Tom Clancy's The Division | PC

j9g767r71u9xe17qcj5b.jpg

Title: Tom Clancy's The Division
Developer:
Ubisoft Massive, Red Storm, Ubisoft Reflections, Ubisoft Annecy
Publisher: Ubisoft
Director: Ryan Barnard
Creative Director: Nicklas Cederstrom
Release Date: 8 March 2016
Platforms: PC - PS4 - XBOX ONE
MetaScore: N/A

System Requirements

MINIMUM CONFIGURATION

Supported OS: Windows® 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only).
Processor: Intel Core i5-2400 | AMD FX-6100, or better.
RAM: 6GB
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 560 with 2 GB VRAM (current equivalent NVIDIA GeForce GTX 760) | AMD Radeon HD 7770 with 2 GB VRAM, or better – See supported List*.
Notebook support: Laptop models of these desktop cards may work as long as they are on-par in terms of performance with at least the minimum configuration. For an up-to-date list of supported hardware, please visit the FAQ for this game on our website: http://support.ubi.com
DirectX: Version 11
Hard Drive Space: 40 GB available space.
Optical Drive: DVD-ROM Dual Layer.
Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, headset, optional controller.
Multiplayer: Broadband connection with 256 kbps upstream, or faster.

RECOMMENDED CONFIGURATION

Supported OS: Windows® 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i7-3770 | AMD FX-8350, or better.
RAM: 8GB
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 970 | AMD Radeon R9 290, or better – See supported List*
Notebook support: Laptop models of these desktop cards may work as long as they are on-par in terms of performance with at least the minimum configuration. For an up-to-date list of supported hardware, please visit the FAQ for this game on our website: http://support.ubi.com
DirectX: Version 11
Hard Drive Space: 40 GB available space.
Optical Drive: DVD-ROM Dual Layer.
Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, headset, optional controller.
Multiplayer: Broadband connection with 512 kbps upstream, or faster.


در E3 سال 2013 یوبی سافت از عنوان جدیدی از سری Tom Clancy تحت عنوان The Division رو نمایی کرد که نمایش خیره کننده آن نگاه های بسیاری را به خود جذب کرد. بازی پس از تاخیر های زیادی سرانجام قرار است در 8 مارچ سال 2016 برای هر سه پلتفرم به صورت همزمان به بازار عرضه گردد.

جمعه سیاه یا Black Friday ، روزی که پول زیادی در بین مردم جا به جا می شود، روز مناسبی برای آزمایش آمادگی مواجه با موقعیت های بحرانی برای دولت آمریکا بود، ویروسی از طریق پول منتشر می شود اما موقعیت بنا به دلایلی از کنترل خارج شده و جامعه رو به نابودی می رود. شهر New York تا جای ممکن خالی می شود و کسانی که باقی مانده اند در قرنطینه شهری می مانند، برای بقای خود می جنگند، و گروه های مختلفی هم سعی دارند که از این موقعیت به نفع خود استفاده کرده و شهر را تصاحب کنند. با این شرایط گروهک هایی تحت عنوان Division که برای مقابله با چنین شرایطی آموزش دیده اند وارد عمل می شوند، تا هم اوضاع را تحت کنترل خود در آورند و از نابودی کامل جامعه پیشگیری کنند، هم از عوامل این اتفاق شوم پرده برداری کنند.

در بالا چکیده ای از داستان بازی که تا به حال از آن صحبت شده آورده شد، در ادامه به نکات مربوط به خود بازی و گیم پلی آن می پردازیم.

اطلاعات کلی بازی:


  • سبک بازی Online-Open World-RPG معرفی شده است و توسط استودیو Massive Entertainment در حال ساخت است. موتور پایه بازی Snow Drop نام دارد که مختص این بازی ساخته شده است.
  • در حالت کلی بازی دارای دو بخش است که مجزا از هم می باشند، بخش PVE که در آن می توانید به تنهایی و یا به همراه دوستان خود به صورت Co op پیش بروید و به مقابله با AI بازی بپردازید، قسمت دوم که بخش PVE بازی را تشکیل می دهد تحت عنوان Dark Zone که در آن علاوه بر AI با سایر پلیر ها مواجه می شوید، ماموریت های داستانی بازی در هر دو منطقه جریان داشته و برای پیشبرد داستان مجبور هستید به بخش PVP بازی قدم بگذارید. قدم گذاشتن از بخش PVE به PVP بدون بارگذاری خاصی صورت می گیرد و شما باید با تجهیزات و لول خاصی از مرز این قسمت ها وارد آن شوید.
  • برای بازی کردن در هر دو قسمت که بالا اشاره شد، چه در حالت تک نفره و چه همراه با دوستان نیاز هست که همواره به سرور های بازی وصل باشید، چون مثل بازی هایی همچون Diablo III حتی Damage های شما هم بر اساس سرور تعیین می شود.
  • Companion App بازی که بازیکن بر روی تبلت می توانست کنترل یک Drone را در دست بگیرد و در اولین نمایش بازی معرفی شده بود، به دلیل بر هم زدن بالانس بازی حذف شد.
  • بازی همانند بازی های RPG دارای Loot-Level-Skill-Tallen-Perk می باشد، آیتم های بازی نیز دارای لول بندی و کیفیت هستند و بسته به لول و کیفیت آن ها کارایی های متفاوتی دارند.
  • در ابتدای بازی شما می توانید شخصیت خود را به صورت محدود که شامل جنسیت، قد و هیکل، رنگ پوست، خالکوبی و ... شخصی سازی کنید، هر پلیر می تواند تا 4 شخصیت به صورت همزمان داشته باشد که با هر کدام پیشروی جداگانه ای دارد. در طول بازی هم آیتم هایی که فقط نمای ظاهری دارند وجود دارد تا از شبیه هم بودن همه ی پلیر ها جلوگیری شود.
  • بازی دارای کلاس بندی خاصی نیست، اینطور نیست که شما مثلا کلاس تک تیر انداز بردارید و تا آخر بازی با همان بازی کنید، بلکه آیتم ها و مهارت هایی که آزاد می کنید کلاس شما را مشخص می کنند و در هر لحظه با توجه به مهارت های باز شده و اسلحه خود می توانید نوع دیگری را تجربه کنید.
  • محیط بازی شامل قسمت های بیرون و محیط های داخل ساختمان و یا مسیر های زیر زمینی می شود. نقشه کامل بازی هنوز مشخص نیست اما به نظر می رسد با محیط بزرگی رو برو هستیم.
  • در محیط بیرون مردم عادی را می بینیم که برای بقای خود تلاش می کنند، از شما یاری می خواهند و به شرایط اطراف واکنش نشان می دهند. همچنین در کنار مردم عادی شماری از حیوانات نیز وجود دارند که آن ها هم با توجه به موقعیت واکنش خاص خود را دارند.
  • بازی در فصل زمستان در جریان است، اما دارای چرخه کامل شب و روز و چرخه وسیع آب و هوایی نیز می باشد که در میان آن ها فقط جای هوای بارانی خالیست.


