TITANFALL | PC

پس از مدت ها سکوت، استدیوی Respawn Entertainment اعلام کرد، بازی که مدتی است بر روی آن کار می کنند، عنوانی با نام Titanfall است.


47013d1373805656-ta.jpg


بر اساس شنیده ها دلیل عدم توسعه ی بازی برای Playstation کوچک بودن تیم است و آنها قصد ندارند با افزایش کمیت از کیفیت بازی بکاهند.


این بازی بازی برای پلتفرم‌های PC و Xbox One و Xbox 360 در حال توسعه است. البته نسخه ی X360 به طور جداگانه و با تیمی زیر نظر تیم اصلی توسعه میابد. این بازی ابتدا قرار بود نسل فعلی را هدف قرار دهد، اما پس از توسعه سنجی ها و مشاهده ی کاستی های این نسل، سازندگان بازی تصمیم بر ساخت این بازی برای نسل بعدی گرفتند. پس از این تصمیم بود که استیدیو بازی ماکروسافت را بستری مناسب جهت توسعه ی بازی خود یافتند.


این بازی برای پردازش فیزیک و هوش مصنوعی خود از سیستم فضای ابری (Cloud) ماکروسافت استفاده خواهد کرد.


اساس بازی بر شوتر اول شخص و همچنین مبارزات میان ربات هایی با نام تایتان است. تایتان ها بر خلاف ابعاد بزرگشان بسیار سریع و چابک هستند. هر کدام از ربات های بازی 7متر و 32سانتی متر معادل 24 فوت بلندی دارند.


شخصیت های بازی با نام خلبان شناخته می شوند. آنها با استفاده از جت پکی که بر پشتشان دارند، میتوانند بر روی دیوار بدوند، پرش های بلند انجام بدهند و مناور مناسبی را نیز بر روی هوا انجام دهند. همچنین خلبان ها میتوانند بر روی دوش تایتان های دشمن بپرند و به نابود کردند سیستم های ناوبری آن، تایتان را منهدم سازند. هر خلبان می تواند از تعداد زیادی سلاح شامل انواع پیستول، مسلسل های سبک و سنگین و موشک انداز استفاده کند. اما اگر تازه به این سبک از بازی ها می پیوندید، خیالتان راحت! دیگر به سرعت CoD نخواهید مرد.


زمین های بازی نیز بسیار بزرگ هستند. به طوری که ادوات مورد نیزاز شما پس از درخواست پشتیبانی، توسط سفینه های پشتیبان بر روی زمین وسیع بازی ریخته می شود.


بازی از لحاظ گرافیکی نیز بسیار زیبا است. سازندگان بازی با یک بازنویسی موتور مشهور استدیوی والو یعنی Source Engine به چنین گرافیک نرم، زیبا و شلوغی رسیده اند. ازی به طور ثابت بر روی 60فریم بر ثانیه اجرا می شود. البته این دوباره نویسی دلیل کم کاری سازندگان نیست، بلکه آنها برای سریعتر کردن روند ساخت بازی و کاهش هزینه ها مجبور به این کار شدند.


بازی Titanfall دیگر هیچگونه بخش تک نفره ای نخواهد داشت. البته این به معنای عدم وجود Campaign برای بازی نیست. بلکه بخش داستانی بازی نیز به صورت چندنفهر اجرا می شود و شما برای پیشروی در آن باید همانند بخش چندنفره با دیگران این بخش را پیش ببرید. شاید این موضوع کمی عجیب باشد، اما این همان نوآوری است که از سازندگان نابغه ی سری بازی CoD انتظار داشتیم. کسانی که با بازی مدال افتخار زاده شدند، با بازی ندای وظیفه ایستادند و اکنون با این بازی گام های استوار خود به سمت جلو رو بر میدارند.

ناشرEA
توسعه دهندهRespawn Entertainment
پلتفرمPC,Xbox One, Xbox360
تصاویر بیشترتصاویر Titanfall
تاریخ انتشارمنتشر شد
تاپیک امتیازاتامتیازات TITANFALL
پیش‌نمایش بازیانقلاب تایتان ها
نقد بازی---------


سیستم مورد نیاز:
Minimum System Requirements
CPU: AMD Athlon X2 2.8GHz / Intel Core 2 Duo 2.4GHz
RAM:At least 4 GB
VGA:AMD Radeon HD 4770 with 512MB RAM or better / Nvidia GeForce 8800GT with 512MB RAM or better
DX: 11
OS:Windows Vista SP2 64-bit / Windows 7 SP1 64-bit / Windows 8 64-bit
HDD:At least 50 GB of free space
Network:512kbps down and 384kbps up or faster Internet connection
Recommended peripheral: Keyboard and mouse, Microsoft Gamepad

Network:512kbps down and 384kbps up or faster Internet connection
 

Attachments

  • ta.jpg
    ta.jpg
    79.3 KB · مشاهده: 1,595
آخرین ویرایش:

crash000

کاربر سایت
Nov 17, 2008
892
یه مشکل بزرگ که لگ بازی به اون مربوط هست اینه که بافتهای بازی در حالت Insane بیشتر از 2 گیگ و حدود 2600 مگ از حافظه ی گرافیکی رو لازم دارن، دوستانی که مثل من کارتشون 2 گیگی هست مجبورن کیفیت Texture رو از تنظیمات بازی روی Ver High بزارن که بازی لگ نزنه. دوستانی که کارت 7950 و بالاتر یا GTX 780 و بالاتر دارن مشکلی از این بابت توی بازی نخواهند داشت. چون این کارتا 3 گیگی هستن.

فعلا Thief و TITANFALL این مشکل رم بالاتر از 2 گیگ در بالاترین تنظیمات رو دارن.

بله تائید میشه اگر کارت شما کمتر از 3گیگ حافظه داشته باشه روی insane اصلا مپا لود نمیشن (یعنیاینقدر طول میکشه که یا time out میشید یا بازی تموم میشه..........تا جایی که من دیدم این طور شد..)

من تکسچر ها رو از روی very high گذاشتم روی medium بازی مشکل لگش درس شد ........

در صورتی که توی بتا تنظیمات روی very high بود و مشکلی نبود از بابت لگ و این حرفا نمیدونم مساله چیه............
 

magiteq

کاربر سایت
May 1, 2008
1,801
نام
Ata
بله تائید میشه اگر کارت شما کمتر از 3گیگ حافظه داشته باشه روی insane اصلا مپا لود نمیشن (یعنیاینقدر طول میکشه که یا time out میشید یا بازی تموم میشه..........تا جایی که من دیدم این طور شد..)

من تکسچر ها رو از روی very high گذاشتم روی medium بازی مشکل لگش درس شد ........

در صورتی که توی بتا تنظیمات روی very high بود و مشکلی نبود از بابت لگ و این حرفا نمیدونم مساله چیه............

من مپ رو با 2g گیگ به راحتی لود میکردم هیچ مشکلی هم نبود
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
79647012115605498850.png
این بالایی سیستم منو واسه تایتنفال نشون داده و نوشته میتونم راحت بازیش کنم . من میخوام بدونم تو رزولوشن 900P چجوری میتونم اجراش کنم و دو سوال !‌اول اینکه باید برای بازی کدی چیزی بخرم تا بشه بازیش کرد ؟‌و دیگر اینکه الان نسخه بدون مشکلش تو بازار یافت میشه ؟
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,261
نام
∂αнмα
بالا تر این تنظیمات هم داره بازی ؟

96917749324110508320.jpg

زیر 40 نیومد فرم اونم با 760 از یوتیوB گرفتمش چند روز پیش با 16 گیگ رم هم اجراش کرده (رم گرافیک رو فقط ننوشته)

به ما جواب ندادید در ساعت چند مگ مصرف میکنه ؟

- - -ویرایش - - -

یه مشکل بزرگ که لگ بازی به اون مربوط هست اینه که بافتهای بازی در حالت Insane بیشتر از 2 گیگ و حدود 2600 مگ از حافظه ی گرافیکی رو لازم دارن، دوستانی که مثل من کارتشون 2 گیگی هست مجبورن کیفیت Texture رو از تنظیمات بازی روی Ver High بزارن که بازی لگ نزنه. دوستانی که کارت 7950 و بالاتر یا GTX 780 و بالاتر دارن مشکلی از این بابت توی بازی نخواهند داشت. چون این کارتا 3 گیگی هستن.

فعلا Thief و TITANFALL این مشکل رم بالاتر از 2 گیگ در بالاترین تنظیمات رو دارن.
داش فرشید مگه شما SLI نکردید پس چجوری 2 گیگ رم دارید ؟
 

crash000

کاربر سایت
Nov 17, 2008
892
مقایسه ی کیفیت بصری در تنظیمات مختلف تکسچر ها:
Titanfall Texture Resolution & Graphics Comparison: Low, Med, High vs. Insane | Gamers Nexus - Gaming PC Builds & Hardware Benchmarks

اینم یه نیگا بندازید بد نیست(البته بحثشون در مورد بتاست ولی اونطور که من می بینم بازی از نظر نیاز به منابع تشنه تر هم شده):

[GGPU.RU] 3GB of VRAM for Titanfall on highest settings - AnandTech Forums

- - -ویرایش - - -

شما میگی مپ کلا لود نمیشه من هم میگم مال به راحتی لود میشد رو insane اما با لگ.

اقا پرانتزشم می خوندی خب..........(یا خیلی طول میشکه و........)

من خودم با کارت 1 گیگ بخش تمرینی رو به سختی لود کردم و اخرش از سرور disconnect شد...
 
آخرین ویرایش:

miladdarren

کاربر سایت
Apr 20, 2012
559
نام
Milad

Farshidstar2012

کارشناس سخت افزار PC و شبکه
کاربر فعال
Jul 4, 2008
12,789
نام
فرشید
داش فرشید مگه شما SLI نکردید پس چجوری 2 گیگ رم دارید ؟

SLI که رم گرافیک رو زیاد نمی کنه، فقط سرعت رو قراره زیاد کنه!!
در حالت SLI و CF هر کدوم از کارتا عینا یه کپی از بافتهای بازی رو لود می کنن و مقدار رم گرافیکی جمع بسته نمیشه! یعنی باز هم همون 2 گیگ هست.

TITANFALL هم هنوز بطور رسمی از SLI پشتیبانی نمی کنه، NVIIDIA گفته توی آپدیتای بعدی اینو با TXAA اضافه می کنه.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,261
نام
∂αнмα
SLI که رم گرافیک رو زیاد نمی کنه، فقط سرعت رو قراره زیاد کنه!!
در حالت SLI و CF هر کدوم از کارتا عینا یه کپی از بافتهای بازی رو لود می کنن و مقدار رم گرافیکی جمع بسته نمیشه! یعنی باز هم همون 2 گیگ هست.

TITANFALL هم هنوز بطور رسمی از SLI پشتیبانی نمی کنه، NVIIDIA گفته توی آپدیتای بعدی اینو با TXAA اضافه می کنه.
این که میگن از رم سیستم شیر میکنه کارت گرافیک این چجوریه قضیش ؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر