلیت های Co-oP بازی شما قابلیت این رو دارید که بازی رو تنهایی هم انجام بدید، اما توی هرکدوم ازین شرایط تنها نیستید، گروه های دیگری هم هستند که جزو دوستان شما به حساب میان، با شما همکاری می کنن و بعضی ها هم ماموریت هایی که باید انجام بدید رو تشکیل می دن.
  • یکی از گروه هایی که مشخص شده از یاران شما هستن گروه JTF یا Joint Task Force هستن که از پلیس ها، دکتر ها و پرستار ها ، آتش نشانی ها و .... تشکیل شدند. ابتدای بازی که شما وارد منهتن می شید می بینید که این گروه هم مانند شما سعی کرده که جلوی حادثه رو بگیره اما نتونسته موفق باشه و حالا شما هستین که به کمک اون ها میایین و شاید ماموریت هایی هم با کمک هم انجام بدید.
  • گروه بعدی که جزو یاران شما هستند مردم عادی هستند که نتونستن از شهر خارج بشن، درسته که نمی تونن کمک زیادی به شما کنن، اما با توجه به اعمال شما به حضورتان واکنش نشان می دهند و جو بازی را می سازند.
  • شاید گروه های دیگری هم باشند در بازی که هنوز اسمی از اون ها برده نشده
  • اما اولین گروه دشمنی که سال قبل با آن ها آشنا شدیم Cleaners هستند، این گروه هم قصد پاکسازی نیویورک رو از ویروس دارند، اما با راهی خشن، از نظر اون ها هر کسی که داخل شهر مانده آلوده به ویروس هست و باید نابود شود. هرچیزی که جلوی راه آن ها باشد می سوزانند تا ویروس را از بین ببرند.
  • گروه دیگری که در جریان E3 امسال معرفی شده، Rikers بودن، کسانی که زندانی بودند و در جریان این نابسامانی ها فرار کردند و حالا خود را پادشاه نیویورک می خوانند. این گروه همچنین در مقابل پلیس های گروه JTF قرار می گیرند و احتمالا باید شاهد درگیری جالبی میان آن ها باشیم.


vau96s63f3i7d7ct8xmt.jpg



  • اولین نکته ای که هست، سیستم آب و هوای بازی هست. بازی کلا توی فصل زمستان جریان داره، و خبری از فصل های دیگه نیست، اما آب و هوا مختلفی از جمله مه آلود، برفی، صاف، طوفانی توی بازی وجود داره. و تغییرات این آب و هوا هم به صورت کاملا دینامیک اتفاق می افته! مثلا قبل از اینکه برف شروع به باریدن کنه شما می بینین که آسمان ابری می شه، رنگبندی محیط عوض می شه و بعد برف می باره. توی هوای صاف با خورشید شاهد باریدن ناگهانی برف نیستید.
  • شخصیت شما هم اشاره شده که به تغییرات آب و هوایی واکنش نشون می ده، حالا این واکنش ها شاید پیچیدن شال دور گردن، پاک کردن برف از روی صورت و غیره باشه، یا شاید هم المان های دیگه ای مد نظر باشه که هنوز صحبتی ازش نشده.
  • بازی چرخه شب و روز کاملی رو داره. و همه اون حالت های آب و هوایی که بالا گفته شده می تونه توی هر زمانی از بازی اتفاق بیافته که موقعیت های جالبی هم برای بازیکن به وجود میاره.
  • سیستم های آب و هوا روی نوع بازی شما تاثیر گذار هست. مثلا توی هوای طوفانی دید شما به عنوان بازیکن و سایر NPC ها محدود می شه، و حتی توی هوا های بحرانی نشونه گیری شما رو دچار اختلال می کنه که خوب نکته جالبی هست برای این نوع از بازی
  • یکی دیگه از مسائلی که ترکیب زمان و شرایط جوی برای شما به وجود میاره، حالت های مختلف یک ماموریت هست. ممکنه یک منطقه به طور کلی دچار برق رفتگی شده باشه (Blackout) و وقتی شما به محل ماموریت می رسین، هم شب شده و هم طوفان شدیدی شروع می شه، خوب این حالت با اینکه این ماموریت توی روز و هوای صاف انجام بشه کلا تجربه ای متفاوت رو برای بازیکن رقم می زنه و ارزش انجام مجدد ماموریت هارو بالا می بره.
  • شهر نیویورک توی بازی جوری طراحی شده که حس واقعی بودن رو برسونه، وقتی از محله ای به محل دیگه ای میرید تفاوت هارو می شه احساس کرد، یک منطقه ساختمان های بلند داره، جای دیگه حالت مسکونی داره و ...
  • تایید شده که محیط های داخلی و بسته هم توی بازی وجود دارن، آپارتمان های متروکه، سقف خانه ها و برج ها، ایستگاه های مترو و تونل های زیر زمین و ... .


642pj5o88959ldx3hs9i.jpg



  • Inventory شما از 10 بخش تشکیل شده که شامل (Contaminated-Primary Weapon-Secondary Weapon-Side Arm-Back Pack-Body Armor-Gloves-Tights-Knee Pads-Gasmask) می شود.
  • Primary و Secondary اسلات ها برای تفنگ های اصلی شما هستند، تفنگ های اصلی بازی هم توی 5 دسته (Assault Rifle-SMG-LMG-DMR-Shotgun) تقسیم بندی می شن.
  • اسلحه ها و آیتم هایی که پیدا می کنید Level بندی هستن، Level اون ها هم قدرتشون رو مشخص می کنه و اینکه آیا می تونید استفاده کنید یا نه! مثلا شاید یک تفنگ با 2 لول متفاوت پیدا کردید، اونی که لول بالاتری داره قویتر هست.
  • علاوه بر لول هایی که بالا اشاره شده، هر اسلحه و آیتمی که پیدا می کنید دارای گروه بندی دیگری هم هست که بر اساس میزان یافت شدنش هست (Common-Uncommon-Rare-Epic-Legendry)، این گروه بندی ها هم میزان قدرت اسلحه یا آیم و همچنین میزان قابلیت افزودنی هارو نشون می دن، مثلا برای یک تفنگ شما در حالت Rare شاید توانایی وصل کردن فقط یک آیتم اضافه مثل دوربین رو داشته باشد، اما اگر Legendry باشه قابلیت وصل کردن 3 آیتم متفاوت رو دارا خواهید بود.
  • Side Arm ها هم مثل اسلحه های اصلی لول بندی دارند، اما تیر آن ها به دلیل نبودن سلاح سرد در بازی نامحدود هست.
  • آیتم های که پوشیدنی هم هستند مثل اسلحه ها لول بندی دارند.
  • هر بازیکن هم 2 جای خالی برای Ability های خودش داره، بعضی از اون ها هم قابلیت Craft کردن رو دارن.
  • Ability های بازی قابلیت تغییر دارند و حالت های متفاوتی برای هر کدام از اون ها در نظر گرفته شده!

tbrlhu0lgobkkcz8pj90.jpg



  • نسخه کالکتور و Gold بازی هم معرفی شده که شامل Season Pass بازی و یه سری آیتم های دیگه ای هستن. Season Pass بازی هم قیمت 40 دلار داره و گفتن که یک سال برای بازی به طور مداوم محتوای اضافه داده می شه (اگه مثل The Crew باشه می خوام که اصلا چیزی ندن براش :d)
  • Companion App بازی که روی تبلت ها قرار بود عرضه بشه به دلیل عدم بالانس بودن برای همه کنسل شده. ولی ای کاش این قابلیت حداقل جاهایی که خارج از PvP بود همچنان حضور داشت.
  • نمایش بازی از قسمت Dark Zone بازی بوده برای امسال، منطقه هایی که قرنطینه شدن و ورود به اونا یعنی وارد شدن به قسمت آنلاین بازی (PvP)، خطرناک ترین قسمت های بازی هم همین منطقه ها هستند. البته توی این منطقه ها فقط پلیر های دیگه رو نمی بینید بلکه دشمنان دیگه که توسط A.I هم کنترل می شن اینجاها هستند و اکثرن از کلاس های بالا و سخت بازی هستند.
  • داخل Dark Zone ها شامل ماموریت های مختلفی هست، یکی اینکه بهترین تجهیزات بازی توی اون منطقه ها پیدا می شه. دوم اینکه برای انجام بخشی از ماموریت های خود بازی هم مجبورید که از این مناطق عبور کنید و از چنگ سایر پلیر ها در برید.
  • داخل Dark Zone هر پلیری که می بینید اولین بار به صورت خنثی می باشند، حالا این با شماست که بخواین با اون ها همکاری کنین یا درگیر بشید، یعنی در برخورد اول هیچ گونه دشمنی بین پلیر ها وجود ندارد. البته پلیر هایی که به بقیه حمله کنند به حالت Rogue در می آیند و جایزه ای برای از بین بردن آن ها به شما داده می شود. در این منطقه حتی می توانید به هم گروه های خود هم خیانت کنید و با خارج شدن از گروه همه ی آن ها را به قتل برسانید. اما خارج از Dark Zone این کار امکان پذیر نیست، چرا که با خارج شدن از گروه آن ها از بازی شما بیرون می روند.
  • سیستم Loot در بازی تا حدی شبیه به بازی هایی همچون Diablo می باشد، یعنی Personal Loot، وقتی دشمنی را می کشیم ، برای پلیر اول شاید یک آیتم باشد و برای پلیر دوم چیز دیگری و این دو از آیتمی که براشون Drop شده اطلاعی ندارن.
  • آیتم های خاصی که توی منطقه Dark Zone به دست میان برای استفاده شدن باید از منطقه خارج بشن ، و این خارج شدن هم باید توی منطقه خاصی که Extraction Zone نام داره انجام بگیره! در هر Dark Zone هم چندین نقطه برای اینکار در نظر گرفته شده!
  • ساخت کرکتر در بازی به اندازه بازی های RPG پیشرفته نیست که مثلا تمام جزییات چهره را بسازید، بلکه به موارد کلی مثل چهره کلی ، رنگ پوست و هیکل و ... خلاصه می شود.
  • بازی سیستم Craft هم دارد، اما جزییات زیادی ازش گفته نشده. اما اسلحه ها و تجهیزات قابلیت آپگرید و نصب تجهیزات مختلف مانند دوربین و .... رو دارند.
  • تخریب پذیری در بازی تا حدی وجود دارد، اما همه چیز برای بهم نزدن نظم بازی تخریب پذیر نیست.
  • بازی دارای فروشگاه هایی هم در سطح شهر می باشد که هنوز جزییات زیادی ازش در دسترس نیست.
  • بازی دارای منطقه های خاصی جز Dark Zone هم هست که پلیر ها قابلیت ملاقات با هم رو داشته باشند. در مورد Social Event ها هم سعی شده که فعلا چیزی گفته نشه!
  • بازی دارای چرخه ی شب و روز و تغییرات جوی هست که بر روی بازی هم تاثیرگذار هست، مثلا در شب دید دشمنان کم هست، یا موقع بارش برف سنگین خیلی از دشمنان از خیابان ها خارج می شوند.
  • بازی دارای سلاح های Melee نیست، و فقط سلاح های گرم در بازی کاربرد دارند، البته Stealth TakeDown ها احتمالا هنوز در بازی حضور دارند.
  • بازی دارای محیط های داخلی نیز هست و زیرزمینی نیز هست، اما بیشتر محیط را فضای بازی و خیابان ها تشکیل می دهند.
  • گویا بخش های Survival از بازی حذف شده اند، و دیگر سیستم آب و غذا وجود ندارد (گرچه از اول هم اون المان ها برای Boost ها بودن و ربطی به زنده ماندن نداشتند ولی انیمیشن گرفتن بطری آب خیلی هیجا انگیز بود و امیدوارم که این خبر صحت نداشته باشه چون به صورت رسمی چیزی گفته نشده)
  • تا جایی که ممکن بوده از وجود Loading در بازی جلوگیری شده، اما خوب در مواقعی مانند Respawn بعد از مردن و یا وارد شدن به محیط هایی خاص احتمال وجود لودینگ هست.
  • مردم عادی نیز در بازی وجود دارند و سعی دارند که بتونن توی این شرایط دووم بیارن، احتمالا هم بخشی از ماموریت های بازی مربوط به همین قسمت می شه!
  • یک Mini Map هم به بازی اضافه شده که در بالا و گوشه سمت چپ تصویر قرار داره، شامل اطلاعاتی مثل جهت قرار گیری دشمن، محل Extraction Zone و .... هست.
  • Faction دوم بازی گروهی از زندانی ها هستن که به Rikers معروف هست که با لباس زندان زرد رنگ و یک پالتو روی آن مشخص می شوند، گروه قبلی هم که قبلا معرفی شده بود Cleaners بودن که سلاح آتیشی و تجهیزات سنگین از مشخصه های آن ها است. گروه های دیگری هم هستند که هنوز معرفی نشده اند.
 
آخرین ویرایش:

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
preview سایت IGN خیلی خوبه!:D سه چهار تا ویدیو هم داره و قشنگ زیر و بم بازی را درآورده:D
از بازی هم قشنگ تعریف کرده که همین تعریف هاش من را به شدت واسه pre order وسوسه کرده:D

Say no to preorder! این IGN کارشه، همه این جیزا رو هم زیر نظارت سازنده ها میاره وسط. صبر کنید بازی باید بعد بخرید لطفا.
 

GrAy MooN

کاربر سایت
Sep 4, 2008
1,780
نام
محمد
خبرایی اومده راجع به اینکه اندازه نهایی مپ چقدر هست.
تو این 2 تا عکس یه سایت اومده اندازه نهایی مپ رو مشخص کرده که به نظر کوچیک میاد برای همچین بازی و معلوم میکنه چرا season pass بازی 40 دلار هست.
wi77aqeabw8qxpfb9314.jpg

so8erg86blqp8gv7kab5.jpg

هنوز چیزی نهایی نشده اما گفته میشه که اندازه نهایی همین هست و بقیه مکان ها احتمالا با DLC اضافه بشه.
عکسی هم از باندل xbox one اومده که نشون میده حجم نهایی بازی 45 گیگ هست که احتمالا این حجم نصبی بازی باشه و با فشرده سازی حجم دانلود کمتر باشه.
 

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
بازی دانگرید شده در حدی که در و دیوار قبلا کج بودن! الان در و دیوار صاف شدن!!! :|

پ.ن: پیشنهاد میشه تو اینترنت بگردید و دوتا اصطلاح گرافیکی یاد بگیرید. بعد بیاید بگید مثلا "لایتینگ کوفتینگ" بازی دانگرید شده!
پ.ن2: حال و حوصله ندارم برای یه پست بگردم تعریف سایتها از همین گرافیک "متوسط" و "دانگرید" شده را پیدا کنم ولی یه کم بچرخید همون سایتهایی که گفتن گرافیک بازی دانگرید داشته، از همین گرافیک دانگریدی تعریف کردن! (البته الان اون دوستمون میاد میگه سایتها پول میگیرن که تعریف بکنن8-|)
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
اقا این گیمپلی 15 دقیقه ای چرا اینجوری بود :| !؟ من شدید هایپ بازی بودم ولی بعد این کلا هایپم ریخت . حالا نمیدونم بخاطر نوب بودن اون پلیر ـه بود یا چی بود بود . صدای اسلحه ها که واقعا تو ذوقم زد . گانینگ هم یه جوری بود :|
هوش مصنوعیشم با اینکه خب تا بازی نکنم نمیتونم درست بفهمم ، ولی چندان خفن نبود . امیدوارم همه اینا برگرده به نوب بودن شخصی که داشت بازی میکرد .
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,267
نام
وحید
بازی دانگرید شده در حدی که در و دیوار قبلا کج بودن! الان در و دیوار صاف شدن!!! :|

پ.ن: پیشنهاد میشه تو اینترنت بگردید و دوتا اصطلاح گرافیکی یاد بگیرید. بعد بیاید بگید مثلا "لایتینگ کوفتینگ" بازی دانگرید شده!
پ.ن2: حال و حوصله ندارم برای یه پست بگردم تعریف سایتها از همین گرافیک "متوسط" و "دانگرید" شده را پیدا کنم ولی یه کم بچرخید همون سایتهایی که گفتن گرافیک بازی دانگرید داشته، از همین گرافیک دانگریدی تعریف کردن! (البته الان اون دوستمون میاد میگه سایتها پول میگیرن که تعریف بکنن8-|)

امین حان، عزیز بنده :D دانگرید شدن یا همون افت کیفیت گرافیک فنی بازی نسبت به نمایش های اولیش انقدر واضح هست که نیازی به اصطلاحات سنگین و تحقیق و مطالعه نداشته باشه :D از اصطلاحات کوفتی هم استفاده نمیکنیم و خیلی راحت بصورت زبان عامه با هم بحث میکنیم که مشکلی هم پیش نیاد :D

نمایش اول بازی تو E3 رو بعنوان مثال برو نگاه بکن بخصوص برف های روی زمین یا اون بخار یا دودی که از ساختمون ها و دودکش ها بلند میشه. همین الان این تریلر 5 دقیقه ای که PC Gamer گذاشته و تازه نسخه PC هم هست رو یه مقایسه کلی بکن :D کیفیت چهره کاراکتر ها اومده پایین به وضوح، محیط اون حزییات نمایش اول رو نداره و بخصوص برف های روی زمین خیلی خیلی کیفیتشون افت کرده و یک تیکه و عکس مانند شده یا نمیونم چوری بگم که اصطلاح کوفتی درش بکار نره ولی مشخصا تعداد بافت ها یا همون تکسچر های ماشین ها اومده پایین و محیط کلی هم اون AA هیولای نمایش اولیه رو نداره :D

حالا اینا رو نمیگم که بگم دارن کلاه سر مردم میزارن و اینا همش توهین هست و فلان این حرفها رو زمانی میشه بزنی که بازی رو تا روز آخر عرضه با تریلر های همون نمایش اولیه نشون بدی ولی خود بازی که میرسه به دست مشتری یه چیزی دیگه که خب خدا رو شکر Division اینحوری نبود و بعد اون نمایش اولیه اش نمایش های زیاد و تریلر های زیادی داشت که گرافیک واقعی و اصلی بازی رو نشون بده نه اون نمایش گیم پلی تبلیغاتی و هایپ برانگیز اولی.

هرچند گرافیکش هنوزم قابل قبول و خوبه ولی خب چیز خاصی هم نیست و همونور که گفتم مشکلات زیادی داره :D حالا از بحث این گرافیک بکشیم بیرون این گیم پلی 5 دقیقه ای PC Gamer دیگه تقریبا من رو مطمئن کرد و فکر کنم شاهد گیم پلی خوبی باشیم اگه اتفاق خاصی طبق معمول یوبیسافت رخ نده، بازی حزییات خیلی خوبی داره تو بخش گیم پلی و خیلی هم گسترده هست :D

نظرم کم کم داره برمیگرده و نمره ها و نقد هاش رو هم بخونم و مطمئن بشم صددرصد Day One خریداری میشه :D چون کلا TPS MMO با رگ و ریشه RPG چیز یونیکی هست و اللخصوص تو نیویورک ( بهترین شهر دنیا :D ) هم هست و واویلا :D

پ.ن: آهان راستی یه سوالی از همه دارم :D بنظرتون یکم HUD بازی زیادی شلوغ نیست؟ :D صفحه رو خیلی پر نکرده؟ :D
 

hqdead

کاربر سایت
Dec 27, 2015
293
بازی دانگرید شده در حدی که در و دیوار قبلا کج بودن! الان در و دیوار صاف شدن!!! :|

پ.ن: پیشنهاد میشه تو اینترنت بگردید و دوتا اصطلاح گرافیکی یاد بگیرید. بعد بیاید بگید مثلا "لایتینگ کوفتینگ" بازی دانگرید شده!
پ.ن2: حال و حوصله ندارم برای یه پست بگردم تعریف سایتها از همین گرافیک "متوسط" و "دانگرید" شده را پیدا کنم ولی یه کم بچرخید همون سایتهایی که گفتن گرافیک بازی دانگرید داشته، از همین گرافیک دانگریدی تعریف کردن! (البته الان اون دوستمون میاد میگه سایتها پول میگیرن که تعریف بکنن8-|)
واقعا خیلی داری از این بازی دفاع میکنی که جای تشکر داره ولی فراموش نکن UBI نشون داده خیلی هم قابل اطمینان نیست البته واقعا امیدوارم این بازی عالی بشه بر عکس WD و AC های مشکلدار و داغون (از جنبه فنی)
گذشته UBI نشون داده بازی هر چقدر هم دانگرید بشه باز موقع عرضه افت فریم و باگ خواهیم داشت و بعد از ۵ تا آپدیت تازه قابل بازی میشه چیزی که فکنم همه دیدیم و بهش عادت کردیم
 
آخرین ویرایش:

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
اقا این گیمپلی 15 دقیقه ای چرا اینجوری بود :| !؟ من شدید هایپ بازی بودم ولی بعد این کلا هایپم ریخت . حالا نمیدونم بخاطر نوب بودن اون پلیر ـه بود یا چی بود بود . صدای اسلحه ها که واقعا تو ذوقم زد . گانینگ هم یه جوری بود :|
هوش مصنوعیشم با اینکه خب تا بازی نکنم نمیتونم درست بفهمم ، ولی چندان خفن نبود . امیدوارم همه اینا برگرده به نوب بودن شخصی که داشت بازی میکرد .
حالت PVP که به Bullet sponge بودن ملت گیر دادن و به نظر منم باید اصلاح بشه.اما PVE خوب هست انصافا :D نمیدونم یه انتظار دیگه داشتی یا نه،اما بازی شدیدا از بازی‌های سبک ARPG تاثیر گرفته،اینکه در آغاز یکم گیج کننده باشه و حس شوتینگ عجیبی‌ داشته باشه عادی هست.:D اتفاقا به نظر من این ترکیب گیمپلی رو خیلی‌ خوب در آوردن.

نگرانی اصلی‌ من اینه که Content بازی اصلی‌ رو فدای‌DLCها کنن،با اینکه خودشون هم گفتن که بازی اصلی‌ هم اون قدر عظیم هست که احساس کمبود Content نشه, اما با توجه به سبکش حتا یکم کمبود داشته باشه با سر می‌خوره زمین.کلا به نظرم با توجه به اینکه بازی MMO هست , معرفی‌ Season pass و‌DLCهای آینده کار اشتباهی‌ بود.
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,267
نام
وحید
نگرانی اصلی‌ من اینه که Content بازی اصلی‌ رو فدای‌DLCها کنن،با اینکه خودشون هم گفتن که بازی اصلی‌ هم اون قدر عظیم هست که احساس کمبود Content نشه, اما با توجه به سبکش حتا یکم کمبود داشته باشه با سر می‌خوره زمین.کلا به نظرم معرفی‌ Season pass و‌DLCهای آینده با توجه به اینکه بازی MMO هست ,کار اشتباهی‌ بود.
آره اینم نکته خیلی مهمیه :D ولی فعلا برای من گیم پلی و جزییات اش و چیزی قراره باهاش سر و کله بزنیم مهم تره :D حالا کانتنت دیگه مجبوریم باج بدیم و بخریم ولی این گیم پلی خیلی مهمه با توجه به سبک و کلیت بازی :D
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,268
نام
مهدی
من روی ps4 تهیش میکنم ولی تریلر 15 دقیقه ای xone رو دیدم اصلا زد نا امیدم کرد.منی که چقدر مشتاق بودم.تریلر 5 دقیقه ای pc خیلی بهتر بود.
گرافیک نسخه کنسولی خیلی پایین تر بود.البته رزولیشن اکس باکس نسبت به پلی استیشن پایین تره و نمیدونم این مساله چقدر میخواد تاثیر بزاره.
اون تریلرهای ign نمیدونم برای کدوم نسخه بود ولی خیییییییلی افت فریم مخصوصا اون تریلر اخری توش مشاهد کردم.
از خرید دیجیتالی یه جورایی منصرف شدم فکر کنم بهتره همون فیزیکی رو بخرم.امیدوارم این مشکلات تا روز عرضه بازی حل شه.
 

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
امین حان، عزیز بنده :D دانگرید شدن یا همون افت کیفیت گرافیک فنی بازی نسبت به نمایش های اولیش انقدر واضح هست که نیازی به اصطلاحات سنگین و تحقیق و مطالعه نداشته باشه :D از اصطلاحات کوفتی هم استفاده نمیکنیم و خیلی راحت بصورت زبان عامه با هم بحث میکنیم که مشکلی هم پیش نیاد :D

نمایش اول بازی تو E3 رو بعنوان مثال برو نگاه بکن بخصوص برف های روی زمین یا اون بخار یا دودی که از ساختمون ها و دودکش ها بلند میشه. همین الان این تریلر 5 دقیقه ای که PC Gamer گذاشته و تازه نسخه PC هم هست رو یه مقایسه کلی بکن :D کیفیت چهره کاراکتر ها اومده پایین به وضوح، محیط اون حزییات نمایش اول رو نداره و بخصوص برف های روی زمین خیلی خیلی کیفیتشون افت کرده و یک تیکه و عکس مانند شده یا نمیونم چوری بگم که اصطلاح کوفتی درش بکار نره ولی مشخصا تعداد بافت ها یا همون تکسچر های ماشین ها اومده پایین و محیط کلی هم اون AA هیولای نمایش اولیه رو نداره :D

حالا اینا رو نمیگم که بگم دارن کلاه سر مردم میزارن و اینا همش توهین هست و فلان این حرفها رو زمانی میشه بزنی که بازی رو تا روز آخر عرضه با تریلر های همون نمایش اولیه نشون بدی ولی خود بازی که میرسه به دست مشتری یه چیزی دیگه که خب خدا رو شکر Division اینحوری نبود و بعد اون نمایش اولیه اش نمایش های زیاد و تریلر های زیادی داشت که گرافیک واقعی و اصلی بازی رو نشون بده نه اون نمایش گیم پلی تبلیغاتی و هایپ برانگیز اولی.

هرچند گرافیکش هنوزم قابل قبول و خوبه ولی خب چیز خاصی هم نیست و همونور که گفتم مشکلات زیادی داره :D حالا از بحث این گرافیک بکشیم بیرون این گیم پلی 5 دقیقه ای PC Gamer دیگه تقریبا من رو مطمئن کرد و فکر کنم شاهد گیم پلی خوبی باشیم اگه اتفاق خاصی طبق معمول یوبیسافت رخ نده، بازی حزییات خیلی خوبی داره تو بخش گیم پلی و خیلی هم گسترده هست :D

نظرم کم کم داره برمیگرده و نمره ها و نقد هاش رو هم بخونم و مطمئن بشم صددرصد Day One خریداری میشه :D چون کلا TPS MMO با رگ و ریشه RPG چیز یونیکی هست و اللخصوص تو نیویورک ( بهترین شهر دنیا :D ) هم هست و واویلا :D

پ.ن: آهان راستی یه سوالی از همه دارم :D بنظرتون یکم HUD بازی زیادی شلوغ نیست؟ :D صفحه رو خیلی پر نکرده؟ :D

هیچ نیازی به اصطلاحات کوفتی نیست! همین که بگیم کیفیت تکسچر اومده پایین و جزئیات چهره ها کمتر شده ادبیاتی هستش که ایرادی نمیشه بهش گرفت و میشه در مورد موضوع بحث و صحبت کرد.
ولی خدایی "دیوارهاش صاف شده!!" اصلا جای صحبت و بحث داره؟:-/
در مورد کیفیت برف روی زمین. نمی دونم تا الان چند تا تریلر از بازی دیدی. یه تریلر 14 ثانیه ای بود که توش شرایط آب و هوایی مختلف را نشون میده و تو همون 14 ثانیه 5 تا حالت مختلف را نشون میده. نمی گم کیفیت بازی کم یا زیاد شده ولی دوست دارم بری اون 14 ثانیه را ببینی و ببینی چقدر فرق بینشون هست.
بیشتر ویدیو هایی که تو نت دیدم و اومده بودن دانگرید بازی را بررسی کرده بودن، رو یه سری افکت های نورپردازی و تخریب پذیری و این جوری مسائل پرداخته بودن.
قبلا هم خودم گفته بودم کیفیت انیمیشن ها به وضوح افت داشته. در مورد گرافیک هم تا حدودی موافق ام ولی بیای بگی تفاوت تریلرها یه چیزی بین نسل 8 و 6 هست، یه چیزی فراتر از جوک هست!! (حتی به عنوان اغراق و بزرگ نمایی هم باز شبیه جوک هست! )

یه صحبتی هم در مورد گیم پلی بکنیم!:D دوستان کسی تابحال تجربه MMO با این جور سیستم کاور گیری داشته؟:-/ کامنت های مردم تو کدوم سایت را می خوندم که مردم داشتن ایراد می گرفتن به این سیستم و اعتقاد داشتن که بازی MMO نباید سیستم کاور گیری داشته باشه!:D
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,083
نام
پوریا
همین الان خوندم که بازی به هیچ وجه پرداخت درون برنامه ای نداره و خودتون با بازی کردن باید پیشرفت کنی. کسانی که هم Season pass و خوده بازی رو خریدن به تمام بازی دسترسی دارن و نیازی به پرداخت چیزه دیگه ای نیست. البته season pass به اندازه کافی گرون هست.:d
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
همین الان خوندم که بازی به هیچ وجه پرداخت درون برنامه ای نداره و خودتون با بازی کردن باید پیشرفت کنی. کسانی که هم Season pass و خوده بازی رو خریدن به تمام بازی دسترسی دارن و نیازی به پرداخت چیزه دیگه ای نیست. البته season pass به اندازه کافی گرون هست.:d

بازی شامل پرداخت برای Cosmetic آیتم ها هست، آیتم هایی که نقشی توی روند بازی شما ندارن. البته هنوز رو نمایی خاصی ازون قسمت نشده، اما هرچی هست امیدوارم اینارو توی Season Pass بازی نچپونده باشن،

تا الان هم همه ی ویدیو هایی که نمایش دادن از نسخه X1 هست، حتی اون ویدیو 5 دقیقه که دوستمون زحمتش رو کشیده، سایت PCGamer گفته که هفته آینده در مورد نسخه PC هم مطلبی میزاره!

تقریبا همه از جزییات بازی راضی بودن، NPC ها، حیوانات، محیط و غیره...
بیشترین مشکلی که توی پیش نمایش ها دیدم قضیه Bullet Sponge بوده، که برای کشتن یک نفر مجبورید تیر زیادی بزنید بهش، که خوب با دنیای تام کلنسی فاصله داره، اما می شه عادت کرد بهش.

در مورد اون بخش DLC و Microtranstaction هم سایت VG247 یه مصاحبه داشته که اون بخش رو اینجا میارم:



And is there any microtransactions in the game? We know there’s going to be paid DLC

It’s one of the things that we looked at because if people like the game and want to purchase extra things I don’t mind that. But microtransactions, as it’s defined, we do not have them. You cannot spend a little bit of money and fast-track to get better gear or pay to win or vanity items. We do not have that. The short answer is no, we don’t have microtransactions, period.
We will have DLC. We don’t have it yet because we’re just barely finishing the game. I just don’t want anyone to say that when we announce the DLC, “you said [no microtransactions]”.

Source
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,268
نام
مهدی
- - -ویرایش - - -

بازی شامل پرداخت برای Cosmetic آیتم ها هست، آیتم هایی که نقشی توی روند بازی شما ندارن. البته هنوز رو نمایی خاصی ازون قسمت نشده، اما هرچی هست امیدوارم اینارو توی Season Pass بازی نچپونده باشن،

تا الان هم همه ی ویدیو هایی که نمایش دادن از نسخه X1 هست، حتی اون ویدیو 5 دقیقه که دوستمون زحمتش رو کشیده، سایت PCGamer گفته که هفته آینده در مورد نسخه PC هم مطلبی میزاره!

تقریبا همه از جزییات بازی راضی بودن، NPC ها، حیوانات، محیط و غیره...
بیشترین مشکلی که توی پیش نمایش ها دیدم قضیه Bullet Sponge بوده، که برای کشتن یک نفر مجبورید تیر زیادی بزنید بهش، که خوب با دنیای تام کلنسی فاصله داره، اما می شه عادت کرد بهش.

در مورد اون بخش DLC و Microtranstaction هم سایت VG247 یه مصاحبه داشته که اون بخش رو اینجا میارم:





ارمین جان من این تیکه حرفت رو متوجه نشدم.یعنی اون ویدیو 5 دقیقه ای برای x1 بود؟پس چرا اینقدر خوب بود بود و اون 15 دقیقه ای چرا اینقدر بد؟؟خدایی خیلی اختلافشون فاحشه این 2تا ویدیو.شایدم کیفیت ویدیو 15 دقیقه ای پایین بود ادم بد برداشت میکنه !
 
آخرین ویرایش:

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
- - -ویرایش - - -




ارمین جان من این تیکه حرفت رو متوجه نشدم.یعنی اون ویدیو 5 دقیقه ای برای x1 بود؟پس چرا اینقدر خوب بود بود و اون 15 دقیقه ای چرا اینقدر بد؟؟خدایی خیلی اختلافشون فاحشه این 2تا ویدیو.شایدم کیفیت ویدیو 15 دقیقه ای پایین بود ادم بد برداشت میکنه !

والا گفتن که همه ویدیو های منتشر شده از نسخه X1 هست، این ویدیو 5 دقیقه هم چون خودم آلفا رو بازی کردم می تونم بگم از رو همون برداشته شده، اما خوب بازم 100 نمی گم که اینطوره، اما اینطور که معلومه، نسخه PC اختلافات زیادی از منو ها گرفته تا کنترل و گرافیک با نسخه کنسولی داره، چیز زیادی هم نمونده دیگه به بتای بازی و اینبار هم فکر کنم همه اجازه انتشار تصاویر رو خواهند داشت، می شه بهتر نظر داد.
در مورد کیفیت PC هم باز می شه مثل Siege انتظار عرضه UHD Texture و اینجور چیز هارو بعد عرضه داشت، تا الان برای 2 تا بازی این کار رو کرده یوبی، احتمال اینم هست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر