Respawn شاید با THQ بجای EA قرار داد میکرد، اما پافشاری THQ بر مالکیت IP باعث بهمزنی این قرار گردید.
این بگفته Danny Bilson میباشد و همچنین در ادامه صحبتهایش به Wired گفت" ما فقط نیاز به توافق در یک معامله دیگر تا با قرارداد بستن با Respwan بودیم...وظیفه من نسبت به سهامداران، رئیس(ceo) و به شرکت اینست که، مجموعهای از IP برای شرکتمان بسازم"
بیلسون توضیح داد که اجازه حفظ حق IP به سازندگان Call Of Duty و Respwan "در را برروی کسانی دیگری که قصد IP را دارند باز خواهد گذشت".
Zempella با تایید کردن داستان بیلسون گفت " من بیلسون رو از سالهای پیشین میشناختم و به همین دلیل THQ به ما نزدیک شد. ما بحث و مذاکره جدیای داشتیم"
"از نگاه حق نگهداری IP, بعد از آنچه با Activision تجربه کرده ایم، مالکیت IP برای ما بسیار مهم است. متاسفانه THQ در این موضوع با ما به موافقت نرسید"
Respawn سپس با EA به شرط حفظ حق و ملکیت IP, قرار داد بست.
شاید Respawn, THQ را از دست داد اما آنها موفق به جذب کردن استعدادهای زیادی از جمله، سازنده Dead or Alive, تمنبو ایتاگاکی و میگل دل تورو، شده اند.
منبع
این بگفته Danny Bilson میباشد و همچنین در ادامه صحبتهایش به Wired گفت" ما فقط نیاز به توافق در یک معامله دیگر تا با قرارداد بستن با Respwan بودیم...وظیفه من نسبت به سهامداران، رئیس(ceo) و به شرکت اینست که، مجموعهای از IP برای شرکتمان بسازم"
بیلسون توضیح داد که اجازه حفظ حق IP به سازندگان Call Of Duty و Respwan "در را برروی کسانی دیگری که قصد IP را دارند باز خواهد گذشت".
Zempella با تایید کردن داستان بیلسون گفت " من بیلسون رو از سالهای پیشین میشناختم و به همین دلیل THQ به ما نزدیک شد. ما بحث و مذاکره جدیای داشتیم"
"از نگاه حق نگهداری IP, بعد از آنچه با Activision تجربه کرده ایم، مالکیت IP برای ما بسیار مهم است. متاسفانه THQ در این موضوع با ما به موافقت نرسید"
Respawn سپس با EA به شرط حفظ حق و ملکیت IP, قرار داد بست.
شاید Respawn, THQ را از دست داد اما آنها موفق به جذب کردن استعدادهای زیادی از جمله، سازنده Dead or Alive, تمنبو ایتاگاکی و میگل دل تورو، شده اند.
منبع