در بالا سعی شد اطلاعات کلی بازی برای جلوگیری از طولانی شدن پست اول آورده شود، اما اطلاعات دیگری که منتشر شده و در پست های تاپیک به آن ها اشاره کردم رو توی اسپویلر پایین قرار می دم:


vcrtsy0ntpzbh28avosy.jpg


  • توی بازی علاوه بر قابلیت های Co-oP بازی شما قابلیت این رو دارید که بازی رو تنهایی هم انجام بدید، اما توی هرکدوم ازین شرایط تنها نیستید، گروه های دیگری هم هستند که جزو دوستان شما به حساب میان، با شما همکاری می کنن و بعضی ها هم ماموریت هایی که باید انجام بدید رو تشکیل می دن.
  • یکی از گروه هایی که مشخص شده از یاران شما هستن گروه JTF یا Joint Task Force هستن که از پلیس ها، دکتر ها و پرستار ها ، آتش نشانی ها و .... تشکیل شدند. ابتدای بازی که شما وارد منهتن می شید می بینید که این گروه هم مانند شما سعی کرده که جلوی حادثه رو بگیره اما نتونسته موفق باشه و حالا شما هستین که به کمک اون ها میایین و شاید ماموریت هایی هم با کمک هم انجام بدید.
  • گروه بعدی که جزو یاران شما هستند مردم عادی هستند که نتونستن از شهر خارج بشن، درسته که نمی تونن کمک زیادی به شما کنن، اما با توجه به اعمال شما به حضورتان واکنش نشان می دهند و جو بازی را می سازند.
  • شاید گروه های دیگری هم باشند در بازی که هنوز اسمی از اون ها برده نشده
  • اما اولین گروه دشمنی که سال قبل با آن ها آشنا شدیم Cleaners هستند، این گروه هم قصد پاکسازی نیویورک رو از ویروس دارند، اما با راهی خشن، از نظر اون ها هر کسی که داخل شهر مانده آلوده به ویروس هست و باید نابود شود. هرچیزی که جلوی راه آن ها باشد می سوزانند تا ویروس را از بین ببرند.
  • گروه دیگری که در جریان E3 امسال معرفی شده، Rikers بودن، کسانی که زندانی بودند و در جریان این نابسامانی ها فرار کردند و حالا خود را پادشاه نیویورک می خوانند. این گروه همچنین در مقابل پلیس های گروه JTF قرار می گیرند و احتمالا باید شاهد درگیری جالبی میان آن ها باشیم.


vau96s63f3i7d7ct8xmt.jpg



  • اولین نکته ای که هست، سیستم آب و هوای بازی هست. بازی کلا توی فصل زمستان جریان داره، و خبری از فصل های دیگه نیست، اما آب و هوا مختلفی از جمله مه آلود، برفی، صاف، طوفانی توی بازی وجود داره. و تغییرات این آب و هوا هم به صورت کاملا دینامیک اتفاق می افته! مثلا قبل از اینکه برف شروع به باریدن کنه شما می بینین که آسمان ابری می شه، رنگبندی محیط عوض می شه و بعد برف می باره. توی هوای صاف با خورشید شاهد باریدن ناگهانی برف نیستید.
  • شخصیت شما هم اشاره شده که به تغییرات آب و هوایی واکنش نشون می ده، حالا این واکنش ها شاید پیچیدن شال دور گردن، پاک کردن برف از روی صورت و غیره باشه، یا شاید هم المان های دیگه ای مد نظر باشه که هنوز صحبتی ازش نشده.
  • بازی چرخه شب و روز کاملی رو داره. و همه اون حالت های آب و هوایی که بالا گفته شده می تونه توی هر زمانی از بازی اتفاق بیافته که موقعیت های جالبی هم برای بازیکن به وجود میاره.
  • سیستم های آب و هوا روی نوع بازی شما تاثیر گذار هست. مثلا توی هوای طوفانی دید شما به عنوان بازیکن و سایر NPC ها محدود می شه، و حتی توی هوا های بحرانی نشونه گیری شما رو دچار اختلال می کنه که خوب نکته جالبی هست برای این نوع از بازی
  • یکی دیگه از مسائلی که ترکیب زمان و شرایط جوی برای شما به وجود میاره، حالت های مختلف یک ماموریت هست. ممکنه یک منطقه به طور کلی دچار برق رفتگی شده باشه (Blackout) و وقتی شما به محل ماموریت می رسین، هم شب شده و هم طوفان شدیدی شروع می شه، خوب این حالت با اینکه این ماموریت توی روز و هوای صاف انجام بشه کلا تجربه ای متفاوت رو برای بازیکن رقم می زنه و ارزش انجام مجدد ماموریت هارو بالا می بره.
  • شهر نیویورک توی بازی جوری طراحی شده که حس واقعی بودن رو برسونه، وقتی از محله ای به محل دیگه ای میرید تفاوت هارو می شه احساس کرد، یک منطقه ساختمان های بلند داره، جای دیگه حالت مسکونی داره و ...
  • تایید شده که محیط های داخلی و بسته هم توی بازی وجود دارن، آپارتمان های متروکه، سقف خانه ها و برج ها، ایستگاه های مترو و تونل های زیر زمین و ... .


642pj5o88959ldx3hs9i.jpg



  • Inventory شما از 10 بخش تشکیل شده که شامل (Contaminated-Primary Weapon-Secondary Weapon-Side Arm-Back Pack-Body Armor-Gloves-Tights-Knee Pads-Gasmask) می شود.
  • Primary و Secondary اسلات ها برای تفنگ های اصلی شما هستند، تفنگ های اصلی بازی هم توی 5 دسته (Assault Rifle-SMG-LMG-DMR-Shotgun) تقسیم بندی می شن.
  • اسلحه ها و آیتم هایی که پیدا می کنید Level بندی هستن، Level اون ها هم قدرتشون رو مشخص می کنه و اینکه آیا می تونید استفاده کنید یا نه! مثلا شاید یک تفنگ با 2 لول متفاوت پیدا کردید، اونی که لول بالاتری داره قویتر هست.
  • علاوه بر لول هایی که بالا اشاره شده، هر اسلحه و آیتمی که پیدا می کنید دارای گروه بندی دیگری هم هست که بر اساس میزان یافت شدنش هست (Common-Uncommon-Rare-Epic-Legendry)، این گروه بندی ها هم میزان قدرت اسلحه یا آیم و همچنین میزان قابلیت افزودنی هارو نشون می دن، مثلا برای یک تفنگ شما در حالت Rare شاید توانایی وصل کردن فقط یک آیتم اضافه مثل دوربین رو داشته باشد، اما اگر Legendry باشه قابلیت وصل کردن 3 آیتم متفاوت رو دارا خواهید بود.
  • Side Arm ها هم مثل اسلحه های اصلی لول بندی دارند، اما تیر آن ها به دلیل نبودن سلاح سرد در بازی نامحدود هست.
  • آیتم های که پوشیدنی هم هستند مثل اسلحه ها لول بندی دارند.
  • هر بازیکن هم 2 جای خالی برای Ability های خودش داره، بعضی از اون ها هم قابلیت Craft کردن رو دارن.
  • Ability های بازی قابلیت تغییر دارند و حالت های متفاوتی برای هر کدام از اون ها در نظر گرفته شده!

tbrlhu0lgobkkcz8pj90.jpg



  • نسخه کالکتور و Gold بازی هم معرفی شده که شامل Season Pass بازی و یه سری آیتم های دیگه ای هستن. Season Pass بازی هم قیمت 40 دلار داره و گفتن که یک سال برای بازی به طور مداوم محتوای اضافه داده می شه (اگه مثل The Crew باشه می خوام که اصلا چیزی ندن براش :d)
  • Companion App بازی که روی تبلت ها قرار بود عرضه بشه به دلیل عدم بالانس بودن برای همه کنسل شده. ولی ای کاش این قابلیت حداقل جاهایی که خارج از PvP بود همچنان حضور داشت.
  • نمایش بازی از قسمت Dark Zone بازی بوده برای امسال، منطقه هایی که قرنطینه شدن و ورود به اونا یعنی وارد شدن به قسمت آنلاین بازی (PvP)، خطرناک ترین قسمت های بازی هم همین منطقه ها هستند. البته توی این منطقه ها فقط پلیر های دیگه رو نمی بینید بلکه دشمنان دیگه که توسط A.I هم کنترل می شن اینجاها هستند و اکثرن از کلاس های بالا و سخت بازی هستند.
  • داخل Dark Zone ها شامل ماموریت های مختلفی هست، یکی اینکه بهترین تجهیزات بازی توی اون منطقه ها پیدا می شه. دوم اینکه برای انجام بخشی از ماموریت های خود بازی هم مجبورید که از این مناطق عبور کنید و از چنگ سایر پلیر ها در برید.
  • داخل Dark Zone هر پلیری که می بینید اولین بار به صورت خنثی می باشند، حالا این با شماست که بخواین با اون ها همکاری کنین یا درگیر بشید، یعنی در برخورد اول هیچ گونه دشمنی بین پلیر ها وجود ندارد. البته پلیر هایی که به بقیه حمله کنند به حالت Rogue در می آیند و جایزه ای برای از بین بردن آن ها به شما داده می شود. در این منطقه حتی می توانید به هم گروه های خود هم خیانت کنید و با خارج شدن از گروه همه ی آن ها را به قتل برسانید. اما خارج از Dark Zone این کار امکان پذیر نیست، چرا که با خارج شدن از گروه آن ها از بازی شما بیرون می روند.
  • سیستم Loot در بازی تا حدی شبیه به بازی هایی همچون Diablo می باشد، یعنی Personal Loot، وقتی دشمنی را می کشیم ، برای پلیر اول شاید یک آیتم باشد و برای پلیر دوم چیز دیگری و این دو از آیتمی که براشون Drop شده اطلاعی ندارن.
  • آیتم های خاصی که توی منطقه Dark Zone به دست میان برای استفاده شدن باید از منطقه خارج بشن ، و این خارج شدن هم باید توی منطقه خاصی که Extraction Zone نام داره انجام بگیره! در هر Dark Zone هم چندین نقطه برای اینکار در نظر گرفته شده!
  • ساخت کرکتر در بازی به اندازه بازی های RPG پیشرفته نیست که مثلا تمام جزییات چهره را بسازید، بلکه به موارد کلی مثل چهره کلی ، رنگ پوست و هیکل و ... خلاصه می شود.
  • بازی سیستم Craft هم دارد، اما جزییات زیادی ازش گفته نشده. اما اسلحه ها و تجهیزات قابلیت آپگرید و نصب تجهیزات مختلف مانند دوربین و .... رو دارند.
  • تخریب پذیری در بازی تا حدی وجود دارد، اما همه چیز برای بهم نزدن نظم بازی تخریب پذیر نیست.
  • بازی دارای فروشگاه هایی هم در سطح شهر می باشد که هنوز جزییات زیادی ازش در دسترس نیست.
  • بازی دارای منطقه های خاصی جز Dark Zone هم هست که پلیر ها قابلیت ملاقات با هم رو داشته باشند. در مورد Social Event ها هم سعی شده که فعلا چیزی گفته نشه!
  • بازی دارای چرخه ی شب و روز و تغییرات جوی هست که بر روی بازی هم تاثیرگذار هست، مثلا در شب دید دشمنان کم هست، یا موقع بارش برف سنگین خیلی از دشمنان از خیابان ها خارج می شوند.
  • بازی دارای سلاح های Melee نیست، و فقط سلاح های گرم در بازی کاربرد دارند، البته Stealth TakeDown ها احتمالا هنوز در بازی حضور دارند.
  • بازی دارای محیط های داخلی نیز هست و زیرزمینی نیز هست، اما بیشتر محیط را فضای بازی و خیابان ها تشکیل می دهند.
  • گویا بخش های Survival از بازی حذف شده اند، و دیگر سیستم آب و غذا وجود ندارد (گرچه از اول هم اون المان ها برای Boost ها بودن و ربطی به زنده ماندن نداشتند ولی انیمیشن گرفتن بطری آب خیلی هیجا انگیز بود و امیدوارم که این خبر صحت نداشته باشه چون به صورت رسمی چیزی گفته نشده)
  • تا جایی که ممکن بوده از وجود Loading در بازی جلوگیری شده، اما خوب در مواقعی مانند Respawn بعد از مردن و یا وارد شدن به محیط هایی خاص احتمال وجود لودینگ هست.
  • مردم عادی نیز در بازی وجود دارند و سعی دارند که بتونن توی این شرایط دووم بیارن، احتمالا هم بخشی از ماموریت های بازی مربوط به همین قسمت می شه!
  • یک Mini Map هم به بازی اضافه شده که در بالا و گوشه سمت چپ تصویر قرار داره، شامل اطلاعاتی مثل جهت قرار گیری دشمن، محل Extraction Zone و .... هست.
  • Faction دوم بازی گروهی از زندانی ها هستن که به Rikers معروف هست که با لباس زندان زرد رنگ و یک پالتو روی آن مشخص می شوند، گروه قبلی هم که قبلا معرفی شده بود Cleaners بودن که سلاح آتیشی و تجهیزات سنگین از مشخصه های آن ها است. گروه های دیگری هم هستند که هنوز معرفی نشده اند.
 
آخرین ویرایش:

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,097
نام
پوریا
سلام به همگی. یه مدت سفر بودم و وقتی برگشتم کلی خبر خوب برای بازی اومده. بهترین خبر کم شدن زمان کشته شدن و کم شدن زمان کشتن دشمنان هست. درجه سختی بازی هم دیگه به نوع گیر ست نیست. مثلا برای به دست آوردن گیر ست های آخری نیازی به انتخاب heroic نیست. بلکه متونید با hard هم همون گیر ست رو به دست بیارید. سختی بازی فقط روی تعداد گیر ست تاثیر داره. هر چی بالاتر باشه گیر ست بیشتری گیرتون میاد دیگه با این حالت Scavenger کاملا از بازی حذف میشه.. heroic از تمامی مراحل بازی (حتی Underground) حذف شده و فقط Falcon lost این درجه سختی رو داره. لول جدید هم به نام World Tire اضافه شده. وقتی به لول 30 برسید World tire اضافه میشه و فقط Dark zone هون لول قبلی رو داره. گیر ست ها هم کاهش پیدا کردن. دقیقا نمیدونم چقدر ولی همه ی گیرست ها کم میشن. کلا کلی خبر خوب برای بازی اومده. این هفته هم خبرای خوبی در راه هست.
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,097
نام
پوریا
جالبه. فکر میکردم که فقط اون 13 نفری که رفته بودن سوئد به PTS زودتر دسترسی دارن. الان یه ایمیل برام اومد که منم در تاریخ 22 سپتامبر میتونم PTS رو دانلود کنم. 4 روز بعدش هم برای همه قابل دسترسی هست.

zpw9_capture.jpg
 
  • Like
Reactions: Paradise Lost

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,097
نام
پوریا
پیش درآمدی بر PTS و تغییرات عمده ی اون:
همونطور که میدونید از دو روز پیش PTS یا همون Private Test Server برای اپدیت 1.4 عرضه شده. بی مقدمه میرم سراغ تغییرات مهمی که توی بازی ایجاد شده:
1- گلوله اسفنجی: تعداد محدودی دارن بازی میکنن. منم تونستم چندین ساعت بازی کنم. البته به صورت تک نفره. چون واقعا میخواستم بدونم بازی برای پلیرهای تک نفره چطوره. میتونم در یه کلمه بگم که خیلی آسونتر شده. مخصوصا برای Solo. اول بازی بهتون یه سری آیتم های بنفش میده . من همونطوری و بدون اضافه کردن اسلحه رفتم سراغ دشمن لول 35. به تنهایی!!!!! واقعا سخت بود. جنگ تمام عیاری بود ولی در کمال تعجب شکستشون دادم. بازی به شدت آسون شده ولی در عین حال شما رو به چالش میکشه. زمان کشته شدن شما و کشته شدن دشمن تغییر کرده. دیگه عمرا توی دارک زون با یه تیر بمیرید. دشمن ها هم راحت تر میمیرن. حس گلوله اسفنجی خیلی خیلی کمتر شده و حس یه بازی شوتر رو به شدت زیاد شده.
2- درجه سختی بازی: درجه سختی بازی مثل قبل نیست. heroic کاملا از بازی حذف شده. بین hard و Challenge فقط به تعداد لوت که میگیرید بستگی داره. مثلا با hard میتونید 2 تا گیر ست بگیرید و با challenge بیشتر.
3- Wold LVL و World Tire: وقتی به لول 30 بسید World LVL آزاد میشه و جایگزین لول اصلی میشه. هر بار که World Lvl رو به آخر برسونید یه loot Cache میگیرید. World tire که عالی تر شده. توی هر tire یه سری دشمن با درجه سختی متفاوت هستن. هر چقدر که tire بالاتری انتخاب کنید دشمن ها سخت تر و لوت به مراتب بهتر میشه. مثلا من الان توی World Tire 2 هستم. دشمنان یه مقدار قوی تر هستن و گیر ست هایی هم توی این درجه لوت میکنم بهتر هستن و اکثر گیر ست های tire 2 تمامی سه قابلیت Firearms, Stamina, Electronics رو دارن که یکی از این قابلیت ها از بقیه بیشتره. مثلا توی Tire 2 یه deadeye گیرفتم که 450 تا Firearms و 50 تا Stamina و 50 تا Electronics داره. جالبه وقتی توی Recalibration قابلیت Firearms 450 رو به stamina تغییر دادم دیدم که همون 50 تا جاش عوض شده و قسمت Firearms خالی نمونده.
4- گیر ست: عدد گیرست ها کاهش پیدا کرده. که به صورت زیر میتونید ببینید.
191 ----> 163
214 ----> 182
240 ----> 204
268 ----> 229
به طور کل بیشترین تغییر توی گیر ست ها بوده. یه سری از گیر ست ها خیلی ضعیف شدن و یه سری دیگه خیلی قوی شدن. میتونم بگم الان تقریبا (؟) تمامی گیر ست ها در یک سطح هستن. از اونجایی که تونستم توی یوتیوب تغییرات گیر ست رو گیر بیاریم عکساشون رو میزارم همینجا که بببینید. با تشکر از Skill up









همونطور که میبینید گیر سیت Sentry ،Striker کاهش پیدا کردن. و از اون طرف Nomad و Firecrast به شدت خوب شدن. بقیه گیر ست ها هم Tactician کم و بیش ضعیف شدن ولی بی استفاده نشدن.به شخصه با Nomad و Firecrast خیلی حال کردم. Alpha Bridge هم گیر ست خوبی شده. در کل خیلی انتخاب پیش روی شماست. بعضی گیر ست ها هم مثل blind اصلا معرفی نشدن و نمیدونیم چقدر تغییر کرده.
NPC -5: اونایی که قصد کشتن دشمن یا همون NPC دارن نیازی نیست توی دارک زون برن. از این به بعد دشمنان توی شهر هم هستن. با تغییر World tire میتونید درجه سختی اشون و میزان لوت رو هم تغییر بدین. بهترین راه حل برای کسانی بود که میخواستن توی دارک زون برن و فقط PVE بازی کنن. نکته جالب اینکه با کشتن NPC معمولی ( نه boss) هم میتونید گیر ست بگییرید. خودم با انجام یه مرحله تونستم از سه نفر گیر ست Deadeye و Alpha Bridge و fireCrast بگیرم.
6- HVT: کلا از ریشه عوض شده. دیگه فقط lone star نمیده. من predator و hunter هم ازش لوت کردم. تعداد HVT به صورت هفتگی و روزانه خیلی زیاد شده. مثلا یکی از هفتگی ها رو رفتم و 4 تا لوت بهم داد. دو تا گیر ست سبز و دو تا اسلحه.
7- Vendor : دیگه میتونید از بقالی های توی safe house هم خرید کنید. کلی ایتم زرد و مفید دارن. قبلا وقتی به لول 30 میرسیدین عملا بلا استفاده میشدن.
8- Weapon:یه سری از قابلیت های ماد (MOD) اسلحه عوض شدن. خبری از Headshot XP نیست. در عوض تمامی Horizontal و Initial Bullet Stability به Stability خلاصه میشه و خبری از Horizontal و ... دیگه نیست. همین اتفاق برای Accuracy رخ داده و دیگه خبری از Hip Fire Accuracy نیست و فقط شاهد Accuracy هستیم. در مورد Talent هاسلحه هم تغییراتی رو شاهد هستیم. اضافه شدن Toxic خبر خوبیه. تلنت بسیار خوبیه و یه سری از تلنت های بی استفاده هم کلا از بین رفتن. نکته ی مهمی رو درباره DPS باید بگم. دیگه یه سری قابلیت ها مثل Accuracy روی DPS اسلحه تاثیر نداره و فقط Critical damage و chance و headshot damage تاثیر دارن. در عوض Accuracy روی handaling اسلحه تاثیر دارن که به شدت تغییر خوبیه. عکس زیر خیلی خیلی بهتر از من براتون توضیح میده.

9- Scavenger: کلا از بازی حذف شده. البته دیگه نیازی بهش هم نیست. اونقدر لوت میگیرید که دیگه اصلا مهم نیست.
10- Singurature Skills: توی Singurature Skill شاهد تضعیف شدن Survivor Link و Tactical Link هستیم. Survivor Link دیگه 80 درصد damage resistance نیست و شده 50 درصد و زمان اش هم از 15 به 12 کاهش پیدا کرده. Recovery Link به شدت قوی شده و شما دیگه میتونید خارج از دارک زون دوتانتون رو زنده کنید حتی کاملا مرده باشن. کسانی که به تنهایی بازی کردن علاقه دارن میتونن قبلا از مردن این Skill رو فعال کنن که اگه مردن دوباره زندشون کنه. Tactical Link هم ضعیف شده. قدرت اش از 50 درصد به 30 درصد کاهش پیدا کرده و Critical Hit Chance رو هم ازش حذف کردن و به جاش Weapon RPM (سرعت شلیک) و Reload Speed و Weapon Stability رو اضافه کردن.
11- Skill: بیشتر اسکیل ها تغییر کردن. بعضی ها ضعیف و بعضی های دیگه قوی شدن. Ballistic Shield و Support Station قوی تر شدن. Smart Cover دفاعی تر شده و Pulse هم به مقدار ضعیف تر شده ولی بی استفاده نشده.

ویرایش:
12- Performance Mod: عملا بی استفاده ترین مورد بازی بود. اصلا کاربرد نداشت و هیچکس هم حاضر نبود ماد (Mod) Firearms یا Stamina رو با همین چیزی عوض کنه. ولی الان به کل تغییر کرده. از این به بعد یه تعداد از ایتم های شما اسلات Performance Mod بهشون اضافه شده بدون اینکه از اسلات قبلی حذف شده باشه. مثلا توی پچ 1.3 ایتم Holster اسلات نداشت و Backpack فقط دو تا ماد میخورد. الان Holster یه اسلات ماد بهش اضافه شده و اونم فقط Performance هست. Backpack هم قبلا دو تا ماد میخورد که الان شده سه تا و یه اسلات که فقط Performance قبول میکنه رو بهش اضافه کردن.

امیدوارم مطلب مفیدی براتون گذاشته باشم. اگه واقعا مفید بود تشکر یادتون نره!:) اگه عکسی هم از نقشه یا مراحل یا هرچیزه دیگه ای خواستین بگید تا براتون بزارم. غلط املایی یا هر سوالی داشتین به بزرگی خودتون ببخشید.
 
آخرین ویرایش:

Mohamad_ndr

کاربر سایت
Jun 22, 2016
399
پیش درآمدی بر PTS و تغییرات عمده ی اون:
همونطور که میدونید از دو روز پیش PTS یا همون Private Test Server برای اپدیت 1.4 عرضه شده. بی مقدمه میرم سراغ تغییرات مهمی که توی بازی ایجاد شده:
1- گلوله اسفنجی: تعداد محدودی دارن بازی میکنن. منم تونستم چندین ساعت بازی کنم. البته به صورت تک نفره. چون واقعا میخواستم بدونم بازی برای پلیرهای تک نفره چطوره. میتونم در یه کلمه بگم که خیلی آسونتر شده. مخصوصا برای Solo. اول بازی بهتون یه سری آیتم های بنفش میده . من همونطوری و بدون اضافه کردن اسلحه رفتم سراغ دشمن لول 35. به تنهایی!!!!! واقعا سخت بود. جنگ تمام عیاری بود ولی در کمال تعجب شکستشون دادم. بازی به شدت آسون شده ولی در عین حال شما رو به چالش میکشه. زمان کشته شدن شما و کشته شدن دشمن تغییر کرده. دیگه عمرا توی دارک زون با یه تیر بمیرید. دشمن ها هم راحت تر میمیرن. حس گلوله اسفنجی خیلی خیلی کمتر شده و حس یه بازی شوتر رو به شدت زیاد شده.
2- درجه سختی بازی: درجه سختی بازی مثل قبل نیست. heroic کاملا از بازی حذف شده. بین hard و Challenge فقط به تعداد لوت که میگیرید بستگی داره. مثلا با hard میتونید 2 تا گیر ست بگیرید و با challenge بیشتر.
3- Wold LVL و World Tire: وقتی به لول 30 بسید World LVL آزاد میشه و جایگزین لول اصلی میشه. هر بار که World Lvl رو به آخر برسونید یه loot Cache میگیرید. World tire که عالی تر شده. توی هر tire یه سری دشمن با درجه سختی متفاوت هستن. هر چقدر که tire بالاتری انتخاب کنید دشمن ها سخت تر و لوت به مراتب بهتر میشه. مثلا من الان توی World Tire 2 هستم. دشمنان یه مقدار قوی تر هستن و گیر ست هایی هم توی این درجه لوت میکنم بهتر هستن و اکثر گیر ست های tire 2 تمامی سه قابلیت Firearms, Stamina, Electronics رو دارن که یکی از این قابلیت ها از بقیه بیشتره. مثلا توی Tire 2 یه deadeye گیرفتم که 450 تا Firearms و 50 تا Stamina و 50 تا Electronics داره. جالبه وقتی توی Recalibration قابلیت Firearms 450 رو به stamina تغییر دادم دیدم که همون 50 تا جاش عوض شده و قسمت Firearms خالی نمونده.
4- گیر ست: عدد گیرست ها کاهش پیدا کرده. که به صورت زیر میتونید ببینید.
191 ----> 163
214 ----> 182
240 ----> 204
268 ----> 229
به طور کل بیشترین تغییر توی گیر ست ها بوده. یه سری از گیر ست ها خیلی ضعیف شدن و یه سری دیگه خیلی قوی شدن. میتونم بگم الان تقریبا (؟) تمامی گیر ست ها در یک سطح هستن. از اونجایی که تونستم توی یوتیوب تغییرات گیر ست رو گیر بیاریم عکساشون رو میزارم همینجا که بببینید. با تشکر از Skill up









همونطور که میبینید گیر سیت Sentry ،Striker کاهش پیدا کردن. و از اون طرف Nomad و Firecrast به شدت خوب شدن. بقیه گیر ست ها هم Tactician کم و بیش ضعیف شدن ولی بی استفاده نشدن.به شخصه با Nomad و Firecrast خیلی حال کردم. Alpha Bridge هم گیر ست خوبی شده. در کل خیلی انتخاب پیش روی شماست. بعضی گیر ست ها هم مثل blind اصلا معرفی نشدن و نمیدونیم چقدر تغییر کرده.
NPC -5: اونایی که قصد کشتن دشمن یا همون NPC دارن نیازی نیست توی دارک زون برن. از این به بعد دشمنان توی شهر هم هستن. با تغییر World tire میتونید درجه سختی اشون و میزان لوت رو هم تغییر بدین. بهترین راه حل برای کسانی بود که میخواستن توی دارک زون برن و فقط PVE بازی کنن. نکته جالب اینکه با کشتن NPC معمولی ( نه boss) هم میتونید گیر ست بگییرید. خودم با انجام یه مرحله تونستم از سه نفر گیر ست Deadeye و Alpha Bridge و fireCrast بگیرم.
6- HVT: کلا از ریشه عوض شده. دیگه فقط lone star نمیده. من predator و hunter هم ازش لوت کردم. تعداد HVT به صورت هفتگی و روزانه خیلی زیاد شده. مثلا یکی از هفتگی ها رو رفتم و 4 تا لوت بهم داد. دو تا گیر ست سبز و دو تا اسلحه.
7- Vendor : دیگه میتونید از بقالی های توی safe house هم خرید کنید. کلی ایتم زرد و مفید دارن. قبلا وقتی به لول 30 میرسیدین عملا بلا استفاده میشدن.
8- Weapon:یه سری از قابلیت های ماد (MOD) اسلحه عوض شدن. خبری از Headshot XP نیست. در عوض تمامی Horizontal و Initial Bullet Stability به Stability خلاصه میشه و خبری از Horizontal و ... دیگه نیست. همین اتفاق برای Accuracy رخ داده و دیگه خبری از Hip Fire Accuracy نیست و فقط شاهد Accuracy هستیم. در مورد Talent هاسلحه هم تغییراتی رو شاهد هستیم. اضافه شدن Toxic خبر خوبیه. تلنت بسیار خوبیه و یه سری از تلنت های بی استفاده هم کلا از بین رفتن. نکته ی مهمی رو درباره DPS باید بگم. دیگه یه سری قابلیت ها مثل Accuracy روی DPS اسلحه تاثیر نداره و فقط Critical damage و chance و headshot damage تاثیر دارن. در عوض Accuracy روی handaling اسلحه تاثیر دارن که به شدت تغییر خوبیه. عکس زیر خیلی خیلی بهتر از من براتون توضیح میده.

9- Scavenger: کلا از بازی حذف شده. البته دیگه نیازی بهش هم نیست. اونقدر لوت میگیرید که دیگه اصلا مهم نیست.
10- Singurature Skills: توی Singurature Skill شاهد تضعیف شدن Survivor Link و Tactical Link هستیم. Survivor Link دیگه 80 درصد damage resistance نیست و شده 50 درصد و زمان اش هم از 15 به 12 کاهش پیدا کرده. Recovery Link به شدت قوی شده و شما دیگه میتونید خارج از دارک زون دوتانتون رو زنده کنید حتی کاملا مرده باشن. کسانی که به تنهایی بازی کردن علاقه دارن میتونن قبلا از مردن این Skill رو فعال کنن که اگه مردن دوباره زندشون کنه. Tactical Link هم ضعیف شده. قدرت اش از 50 درصد به 30 درصد کاهش پیدا کرده و Critical Hit Chance رو هم ازش حذف کردن و به جاش Weapon RPM (سرعت شلیک) و Reload Speed و Weapon Stability رو اضافه کردن.
11- Skill: در مورد Skill معمولی باید بگم تنها یه تغییر داشته. قبلا به محض استفاده از هر skill در پس زمینه دوباره شارژ میشد ولی الان دیگه نمیشه. باید Skill تموم بشه یا از بین بره تا عملیات شارژ شدن شروع بشه. Ballistic Shield و Support Station قوی تر شدن. Smart Cover دفاعی تر شده و Pulse هم به مقدار ضعیف تر شده ولی بی استفاده نشده.

امیدوارم مطلب مفیدی براتون گذاشته باشم. اگه واقعا مفید بود تشکر یادتون نره!:) اگه عکسی هم از نقشه یا مراحل یا هرچیزه دیگه ای خواستین بگید تا براتون بزارم. غلط املایی یا هر سوالی داشتین به بزرگی خودتون ببخشید.
واقعا ایول داداش معلومه از پلیر های خوبه بازی هستی و یوبیسافت هم اینو فهمیده که تست داده بهت :-bd
من تازه بازیو گرفتم میخوام با دوستم بیام
امیدوارم بازیه خوبی باشه برام
 
  • Like
Reactions: -Poormaz-

bacheh mosbat

کاربر فعال
Oct 3, 2005
4,249
این تغییرات برای کسی که تازه می خواد بازی رو شروع خوب هست. ولی برای کسی که کلی وقت واسه آیتمهاش گذاشته اصلا خوشایند نیست.
اینا هرچی رو دیدن nerf کردن و کلا یک بازی نوب پسند تحویل دادن. بیشتر تمرکزشون هم روی حالت تکنفره بود که البته منطقی هم هست چون با کم شدن تعداد پلیر ها, گروهی بازی کردن سخت تر میشه.
 
  • Like
Reactions: -Poormaz-

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,097
نام
پوریا
این تغییرات برای کسی که تازه می خواد بازی رو شروع خوب هست. ولی برای کسی که کلی وقت واسه آیتمهاش گذاشته اصلا خوشایند نیست.
اینا هرچی رو دیدن nerf کردن و کلا یک بازی نوب پسند تحویل دادن. بیشتر تمرکزشون هم روی حالت تکنفره بود که البته منطقی هم هست چون با کم شدن تعداد پلیر ها, گروهی بازی کردن سخت تر میشه.
کاملا مخالفم. یه سری از گیر ستها به شدت قوی بودن. مثل sentry یا reclaimer. بازی رو از تعادل خارج کرده بود. اصلا هم نوب پسند نیست. اینکه حس بازی شوتر رو داشته باشم ربطی به پلیر قدیم و جدید نداره. قبلا باید یه خشاب خالی میکردم تا یه نفر بمیره ولی الان نه. تازه باید حداقل یه 1 ساعت وقت میزاشتم Falcon Lost رو برم تا بتونم هفتگی دو یا سه تا گیر ست بگیرم. ولی الان اینطور نیست. یه مرحله از Underground رفتم کلی لوت خوب گرفتم. Firecrast هم بهم بده که چه بهتر. روی سختی hard توسنتم سه تا گیر ست عالی بگیرم. به نظر من که بازی خوب شده. هنوزم اشکل داره و شکی توش نیست ولی به مراتب نسبت به پچ 1.3 خیلی بهتر شده.

دوستان یه مورد رو یادم رفته بود که به مطلب بالا اضافه کردم.عذر خواهی میکنم.:">
 
آخرین ویرایش:

amir-soccer

کاربر سایت
Dec 20, 2010
142
دوستان یه سوال من سیزن پس بازی رو گرفتم و کلمه ی owned تو بازی زده برام ولی بازم میخام برم underground نمی تونم چیکار باید بکنم؟

Sent from my D6603 using Tapatalk
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,097
نام
پوریا
دوستان یه سوال من سیزن پس بازی رو گرفتم و کلمه ی owned تو بازی زده برام ولی بازم میخام برم underground نمی تونم چیکار باید بکنم؟

Sent from my D6603 using Tapatalk
شما اول باید یه side quest رو که توی شهره رو انجام بدین. روی ورودی underground هم برات نوشته. اگه مشکل دیگه ای داری یه عکس از پیغام بفرست تا راهنماییت کنم
 

bacheh mosbat

کاربر فعال
Oct 3, 2005
4,249
درجه سختی بازی بر اساس مهارت های گروهی تنظیم شده, شما تو گروهتون باید علاوه بر dps, حداقل باید یک فرد با اسکیل بالا داشته باشید تا بتونید از قدرت پالس و اسمارت کاور بهره ببرید. من با 3 تا تیر اسنایپر, یک شاتگانر لول 35 رو به درک می فرستم به شرطی که پالس و اسمارت کاور خوبی در دسترسم باشه.
مورد بعدی این هست که شما کلی وقت میذاشتید و بهترین آیتم ها را پیدا میکردید و بهینه سازیشون میکردید تا بتونید در درجه سختی بالا جلو ببرید. در صورتی که الان جدای اینکه مثل نقل ونبات گیر ست دراپ میشه, طرف بدون اینکه کوچکترین زحمتی واسه بهینه سازی کشیده باشه, همه دشمن هارو درو میکنه.
خیر سرمون گفتیم یک خورده بازی رو بالانس کنید ولی دیگه نه تا این حد. :Wacko:
 
  • Like
Reactions: -Poormaz-

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,097
نام
پوریا
داداش اینو میگه چه کنم؟
واقعا عجیبه. از استیم خریدی یا Uplay؟ البته فرقی هم نداره آخرش باید به Uplay پیام بفرستی. توی فروم اشون بگی سریع تر جواب میگیری. من نسخه ی Uplay داشتم به محضی که سیزن پس خریدم هم خوده سیزن پس و هم underground به صورت owned در اومده ولی جالبه که برای شما میگه باید DLC رو بخری. خیلی عجیبه. توی نت یه مقدار سرچ کردم که نوشته بود بازی رو کامل ببندین و سیستم رو ریست کنید. بعد بازی رو از طریق uplay اجرا کنید. یعنی uplay رو اجرا کن و از اونجا روی Play بزن. در ضمن وقتی وارد بازی شدی بهت پیغام نداد که باید یه ماموریت به نام Treatment Center رو تموم کنی؟
درجه سختی بازی بر اساس مهارت های گروهی تنظیم شده, شما تو گروهتون باید علاوه بر dps, حداقل باید یک فرد با اسکیل بالا داشته باشید تا بتونید از قدرت پالس و اسمارت کاور بهره ببرید. من با 3 تا تیر اسنایپر, یک شاتگانر لول 35 رو به درک می فرستم به شرطی که پالس و اسمارت کاور خوبی در دسترسم باشه.
مورد بعدی این هست که شما کلی وقت میذاشتید و بهترین آیتم ها را پیدا میکردید و بهینه سازیشون میکردید تا بتونید در درجه سختی بالا جلو ببرید. در صورتی که الان جدای اینکه مثل نقل ونبات گیر ست دراپ میشه, طرف بدون اینکه کوچکترین زحمتی واسه بهینه سازی کشیده باشه, همه دشمن هارو درو میکنه.
خیر سرمون گفتیم یک خورده بازی رو بالانس کنید ولی دیگه نه تا این حد. :Wacko:
تا یه جایی حرفت رو قبول دارم. ولی الان اصلا اینطور نیست. مطمئنم که خودت کلیپ ها و استریم سازنده ها رو از بازی دیدی. از نظر قدرت و برتری وقتی لول 12 بودی یه مقدار با دشمن ات فاصله داشتی و وقتی به لول 30 و بالاتر میرسیدی این فاصله خیلی زیاد تر میشد. اغراق نمیکنم قبلا توی wave 10 توی مرحله falcon lost حدود 25 دقیقه گیر کرده بودیم تا تونستیم رد بشیم. ولی الان اینطور نیست که نیاز به پالس یا اسمارت کاور قوی داشته باشی که بتونی یه لول 35 رو از پا در بیاری. در مورد درجه سختی هم باید بگم وقتی tire شما مثلا 2 هست فرقی نمیکنه روی چه درجه سختی باشی و توی Hard میتونی همون لوت رو بگیری که توی challenge میگیری ولی به تعداد کم. نمیدونم دستری به PTS داری یا نه ولی مطمئنم اگه بازیش کنی متوجه حرفم میشی که دیگه نیاز نیست یه نفر با اسکیل پاور زیاد توی گروهت باشه که بتونی از پس دشمنان بر بیای. یه firecrast یا حتی nomad هم کفایت میکنه. Alpha Bridge هم باشه که چه بهتر. چون فعلا Alpha Bridge و nomad یه جورایی حالت Survive پیدا کردن. مورد دوم هم قبول دارم که ایتم مثل نقل و نبات هست ولی بازم کسی برنده ی جنگ PVP هست که بیشتر وقت گذاشته باشه و گیر ست بهتری پیدا کرده باشه. درسته که کمیت زیاد شده و باز هم برای به دست آوردن کیفیت باید تلاش کرد. مطمئنم با بازی کردن PTS نظرت عوض میشه.
 
  • Like
Reactions: Paradise Lost

amir-soccer

کاربر سایت
Dec 20, 2010
142
واقعا عجیبه. از استیم خریدی یا Uplay؟ البته فرقی هم نداره آخرش باید به Uplay پیام بفرستی. توی فروم اشون بگی سریع تر جواب میگیری. من نسخه ی Uplay داشتم به محضی که سیزن پس خریدم هم خوده سیزن پس و هم underground به صورت owned در اومده ولی جالبه که برای شما میگه باید DLC رو بخری. خیلی عجیبه. توی نت یه مقدار سرچ کردم که نوشته بود بازی رو کامل ببندین و سیستم رو ریست کنید. بعد بازی رو از طریق uplay اجرا کنید. یعنی uplay رو اجرا کن و از اونجا روی Play بزن. در ضمن وقتی وارد بازی شدی بهت پیغام نداد که باید یه ماموریت به نام Treatment Center رو تموم کنی؟

تا یه جایی حرفت رو قبول دارم. ولی الان اصلا اینطور نیست. مطمئنم که خودت کلیپ ها و استریم سازنده ها رو از بازی دیدی. از نظر قدرت و برتری وقتی لول 12 بودی یه مقدار با دشمن ات فاصله داشتی و وقتی به لول 30 و بالاتر میرسیدی این فاصله خیلی زیاد تر میشد. اغراق نمیکنم قبلا توی wave 10 توی مرحله falcon lost حدود 25 دقیقه گیر کرده بودیم تا تونستیم رد بشیم. ولی الان اینطور نیست که نیاز به پالس یا اسمارت کاور قوی داشته باشی که بتونی یه لول 35 رو از پا در بیاری. در مورد درجه سختی هم باید بگم وقتی tire شما مثلا 2 هست فرقی نمیکنه روی چه درجه سختی باشی و توی Hard میتونی همون لوت رو بگیری که توی challenge میگیری ولی به تعداد کم. نمیدونم دستری به PTS داری یا نه ولی مطمئنم اگه بازیش کنی متوجه حرفم میشی که دیگه نیاز نیست یه نفر با اسکیل پاور زیاد توی گروهت باشه که بتونی از پس دشمنان بر بیای. یه firecrast یا حتی nomad هم کفایت میکنه. Alpha Bridge هم باشه که چه بهتر. چون فعلا Alpha Bridge و nomad یه جورایی حالت Survive پیدا کردن. مورد دوم هم قبول دارم که ایتم مثل نقل و نبات هست ولی بازم کسی برنده ی جنگ PVP هست که بیشتر وقت گذاشته باشه و گیر ست بهتری پیدا کرده باشه. درسته که کمیت زیاد شده و باز هم برای به دست آوردن کیفیت باید تلاش کرد. مطمئنم با بازی کردن PTS نظرت عوض میشه.
با کنسول بازی میکنم.ولا برا خودمم عجیبه سیزن پس owned شده ولی underground نه.چند بار بازی رو بستم و کنسول رو ریست کردم ولی نشد که نشد.یادم نمیاد مرحله ای به این نام تموم کرده باشم توی لیست مراحل هست که برم ببینم؟ ولی خب بحث اینه که میگه دی ال سی بخر نه مرحله تموم کن. حالا پیام میدم و از uploay میرم ببینم چی میشه در کل مرسی از راهنماییت

Sent from my D6603 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: -Poormaz-

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,097
نام
پوریا
با کنسول بازی میکنم.ولا برا خودمم عجیبه سیزن پس owned شده ولی underground نه.چند بار بازی رو بستم و کنسول رو ریست کردم ولی نشد که نشد.یادم نمیاد مرحله ای به این نام تموم کرده باشم توی لیست مراحل هست که برم ببینم؟ ولی خب بحث اینه که میگه دی ال سی بخر نه مرحله تموم کن. حالا پیام میدم و از uploay میرم ببینم چی میشه در کل مرسی از راهنماییت

Sent from my D6603 using Tapatalk
با Ps4؟ برات یه چیزی پیدا کردم
[PS4] Note that in order to access Underground, you will first need to visit the DLC page in your PlayStation Store and click “Download”
آقا یکی بیاد یه لطف کنه راجع به set های بازی و تاثیراتش روی گروه یه راهنمای کنه مثلا sentry یا reclaimer ممنون میشم.
از Fifa 10 تشکر میکنم.
منتظرم ببینم پچ 1.4 در آخر چی میشه. حتما حتما یه راهنمای جامع در مورد گیرست و ... براتون میزارم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر