Tim Schafer's Stacking | PC

20110209stacking.jpg


امروز Double Fine رسما تایید کرد ورژن PC عنوان Stacking ساخته ی Tim Schafer که فوریه ی سال جاری برای XBLA و PSN عرضه شده بود به زودی در اختیار کاربران پلتفورم PC نیز قرار خواهد گرفت .
Stacking عنوانی Adventure با درون مایه ی طنز همیشگی Tim Schafer است که با استقبال خوب منتقدین نیز مواجه شد و میانگین آن در سایت متاکریتیک به 85 رسید .
به احتمال زیاد این عنوان از طریق سرویس Steam عرضه خواهد شد .
 

Internal

کاربر سایت
Feb 6, 2010
274
نام
مهدی
هر وقت اسم استاد تیم شافر (یا شیفر؟) رو می بینم بی اختیار یاد بازی فوق العاده Psyconauts می افتم امیدوارم قسمت دوم این بازی هم تأیید بشه ;;)

این بازی رو حتی اگه 1 هم بگیره چشم بسته خواهم خرید.
 

Kasra-M

The phoenix must burn to emerge
کاربر سایت
Sep 15, 2010
1,659
نام
Kasra
بازی از نظر هنری واقعا فوق العادس . دیالوگ ها به سبک فیلم های صامت قدیمی در یه صفحه دیگه نوشته میشه. خلاصه adventure بازها به هیچ وجه این شاهکار رو از دست ندن.
 

Insomniac

کاربر سایت
Sep 5, 2007
1,397
نام
امیر حسین
بازی رو چندین روز پیش بازی کردم اما بعد از چند ساعت بازی پاک کردم.

بازی ایده کاملاً جدیدی داره. سبک هنری زیبا و روایتی متفاوت داره. در نقش یک بچه هستید که به دنبال جمع کردن دوباره خانوادش هست.

دلیل اینکه من پاک کردم این بود که روند بازی " از نظر من " کند بود و همین که بازی حس بی رنگ بودن و قدیمی بودن رو داشت خیلی حوصله سر بر می شد. با اینکه از طرفداران پر و پا قرص Tim Schafer هستم و واقعاً ایده ها و بازی هاش رو قبول دارم و نگم همگی ولی اکثراً رو تموم کردم از اینکی خوشم نیومد.

اگر دارای حوصله و تحمل بالا هستید و وقت اضافی دارید این بازی رو از دست ندید چون یک ایده جدید برای Adventure باز ها هست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر