Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist | Wii U

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
84791511047569543634.jpg


TITLE : Tom Clancy's SPLINTER CELL: BlakList

Developer :
Ubisoft Shanghai
Publisher : Ubisoft

Release Date : August 20 2013

شمارش معکوس تا عرضه بازی:
http://countingdownto.com/countdown-page/show/Splinter%20Cell%20Blacklist|5212e9c0|1


چندی پیش Jade Raymond سازنده ی عنوان موفق Assassin's Creed و مدیر استودیوی تازه تاسیس Ubisoft Toronto طی ویدئویی ساخت ششمین قسمت از فرنچایز بزرگ Splinter Cell را تائید کرد.
این شماره از بازی که به صورت موقت Splinter Cell 6 نامیده میشود,هم اکنون در مرحله ی Post Production از ساخت خود قرار دارد.

هسته ی اصلی تیم سازنده همان سازندگان Conviction هستند.Maxime Beland طراح مراحل AC این بار هم همانند Conviction در سمت مدیر تولید بازی قرار دارد.تهیه کنندگی این شماره را هم مثل قبل Alex Parizeau بر عهده دارد.

خبر بد برای طرفداران قدیمی این سری این است که Mathieu Ferland , تهیه کننده ی ارشد این سری که از اولین شماره این سمت را بر عهده داشت,ظاهرا به تیم سازنده ی بازی در تورنتو ملحق نشده.این بدین معناست که او در ساخت Splinter Cell 6 نقشی نخواهد داشت.امید است در آینده خبرهایی از اضافه شدن او به تیم سازنده بشنویم.

چندی پیش Alex Parizeau طی مصاحبه ای گفت که آنها ریسکهای زیادی در ساخت Conviction کردند که بعضی از آنها موفق بود و برخی هم نه.حال آنها سعی میکنند از اشتباهات خود درس بگیرند و با توجه به امکانات مناسبی که در این استودیو در اختیارشان است,یک عنوان موفق دیگر از این سری را عرضه کنند.

طبق گفته های Maxim Beland کارگردان هنری بازی، حوادث Blacklist حدود 6 ماه بعد از حوادث Conviction به وقوع خواهد پیوست. زمانی که سم فیشر خسته از سالیان خدمت خود به دولت مردان امریکایی، از همه چیز کناره گرفته است. ولی تهدیدی جدید باعث می شود دوباره به حضور اون نیاز باشد. رییس جمهور ایالات متحده شخصا از سم می خواهد تا به او برای از بین بردن این تهدید کمک کرده و جلوی لیست سیاه را بگیرد. سم نیز تنها به یک شرط قبول می کند؛ کارها آن طور که او می خواهد انجام گیرد. با موافقت رییس جمهور، سم رییس Fourth Echelon شده و تمامی منابع این ارگان جدید در دستان او قرار می گیرد. از جمله تغییراتی که سم در سیستم اداره Fourth Echelon می دهد این است که دستور می دهد مرکز Fourth Echelon به صورت سیار در آمده و از دفتری در پنتاگون به هواپیمایی شخصی سازی شده منتقل شود.
در ویدیوی گیم پلی که در کنفرانس Microsoft نمایش داده شد، شاهد حضور سم در بین مرز ایران و عراق در منطقه ای به نام Mirawa بودیم که تحت نفوذ نیروهای جدایی طلب کُرد عراق بود. سم به دنبال شخصی به نام "جدید" است تا محل لیست سیاه را پیدا کند. چیزی که از همان ابتدا مشخص بود، خشونت بسیار زیاد سم در هنگام اعتراف گیری نسبت به عنوان قبلی بود. سرعت گیم پلی به نظر اندکی کاهش یافته و انیمیشن های سم در حین انجام حرکات آکروباتیک چشم نواز است. نورپردازی بازی با توجه به موقعیت جغرافیایی محل وقوع حوادث، بسیار زیبا از آب در آمده است. از نقاط مثبت تریلر می توان به بازگشت چاقوی دوست داشتنی سم اشاره کرد که صحنه های Hand To Hand Takedown هیجان انگیزی را رقم می زد. همچنین Opsat سم، که نویدِ نیاز به برنامه ریزی و تاکتیک را می دهد. همچنین Maxim Beland طی مصاحبه ای اعلام کرد که لباس سم قابلیت شخصی سازی خواهد داشت. اگر از طرفداران پر و پا قرص مخفی کاری هستید، آپگرید هایی مخصوص شما در بازی وجود دارد. اگر هم حوصله مخفی کاری ندارید، آپریدهایی مخصوص اکشن نیز در دسترس است.
یکی از جالب ترین ویژگی های بازی، استفاده از Voice Recognition کینکت بود. یکی از حقه های قدیمی سم، ایجاد صدا برای جلب توجه دشمن است. این بار شما می توانید با صدای خود، این کار را انجام دهید! همچنین بخش هایی از بازی برای فرمان دادن نیز از این قابلیت استفاده خواهد کرد.
طبق صحبت های Beland بازی دارای مد Co-op همانند Conviction خواهد بود. همچنین مد Spy vs Mercs یکی از محبوب ترین مدهای بخش چند نفره Chaos Theory باز هم بعد از غیبتی طولانی مدت برگشته است. تنها نکته منفی و تا حد بسیار زیادی عذاب آور که تمامی نمایش های بازی را تحت الشعاع قرار داده است، نبود صداگذار کهنه کار سم، آقای Michael Ironside است که سر و صدای تمامی طرفداران بازی در سرتاسر دنیا را در آورده است. علت این کار نیز توسط Ubisoft چنین اعلام شده است که از آنجایی که کلیه صدابرداری ها و عملیات موشن کپچر شخصیت ها به صورت Real Time انجام می شود، به صداگذاری نیاز بود که علاوه بر عمل صداگذاری، از وضعیت فیزیکی قابل قبولی نیز برای انجام حرکات موشن کپچر برخوردار باشد. به همین دلیل صداگذاری این قسمت بر عهده اقای Erick Johnson خواهد بود.
===================
درجه سختی Perfectionist در Blacklist حتی با استعدادترین افراد در Splinter Cell را نیز مجازات خواهد کرد. در حالی که چالش مرسوم سری که خود را در درجه سختی Hard نشان می داد و هوش مصنوعی که سم را مجاب به تفکر برای حرکت بعدی خود می کرد، همچنان حضور دارد، درجه سختی Perfectionist او را حتی بیشتر به چالش خواهد کشید و در نقطه ضعف قرار خواهد داد:
• دشمنان از روبرو در مقابل حمله مقاومت خواهند کرد.
• Sonar Goggle پشت دیوارها را نشان نخواهد داد.
• Mark & Execute غیر فعال است.
بسیاری از مواردی که در Conviction مجبور به قبول آن‌ها شدیم، در بلک لیست ناپدید شده است (که بسیار برای طرفداران قدیمی خوش‌آیند است). Blacklist ناگهان کند و سنگین، تاکتیکی تر و روشمندتر شده و بازیکنان را مجبور می کند در مورد قدم بعدی خود فکر کنند؛ حتی اگر فکر هم نکنند، بازی آن ها را از راه مشکل ترش مجاب به این کار می کند.
Perfectionist برای همه نیست اما یکی از مواردی است که به Blacklist کمک می کند هویت خودش را در سری تعریف کند. بله، BLacklist دنباله و بر پایه Conviction است، اما بر پایه Chaos Theory نیز هست. در واقع یک جایی وسط این دو قرار می‌گیرد. در واقع BL دارد Splinter Cell کلاسیک را به دوران مدرن می‌کشاند بدون اینکه به گذشته برگردد.
چیز اصلی که Blacklist را از عناوین قبلی جدا می کند، Paladin، مرکز اصلی عملیات Sam Fisher و در واقع خانه جدید سازمان تازه تاسیس Fourth Echelon است. Paladin دلیلی است برای پخش شدن عملیات های مامورین Splinter Cell در سرتاسر دنیا؛ اما هدفی بالاتر از این دارد. اینجا جایی است که افراد گروه را انتخاب می کنید، اطلاعات بیشتری در مورد گروه تروریستی جدیدی به نام مهندسین بدست می آورید و ماموریت‌های جانبی پرتعداد بلک لیست را انتخاب می‌کنید. هر فرد کلیدی در داستان فیشر، یک هدف جدید به آن اضافه می‌کند، که این موارد یا به داستان اصلی بر می‌گردد یا آپگریدهایی که هر فرد ارایه می‌دهد. به عنوان مثال Charlie Cole هکری است که مسوول گجت های سم است. یکی دو لطف کوچک به او بکنید، در مقابل افزایش کارکرد و آپگریدهای گجت‌های خود را تضمین کنید. از طرف دیگر، قابل اعتمادترین مشاور سم، Anna Grimsdottir، مرکز paladin را کنترل و مدیریت می‌کند. خریدن آپگرید اسلحه از گریم، برتری قابل ملاحظه‌ای به سم در ماموریت‌ها خواهد داد. به عنوان مثال اضافه شدن رادار. اینکه این ماموریت‌های جانبی دقیقا دربردارنده چیست، همانند بسیاری دیگر از محتوای بلک لیست، رازی باقی می‌ماند که تا زمان عرضه بازی پاسخی برایش وجود ندارد.
مورد مهم دیگر در مورد Paladin این است که سه بخش کمپین، Co-op و Multiplayer را به طور یکپارچه کنار هم قرار می‌دهد. از روی یک پنل کنترل مرکزی، می‌توانید از ماموریت اصلی، به انجام ماموریتی در بخش Co-op بپردازید، بدون خارج شدن از محیط بازی. Ubisoft Toronto در مورد اینکه آیا سم می‌تواند بازیکن دومی را در ماموریت اصلی به بازی دعوت کند یا نه و اینکه این مورد چگونه بر سیر روایی داستان تاثیر خواهد گذاشت یا اینکه اصلا این شخص چه کسی می تواند باشد، هیچ گونه توضیحی نمی‌دهد. به همین ترتیب، توضیحی نیز در مورد بخش محبوب Spies vs Mercs که در حال توسعه در Ubi Montreal است، نمی‌شنویم.
دلیل اصلی اینکه IGN اقدام به امتحان بلک لیست و نوشتن Hands-on کرد این بود که ببیند به طور کلی، بازی کردن Blacklist چه حسی دارد. صادقانه بگویم، محیط Paladin مرا یاد Mass Effect انداخت. راه رفتن و صحبت کردن با اعضای گروه، خریدن آپگرید برای اسلحه ها و لباس سم و وارسی نقشه، خیلی حس بودن در Normandy را دارد. اما در عملیات، بلک لیست خیلی سریع و آشنا به نظر می‌رسد. حفظ مومنتوم در واقع نیرو محرکه هر ماموریت است. اینکه از این مومنتوم برای گریختن و عبور مخفیانه سریع یا درگیری با دشمنان استفاده کنید، به شما برمی‌گردد.
بلک لیست اَعمال شما در بازی را بر سه مورد طبقه بندی می‌کند و به شما امتیازات متفاوتی بر طبق آن اعمال می‌دهد. Ghost به نظر بیشترین امتیاز را در خود دارد، اگرچه ریسک بزرگی نیز هست. زیرا در این روش به هیچ وجه نباید کسی را بکشید و این یعنی بسیاری از مدت زمان بازی را در صورتی طی می‌کنید که هیچ امتیازی دریافت نکرده اید و این به این معنی است که کوچکرین غفلت باعث می‌شود هر چه رشته‌اید پنبه شود. روش Panther روشی سریع‌تر و در عین حال هم‌تراز با روش قبلی، برای بدست آوردن امتیاز است اما با این کار و کشتن‌های مخفیانه و بی سر و صدا، باید بر اخلاقیات خود پا بگذارید. در همین حین روش Assault نیز وجود دارد که برای بدست آوردن امتیازات مشابه دو حالت قبل، باید بر انسانیت خود پا بگذارید!
=================
تصاویر:
 
آخرین ویرایش:

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,176
نام
Matthew
خدایی دمه Ubi گرم، دیگه هیچ شرکت بزرگی این Wii U رو تحویل نمی گیره، اکثرا دارند خوردش می کنند و تضعیف این دستگاه رو اعلام می کنند.
اما یوبیسافت اکثر بازی هاشو داره پورت می کنه ...
 

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
نسخه Wii U توسط Ubisoft Shanghai ساخته میشه نه Ubisoft Toronto
Ubisoft Shanghai برروی بازی‌های Pandora Tomorrow و Double Agent کارکرده است. و همچنین سازنده بخش co-op بازی برای تمام پلتفرم‌ها است. و کیفیت براشون مهمه
 

mahjub

کاربر سایت
May 22, 2012
68
نام
حسین
خدایی دمه Ubi گرم، دیگه هیچ شرکت بزرگی این Wii U رو تحویل نمی گیره، اکثرا دارند خوردش می کنند و تضعیف این دستگاه رو اعلام می کنند.
اما یوبیسافت اکثر بازی هاشو داره پورت می کنه ...
چرا wii u رو تحویل نمیگیرن ؟
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
یه چند تا عکس منتشر شده که نکات جالبی داره بعضیاش!

اینجا کاملا مشخصه که روی چهره سم دوباره کار کردن که پیرتر نشون بده. دیگه بیشتر از این فکر نکنم بشه کاریش کرد:biggrin1: ولی خب از Conviction انصافا پیرتر نشون میده و دیگه فکر نکنم مشکلی باشه:

43980685041872452945.png


این عکس هم فرضیه قبلی که مطرح کردم که احتمالا سم تو یکی از مراحل دستگیر و زندانی میشه رو تایید میکنه:

97568311138892657003.png


عکسی از لباس Kestrel از Conviction که در بلک لیست هم حضور داره:

79272073683071149178.jpg


یه لباس جدید که هنوز اسمی نداره:

20896057017668804128.jpg


اینم یه سری عکس که فکر کنم از نسخه PCـیش باشه:
24957477210298050570.jpg

33954459255622988964.jpg
 

ortegoli

کاربر سایت
Oct 31, 2008
5,392
نام
مهدی یوسفی اصیل
گرفیک تو عکس های جدید بهتر شده اما به نظرم بازم در حد مطلوب نیست واقعا Ubisoft چی فکر کرده از U2.5 استفاده کرده :|
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
این ویدیو رو پیشنهاد میکنم ببینین. خیلی خوب سه تا Play Style رو نشون میده:
بچسبونین به یوتیوب
watch?v=qJPKhwTFgy4

یه ویدیوی دیگه هم بود که روی استیج Gamespot داشت بازی میشد و مکسیم بلاند با ادیتور GS روش حرف میزد، بالاخره یه چیزایی از هوش مصنوعی دیده شد که امیدوارم کرد!:D بازی داشت روی درجه Normal انجام میشد (بعد از اون، Realistic و Perfectionist هم هست) ولی روی همین نرمال هم هوش مصنوعی خیلی خوب بود. البته اونی که بازی میکرد به غایت گاگول بود و 6-7 بار یه سری جاهای ساده رو مُرد!:D ولی خب هوش مصنوعی خوب واکنش نشون میداد.
اولین چیزی که توجه آدم رو به خودش جلب میکرد، تشخیص صدا بود. صدا ها رو خوب متوجه میشدن دشمنا. بعد از اون، سگ ها بودن که بو میکشیدن و کاور هم جای امنی از دستشون نبود. اون مارکِرایی که بالای سر دشمنا میزان Awareness ـشون رو نشون میده هم زود پُر میشد و شما رو تشخیص میدادن! بعد از لو رفتن هم Back upها مثل مور و ملخ میریختن توی مپ و امکان زنده موندن حتی با Paly Styleـه Assault هم خیلی خیلی سخت بود!
حالا اینا رو نرمال بود، رو realistic و Perfectionist هم میشه انتظار داشت بهتر بشه.
در کل امیدوار شدیم:D
حجم ویدیو کمی بالاست:
HD H.264 MP4 643.4MB Download
Hi-Res H.264 MP4 463.3MB Download
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر