THQ رسما اعلام ورشکستگی کرد

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
THQ-Assets-Clearlake.jpg


کمپانی THQ یک توافق نامه خرید دارایی ها با Clearlake Capital group - یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی که بر روی شرایط مخصوص و سرمایه گذاری سهام خصوصی متمرکز است - برای در دست گرفتن تمام دارایی ها این کمپانی هم چون مشاغل، استودیو ها و عناوین در دست تولید، به امضا رساند.

این فروش، با توجه به گزارش مطبوعاتی، به ناشر اجازه ادامه برخی از تعهدات مشخص و پیشرفت با توجه به پشتوانه مالی قوی از مالک جدید با تجربه بزرگ در زمینه نرم افزار و تکنولوژی، خواهد داد.

به عنوان بخشی از فروش، این کمپانی بخش 11 توافق نامه ورشکستگی در دادگاه ایالات متحده را به امضا رساند. در طول مدت فروش، این کمپانی به عملیات خود بدون وقفه ادامه خواهد داد. هر 4 استودیو این کمپانی هم چنان باز خواهند ماند و توسعه و ساخت بازی ها نیز هم چنان ادامه خواهد یافت.

آقای Brian Farrell، مدیر عامل THQ در راستای این موضوع، عنوان کرد: " این فروش و توافق‌نامه، قدم های حیاتی بعدی برای تکمیل تحول THQ است و با توجه به حفظ عناوین کنونی خود، قدرت استودیو های ما و استعدادهای حاضر در THQ، این کمپانی را برای آینده، آماده خواهد ساخت."

وی افزود: " ما از تیم برجسته کارکنان خود، شرکا و تامین کنندگان که ما را در طی این تحول یاری ساختند، سپاس گذاریم. ما خوشحالیم که یک شریک مالی قوی برای کار خود جذب کرده ایم و امیدواریم که این فروش سریعا انجام گیرد و تا جایی که امکان پذیر است، بدون وقفه باشد."

علاوه بر این، آقای Jason Rubin نیز در همین راستا افزود: " ما در THQ استعداد های خلاق و باورنکردنی داریم. ما به دنبال همکاری با سرمایه گذاران با تجربه برای یک شروع جدید علاوه بر استفاده از دارایی های فکری خود برای توسعه عناوین با کیفیت و خلق سری های جدید و پیشرفت در زمینه های مرسوم و دیجیتالی، هستیم."

این توافق نامه رسمی، لیستی از عناوین شناخته شده و اعلام نشده در دست تولید توسط THQ را نیز منتشر کرده است که شامل عناوین زیر است:


  • Saints Row 4 - Volition, Inc
  • Company of Heroes 2 - Relic Entertainment
  • Homefront 2 - Crytek UK
  • Darksiders II - Vigil Games
  • WWE 2014 - Yukes and THQ
  • Metro: Last Light - 4A Games
  • South Park: The Stick of Truth - Obsidian Entertainment
  • Evolve - Turtle Rock Studios
  • THQ Montreal - 1666
  • Crawler - Vigil Games
  • Atlas - Relic Entertainment
منبع
 

HoR!ZoN

کاربر سایت
Feb 11, 2010
2,088
نام
Milad
آره بده ما مشکلی نداریم

در حد BOII باشه خیلیم خوبه ولی نه مثل MW3
من نمیدونم مشکل شما با سری CoD چیه کلا؟!؟!؟

---

شما مشکلی نداری

خیلی ها با این موضوع مشکل دارن

یعنی پیشرفت نسبت به هر نسخه قبلی صفــــــر
 

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
بچه ها بعد از درج این خبر در سایت های خبری رییس THQ در سایت این شرکت نامه ای خطاب به طرفدارهای THQ نوشتند و وضعیت این شرکت رو معادل یک "شروع تازه" (و نه ورشکستگی) عنوان کردند.
23t06dg.gif


ظاهرا مثل این که انتقال استودیوها و دارایی های THQ به سرمایه گذار جدید از طریق یکی از قوانین آمریکا به اسم Chapter 11 (فصل 11 قانون ورشکستگی) انجام شده، که به هیچ وجه معادل ورشکستگی به معنی از بین رفتن یک شرکت نیست و به طور معمول توسط کمپانی های مختلف آمریکایی در زمانی که مشکلات مالی پیدا می کنند برای جذب سرمایه گذار جدید استفاده میشه.

متن تقریبا کامل نامه ایشون رو ترجمه کردم، که توی این تاپیک می تونید بخونیدش. :)
 

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
واقعا چقدر آدم افسوس ميخوره كه ميبينه صنعت گيم و شركت هاي سازنده بازي به اين روز افتاده THQ هر طوري هم باشه واقعا اين چند سال اخير تمام تلاشش رو كرد تا خودش رو با عناوين شاهكاري مثل Metro بالا بكشه اما نتونست بيشتر از خود ورشكستگي اينكه انقدر زحمت كشيدن و فايده اي براشون نداشت برام ناراحت كنندس.

اميدوارم كه با اين سرمايه گذاري جديد به ريشه و اصالت اين شركت و بازي هاش ضربه اي وارد نشه و عناوين زيباي اين شركت قوي تر و زيباتر از گذشته ظاهر بشن.
 

SHePArd

کاربر سایت
Mar 7, 2010
1,549
نام
کاماندر شپارد A.K.A آوسام
این توافق نامه رسمی، لیستی از عناوین شناخته شده و اعلام نشده در دست تولید توسط THQ را نیز منتشر کرده است که شامل عناوین زیر است:
اعلام درخواست برای کمک های مالی هست این ؟ :d
 

HoR!ZoN

کاربر سایت
Feb 11, 2010
2,088
نام
Milad
الان پس تکلیف Metro Last Light چی میشه یعنی کلا منحل شد این همه منتظرش بودیم ؟!:crying1:

به نظرم بعضی ها زیاد دارن رو این موضوع مانور میدن!! سایت THQ همین الانش این Metro Last Light رو واسه پیش فروش گذاشته! شرکتی که ورشکست شده بازی رو واسه پیش فروش قرار میده؟ به نظرم با توجه به فروش کم Darksiders 2 سهام شرکت خیلی پایین اومده و منجر به این موضوع شده.
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
اينها هم ورشكست شدن. ولي خدارو شكر بازيهاي بزرگشون هنوز پابرجان
Metro. Company of Heroes. Saints Row
اما اميدوارم درشون مثل midway هرگز تخته نشه.
به اميد ظهور مجددشون و:
و سرنگونيه اكتيويژن:d
 

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
اينها هم ورشكست شدن. ولي خدارو شكر بازيهاي بزرگشون هنوز پابرجان
Metro. Company of Heroes. Saints Row
اما اميدوارم درشون مثل midway هرگز تخته نشه.
به اميد ظهور مجددشون و:
و سرنگونيه اكتيويژن:d
تو خواب ببینی اکتیویژن سرنگون شه :d
تو این چند روز فقط بچه پولدارایی مثل مایکروسافت و EA و اکتیویژن میتونن بیان سمت این شرکت یا اینکه یه سرمایگذار بیاد بخره که امیدوارم اکتیویژن نباشه به هر حال.
بحث COD ساختن هم نیست. بحث کیفیت هست که تا حالا ندیدم اکتیویژن به جز این بازی به بازی دیگه اش بها بده به اون صورت
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر